Het theehuis
donderdag 10 januari 2008 om 19:16
Mijn nichtje is bevallen! Volgens mij ging het niet helemaal als gepland want niet thuis (dat wilde ze wel) en met knip en vacuumpomp maar moeder en zoon zijn gezond. Mijn moeder bracht het nieuws en dus:
- weet ze niet meer hoeveel ie weegt, 3 pond? 3,5 pond? of was het bijna 4 pond?
- weet ze de naam niet meer precies; Sjef of Stef.... Maar het was wel iets Bijbels dus Eow...??
- weet ze niet meer hoeveel ie weegt, 3 pond? 3,5 pond? of was het bijna 4 pond?
- weet ze de naam niet meer precies; Sjef of Stef.... Maar het was wel iets Bijbels dus Eow...??
donderdag 10 januari 2008 om 20:45
Wel fijn Eow dat eerste indruk van scan niks geks laat zien.
Met HP in bed is het zo morgenvroeg.
Bolderkaridee bijna van de baan. Denk dat we voor megazandbak gaan. Hebben nu een kleintje waar ze never nooit met 3 in passen.
Ga dus dadelijk weer maar eens op onlinestrooptocht.
Ik heb trouwens nog een massa achterstallige schoolwerk dat ik al uitstel sinds kerstvakantie en ka me er gewoon niet aan zetten.Denk dat ik een duchtige schop onder m'n kont nodig heb eer ik er aan begin...
Met HP in bed is het zo morgenvroeg.
Bolderkaridee bijna van de baan. Denk dat we voor megazandbak gaan. Hebben nu een kleintje waar ze never nooit met 3 in passen.
Ga dus dadelijk weer maar eens op onlinestrooptocht.
Ik heb trouwens nog een massa achterstallige schoolwerk dat ik al uitstel sinds kerstvakantie en ka me er gewoon niet aan zetten.Denk dat ik een duchtige schop onder m'n kont nodig heb eer ik er aan begin...
donderdag 10 januari 2008 om 20:51
Heb je je stagiaires al beoordeeld Lunitsa?
Zandbak goed idee maar betekent dat dat WtP eruit moet? (want anders weinig plek denk ik?)
Hoe gaat het met Vito z`n jeuk vandaag Kess? Wanneer naar de kinderarts?
Hoe doen jullie dat met kleine dingen opsturen via MP eigenlijk? Ik moet nu iedere keer een grote envelop kopen en nu heb ik een rammelaar verkocht voor een euro maar ben dus zo m`n winst kwijt aan verpakking!
Zandbak goed idee maar betekent dat dat WtP eruit moet? (want anders weinig plek denk ik?)
Hoe gaat het met Vito z`n jeuk vandaag Kess? Wanneer naar de kinderarts?
Hoe doen jullie dat met kleine dingen opsturen via MP eigenlijk? Ik moet nu iedere keer een grote envelop kopen en nu heb ik een rammelaar verkocht voor een euro maar ben dus zo m`n winst kwijt aan verpakking!
donderdag 10 januari 2008 om 20:58
Stagiaires liggen dus ook nog op de stapel.
Dinsdag heb ik eindgesprek met haar docent dus dan moet het echt klaar zijn.
Weet nog niet precies hoe we dat gaan doen. Volgens mij moet het net gaan een grote zandbak op dat plaatsje. Moeten we tuintafel wel stukje schuiven.
Hoe dan ook dat pokke WtPhuis blijft staan. Is Raketje veels te blij mee.
MP: of bulkverpakking enveloppen inkopen (tja) of niks verkopen voor minder dan 5 euro. Of zoiets.
Ah Vish. Slaapwel.
Lieve emailstuurster van Kess roels trouwens.
En Kess, jij hebt kixxmail van mij.
Dinsdag heb ik eindgesprek met haar docent dus dan moet het echt klaar zijn.
Weet nog niet precies hoe we dat gaan doen. Volgens mij moet het net gaan een grote zandbak op dat plaatsje. Moeten we tuintafel wel stukje schuiven.
Hoe dan ook dat pokke WtPhuis blijft staan. Is Raketje veels te blij mee.
MP: of bulkverpakking enveloppen inkopen (tja) of niks verkopen voor minder dan 5 euro. Of zoiets.
Ah Vish. Slaapwel.
Lieve emailstuurster van Kess roels trouwens.
En Kess, jij hebt kixxmail van mij.