Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 27 april 2011 om 20:59
Ik vind Maikel een ordinaire naam. Maar dat vind ik van Kevin eigenlijk ook. Dus in dat opzicht passen ze dan wel weer bij elkaar.
En ja, over 20-30 jaar is een volwassen Sep heel normaal. Dat is natuurlijk ook zo! Lootjes trekken dan maar welke naam het gaat worden? Of wachten tot na de geboorte en dan zien welke naam het beste bij de baby past?
En ja, over 20-30 jaar is een volwassen Sep heel normaal. Dat is natuurlijk ook zo! Lootjes trekken dan maar welke naam het gaat worden? Of wachten tot na de geboorte en dan zien welke naam het beste bij de baby past?
woensdag 27 april 2011 om 21:04
woensdag 27 april 2011 om 21:13
zaterdag 30 april 2011 om 12:04
quote:pitamientje schreef op 26 april 2011 @ 22:16:
Wat vinden jullie van de namen Sep en Teun?
Sep= leuk! Heeft lang bij ons op het lijstje gestaan, maar uiteindelijk werd het toch Jip.
Teun vind ik wat minder, beetje boers klinken.
Wat vind je dan van Siem? Heeft ook bij ons lang op het lijstje gestaan.
Wat vinden jullie van de namen Sep en Teun?
Sep= leuk! Heeft lang bij ons op het lijstje gestaan, maar uiteindelijk werd het toch Jip.
Teun vind ik wat minder, beetje boers klinken.
Wat vind je dan van Siem? Heeft ook bij ons lang op het lijstje gestaan.

maandag 2 mei 2011 om 12:18
Ik zou het wel doen.
Zit zelf ook met zo'n dilemma, waarbij niet de zwager maar vriend van beste vriendin dé naam heeft (en dan wel letterlijk hetzelfde, dus niet Sebas en Bas, maar gewoon allebei Bas).
Ik denk dat ik toch voor de naam ga die ik zelf (+vriend) het allermooist vind. Dus mijn advies is; als het goed voelt, doen (en anders ook echt niet).
Zit zelf ook met zo'n dilemma, waarbij niet de zwager maar vriend van beste vriendin dé naam heeft (en dan wel letterlijk hetzelfde, dus niet Sebas en Bas, maar gewoon allebei Bas).
Ik denk dat ik toch voor de naam ga die ik zelf (+vriend) het allermooist vind. Dus mijn advies is; als het goed voelt, doen (en anders ook echt niet).
dinsdag 3 mei 2011 om 17:38

donderdag 5 mei 2011 om 08:02
Dankjewel Cejo!!
Ik vind James iets te bekakt klinken, maar Aiden, Liam en Quinn heel erg leuk!
Jack vind ik ook n hele leuke naam, maar n beetje 'hard' klinken.
Bij Kian (of Kyan, zo heb ik m ook weleens gezien) twijfel ik altijd over de uitspraak: is t nou meer Kian of Kiun (op z'n Engels dus, net als Ian, weet niet helemaal hoe ik dat op moet schrijven).
Ik vind James iets te bekakt klinken, maar Aiden, Liam en Quinn heel erg leuk!
Jack vind ik ook n hele leuke naam, maar n beetje 'hard' klinken.
Bij Kian (of Kyan, zo heb ik m ook weleens gezien) twijfel ik altijd over de uitspraak: is t nou meer Kian of Kiun (op z'n Engels dus, net als Ian, weet niet helemaal hoe ik dat op moet schrijven).
donderdag 5 mei 2011 om 08:05