3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de wijn, oranjedonut en de m&m's van gisteren aan het compenseren..... denk dat ik daar nog wel een weekje zoet mee ben
Vijf jonkies hebben we gezien, met van die grappige rode kuifjes! En vader zwemt heel de dag heen en weer met voedsel terwijl moeder haar best doet die kleine krengen bij zich te houden

Echt heel gaaf om te zien!
heb tussen de bedrijven door wel even wat oogst binnen gehaald. Moet ook gebeuren he
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 22:42:

[...]

ja echt maar alleen de donder en geen regen. Vaag toch?Wel flitsen?
quote:poppedotje schreef op 30 april 2011 @ 22:41:

[...]

Beetje saai.... maar de thee is wel echt lekker! Lipton summerfruits, beetje zoetigIk had een tijdje geleden een nieuwe smaak, turkse van pickwick dacht ik, met dadels en ....... ja wat nog meer. Als ik over 7 min mijn saus.broodje uit de oven haal kijk ik welke smaak het was. Dacht dat er appel bij zat en wat nog meer weet ik niet meer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 22:43:

Vijf jonkies hebben we gezien, met van die grappige rode kuifjes! En vader zwemt heel de dag heen en weer met voedsel terwijl moeder haar best doet die kleine krengen bij zich te houden

Echt heel gaaf om te zien!ja kan ik me voorstellen! Leuk zeg
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 22:42:

Oh... had ik al gezegd dat onze meerkoet is bevallen???? Gefeliciteerd! en? wat is het geworden?
Dat is zo leuk om te zien die jonge pulletjes!
quote:poppedotje schreef op 30 april 2011 @ 22:42:

[...]

Ahhhh toe Bam, klets lekker mee!heb niet zoveel te melden en mijn handen werken niet echt mee
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 22:43:

Echt heel gaaf om te zien!ja kan ik me voorstellen! Leuk zeg
quote:poppedotje schreef op 30 april 2011 @ 22:44:

[...]

Gefeliciteerd! en? wat is het geworden?

Verwacht jij nu werkelijk dat ik de sloot in stap om die dingen op te tillen en te kijken wat het zijn?

Ten eerste weet ik niet hoe je dat ziet bij een mini-meerkoet;

ten tweede word ik dan nat!
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 april 2011 @ 22:44:

[...]

Ik had een tijdje geleden een nieuwe smaak, turkse van pickwick dacht ik, met dadels en ....... ja wat nog meer. Als ik over 7 min mijn saus.broodje uit de oven haal kijk ik welke smaak het was. Dacht dat er appel bij zat en wat nog meer weet ik niet meer.Jahaaaa..... uhhhh, die ken ik! maar hoeheettienou?
zo en toen bleef het forum hangen

[...]

Gefeliciteerd! en? wat is het geworden?Een eend, een duif, een merel en 2 konijnen.

[...]

Gefeliciteerd! en? wat is het geworden?Een zeemeeuw.
Gheghe Bi, je liet me echt even hardop lachen
Ze zitten echt zo'n anderhalve meter van de kant af bij onze tuin, ik heb gezien hoe ze genomen werd, en elf eieren had gelegd... dus ik heb best een beetje een band met ze .... *snif*
Vin en Bam... jullie zijn gek!!
Iets van Turkse appel kan dat? Die ken ik geloof ik wel. Is lekker.
quote:poppedotje schreef op 30 april 2011 @ 22:45:

[...]

Jahaaaa..... uhhhh, die ken ik! maar hoeheettienou?
quote:mamalief schreef op 30 april 2011 @ 22:45:

[...]

heb niet zoveel te melden en mijn handen werken niet echt meeDas nie fijn...... teveel gedaan? of laait het een beetje op, dat ene dat je niet hebt
quote:poppedotje schreef op 30 april 2011 @ 22:45:

[...]

Jahaaaa..... uhhhh, die ken ik! maar hoeheettienou?

Ja ik loop zo naar beneden om te kijken hihihi. Is wel heel lekker. Geservereerd voor iemand als na bij een kaasfondue waarbij iemand niet van wijn hield of niet nam omdat ze moest rijden, dat weet ik niet meer.

Ik loop even naar beneden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ha die graaf!
En wat is dan het verschil tussen een Turkse en een Hollandse appel???
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 22:46:

Vin en Bam... jullie zijn gek!! Joh. Vertel es wat nieuws?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven