We kunnen het!!
woensdag 8 augustus 2007 om 10:28
Lieve mede-afvallers
laten we, in onze pogingen af te vallen, ons voor ogen houden dat we dit doen voor een gezonder lichaam en een gezonder leven. Ook het stréven naar een gezonder gewicht is dus al goed. Elke kilo kwijt is een stap in de gezonde richting en elk niet genomen koekje ook!
Neem je dat koekje dan een keertje wel, geniet ervan! Ook dat is gezond, genieten van wat je hebt.
Dan maar een dag later op streefgewicht
Later is nu
woensdag 9 januari 2008 om 19:29
hè shit dream, wat rot!
\Vanmiddag had ik het moei8lijk: heerlijk een tijd zitten lezen met een pot thee binnen handbereik, daar horen dan eigenlijk lekkere kokejs bij ofzo. MAarrrr, heb mezelf ervan weten te weerhouden en ben best trots op mezelf!
O: 1 roggebrood met oude kaas en karnemelk
T: 2 koffie au lait
L: 3 boterhammen, 20 + kaas, filet americain en rauwe ham, melk
T: 1/2 krentenbol en flesje yakult (dit was toen ik zoete trek had)
D: klein beetje gebakkena ardappels, berg sperciebonen, kipgordon bleu, yoghurt met volkke toe
\Vanmiddag had ik het moei8lijk: heerlijk een tijd zitten lezen met een pot thee binnen handbereik, daar horen dan eigenlijk lekkere kokejs bij ofzo. MAarrrr, heb mezelf ervan weten te weerhouden en ben best trots op mezelf!
O: 1 roggebrood met oude kaas en karnemelk
L: 3 boterhammen, 20 + kaas, filet americain en rauwe ham, melk
T: 1/2 krentenbol en flesje yakult (dit was toen ik zoete trek had)
D: klein beetje gebakkena ardappels, berg sperciebonen, kipgordon bleu, yoghurt met volkke toe
woensdag 9 januari 2008 om 19:54
hihi, Kip gordonbleu? Heeft ie krullen en zingt ie? Of is het gewoon een toppertje?
Ik ben niet zo tevreden over de laatste dagen... snoep teveel, dankzij PMS weet ik, maar verdorie, ik moet toch sterker kunnen zijn dan dat? En het is ook niet zo mooi weer dus ben ook niet op de fiets naar werk geweest... en eigenlijk had ik me voorgenomen om zometeen een stukkie te gaan rennen, maar kepgeenzin... en nog een beetje spierpijn van de verregende looptraining van maandag... pfff was het maar volgende week, dan was het tenminste over met dat gehang en gezeur...
Bentetje, knap van je! Thee zonder koekies!
Dreamer, balen van je knie.... hoop dat het meevalt en morgen over is...
oja, maten meten... taille 83, dijbeen 62 cm, heupen/billen (breedste punt) 107 cm. Eigenlijk best raar, heb je een gezond BMI (23,4 ofzo) en volgens die tailletest toch te dik...schiet mij maar lek...
Ik ben niet zo tevreden over de laatste dagen... snoep teveel, dankzij PMS weet ik, maar verdorie, ik moet toch sterker kunnen zijn dan dat? En het is ook niet zo mooi weer dus ben ook niet op de fiets naar werk geweest... en eigenlijk had ik me voorgenomen om zometeen een stukkie te gaan rennen, maar kepgeenzin... en nog een beetje spierpijn van de verregende looptraining van maandag... pfff was het maar volgende week, dan was het tenminste over met dat gehang en gezeur...
Bentetje, knap van je! Thee zonder koekies!
Dreamer, balen van je knie.... hoop dat het meevalt en morgen over is...
oja, maten meten... taille 83, dijbeen 62 cm, heupen/billen (breedste punt) 107 cm. Eigenlijk best raar, heb je een gezond BMI (23,4 ofzo) en volgens die tailletest toch te dik...schiet mij maar lek...
woensdag 9 januari 2008 om 22:05
Mijn dagje:
O: 2 beschuitjes met slanke kaas
T: beetje cruesli met melk
L: 4 boterh, chocopasta, chocohagel, pindakaas en slanke kaas
T: plak ontbijtkoek
A: nasi, komkommer, pindasaus, 1 satéstokje, bakje dubbelvla met chocohagel.
Niet slecht, maar wel ruimte voor verbetering. Iets minder of geen chocopasta op brood bijvoorbeeld. Ik wil nog steeds een keer een leuk lijstje maken met slim beleg. Ik weet bijvoorbeeld niet of 30+ kaas beter is dan jam, lijntechnisch gezien. Ik weet dat pindakaas heel gezond is, maar wel veel kcal bevat. Vruchtenhagel is dan wel suiker, maar ik geloof wel oké. Maar beter of slechter dan jam? In het kader van gezond eten en alle beetjes helpen.
O: 2 beschuitjes met slanke kaas
T: beetje cruesli met melk
L: 4 boterh, chocopasta, chocohagel, pindakaas en slanke kaas
A: nasi, komkommer, pindasaus, 1 satéstokje, bakje dubbelvla met chocohagel.
Niet slecht, maar wel ruimte voor verbetering. Iets minder of geen chocopasta op brood bijvoorbeeld. Ik wil nog steeds een keer een leuk lijstje maken met slim beleg. Ik weet bijvoorbeeld niet of 30+ kaas beter is dan jam, lijntechnisch gezien. Ik weet dat pindakaas heel gezond is, maar wel veel kcal bevat. Vruchtenhagel is dan wel suiker, maar ik geloof wel oké. Maar beter of slechter dan jam? In het kader van gezond eten en alle beetjes helpen.
woensdag 9 januari 2008 om 23:49
heb wel een boekentip: sonja kimpen-gezond eten, makkelijker dan je denkt
En om meteen antwoord te geven: lijntechnisch is jam beter dan kaas, vruchtenhagel is inderdaad suiker, maar je gebruikt er erg weinig van dus lijntechnisch best aardig, pindakaas bevat best veel kcal maar als je niet zo dik smeert en evt zelfs je bammetje dubbelklapt valt dat ook wel mee.
En om meteen antwoord te geven: lijntechnisch is jam beter dan kaas, vruchtenhagel is inderdaad suiker, maar je gebruikt er erg weinig van dus lijntechnisch best aardig, pindakaas bevat best veel kcal maar als je niet zo dik smeert en evt zelfs je bammetje dubbelklapt valt dat ook wel mee.
donderdag 10 januari 2008 om 06:30
Meave, ik heb een boekje van de dietiste, ooit, en daar stonden juist dat soort lijstjes in. Ik mocht geen caloriën tellen, maar moest zoveel mogelijk uit het goede rijtje kiezen. Rijtje 2 was iets minder goed en rijtje 3 mocht ik zo min mogelijk uit nemen, maar ook bij een dietiste mag je in principe alles eten. Ik zal eens kijken of ik het boekje nog terug kan vinden, dan kopieer ik wat.
Het voedingscentrum werkt volgens mij ook met zulke lijstjes, maar ik kan ze altijd moeilijk vinden. (als het goed is, heb ik daar vandaag wel tijd voor, trouwens)
Goedenmorgen!
Het voedingscentrum werkt volgens mij ook met zulke lijstjes, maar ik kan ze altijd moeilijk vinden. (als het goed is, heb ik daar vandaag wel tijd voor, trouwens)
Goedenmorgen!
Later is nu
donderdag 10 januari 2008 om 11:38
ergens is gisteren mijn peer en een glas groenteap (brrr, wat goor, in een vlaag van gezondheidsgevole gekocht!) verdwenen. Heb ze echt naar binnen gewerkt, bovendien ook nog `s avonds een stukje 20 +kaas, niet zo heel klein, maar ook niet echt groot.bentos zat aan de cashewnoten en chocola, moeilijk!
Vandaag maar weer vol goede moed, vergeet steeds die cm te pakken, misschien vanavond?
Vandaag maar weer vol goede moed, vergeet steeds die cm te pakken, misschien vanavond?
donderdag 10 januari 2008 om 11:56
Hartig beleg
Besmeer het brood licht met halvarine. Suggesties voor niet al te vet broodbeleg zijn: magere smeerkaas met sambal of tuinkruiden, 20+ of 30+-kaas, fricandeau, kipfilet, gebraden kalkoen, rosbief, ham en natuurlijk groente en fruit. Fruit of groente kunnen eigenlijk niet bij een gezonde lunch ontbreken. Gebruik ook eens vis (sardines, haring, zalm, tonijn, makreel) als broodbeleg. Dat kan ook vis uit blik zijn. En dit scheel behoorlijk wat calorieën: Maak een dubbele boterham, besmeer één boterham met beleg, leg er een andere bovenop.
Groente en fruit bij de lunch
Groente en fruit passen prima bij de lunch en op het brood. Afhankelijk van het seizoen is het lekker om plakken appel, peer, banaan of aardbeien op brood te doen. En denk naast komkommer en tomaat ook eens aan geraspte wortel, plakjes rode biet, geraspte bleekselderij en reepjes paprika. Meng kwark met gepureerde aardbeien, geraspte appel met rozijnen, kleingesneden sinaasappel of peer met gember.
Zoet beleg
Wissel hartig broodbeleg ook af met zoet beleg. Veel soorten zoet beleg bevatten minder calorieën en verzadigd vet dan hartig beleg. Jam, vruchtenhagel, (appel)stroop, sandwichspread en honing zijn calorie-armer. Calorie-rijker broodbeleg is pindakaas, notenpasta en chocoladepasta.
Bron: voedingscentrum.nl
net als deze keuzetabel voor elke voedingsgroep uit de schijf van 5
Besmeer het brood licht met halvarine. Suggesties voor niet al te vet broodbeleg zijn: magere smeerkaas met sambal of tuinkruiden, 20+ of 30+-kaas, fricandeau, kipfilet, gebraden kalkoen, rosbief, ham en natuurlijk groente en fruit. Fruit of groente kunnen eigenlijk niet bij een gezonde lunch ontbreken. Gebruik ook eens vis (sardines, haring, zalm, tonijn, makreel) als broodbeleg. Dat kan ook vis uit blik zijn. En dit scheel behoorlijk wat calorieën: Maak een dubbele boterham, besmeer één boterham met beleg, leg er een andere bovenop.
Groente en fruit bij de lunch
Groente en fruit passen prima bij de lunch en op het brood. Afhankelijk van het seizoen is het lekker om plakken appel, peer, banaan of aardbeien op brood te doen. En denk naast komkommer en tomaat ook eens aan geraspte wortel, plakjes rode biet, geraspte bleekselderij en reepjes paprika. Meng kwark met gepureerde aardbeien, geraspte appel met rozijnen, kleingesneden sinaasappel of peer met gember.
Zoet beleg
Wissel hartig broodbeleg ook af met zoet beleg. Veel soorten zoet beleg bevatten minder calorieën en verzadigd vet dan hartig beleg. Jam, vruchtenhagel, (appel)stroop, sandwichspread en honing zijn calorie-armer. Calorie-rijker broodbeleg is pindakaas, notenpasta en chocoladepasta.
Bron: voedingscentrum.nl
net als deze keuzetabel voor elke voedingsgroep uit de schijf van 5
Later is nu
donderdag 10 januari 2008 om 17:56
Leuke toevoeging aan de openingspost, Dream.
Heb ook even mijn dijbeen opgemeten: 72 cm
Ik merk dat ik tegenwoordig eerst op mijn buik aankom ipv op mijn bovenbenen.
Eten gaat redelijk netjes, ben vandaag al naar de sportschool geweest en heb paardgereden. Ik voel m'n stuitje wel een beetje.
Wel weer wennen hoor het gewone werkritme.
Heb ook even mijn dijbeen opgemeten: 72 cm
Ik merk dat ik tegenwoordig eerst op mijn buik aankom ipv op mijn bovenbenen.
Eten gaat redelijk netjes, ben vandaag al naar de sportschool geweest en heb paardgereden. Ik voel m'n stuitje wel een beetje.
Wel weer wennen hoor het gewone werkritme.
donderdag 10 januari 2008 om 19:49
waarom scheelt het dan 1 cm, heb je je dat ook wel eens afgevraagd? Zak je zo uit gedurdende de dag? Dan wordt het nog moeilijker vrees ik, `s morgens ben ik vaak nogal van het drukke òf van het vroege....vandaar , geloof noit dat ik dan nog aan meten denk.
Vandaag was moeilijk, het veel trek en veel zijn lekkere dingen, nu nog. Baal nu alweer van het idee om te lijnen.
O: 1 roggebrood en 1 cracker met 20+ kaas, karnemelk
L: 3 boterhammen (rauwe ham, filet, vlokken) en halve krentenbol, melk
T: plak ontbijtkoek, appel, groot glas ananas/grapefruitsap
D: veel broccoli, gekookte aardappel, texasburger
expres nog geen toet genomen zodat ik zo nog wat kan eten, slim hè?!
Op zich wel allemaal gezonde dingen, maar wel wat veel misschien.
Vandaag was moeilijk, het veel trek en veel zijn lekkere dingen, nu nog. Baal nu alweer van het idee om te lijnen.
O: 1 roggebrood en 1 cracker met 20+ kaas, karnemelk
L: 3 boterhammen (rauwe ham, filet, vlokken) en halve krentenbol, melk
T: plak ontbijtkoek, appel, groot glas ananas/grapefruitsap
D: veel broccoli, gekookte aardappel, texasburger
expres nog geen toet genomen zodat ik zo nog wat kan eten, slim hè?!
Op zich wel allemaal gezonde dingen, maar wel wat veel misschien.
donderdag 10 januari 2008 om 19:56
Da's bijna mijn lijfspreuk Dream, dan maar een dag later op streefgewicht. Ik moet het alleen niet al te vaak roepen.
Bedankt voor het opzoeken. Het is redelijk opendeur allemaal. Maar dat lijstje van de eerste link vind ik wel handig, daar ga ik straks nog even naar kijken. Ik heb 'm in mijn favorieten gezet.
o: cruesli met melk
t: 6 walnoten
l: 3 br met slanke kaas, chocopasta, pindakaas
t: 3 walnoten, 1 bastongnekoekje
a: 3 brood met slanke kaas en gekookt ei (3 eieren dus en op elke boterham plakje kaas), twee kleine paprika's met een klein beetje mayocurrydip.
Bedankt voor het opzoeken. Het is redelijk opendeur allemaal. Maar dat lijstje van de eerste link vind ik wel handig, daar ga ik straks nog even naar kijken. Ik heb 'm in mijn favorieten gezet.
o: cruesli met melk
t: 6 walnoten
l: 3 br met slanke kaas, chocopasta, pindakaas
t: 3 walnoten, 1 bastongnekoekje
a: 3 brood met slanke kaas en gekookt ei (3 eieren dus en op elke boterham plakje kaas), twee kleine paprika's met een klein beetje mayocurrydip.
donderdag 10 januari 2008 om 20:18
O: 2 br. met kruidensmeerkaas en komkommer
T: 1 br met 20+kaas
T: 1 bak yoghurt, een appel en een mandarijn. een paar snoepjes
L; 1 kop uiensoep, 2 br met 20+ kaas en 1 glas karnemelk
T: appel
A: koolvisfilet pakketje met veeeeeel groente. Gepofte aardappel met kleinbeetje kruidensmeerkaas.
Half glaasje wijn.
net een stukje chocolade.
Bij mijn buik scheelt het denk ik zo'n cm door uitzakken. Ik heb ook wel dat een broek s morgens mooi aan lijkt te sluiten en dat er 's avonds een randje overheen hangt. Bh's zitten 's avonds ook altijd strakker, voor mijn gevoel
T: 1 br met 20+kaas
T: 1 bak yoghurt, een appel en een mandarijn. een paar snoepjes
L; 1 kop uiensoep, 2 br met 20+ kaas en 1 glas karnemelk
T: appel
A: koolvisfilet pakketje met veeeeeel groente. Gepofte aardappel met kleinbeetje kruidensmeerkaas.
Half glaasje wijn.
net een stukje chocolade.
Bij mijn buik scheelt het denk ik zo'n cm door uitzakken. Ik heb ook wel dat een broek s morgens mooi aan lijkt te sluiten en dat er 's avonds een randje overheen hangt. Bh's zitten 's avonds ook altijd strakker, voor mijn gevoel
Later is nu
vrijdag 11 januari 2008 om 12:44
Ik ben nog even aan het nadenken over het avondeten. Mav heeft boodschappen gedaan en is de helft vergeten. Ik moet vanmiddag als ik de kinderen ga ophalen, dus nog even langs de winkel.
Net op AH.nl een bleekselderijsoep gevonden. Dat lijkt me wel een goed idee voor de bijna verlepte bleekselderij in de kast. Wel de staafmixer gebruiken, anders eten de kinderen het niet... Ik kan de kinderen natuurlijk ook kant-en-klare pannenkoeken voeren. Zij blij, ik blij. Krijgen ze wel een halve komkommer elk ofzo.
Ik las van de week, ik denk op het frustratietopic , dat het (een) probleem met lijnen is dat je er te veel mee bezig bent, met eten, en dat je daardoor juist gaat eten. Dus nou zou ik wel eens willen weten hoe ik er dan niet aan moet denken. Soms als ik op mijn werk ben, meestal als ik in vergadering zit, dan ben ik zo geconcentreerd bezig dat ik zonder problemen de tijd tot aan de lunch kan overbruggen. Maar thuis overkomt me dat zelden. Eigenlijk komt het toch neer op loslaten. Maar dan niet zo loslaten dat ik je doorslaat en dagelijks aan grote hoeveelheden chocola of kaas gaat... Toch?
Anyway.
O: kwark met beetje cruesli
L: 3 br met filet americain, kwark/jam, kwark/honing (jam, lang niet gegeten!).
En dit moet ik eerst maar even laten zakken. Nu voelt het alsof ik nog wel 2 boterhammen op kan krijgen. Raar systeem, dat verzadigdvoelsysteem. Bij mij lijkt het niet echt optimaal te werken in elk geval.
En dan verder:
T: walnoten denk ik, appels zijn op en we hebben alleen groene bananen (jak) zes walnoten en twee biscuitjes
A: zal de bleekselderijsoep van de Appie worden klik en een bakje vla. En 150 gram (gok ik) ragout en een lik chocopasta uit de pot. De halve pannenkoek die over is, heb ik met gemengde gevoelens weggegooid.
Net op AH.nl een bleekselderijsoep gevonden. Dat lijkt me wel een goed idee voor de bijna verlepte bleekselderij in de kast. Wel de staafmixer gebruiken, anders eten de kinderen het niet... Ik kan de kinderen natuurlijk ook kant-en-klare pannenkoeken voeren. Zij blij, ik blij. Krijgen ze wel een halve komkommer elk ofzo.
Ik las van de week, ik denk op het frustratietopic , dat het (een) probleem met lijnen is dat je er te veel mee bezig bent, met eten, en dat je daardoor juist gaat eten. Dus nou zou ik wel eens willen weten hoe ik er dan niet aan moet denken. Soms als ik op mijn werk ben, meestal als ik in vergadering zit, dan ben ik zo geconcentreerd bezig dat ik zonder problemen de tijd tot aan de lunch kan overbruggen. Maar thuis overkomt me dat zelden. Eigenlijk komt het toch neer op loslaten. Maar dan niet zo loslaten dat ik je doorslaat en dagelijks aan grote hoeveelheden chocola of kaas gaat... Toch?
Anyway.
O: kwark met beetje cruesli
L: 3 br met filet americain, kwark/jam, kwark/honing (jam, lang niet gegeten!).
En dit moet ik eerst maar even laten zakken. Nu voelt het alsof ik nog wel 2 boterhammen op kan krijgen. Raar systeem, dat verzadigdvoelsysteem. Bij mij lijkt het niet echt optimaal te werken in elk geval.
En dan verder:
T: walnoten denk ik, appels zijn op en we hebben alleen groene bananen (jak) zes walnoten en twee biscuitjes
A: zal de bleekselderijsoep van de Appie worden klik en een bakje vla. En 150 gram (gok ik) ragout en een lik chocopasta uit de pot. De halve pannenkoek die over is, heb ik met gemengde gevoelens weggegooid.
anoniem_654038f62dff5 wijzigde dit bericht op 11-01-2008 18:06
Reden: Update eetlijstje
Reden: Update eetlijstje
% gewijzigd
vrijdag 11 januari 2008 om 18:04
Ben ik wederom.
Soep staat te pruttelen, maar tijdens het koken heb ik wel iets te veel van de ragout van Mootjes pannenkoek gesnoept. Gelukkig is dat wel erg/redelijk mager. En mijn soep is dat ook, dus het komt wel goed. (Alleen jammer van die lik chocopasta).
Nah, de laatste twee/drie dagen gaat het dus weer goed. Dit is een fijn eetpatroon. Ik vraag me alleen wel af of het fijn genoeg is om wat af te vallen. Want dat is uiteindelijk wel één van de doelen van dit hele eetgedoe natuurlijk...
Soep staat te pruttelen, maar tijdens het koken heb ik wel iets te veel van de ragout van Mootjes pannenkoek gesnoept. Gelukkig is dat wel erg/redelijk mager. En mijn soep is dat ook, dus het komt wel goed. (Alleen jammer van die lik chocopasta).
Nah, de laatste twee/drie dagen gaat het dus weer goed. Dit is een fijn eetpatroon. Ik vraag me alleen wel af of het fijn genoeg is om wat af te vallen. Want dat is uiteindelijk wel één van de doelen van dit hele eetgedoe natuurlijk...
vrijdag 11 januari 2008 om 19:30
Ik ben op een weegschaal geweest; was bij vriendinnetje te slapen en die had er eentje. Zucht, durf het bijna niet te zeggen en lieg er het liefst een paar kilo vanaf. Maar ja, wie heb ik daarmee? Psies, mezelf.
Komt ie dan
voor in de tabel
En dat het maar gauw een beter lijstje mag worden
1m64
100 kilo
BMI 37
KUT
moet er opeens van huilen.
Wil zo graag gezonder zijn
en verval zo vaak in slechte gewoontes
Ik doe het trouwens best goed de laatste dagen. Bleek dinsdagavond laat ongesteld te zijn (verklaarde de nootjes enzo van maandag/dinsdag een beetje). Heb woensdag en donderdag gewerkt (nacht ertussen bij vriendin gelogeerd) en getreind en niets gesnoept, behalve elke dag een halve Mars delight.
' savonds bij die vriendin mandarijntjes gegeten, terwijl ik zelfs een reep chocolade voor haar gekocht had!
Gisteren met kinderen naar snackbar geweest en daar alleen paar frietjes gegeten en vier hapjes frikandel en later thuis voor mezelf groenten opgebakken met rijst en sojasaus.
Donderdag geluncht met een goede vriend. Bruine boterham met kalkoen gegeten, en de bijbehorende tacochipjes laten liggen. En zoetjes in de cafe au lait gedaan na afloop.
Dus op zich ga ik redelijk. Vandaag alleen me laten gaan; knoflookpinda's gegeten, kon ze niet weerstaan in de toko.
Komt ie dan
voor in de tabel
En dat het maar gauw een beter lijstje mag worden
1m64
100 kilo
BMI 37
KUT
moet er opeens van huilen.
Wil zo graag gezonder zijn
en verval zo vaak in slechte gewoontes
Ik doe het trouwens best goed de laatste dagen. Bleek dinsdagavond laat ongesteld te zijn (verklaarde de nootjes enzo van maandag/dinsdag een beetje). Heb woensdag en donderdag gewerkt (nacht ertussen bij vriendin gelogeerd) en getreind en niets gesnoept, behalve elke dag een halve Mars delight.
' savonds bij die vriendin mandarijntjes gegeten, terwijl ik zelfs een reep chocolade voor haar gekocht had!
Gisteren met kinderen naar snackbar geweest en daar alleen paar frietjes gegeten en vier hapjes frikandel en later thuis voor mezelf groenten opgebakken met rijst en sojasaus.
Donderdag geluncht met een goede vriend. Bruine boterham met kalkoen gegeten, en de bijbehorende tacochipjes laten liggen. En zoetjes in de cafe au lait gedaan na afloop.
Dus op zich ga ik redelijk. Vandaag alleen me laten gaan; knoflookpinda's gegeten, kon ze niet weerstaan in de toko.
vrijdag 11 januari 2008 om 19:41
vrijdag 11 januari 2008 om 19:52
ach lieve toet, kan me je tranen zo voorstellen! Het ìs ook rot en ellendig en wat al meer. Maar belangrijk is wel dat je er wat aan probeert te doen en dat je de laotste dagen geweldig gaat! Ik vind het vooral knap dat je dat soort dingen op je brod kan laten,liggen in een lunchroom oid, althans dat gok ik met die tacochips.
Ik was vandaag de hort op met ,mijn moeder, lekker ergens koffiegedronken (zonder gebak!) en gelunched. heb erg mijn best gedaan en ben so far erg tevreden!
O: 2 crackers met filet en 1 beschuit met appelstroop, karnemelk
T: groot glas grapefruit en ananassap, XL capuccino met klein koffiekoekje
L: 1/2 panini geitenkaas met sla en 1/2 panini met gemarineerde kipfilet, groot glas verse jus dòrange
D: berg bloemkool, gekookte aardappels, saucijsje, yoghurt met klein beetje vla erin toe.
Ik was vandaag de hort op met ,mijn moeder, lekker ergens koffiegedronken (zonder gebak!) en gelunched. heb erg mijn best gedaan en ben so far erg tevreden!
O: 2 crackers met filet en 1 beschuit met appelstroop, karnemelk
T: groot glas grapefruit en ananassap, XL capuccino met klein koffiekoekje
L: 1/2 panini geitenkaas met sla en 1/2 panini met gemarineerde kipfilet, groot glas verse jus dòrange
D: berg bloemkool, gekookte aardappels, saucijsje, yoghurt met klein beetje vla erin toe.