Viva App

26-04-2011 22:46 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben blij met de Viva App maar ik vind de online site geloof ik relaxter- die accepteert automatische correctie en de App niet. Of kan ik dat instellen? Weet iemand dat?
Wat is Viva App
quote:mika65 schreef op 27 april 2011 @ 01:05:

Wat is Viva AppSerieus?
Ja, zou fijn zijn! En linkjes kunnen aanklikken zou ook handig zijn.

Verder vind ik het wel handig en overzichtelijk.
quote:mika65 schreef op woensdag 27 april 2011 01:05 Wat is Viva AppApp van Viva..
quote:nanna schreef op dinsdag 26 april 2011 22:46 Ben blij met de Viva App maar ik vind de online site geloof ik relaxter- die accepteert automatische correctie en de App niet. Of kan ik dat instellen? Weet iemand dat?

Je hebt gelijk, die autocorrectie zou makkelijk zijn

Verder ideaal, pc gebruik ik bijna niet sinds ik de Iphone heb
Ik heb ook de app geïnstalleerd op mijn iPhone. Maar ik kan geen geplakte plaatjes zien. En als ik klik op catergorie valt hij uit. Wat ook niet handig is, is dat je elke x opnieuw moet inloggen. Ik blijf nu maar safari gebruiken. Jammer hoor!
Ik vind safari ook handiger.
Ik heb hem net geïnstalleerd, maar ik kan een paar dingen niet vinden. Waar vind ik de onderwerpen waar ik in gereageerd heb? En waar vind ik alle nieuw geopende topics? Ik krijg nu alleen een lijstje met de topics waar het laatst in gereageerd is.
quote:Loeszie schreef op 27 april 2011 @ 08:23:

Ik heb ook de app geïnstalleerd op mijn iPhone. Maar ik kan geen geplakte plaatjes zien. En als ik klik op catergorie valt hij uit. Wat ook niet handig is, is dat je elke x opnieuw moet inloggen. Ik blijf nu maar safari gebruiken. Jammer hoor!Ik heb hetzelfde. Zodra ik op categorie klik valt de app uit. Ik gebruik dus voorlopig ook nog maar safari om mobiel te forummen.
Ik heb net de app geïnstalleerd en de toegangscode ingesteld. Bij ELKE handeling die ik doe krijg ik eerst een pop-up die aangeeft dat de Viva app mijn locatie wil gebruiken. Dat moet ik dan eerst toestaan of afwijzen. Vervolgens krijg ik een pop-up om opnieuw in te loggen. Ik ben meer bezig met inloggen en 'sta niet toe' te drukken dan rondkijken.

Heeft nog iemand hier last van? En is er iemand die weet hoe ik er af kom (iPhone 3gs)?
Bij mij werkt het allemaal prima!
Update 28 april 2011:

Helaas kunnen de ios smileys niet aangepast kunnen worden in een iphone app. We denken na over een oplossing.

Tot die tijd geven we jullie hierbij een vertaal smiley bestand.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.nl
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Een vertaal smiley bestand? Dit is toch gewoon een link naar een website? Als je dit opent op je iPhone, scroll je je een ongeluk....
Jammer dat hij nog niet voor Android is....
Ik heb 'm gisteren gedownload, maar bij

mij valt ie ook steeds uit als ik naar categorieën wil gaan. Ziet er verder wel strak uit, maar vind het zo nog niet bruikbaar helaas.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Bij mij werkt de app prima. Ik gebruik geen smileys. Misschien helpt het om de app te de-installeren en opnieuw te dowloaden?

En ja, ik wacht ook ongeduldig op de android uitvoering....
Ja ja, nu weet ik het wel!
quote:Jonna schreef op 28 april 2011 @ 22:59:

Ik heb net de app geïnstalleerd en de toegangscode ingesteld. Bij ELKE handeling die ik doe krijg ik eerst een pop-up die aangeeft dat de Viva app mijn locatie wil gebruiken. Dat moet ik dan eerst toestaan of afwijzen. Vervolgens krijg ik een pop-up om opnieuw in te loggen. Ik ben meer bezig met inloggen en 'sta niet toe' te drukken dan rondkijken.

Heeft nog iemand hier last van? En is er iemand die weet hoe ik er af kom (iPhone 3gs)?Ja! Heb precies hetzelfde. Het schijnt dat als je dat bij instellingen uitzet: Algemeen/ Locatievoorzieningen je dat bericht niet meer krijgt. Maar: dan doet mijn Google Maps en Foursquare het niet meer, dat vind ik dan ook weer onhandig.
quote:ModeratorViva schreef op 28 april 2011 @ 23:42:

Update 28 april 2011:

Helaas kunnen de ios smileys niet aangepast kunnen worden in een iphone app. We denken na over een oplossing.

Tot die tijd geven we jullie hierbij een vertaal smiley bestand.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.nlHoe en wat moet ik hiermee doen dan?
Bij mij floept ie ook uit als ik op categorie druk (iPhone) en telkens opnieuw inloggen. Jammer hoor, hoop dat ze m snel maken!
quote:SexNJaZz schreef op 06 mei 2011 @ 16:45:

Bij mij floept ie ook uit als ik op categorie druk (iPhone) en telkens opnieuw inloggen. Jammer hoor, hoop dat ze m snel maken!Kan je rekenen?
quote:XionZ schreef op 06 mei 2011 @ 16:48:

[...]

Kan je rekenen?Reken d'r dan maar niet op
Mis de mogelijkheid om je eigen bericht te wijzigen

Bijgevoegde plaatjes niet zichtbaar

Geen auto correctie

Onhandig dat je alleen onderaan een wieltje hebt om naar volgende pagina"s te gaan van een draadje
Je bent zelf een theepot
Iemand een idee hoe ik de pagina ververs in de viva app?
Ja dat wil ik ook weten!hoe refresh ik de pagina.nu ga ik eerst een blz terug, erg omslachtig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven