Het theehuis
vrijdag 11 januari 2008 om 17:53
Kess, fijn dat je het forum nog een weekje geeft
Burberry Minikess vast errug schattig
Is dat écht jouw taart of heb je eenplaatje van een of andere site gesnaaid?
Als 't echt jouw taart is dan: jaloerssssssssssssssssss (I prefer taart boven Burberry overgooiers any day )
Ja, schop maar terug. Wokgroenten (restje) en Nasi (restje) staan op t vuur dus ik kan je hebben Spareribexpress gebeuren zit hier wel dus leuk voor een volgende x
Burberry Minikess vast errug schattig
Is dat écht jouw taart of heb je eenplaatje van een of andere site gesnaaid?
Als 't echt jouw taart is dan: jaloerssssssssssssssssss (I prefer taart boven Burberry overgooiers any day )
Ja, schop maar terug. Wokgroenten (restje) en Nasi (restje) staan op t vuur dus ik kan je hebben Spareribexpress gebeuren zit hier wel dus leuk voor een volgende x
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 11 januari 2008 om 17:58
vrijdag 11 januari 2008 om 18:36
Zow! Best wel wat kunnen doen vanadag ondanks enorrum krijsdrama met Wup. Ik vraag me zo onderhand af of er bad vibes in die woning hangen want het is enorm drama iedere keer. Hier speelt ie uren zoet in z`n eentje op de grond maar daar... Uiteindelijk heeft ie zichzelf nog wel een tijdje kunnen vermaken terwijl ie om mij heen scharrelde, de rest van de tijd brullen en alleen maar op de arm willen. Middagslaapje overgeslagen dus ik mik `m vroeg op bed en dan ga ik vanavond nog actief doen daar.
vrijdag 11 januari 2008 om 18:39
Ga het weer eens proberen vandaag, net thuis. Eerst kind in bed krijgen en dan proberen bij te lezen, zullen wel iets van 25 pagina's zijn ondertussen gok ik zo. Met dit weekend nog erbij kom ik dan over de 40 uur. Waarom heb ik niet meer genoten van mijn vrije halve jaar.....
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
vrijdag 11 januari 2008 om 19:24
Dan doe ik het toch beter Vish
Moontje toch, ut was maar een geeeeiiiintje
Kind vroeg op bed is mislukt. Hij was heerlijk aan het spelen en ik m`n mail aan het checken en toen was het ineens al 7 uur Lekker kereltje was zo moe van alles dat ie aan de borst in slaap viel Nu ga ik meselluf naar das anderes haus slepen *gaap*
Moontje toch, ut was maar een geeeeiiiintje
Kind vroeg op bed is mislukt. Hij was heerlijk aan het spelen en ik m`n mail aan het checken en toen was het ineens al 7 uur Lekker kereltje was zo moe van alles dat ie aan de borst in slaap viel Nu ga ik meselluf naar das anderes haus slepen *gaap*
vrijdag 11 januari 2008 om 20:43
Bijgelezen check check
Star leuk jij weer hierrrrrrrrrrrrrrrrr en gelukkig was het oke! Heerlijk zo'n fruitvlieg B&B was ik toch nog een beetje bij je . Oei terugvlucht brrrrr...nu maar weer hier blijven.
Luun Raketje vond het nog wat spannend, lief dat hij nu weer praatjes voor 10 heeft, een echte kerel. Audi a8, jij superwoman
Haha Inad lekker choco drinken in de bieb en de beveiliger ontduiken voor je hoge boetes.
Vish al bijgelezen en Nemo naar bedje? Pak je bosbessenlikeur er maar weer bij
Pep, wup vind vast zijn draai wel, thuis is natuurlijk nog vertrouwd. Dit weekend druk met oververhuizen of was dat volgend weekend?
Moest een paar keer hard lachen om Kess, nu weet ik niet meer wat aaaaaaaah...nou Kess ik moest om je lachen
Ik ben bekaf, echt zo'n vrijdagavond..zo maar aan de Baileys en op zoek naar iets om te snaaien, die snack a jacks komen nu alweer mijn neus uit!
Star leuk jij weer hierrrrrrrrrrrrrrrrr en gelukkig was het oke! Heerlijk zo'n fruitvlieg B&B was ik toch nog een beetje bij je . Oei terugvlucht brrrrr...nu maar weer hier blijven.
Luun Raketje vond het nog wat spannend, lief dat hij nu weer praatjes voor 10 heeft, een echte kerel. Audi a8, jij superwoman
Haha Inad lekker choco drinken in de bieb en de beveiliger ontduiken voor je hoge boetes.
Vish al bijgelezen en Nemo naar bedje? Pak je bosbessenlikeur er maar weer bij
Pep, wup vind vast zijn draai wel, thuis is natuurlijk nog vertrouwd. Dit weekend druk met oververhuizen of was dat volgend weekend?
Moest een paar keer hard lachen om Kess, nu weet ik niet meer wat aaaaaaaah...nou Kess ik moest om je lachen
Ik ben bekaf, echt zo'n vrijdagavond..zo maar aan de Baileys en op zoek naar iets om te snaaien, die snack a jacks komen nu alweer mijn neus uit!
vrijdag 11 januari 2008 om 21:12
Whahaha, niet intrappen hoor! Vanavond is hij natuurlijk harstikke lief voor je, maar morgen mag hij gewoon in zijn eigen auto naar zijn werk! Wel even een fotootj maken van je nieuwe bolide hoor! Is het een hij of een zij? En heeft hij/zij ook een naam? Klinkt natuurlijk heel stom, maar mijn eerste auto was echt een meisje. Heerlijk karretje. De auto die ik nu heb is gewoon onzijdig, heeft daarom ook geen naam gekregen. Dat ding is puur praktisch maar heft weinig tot geen persoonlijkheid. Wel jammer hoor.
Hoe zit dat met jullie allemaal? Ik weet avn Vish dat ze ook een bepaalde auto koestert, maar verder....
Hoe zit dat met jullie allemaal? Ik weet avn Vish dat ze ook een bepaalde auto koestert, maar verder....
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 11 januari 2008 om 21:15
Oh dank voor de wc, de ene voor grote en de andere voor kleine boodschap? Thanks...ben hier niet meer weg te slaan.
Klinkt super Luun! Foto is logisch met jou op de motorkap natuurlijk ik kan niet wachten...ja wat voor naam?
Mijn eerste heette Frikandel omdat hij altijd aan het frituren was (oftewel aan de kook )
Klinkt super Luun! Foto is logisch met jou op de motorkap natuurlijk ik kan niet wachten...ja wat voor naam?
Mijn eerste heette Frikandel omdat hij altijd aan het frituren was (oftewel aan de kook )
vrijdag 11 januari 2008 om 21:15