Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Gadver de gadver.... weer koorts!

Wie heeft er een idee wat dit kan zijn. Zit te rillen op de bank met een dik vest aan.

Afgelopen vrijdag koorts, woensdag koorts en vandaag weer. Het begint steeds tussen de middag en loopt op tot rond de 39 graden, de volgende dag is het dan steeds weer over.
Bengel geen idee. Zou je de HA niet even bellen? Met het paasweekend voor de deur is die straks 3 dagen gesloten. Misschien kan hij telefonisch wel wat advies geven. Bah, rottig, zeker met ditmooie weer.

Viool ik ben benieuwd hoe jullie het gaan hebben in Fr. Wel super om je eigen plek daar te hebben/creëren. Ook voor ootje, die groeit straks deels daar op. Maar alles hebben is lastig he, Nl, Fr èn ook nog vaak naar Portugal.... Zou mooi zijn.
Oef! Wat viel dat tegen, kennismaken op kdv. Ik vind het zo'n stap mijn kind bij een vreemde, nu al ! En maak ik nu de goede keuze ? Wat als ik een tijd minder werk heb ? Ik voelde me ineens niet zo zeker! Wel ootje ... Die gaat wel wennen hoor ootje is sociaal makkelijk net als mviool.

Maar ik moet erg wennen. Twaalf kindjes op de groep, en ze hadden verticale boxen zag er vreemd uit.

Ik kan wel janken ! Erg he. Ik had noooooit gedacht dat ik me zo zou voelen.

Nouja 1dag per week viool.. Meer rust.. Meer kans op een pkekje voor mijn clienten. En ik noem nog een pluspunt mijn eigen zakgeld, ook voor de jongens, gewoon een gevoel vanzelfstandigheid

Zucht
Bengel het klinkt als een griep ?! Sterkte
Ik kijk niet naar top gear dus moet mij op de bank kamer ernaast wat met iphone vermaken, met 1 oor volg ik alle autopraat/ overleg/ prijsopgaven/cc en ander technische info en vooral heeeel veeeel gelach ( want het is heel amusant )
bengel klinkt als griep, had ik ook in februari eerst een paar dagen koorts pas eind van de middag en ineens zette het door. Hopelijk is dat bij jou niet het geval! En als je twijfelt hap bellen hoor! Beterschap!

hier ook hooikoorts, astma, eczeem het hele pakket holé weekje naar zee is daarom al lekker dan heb ik er geen last van! Even bijkomen het is nu wel erg namelijk alles staat in bloei!!!

viool leuk frankrijk hoor komt vast goed het is zo heerlijk daar! Gewoon ervaren. kdv lijkt me ook moeilijk maar ik denk ook dat o het erg leuk gaat vinden! Het is meer je eigen gevoel he lastig hoor!

sardegna tuin is echt gaaf ! mijn droom we hebben nu een hele kleine tuin maar wel 3 huizen verderop een groot park en overal speeltuinen. ben nu wel blij met mijn kleine tuin weinig onderhoud maar droom over moestuin en boomgaard!

Alles is ingepakt morgen rond half 10 weg fijne paasdagen allemaal!!!
Nog even snel voor ik ga slapen RW hele fijne dagen wensen. Geniet er lekker van en idd even lekker hooikoortsvrij aan zee. Niet zwemmen hè in zee, dat is nog te koud zeggen ze. Tot volgende week!

Sardegna ik morgen even je foto's bekijken op hyves, zelfs daar heb ik nu even geen puf voor.

Fijne avond allemaal!
Bengel, hou je je baarmoeder in de gaten? Is die goed schoon gemaakt? Steeds koorts klinkt als ergens een ontsteking en aangezien je zegt dat het geen borstonsteking is...

Ik thee met uit eten viool

Nee witte wijn. Maar het was zo'n dronken blij blij bericht en ik was niet dronken

RW geniet er van dit weekend! Heerlijk!

Ik moet de tuinfoto's even gaan bekijken maar het klinkt geweldig sardegna

Hier een zieke jongste zoon naast me op de bank heel sneu.

Die dochter van me is geweldig!! 10 mnd maar zo pittig. Kan gewoon duidelijk maken wat ze wil. Echt te gek.

Ik zit nu op m'n phone maar ik zal straks op de pc wel even een uitgebreid verslag doen (ben je meteen gewaarschuwd dat je dat kan overslaan als je geen zin hebt in Amaliagezwijmel . )
thanx! Niet zwemmen in zee dat gaat mij wel lukken weet niet of dat bij oudste gaat lukken haha als hij water ziet moet hij erin...

ik ga een week weg amalia ben de 30ste terug voor het geval jullie groot alarm slaan haha

leuk he een meisje! lekker pittig stoer he! En ik denk dat een 3de ook wel snel wijzer is denk je ook niet? J speelt gewoon mee met het speelgoed waar de anderen ook mee spelen (als het niet te klein is natuurlijk) hij kan ze ook echt observeren heel bijzonder om te zien.

beterschap met je zoon! Zielig nu ziek met dit mooie weer!
Ja leuk, A-gezwijmel, heerlijk toch, kom maar door. Ik kan ook zinloos zwijmelen tegen vriend als hij thuiskomt uit zijn werk, over hoe ze keek, hoe ze lachte, wat voor geluiden ze maakte enz. Ze is zo'n heerlijk popje, en een praatjes dat ze heeft! Ze voert vaak het hoogste woord als we aan tafel zitten, brabbelt en tettert erop los.

RW lekker genieten, een hele week, lekker hoor.

Bengel beterschap

Viool wat balen dat het tegenviel. Waren de juffen ook minder leuk dan je gedacht/gehoopt had? Moeilijk hè, je kleine meisje ergens brengen Maar ik ben nu gewend (echt) en blij met mijn kdv, het zijn echt fijne meiden. Groepje van 10 kindjes en Lmeisje de enige baby.

Hoe was topgear

Lekker glaasje roze bubbels ingeschonken gekregen van vriend, wat smaakt dat goed zeg. En ik had een uurtje gemountainbiked vanavond, dus de bubbels zullen wel snel naar m'n hoofd bubbelen, hi hi
Uma was ook al zo leuk aan het zwijmelen trouwens, dat lees ik graag hoor

(en nee, ook ik ben niet dronken, pas 2 slokjes op )
een hele week! Dat is helemaal heerlijk. NOu, lekker flink genieten hoor. Volgens mij blijft het superweer. Las zelfs in de Telegraaf vandaag dat het heel heet blijft en in augustus heel erg gaat regenen.

Nou lekker dan.

Okee de ode aan mijn dochter

Ze is dus gewoon echt pittig vind ik. Het liefst zit ze in het midden van de trampoline en de jongens moeten dan springen. Dan schatert ze het uit.

Als ze aan de salontafel staat en ik kijk niet, gaat ze nephuilen tot ik kijk. En dan lachen. Of ook in de auto bijvoorbeeld.

Vandaag gaf ik haar net als Rapley haar wortels en aardappels op een bordje ipv gepureerd. Ze werd helemaal gek van dolheid! Ze vond het zo leuk dat ze niet kon kiezen ofzo. Dan spant ze alle spieren aan en gaat een beetje trillen van opwinding of zoiets. En toen happen happen, helemaal te gek.

Nouja, dit slaat natuurlijk nergens op, maar ik vind haar ZO anders dan de jongens! Zo snel. Als ik naar haar kijk en wat zeg heb ik het idee dat ze me begrijpt. Met iets in haar mond (aatje, nee bah! Dan zegt ze ook bah en doet het uit haar mond), of als ze aan iets komt wat niet mag (aatje, nee, niet doen. Dan gaat ze ermee stoppen). Als ze naar de gang kruipt, dan roep ik haar en kijk haar aan en dan komt ze gewoon. Ik heb echt het idee dat we communiceren. Als man thuis komt en ik zie zijn auto voor de deur, zeg ik: daar komt papa! Dan gaat ze zoeken met haar hoofd en blij doen.

Ik vind het gewoon super. Het gaat ook zo snel met haar. Op zich heerlijk, maar dit 1e jaar is al bijna om! Nog even ruim anderhalve maand genieten van mijn BABY voordat ze dreumes wordt...

Roze bubbels, als ik prosecco rosé? Hmm, prosecco is niet zo mijn ding, hoewel dat wel zou moeten natuurlijk in het gooi.. nee, witte wijn (chardonnay) of bacardi cola zero Dat is meer mijn ding.

Proost Sardegna!
Nee, geen prosecco, crémant de bourgogne. Erg lekker Witte wijn ook heerlijk, zeker met dit weer. ba-co, nee, dat dan weer niet.

Jee A is idd een slimmerd zeg! En zo leuk dat ze overal heen kruipt, gaat staan enz. Ik heb soms ook het idee dat Lmeisje sommige dingen echt al snapt. en volgens mij kent ze de namen van de broers en weet ze 'poes' (ze vindt de kat helemaal het einde) en 'hondje' (haar knuffeltje). Ze is net als A heel enthousiast als je met hele stukken groente, pasta aardappel of kaas aan komt zetten. Leuk is dat hè? Ken ik ook niet hoor, de jongens wilden alles tot in lengte van dagen glad gepureerd hebben.
Ik kreeg vandaag een kusje van mijn meisje trouwens. Een heel nat kusje, hi hi, met open mondje duwde ze tegen mijn wang aan, echt héééééél schattig (ah, ik ben ook aan het zwijmelen....)
Ik ga lekker slapen, morgen drukke dag, kinderfeestje oudste, 7 vriendjes en 2 vriendinnetjes komen en daarna borrelen in de tuin met alle ouders.
Leuk gezwijmel nou ik ook nog: bij mijn ouders gingen we zwaaien dag dahag daaaag oma-zwaai !! en ze deed mee. Bij het kdv zij de juf ook dahag! Dus ik zei het ook en zwaaide. Ootje kujkt ons aan met grote ogen.....ben ik methaar om de hoek begint ze dus te zwaaien ! Zo lief!
De leidster van haar groep leek me lief.

Waar ik aan moet wennen is de verticale boxen, de buitenplaats, een hek met daarin kunstgras em dan een kleedje voor de babies. Ja tuurlijk logisch, het moet veilig zijn maar het idee dat ootje daar dan zou liggen en dan alleen ofzo?! Ik heb haar buiten gewoon voor me. Op schoot ofzo. Ik vind het gewoon gek
Een kusje aaaach wat lief oh oh zalig. Lief he onze babies !!!!'

Man en ik zwijmelen ook zo bij O. We zijn echt weg van haar en dat we dat maar zo samen nog hebben zo'n uk.
Goedemorgen. Zeg ootje is Voortaan zes uur wakker de vroege vogel, dan sta ik maar op, leg haar in de box ( dan speelt ze 20 minuten )
Het is zo heerlijk om al jullie zwijmelverhalen te lezen over jullie allerliefste en allermooiste kindjes. Daar word ik zo gelukkig van, en dan kijk ik naar mijn eigen prins en dan kan ik wel janken (van geluk dan ook hè).

Wow Viool jouw dag begint al om 6 uuur op dit moment. Pffff.... lijkt me niet mee vallen.

Amalia ik vraag me dan altijd af, hoe ze nu al kunnen weten dat het in augustus heel veel gaat regenen. Zou overigens wel balen zijn, zo'n kwakkel maand in de zomervakantie.

Hoe is het de periode ervoor dan, weet je dat ook?

Aangezien mijn prins al 6 tot 7 uur tussen zijn laatste avond voeding en de volgende laat, mag ik van mezelf vanavond ook een piepklein glaasje wijn. Ben van vanmorgen 8 uur tot vannacht ergens helemaal alleen met de kinderen, en vond dat ik dat dan wel mocht van mezelf. Of ben ik nu een heel slechte moeder?

Een ontsteking zal het toch niet zijn lijkt me, aangezien je dan toch wel ergens pijn zal moeten hebben. En bovendien, moet de koorts dan niet continue zijn. Ik heb geen pijn, en nu 3x een middag en avond koorts gehad in ruim een week. Maar als het volgende week nog een keer gebeurt, ga ik naar de ha.
6 uur O-o

Hier een ziek jongste mannetje. Weer.., nu een formulier om bloed te prikken. Het was een onrustige nacht....

Man is met oudste varen in Amsterdam. Hopelijk vinden ze geen lichaamsdelen 8-p
He bah, Amalia....zou toch wat zijn idd, lekker tussen de lichaamsdelen...brrrr.

Wat sneu, dat middelste weer ziek is....maar snel even bloed prikken dan idd!

Bengel, wat klink je toch heeeerlijk gelukkig! En gelijk heb je, hoor, met je glaasje wijn!

O, bah, 6.00 uur...niet fijn, Viool! Is ootje dan de rest vd nacht wel gewoon aan het slapen?? Want dan is het eigenlijk een vooruitgang...

Fijn, dat de leidsters iig wel lief leken op het kdv! Dat is al heel prettig, toch?

Wat moet ik me voorstellen bij een verticale box????

Sardegna, jeeee, julie hebben echt heeeerlijk kinderfeestje/borrel weer!!! Ben benieuwd hoe het was!

En RW heeft het ook heel goed voor elkaar!! Je bent natuurlijk al weg, maar ik wil je alsnog heel veel plezier wensen daar. Zag er leuk uit op hyves. (kon alleen op 1 of andere manier

geen krabbels plaatsen...)

Jippie, onze achtertuin is klaar! Gister en vandaag zijn de straters bezig geweest en nu is het af! Ben blij! Lekker ruimte voor de kinderen om te spelen nu!
Hoezo lichaamsdelen? Ik heb weer iets gemist denk ik zo!

Wat fijn Rikst dat je tuin klaar is. Mooi op tijd om er nog heel lang van te mogen genieten. Maw ik hoop voor jou dat het nog heel lang mooi weer blijft. Maar dat hoop ik voor ons allemaal om eerlijk tezijn.
Amalia, beterschap daar ! Hier door het mooie weer (?) niet veel uit handen ( in de bouw )

Dus ja balen beetje, je snapt wel dat mijn man het sociobeest gaat uithangen argh praatje, biertje, weg is tie. Zn vrije dag voor het huis werd dag in de zon etc.

En ipv dat ik dagje gezin voor elkaar krijg ... Nee het is dan : ik ga klussen, dus ik ga huishouden en met kinderen aan slag maar man komt dan niet aan t wetk toe en uiteindelijk denk ik dan jaaaa hadden we lekker gezellig weg kunnen gaan ( want ik weet niet eens meer wanneer dat was - hij denk ik ook niet )

Oja ons weekendje in februari hahatoen we geslapen hebben grrrr lekker hip!

Dus ehhhh

Van mij mag het regenen geintje !!! Ik geniet van de zon. Lekker op gouden slippertjes en een leuke jurk, ootje in een jurkje, quiche in onze oven.

Maar dat huis, meiden,....(!!!) echt wat zal ik blij zijnals we verder zijn daarmee. Ik heb na de afgelopen dagen weer zoiets van nee he, korte opleving ofzo en het zakt weer in maar das mn verbouwtrauma haha ik zie graag achterelkaar door actie.

Zonet een magnum temptation op. Dat gaat goed met mijn lijn. Maar 1 sufferd moet er zijn toch ? Die straks op de meeting

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven