Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.

Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!

Iedereen is welkom!

De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
quote:_jessie_ schreef op 27 april 2011 @ 21:04:

Vinden jullie al die tips voor kortingsacties juist niet koopgedrag in de hand werken? Soms voelt het hier als een aanbiedingsmeldplek en dat intresseert me, zoals ik al hierboven zei, niet.

nee, ik ga geen shampoo kopen omdat die nu bij de kruidvat in de aanbieding is. Ik koop shampoo als ik het nodig heb (en aangezien er altijd wel ergens een aanbieding is...)

En nu zijn er inderdaad veel posts over aanbiedingen, maar op andere dagen gaat het weer meer over theezakjes hergebruiken
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een hele mooie omschrijving die quoto van Hiltje!

Voor mij is vrekken toch echt uiteindelijk het slimmer omgaan met mijn geld door zuiniger en slimmer te leven, zodat ik uiteindelijk meer overhou om te sparen en leuke dingen te doen. Dat daartegenover ook staat dat je zuiniger met het milieu omgaat (ik gooi praktisch geen eten weg bijvoorbeeld) vind ik ook een voordeel maar lang niet het belangrijkste.
Kruidvat 50% korting op alle make up

kruidvatlinkje

Misschien toch eens zo'n fantastische mascara halen van de reclame
Ik ben ook begonnen met vrekken toen we 2 huizen hadden. Maar inmiddels is het een gewoonte geworden om op aanbiedingen en koopjes te letten. Mijn vriend rijd in een zuinige auto. Qua shampoo enz zit ik aan de lush dus dat is niet vrekwaardig en de boodschappen komen bijna allemaal bij de ah vandaan ( =goedkoper dan naar 2 winkels) ik ga heel soms naar de aldi. Maar het is nooit verkeerd om op de centjes te letten toch, en je helpt het mileu er vaak ook nog bij.
Hoihoi! Ik lees af en toe meer op dit topic, superleuke tips allemaal! Iedereen bedankt. Ik heb af en toe codes waar ik niks mee doe, zo ook nu weer: actiecode voor 10% korting bij kleertjes.com. Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken:

gkaart10

Als ik weer iets heb laat ik het voortaan hier achter, je weet maar nooit!
Die tip van 50% korting op make up bij het Kruidvat, daar heb ik dus echt iets aan.

Ik heb nml een nieuwe mascara nodig en was al aan het speuren naar een aanbieding. Nu bedenk ik me ook dat het handig is om mijn standaard poeder in te slaan waarvan ik wel 3 doosjes per jaar verslijt.

En waarschijnlijk trap ik ook in de vrekkenvalkuil door mezelf te trakteren op een nagellakje terwijl ik dat anders niet van plan was. Maarja...verwennerij voor een eurootje of 3 moet ook eens kunnen.

Daarmee ga ik dus wel over mijn budget van deze maand heen want dat is eigenlijk op.

Maar deze aanbieding vind ik te goed en die mascara en poeder heb ik 'nodig' (omdat ik dus stijl, zwier en klasse wil blijven houden en voor mij zit hem dat ook in make up). En gelukkig heb ik wel het geld om even een voorschot te nemen op komende maand en ik hoop het later dus te bezuinigen omdat ik dan de producten niet voor de volle mep hoef te halen.

Met cosmetica en huidverzorging en deodorant enzo wil ik er nu een sport van maken om alles voor 50% korting te kopen. Er zijn heel regelmatig dat soort aanbiedingen (2 halen 1 betalen etc), het is wel even opletten (want nog vaker 3 halen 2 betalen maar dat is dus niet goed genoeg). Dus ik check nu even de folders om binnenkort ook weer deo en haarmousse te kopen.
quote:_yellowlove_ schreef op 28 april 2011 @ 10:07:

Kruidvat 50% korting op alle make up

kruidvatlinkje

Misschien toch eens zo'n fantastische mascara halen van de reclameWelke is dat? Ik zoek nog een fijne mascara, heb die van de Hema geprobeerd maar die vond ik niets.
Even terugkomende op de vraag van de laatste tijd.

Vrekken is voor mij als sport begonnen. Puur omdat ik dat van huis uit heb mee gekregen. Nu woon ik 2 1/2 jaar samen en vertik ik het om meer te betalen als het ook voordeliger kan. Daarbij hergebruiken wij heel veel, puur omdat ik het zonde vind om het anders weg te moeten doen.

Maar nu we vorige maand een ander auto hebben moeten kopen vanwege een werkaanbod van mij (aangenomen, maar in een dorp waar geen openbaar vervoer heen gaat). We hadden namelijk een schakelbak en daar mag ik niet in rijden.

Maar even weer to the point: Vrekken/bezuinigen is voor mij meer een sport, maar sommige maanden ook pure noodzaak. Vooral afgelopen maanden was het soms even slikken (andere auto, geen ehbovergoeding meer, duurdere rekeningen)
Ik heb zojuist via vakantieveilingen voor 15 euro een kappersbon gekocht! Normaal betaal ik bij de goedkope kapper op de hoek ditzelfde bedrag, maar met deze bon kan ik naar een duurdere en hopelijk kwalitatief betere kapper (waar je dus niet na 10 min alweer buiten staat). En op de mn 2e en 3e behandeling krijg ik eventueel nog 10 euro korting.. maar goed na de eerste keer heb ik m er al uit!
Bedankt voor de make up spulletjes tip van het Kruidvat.

De Kruidvatactie "Gratis kaartje voor Duinrell" geldt ook voor Max Factor producten, en daar had ik een aantal dingen van nodig dus nu heb ik én mijn make up extra voordelig én voor 4 personen gratis toegang voor Duinrell.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Kruidvat heeft gosh mascara, die vind ik heel goed.
quote:12twister schreef op 28 april 2011 @ 12:11:

[...]

Welke is dat? Ik zoek nog een fijne mascara, heb die van de Hema geprobeerd maar die vond ik niets.

Hehe ik gebruik nooit make up, maar ik vind die reclames altijd heel fascinerend dat je false lash effecten krijgt en 5x zoveel wimper als voordat je het gebruikte. Ik ken dus niet echt een merk...sorry!

Captain Obvious, fijn dat je etentje minder duurt wordt, goed dat je het gezegd hebt!
Zo, ik ben klaar voor mijn koninginnendag vrekactie, namelijk op de rommelmarkt staan, Kwam tot de conclusie dat na een jaartje alles apart leggen waarvan ik denk dat het verkoopbaar is, ik toch aardig wat zooi verzameld heb. Nu hopen dat ik veel verkoop, en anders gooi ik een groot deel toch maar weg, want wat kan een mens veel zooi verzamelen.
Ik kom net bij de kruidvat vandaan. Wat een goede actie zeg!

Ik heb Maybelline Volume Express Mascara The One Very Black gekockt. (Fuchsia hoesje) Ben heel benieuwd!
Plops tell me all about it!

Werkt het echt? Is make up een optie voor mij ? Ik heb al zwarte wimpers namelijk, dus ik zie nooit zoveel als ik een mascara poging doe..
Deze heb ik nog niet geprobeerd, maar de voorlopers ervan wel (gele en paarse) en die bevielen goed. Heb zelf hele blonde wimpers dus je ziet alles. Ze maken je wimpers iets voller dus ik zou het gewoon proberen. Met de 50% korting val je je er zeker geen bult aan. Als je er nog een beetje oogschaduw bij doet zodat je een heel klein glansje hebt, ziet het er volgens mij erg mooi uit.
Deze heb ik nog niet geprobeerd, maar de voorlopers ervan wel (gele en paarse) en die bevielen goed. Heb zelf hele blonde wimpers dus je ziet alles. Ze maken je wimpers iets voller dus ik zou het gewoon proberen. Met de 50% korting val je je er zeker geen bult aan. Als je er nog een beetje oogschaduw bij doet zodat je een heel klein glansje hebt, ziet het er volgens mij erg mooi uit.

Met korting is hij 6,25 (zat ook nog 2 euro introkorting op ofzo, normaal is hij tegen de 15 euro)
Ik heb denk ik een make up cursus nodig, ik zie er altijd uit als een clowntje als ik iets probeer

Ik snel morgen langs de Kruidvat om de basics te halen!
Als je een kleur oogschaduw neemt die een beetje overeen komt met je huidskleur en hem alleen op het bewegende ooglid en een heel klein beetje daar boven smeert dan kan ik me niet voorstellen dat je als clown eruit komt

Heb ook nog wat nagellakjes gekocht. Voor 90 cent per stuk kon ik ze niet laten staan!
quote:_yellowlove_ schreef op 28 april 2011 @ 17:01:

Ik heb denk ik een make up cursus nodig, ik zie er altijd uit als een clowntje als ik iets probeer

Ik ook Ik bak er echt helemaal niks van, heb er totaal geen gevoel voor

Iemand nog tips voor een vrekwaardige make-up cursus?!
quote:plops schreef op 27 april 2011 @ 23:54:

Lovestar, is de nagellak al een beetje dik? Dan zou je er namelijk wat echte nagellakverdunner doorheen kunnen doen om hem makkelijker uit het potje te krijgen. Niet teveel, anders wordt hij te dun! En absoluut geen remover gebruiken, dat werkt ook niet.Bestaat dat??! Waar zou ik dat kunnen kopen en is dat duur??
Via YouTube kan je veel filmpjes downloaden over hoe je bijv smokey eyes moet maken of andere make up kunt aanbrengen.

vaak is het toch een kwestie van oefenen en veel doen!
Kruitvat was al dicht toen ik er langs reed

Maar morgen geldt de actie ook nog toch? Hoop ik dat nog niet alles geplunderd is.
t/m zondag Hiltje, ik ben er net langsgeweest. Mascara met dubbele korting gescoord geloof ik (van 10 euro naar 2,50, vaag)
nagellakverdunnner kun je online kopen en bij douglas (7-8 euro voor klein flesje, je hebt echter maar 2-3 druppels per potje nodig), soms bij een Da met ruim assortiment. Niet bij de kruidvat of etos in ieder geval. Het is bedoeld om te dikke nagellak weer vloeibaar et krijgen, niet om meer nagellak te krijgen.

Dit is ook een goede webshop, ze hebben vaak acties en aanbiedingen en ook nagellakverdunner http://www.nailpolishfash ... cPath=16&products_id=144, maar verzenden komt er nog bij hier...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven