Entertainment alle pijlers

Generatie 2010

28-01-2010 19:35 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 21.30 komt er een nieuw programma op Nederland 1, Generatie 2010. In het programma worden 5 kinderen gevolgd die worden geboren, en dan voor de komende 18 jaar!

Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd, wie gaat er nog meer kijken?
quote:hatseklats schreef op 21 april 2011 @ 21:44:

Sjonge...dat stel gaat nogal eens even ertussen uit hè? Ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien, maar volgens mij is dat meiske 4 maanden en is dit de derde of vierde keer al...En dat mag niet meer als je kinderen hebt omdat....?
De dierentuin was Amersfoort trouwens.

Vind dat tienerstel heel erg leuk, ze zijn erg verantwoordelijk en hebben de volledige zorg over hun kindje. Dat is wel eens anders met tieners die bij hun ouders wonen.
quote:Cight schreef op 22 april 2011 @ 11:18:

Ik blijf die 'gristenvader' een beetje een sacherijn vinden... Beetje jammer ook dat hij rookt waar het kind bij is. Nog wel bij de afzuiger boven de pannen met eten. Krijg ik toch een beetje Peggy Bundy associatie bij!

Het groene stel vind ik wel lief, net als de yuppen. En de jonge ouders vallen me zo 100% mee, ze zijn zo liefdevol en verantwoordelijk!

Mijn dochter is van juni 2010 dus vorig jaar keek ik het ook en vond ik het fantastisch. Dit jaar vind ik het toch wat minder. Veel herhaling en onduidelijke lijn.

Hij drukte wel meteen zijn peuk uit toen Jaimy om de hoek kwam. Vind dit beter dan als hij vrijuit gaat zitten paffen in de woonkamer met Jaimy erbij.

Ben het wel met iedereen eens dat die onduidelijke lijn heel vervelend is. Er is soms geen touw aan vast te knopen in welke situatie ze dan zitten. En iets minder emotioneel mag ook wel inderdaad :P
Zo, ik kom ook nog even lekker commentaar leveren

Ik krijg de kriebels van Nathalie, maar dat had ik waarschijnlijk ook gehad als ze in een totaal ander programma had gezeten. Gewoon m'n type niet, ze komt op mij een beetje nep over.

Dijana en Charrel vind ik leuk! En wat is Charlene toch een scheetje om te zien. Dat stukje waarin ze bij haar oma op schoot zit, terwijl die zit te vertellen. Echt om op te vreten is ze daar (het kind dan hè, niet oma).

Over Lisenka en Pel heb ik niet echt een duidelijke mening. Ik heb ook het idee dat zij wat minder aan bod komen, maar misschien heb ik het mis hoor.

Van het 'groene stel' vind ik Arjen wel leuk, maar Sharon niet zo. Ze praat zo zeikerig. Ik vind Silvijn trouwens wel een hele leuke naam!

Naar het Turkse stel heb ik wel een beetje met verbazing zitten kijken. Ze zitten helemaal niet op één lijn. Hij heel streng, en zij die overal om lacht. Iemand hier zei dat zij er ongelukkig uitzag, en dat vond ik ook. Ze is waarschijnlijk ook doodmoe, met zo'n snelle tweede zwangerschap.

Tja, en dan Desiré....

Met gekromde tenen kijk ik naar haar.

Tuurlijk mis je je kind als je moet werken, en tuurlijk vraag je hoe het gegaan is. Maar de manier waarop zij dat doet irriteert me.

Ik vind hem wel leuk.
Ik weet niet of die Turkse vrouw ongelukkig is, moe lijkt ze me zeker. Haar man doet bijna niks en dan moet je in je eentje voor een baby zorgen terwijl je zwanger bent.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
quote:Re__ske schreef op 22 april 2011 @ 09:54:

En dan dat stukje over dat gras. "Ja, dat hebben wij thuis niet. Voor haar een hele nieuwe ontdekking." Moet je daarvoor helemaal naar Ibiza?

Ik vond het wel schattig, van dat gras. Maar daar hoef je inderdaad niet helemaal voor naar Ibiza.

Verder zit ik me steeds te ergeren aan die Desiree en Natalie en dat babytaaltje dat ze de hele tijd tegen hun kind praten. Zo leert het kind toch nooit goed Nederlands?

Hoewel die Natalie volgens mij altijd zo praat. Hoe ze ook tegen haar moeder sprak door de telefoon. "Zeg maar tegen Dominique dat we haar heeeeel erg missen en dat we een cadeautje voor haar meenemen." Pffff, ze waren één dagje weg.

Ik vind dat jonge stel nog het leukste om naar te kijken. Ze zijn lekker nuchter. En een schattig koppie inderdaad, lijkt op haar moeder.

Ik moet ook wel lachen om de eco-stel met hun experimenten, die maar gedeeltelijk lukken. In bad bevallen ging niet door, bamboeluiers moesten ze eerder mee stoppen. En ik zag in het voorstukje van deze week dat ze het kind gaan leren eten met de ripley-methode. Daar heb ik weleens wat over gelezen. Dat het kind alleen grote stukken te eten krijgt. Waarom moet het allemaal zo speciaal?

En ik zit me ook altijd te verbazen over haar kapsel. Ze heeft een leuk gezicht, maar dat haar is uit het jaar nul. Zo'n kapsel had mijn moeder in de jaren 70. Ik zou haar graag eens langs de kapper sturen.
Wat mij verbaasde aan Pel en Lisenka dat ze vertellen dat ze helemaal in de Heer zijn maar dat Pelleke wel een hoodie draagt met allerlei sterrenbeelden erop. Heel vreemd!
quote:Lorelay schreef op 27 april 2011 @ 21:37:

Wat mij verbaasde aan Pel en Lisenka dat ze vertellen dat ze helemaal in de Heer zijn maar dat Pelleke wel een hoodie draagt met allerlei sterrenbeelden erop. Heel vreemd!Want??
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 27 april 2011 @ 21:43:

[...]

Want??Omdat in de meeste Christelijke stromingen astrologie als occult beschouwd wordt.
quote:Lorelay schreef op 27 april 2011 @ 23:12:

[...]

Omdat in de meeste Christelijke stromingen astrologie als occult beschouwd wordt.

Ow, op die fiets

Ik ga er vanavond eens op letten
Ik vind Dijana echt stoer. Gewoon haar eigen pad volgen terwijl oma dat allemaal onzin vindt. Dus krijgt Charlene pas met zes maanden een fruithapje, omdat Dijana dat beter vindt voor de darmpjes. En oma met dat kulargument dat zij toch wel veel meer ervaring heeft...

Ze doen het volgens mij prima.
Ik erger me ook dood aan Desiree en Nathalie. Zo niet aantrekkelijk, de hele dag dat gekir en gejank. Pffff... zou er als partner ook gek van worden! En die Desiree denkt echt dat ze alle wijsheid in pacht heeft als het gaat om haar kindje. Ze behandelt haar vriend echt als iemand van het kinderdagverblijf ofzo..

Jonge stel vind ik echt wel grappig, Turkse stel saai en inderdaad, die vrouw ziet er wat ongelukkig uit. Andere stel vind ik ook saai. Tja, het is ook niet leuk gemonteerd, het kabbelt maar door. Jammer, want zou veel leuker kunnen zijn! Toch ga ik het volgen, heb zelf een kindje van 7 weken, dus leuk om te zien hoe andere ouders het doen!
Waarom is Nathalie thuis? Hoorde dat ze thuis was maar de reden heb ik even gemist.
Er was iets met haar schildklier aan de hand...
LIfe\'s a bitch and then you die
Met 11 maanden nog op de kamer van de ouders, omdat ze het eng vinden want hij wordt 's nachts nog wakker, huh? Dan wordt het daarna toch alleen maar drama als hij moet wijken voor het 2e kindje... Ik sna de logica niet helemaal
Wat een getrut zeg, met dat eco-stel
En het andere stel zit bij de Mac..
Vind het turkse stel toch een beetje vreemd. Kind van 11 mndn krijgt gewoon McDonalds friet en kipcorn! Lijkt me toch niet echt gezond.
Elke zondagochtend een kwartiertje klassieke muziek, echt wat voor die Nathalie en Alexander!
Ik vind al die stellen wel erg heppiedepeppie met elkaar :puke:
Dit kind heeft het een stuk vrolijker!

Lekker een kipcorn en vrolijke muziek!
OMG!!
ik vind dat yuppen stel wel erg doordacht en verantwoord allemaal. Klassieke muziek, stukjes fruit, op zich niks mis mee, maar bij hen vind ik het allemaal net even te doordacht zeg maar
Je gunt dat stel toch een eigen huisje
goh dat gaat nog wat worden als die kleine wel een allergie heeft, al die honden en katten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven