3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
zaterdag 30 april 2011 om 22:25
quote:mamalief schreef op 30 april 2011 @ 22:23:
[...]
Op die enge pijlert ben ik nu ook dagelijks, das pas eng!
Ik sport! Jaja drieduizendplusserts: BAM sport! Trots op je. Ik volg je hopelijk volgende week want nu trek jij het groepje nog maar. Maar wij zijn wel je grootste fans.
[...]
Op die enge pijlert ben ik nu ook dagelijks, das pas eng!
Ik sport! Jaja drieduizendplusserts: BAM sport! Trots op je. Ik volg je hopelijk volgende week want nu trek jij het groepje nog maar. Maar wij zijn wel je grootste fans.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 30 april 2011 om 22:26
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 22:24:
Maar volgens mij kan ik er beter eerst 10 kg af gaan wandelen, anders ben ik bang dat mn Achillespezen gaan knappen ofzo.Er bestaan wandelprogramma's waar je je conditie mee kunt opbouwen! denk dat dat wel helpt om de kloof naar het hardlopen toe te dichten
Maar volgens mij kan ik er beter eerst 10 kg af gaan wandelen, anders ben ik bang dat mn Achillespezen gaan knappen ofzo.Er bestaan wandelprogramma's waar je je conditie mee kunt opbouwen! denk dat dat wel helpt om de kloof naar het hardlopen toe te dichten
zaterdag 30 april 2011 om 22:28
quote:mamalief schreef op 30 april 2011 @ 22:26:
[...]
Hoe kan ik nou aan de beurt zijn? Ik hoor niet eens bij dit groepje oh jawel, zegt uitchecken, maar niet weg kunnen je iets?
psies!
dus hup, ga eens zorgen voor het volgende onderdak
[...]
Hoe kan ik nou aan de beurt zijn? Ik hoor niet eens bij dit groepje oh jawel, zegt uitchecken, maar niet weg kunnen je iets?
psies!
dus hup, ga eens zorgen voor het volgende onderdak
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best