!!!Bar too much 190 !!!
donderdag 21 april 2011 om 13:53
donderdag 21 april 2011 om 17:43
Halloooooo allemaal, tijd voor een alcoholische versnapering...
Wat leuk om Winxie weer langs te zien komen.
Yetje, wat Jo zegt, is echt waar hoor, wij denken veel aan jou en de jouwe.....
Lieve Hippie, als je op een gegeven moment denkt, ik moet er eens even uit, dan pak je toch een trein deze kant uit????
Dan kletsen we hier weer eens gezellig bij.....
En dan nog een vraagje, hoe zou het met Keetje en haar nieuwe aanwinst gaan????
Ben heul benieuwd........
Wat leuk om Winxie weer langs te zien komen.
Yetje, wat Jo zegt, is echt waar hoor, wij denken veel aan jou en de jouwe.....
Lieve Hippie, als je op een gegeven moment denkt, ik moet er eens even uit, dan pak je toch een trein deze kant uit????
Dan kletsen we hier weer eens gezellig bij.....
En dan nog een vraagje, hoe zou het met Keetje en haar nieuwe aanwinst gaan????
Ben heul benieuwd........
vrijdag 22 april 2011 om 00:33
vrijdag 22 april 2011 om 17:35
Bijna avond, 5 zat in de klok, heb ut gezien, bierje dan maar...
Zoon had besloten toch maar thuis te komen eten, sorry, heb nie gekookt nie, mag ie zelluf dus doen.
Stap zo op de fiets en ga maar eens een mooie avond beleven, denk ik zo en kom morgen pas terug...
Iedereen een fijne avond!
En een dikke voor iedereen, speciaal 1tje voor Yette
Zoon had besloten toch maar thuis te komen eten, sorry, heb nie gekookt nie, mag ie zelluf dus doen.
Stap zo op de fiets en ga maar eens een mooie avond beleven, denk ik zo en kom morgen pas terug...
Iedereen een fijne avond!
En een dikke voor iedereen, speciaal 1tje voor Yette
zondag 24 april 2011 om 22:39
Hier ook genieten vandaag. De kinderen zijn lief, spelen samen en genieten van de verrassing van vanmorgen. Het is hier de gewoonte een easterbasket voor je kinderen te kopen of samen te stellen. Ik had ze natuurlijk verteld dat wij niet aan die onzin meedoen, maar tijdens het eieren zoeken, ontdekten ze dat er voor ieder van hun wèl een mand met kadootjes en lekkers was. Dolle boel dus.
Verder een paar fijne gesprekken gehad met meedenkende mensen. SFO's lief en de buurvrouw helpen zoeken naar de beste neuroloog die we hier in de buurt voor De Zoon kunnen vinden. Morgen een afspraak maken met de huisarts en een doorverwijzing regelen. Morgen ja. Ze hebben hier maar één paasdag.
Verder een paar fijne gesprekken gehad met meedenkende mensen. SFO's lief en de buurvrouw helpen zoeken naar de beste neuroloog die we hier in de buurt voor De Zoon kunnen vinden. Morgen een afspraak maken met de huisarts en een doorverwijzing regelen. Morgen ja. Ze hebben hier maar één paasdag.
dinsdag 26 april 2011 om 09:06
Goedemorgen! Alweer een zonnige dag
Yet, kan me de tijd niet heugen dat het hier gegoten heeft. Het zou voor de tuin wel een keer goed zijn, maar voor mij persoonlijk hoeft het niet zo.
Nog een week of 5 dan huppelen hier 2 jonge katjes om m'n benen. Zal me benieuwen wat Saar er van vindt. Ze is natuurlijk wel haar hele leven katten gewend dus ze vindt het vast wel prima
Fijne dag allemaal!
Yet, kan me de tijd niet heugen dat het hier gegoten heeft. Het zou voor de tuin wel een keer goed zijn, maar voor mij persoonlijk hoeft het niet zo.
Nog een week of 5 dan huppelen hier 2 jonge katjes om m'n benen. Zal me benieuwen wat Saar er van vindt. Ze is natuurlijk wel haar hele leven katten gewend dus ze vindt het vast wel prima
Fijne dag allemaal!