Jongensnamentopic

13-09-2010 13:40 3216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw deel!

Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
wij vinden juist Maikel leuker ipv michael.... willen het wat nederlandser houden....

kevin hebben wij ook geen engelse associatie bij....
Ik vind Maikel een ordinaire naam. Maar dat vind ik van Kevin eigenlijk ook. Dus in dat opzicht passen ze dan wel weer bij elkaar.

En ja, over 20-30 jaar is een volwassen Sep heel normaal. Dat is natuurlijk ook zo! Lootjes trekken dan maar welke naam het gaat worden? Of wachten tot na de geboorte en dan zien welke naam het beste bij de baby past?
quote:crazydesi schreef op 27 april 2011 @ 20:58:

wij vinden juist Maikel leuker ipv michael.... willen het wat nederlandser houden....

kevin hebben wij ook geen engelse associatie bij....Oké! Begrijpelijk. Dan past het ook weer mooi bij Twan.
He, crazydesi, kom ik je hier ook tegen

Ik vind Maikel ook een leuke naam. Wel grappig, twee broers die ik goed ken heten Kevin en Michael (iets anders gespeld, maar spreek je natuurlijk wel hetzelfde uit), dus vind het zeker bij elkaar passen!

Bij Twan klinkt het ook leuk!
Teun is leuk! Wat vind je nog van Mees of Siem?
quote:pitamientje schreef op 26 april 2011 @ 22:16:

Wat vinden jullie van de namen Sep en Teun?

Sep= leuk! Heeft lang bij ons op het lijstje gestaan, maar uiteindelijk werd het toch Jip.

Teun vind ik wat minder, beetje boers klinken.

Wat vind je dan van Siem? Heeft ook bij ons lang op het lijstje gestaan.
Aruuba, bedankt. Misschien heb ik er wat aan, maar merendeel van de leukste namen die je noemde zijn al 'bezet'.
Siem en Mees vind ik inderdaad ook superleuk! Man helaas niet...

Maar bedankt voor de suggesties, die zijn zeker welkom.
Wat vinden jullie? Ik haal 'm straks weer weg ivm privacy:

-
@ toffifee

nee ik zou het niet doen..vind het teveel hetzelfde
quote:Cejo schreef op 02 mei 2011 @ 11:45:

@ toffifee

nee ik zou het niet doen..vind het teveel hetzelfde

Zucht, wat ik vergeten was te schrijven is dat ik alleen de antwoorden van Ja-stemmers accepteer

Ook niet als die beste zwager echt een HELE LEUKE man is?
Ik zou het wel doen.

Zit zelf ook met zo'n dilemma, waarbij niet de zwager maar vriend van beste vriendin dé naam heeft (en dan wel letterlijk hetzelfde, dus niet Sebas en Bas, maar gewoon allebei Bas).

Ik denk dat ik toch voor de naam ga die ik zelf (+vriend) het allermooist vind. Dus mijn advies is; als het goed voelt, doen (en anders ook echt niet).
@ toffifee

nee zou het ook niet doen als het een hele leuke zwager was...sorry niet het antwoord wat je wilde hahaha
Ik zou het wel doen, ik vind de namen eigenlijk heel anders klinken en heb ook verschillende associaties bij de namen.
Ik vind het ook heel erg verschillende namen.
Ik zou het zéker wél doen, absoluut! Bas en Sebas zijn duidelijk andere namen. En so what, wat maakt het uit als het wel een beetje op elkaar lijkt?
gewoon doen, misschien is Bas wel enorm gevleid en wilt ie straks heeeeel graag oppassen op zn naam genoot :D
Bedankt voor de reacties (paar weken geleden) op mijn dilemma over een naam van een vriend...en of we ons kindje ook zo zouden kunnen noemen.

We hebben inmiddels een anderen naam die we allebei erg leuk vinden, dus het hele dilemma speelt niet meer ;)
Zeg juffie, dan moet je die natuurlijk wel ff met ons delen! Lees: met mij delen! :-) Wie weet help je er mij wel heul erg mee!
Ik vind Nolle, Ivan, Sven, Manuel, Roman en Melle mooie namen.
Ja Melle vind ik ook n hele leuke naam.
Ik kom ook even hulp vragen. Wat zijn leuke, moderne Engelse namen? Die wel ook in Nederland kunnen natuurlijk. Alvast bedankt!!
James!!

okee niet hip misschien in Engeland maar wel in Nederland

Of anders

Seth

Aiden

Liam

Brent

Brynn

Kayne

Daley

Diaz

Luke

Ethan

Evan

Finlay

Finn

Flynn

Jack

Lennon

Kian

Lewis

Livay

Morris

Milo

Quinn

Ravin

Roman

Rowen

Toby

Tren

Tygo

Vince
Dankjewel Cejo!!

Ik vind James iets te bekakt klinken, maar Aiden, Liam en Quinn heel erg leuk!

Jack vind ik ook n hele leuke naam, maar n beetje 'hard' klinken.

Bij Kian (of Kyan, zo heb ik m ook weleens gezien) twijfel ik altijd over de uitspraak: is t nou meer Kian of Kiun (op z'n Engels dus, net als Ian, weet niet helemaal hoe ik dat op moet schrijven).
ja wat vinden jullie van James. Wij wonen niet in NL en hier kan de naam wel, maar als we terug zouden komen naar NL kan het dan? Ik vind het wel een leuke stoere simpele naam en zelfs manlief keurde hem niet meteen af...

We hebben nu:

Jens

Mats

Jonah

James

moeilijk moeilijk hoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven