Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Zo, rustig hier zeg... Door het mooie lenteweer? Of worden we forum-moe??

Viool, wat een stomme opmerking over dat jij dan morgen zijn klusjes moet doen Maar gelukkig wel bus af? En dan nu door naar de klussen in huis hiehaaaa, straks mag viooltje inrichten!!

Hier weinig tv, bij ontbijt altijd muziek, rest van de dag weinig radio/cd aan.

Lmeisje schuift de hele kamer door, en best snel, zo grappig. Maar.... ze kan alleen achteruit en opzij. Vooruit lukt nog helemaal niet (tot haar grote frustatie af en toe). En babblen en kwetteren, het gaat maar door. Een heel nieuw scala aan geluidjes weer, zo leuk.
Hier vanonder de zonnebank

Niet relaxt want A brult... . Jongens en dan vooral B loopt al een uur (!) te kl&ten boven. Hij is redelijk opgeknapt maar vindt nu dat hij nog steeds steeds z'n bed uit mag komen. Ik werd dus flink boos maar had geen zin want hij kwam er nog 2x uit. Toen oudste erbij, samen op de gang geinen en nu is A dus wakker.

Leuke post
Hier niet forum moe hoor Sardegna. Wil alleen overdag niet meer de comp aanhebben. Ook voor man, want die heeft af en toe de neiging om er teveel achter te zitten, en dan liefst met koptelefoon op. We hebben afgesproken dat allemaal minder te doen, en meer quality tijd voor de kinderen en elkaar (zijn we na de bevalling weer helemaal aan toe).

Viool hier al wekenlang overdag geen tv aan. Mijn oudste heeft nog nooit echt behoefte gehad aan tv kijken (is echt een buitenkind), en mijn middelste taalt er op dit moment ook helemaal niet naar. Tijdens de laatste maanden van mijn zwangerschap, keek ze toch iets teveel tv. Het enige wat hier momenteel graag gekeken wordt, is lingo, haha.

Hûh, Amalia....zonnebank? Er is toch buiten heel veel zon, dat is toch veel lekkerder, of vergis ik me daarin?

Maar de zonnebank is nu dus niet zo heel erg ontspannen?
5x5 hoe was jouw doktersbezoek vorige week eigenlijk?
Amalia is jouw oudste niet 5 geworden in januari? Volgens kloppen niet meer alle leeftijden in de tabel.
Bengel wat een goed voornemen thuis !

Hier net leuk gesprek over beroepen, ambities voor huisarts, gamedesigner, piloot

Wil er nou niemand net als mama ..... Worden??

Zo even was ophangen!

Amalia ik ga graag ELDERS zonnen ( lekker rustig haha )
Aha, de nieuwe amalia zonnebank is er dus. Is hij fijn? Maar idd, niet echt nodig met dit mooie weer hè

Goed bezig bengel, compu uit overdag.

Viool, hier weten de jongens ook al dat ze iig geen dierenarts willen worden. Tot nu toe is de stand postbode en spoorgraafmachinebestuurder
Haha!

Hier een huisarts ingenieur piloot en een gamedesigner acteur directeur en een tijger ( ook leuk om te worden !) en Ootje heeft koekiemonster ambitie en zegt wraaaauuuuuu.
Doen jullie dat ook, foldertjes doorspitten op zoek naar aanbiedingen en reclames?

Ik dus wel, kan daar echt een sport van maken. En ik ben dan ook zo'n zool om mijn hele woonplaats daar voor door te fietsen. Gisteren weer zo'n lijstje gemaakt, ook alvast dingen voor de vakantie erop. Kan ik morgen op de fiets naar:

-etos voor de luiers, zonnebrandcreme, tandpasta voor ons allen en vitaminen voor de kinderen

-kruidvat voor flesjes drinken (alvast voor de vakantie), bellenblazen en vulling voor bellenblaas, pleisters voor de kinderen.

-xenos voor plastic tafellaken (staat op de camping zo gezellig op tafel), olielamp (ook voor de camping) en dan natuurlijk olie erbij, en ze hebben citronella armband erin staan (wil mijn man graag proberen).

-hema voor een fotoalbum, multi(o)map, en insteekhoezen

-en bij de h&m en c&a moet ik kleren van de kinderen ruilen.

Gelukkig ben ik vanavond al naar de supermarkt geweest, waar ik normaal niet zo vaak kom, maar waar ze druiven, en flesjes spa blauw in de reclame hadden.

Wie doet dit nog meer. Soms denk ik wel eens dat ik niet goed ben om stad en land af te fietsen voor een paar euro korting.
Wat is een spoorgraafmachine bestuurder? En hoe komt je zoon daarbij. En waarom wil je andere zoon postbode worden?

Hier komt mijn oudste nog niet verder dan prinses!
Viool jouw zonen hebben mooie ambities. Nu maar hopen dat dat zo blijft?
prinses is ook een mooi beroep

Postbode: dan ben je lekker de hele dag buiten op je fiets

Spoorgraafmachine bestuurder: werkt aan het spoor/rails (van trein) met een graafmachine. Omdat treinen en graafmachines allebei heel leuk zijn, en hij heeft bedacht dat dat zo mooi te combineren valt.

Boomzager is overigens ook nog in de running...

Bengel, ik woon niet meer in een stad. Eerder kon ik bv wel verschillende drogisterijen affietsen omdat bij de ene een pak luiers en bij de andere de shampoo in de aanbieding was.
Boomzager

Hoe komt hij erop. Zo grappig!
Ik wil elke keer proberen bij te lezen maar tot nog toe weinig puf. Ben wel alweer aardig opgeknapt, alleen nog snel moe dus. Ben de afgelopen dagen vrij actief geweest en 's avonds was ik echt op. Wel lekker genoten van het weer en de kinderen. Morgen op kraambezoek bij een vriendin en 's avonds dansen, donderdag een paar uurtjes werken, vrijdag psych. Verder gewoon genieten van de kids (oudste heeft nu vakantie).

Hoop dat met jullie alles goed gaat!
Heeft jouw kind nu al vakantie? Hoelang dan?

Is dat bij jullie soms ook zo, Viool en Amalia?
boomzager wehhhhh ik heb vroeger ook heel wat moeten doorstaan met ze qua beroepskeuze

Bengel ja ik zou het ookwel leuk worden als ze " iets" willen worden i p v het puberige " niksen"

Bengel de aanbiedingen... Nou ik heb bewust geen folders.. Nee-nee sticker. Ik ben geneigd door aanbiedingen en folders meer te kopen dan ik normaal doe. Ik denk dan " oh handig " of dat heb ik " ook echt nodig "

Terwijl ik het normaal niet zou kopen.

Als ik een aanbieding zie en ik heb het echt nodig koop ik het bijv vandaag bij kruidvat 25% korting op solait kruidvat zonnebrand, fles factor 15&20 gekocht, was iets van 11 euro.

Voor O van lavera een tube factor 20 voor 11 euro, is dan ekologisch.

De shampoo, conditioner 3 voor5 euro.

Ik ben niet bijzonder spaarzaam, koop wel graag kwaliteit en in krappe tijd haal ik voor 50 per week goede boodschappen en kook vers en in goede tijden doe ik ook wel eens wild, lekker bij de beste slager etc. Ik zie in allebei wel de lol.

Het geeft ook een kick he Bengel !
Ik heb nog zo'n mooi bv hompie - dan ligt ze in t wiegje te huilen. Armpjes beentjes opgerold en omhoog van pak mij !echt een moppie. Pak haar op, net een bolletje, heel instinctief zo'n baby, zuignapje slok-slok... Zo lief.
*zwaai*

Kom gauw weer even bijlezen, drukke dagen gehad! Alles goed hier, ga zo S fles geven en dan heel snel naar bed, nachten zijn behoorlijk prut!

Begint nu wel te kriebelen voor de meeting hoor, spannend!!
Ja hier 2 weken vakantie. Huh is Amalia niet op een ver eiland ?!
Dag Uma !
Ja maar je hebt wel gelijk Viool. Je geeft vaak veel meer geld uit, dan de bedoeling was. Eigenlijk moet ik ook veel vaker mezelf afvragen:"Heb ik dat ook echt nodig?"

Knap hoor, voor 50 euro aan boodschappen in krappe tijden. Dan moet je wel heel erg bewust boodschappen doen en op de prijzen letten. Maar als dat lukt, dat geeft idd een heel echte kick.
De meeting t z t ben ik 100 kilo. Ik heb man paaskado geconversceerd. Hoe moet ik dat uitleggen ?
Hoi Uma.

Ja wanneer ga je weg Amalia?
Viool je bent in een paar dagen van maat 44 (door de magnums) naar 100 kg gegaan. Knap hoor!

Maar ik moet weer erg om je lachen.

Ik ga mijn prins ook voeden en dan lekker verder in mijn boek.

Tot morgen!
Ja Bengel! Klopt ! Paar dagen terug; viool wat heb jij een mooi figuur! Je bent weer goed in model. Toen kwamen de magnums, taart etc.

Eergister: " zo en de volgende is weer onderweg??" starend naar buik.

Zo ga je in een midweek van slank naar in blijde verwachting

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven