Goede dag, slechte dag.. Deel 2
maandag 21 februari 2011 om 11:58
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )
Heb je goede maar ook slechte dagen?
Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?
Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?
Schrijf dan lekker mee
Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Heb je goede maar ook slechte dagen?
Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?
Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?
Schrijf dan lekker mee
Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
maandag 2 mei 2011 om 00:24
Ok nog één vraag. Yellow jij schreef dat je zeker kinderen wilt en dat je partner dat ook moet willen.
Wil jij aan het begin als je iemand net kent, al weten of iemand kinderen wil? Vraag je dat meteen?
Ik hoor mensen er zelf wel eens iets uit flappen waarujit blijkt dat ze kinderen willen of niet.
Maar als je het zelf ter sprake moet brengen is misschien best lastig.
Of nouja, helemaal niet lastig eigenlijk want het is een normale vraag.
Ik zit maar wat te bazelen... ik moet naar bed.
Wil jij aan het begin als je iemand net kent, al weten of iemand kinderen wil? Vraag je dat meteen?
Ik hoor mensen er zelf wel eens iets uit flappen waarujit blijkt dat ze kinderen willen of niet.
Maar als je het zelf ter sprake moet brengen is misschien best lastig.
Of nouja, helemaal niet lastig eigenlijk want het is een normale vraag.
Ik zit maar wat te bazelen... ik moet naar bed.
maandag 2 mei 2011 om 00:27
Truste moon!
Zeg blijf jij mensen benoemen tot iets yellow want ik zat te denken als we dat hele tuingebeuren laten zitten (niemand heeft interesse daarin) dan kan Mika mijn taak overnemen. Wat ik dan moet doen dat weet ik nog niet.
Lig nu inmiddels in bed. Alles is schoonmaakster klaar gemaakt. Had vanmiddag cake gebakken maar per ongeluk op 200 graden gezet ipv 160 dus die was gortdroog die heb ik maar gelijk wegggegooid zonde maar ja anders gooi ik het morgen toch weg
Zeg blijf jij mensen benoemen tot iets yellow want ik zat te denken als we dat hele tuingebeuren laten zitten (niemand heeft interesse daarin) dan kan Mika mijn taak overnemen. Wat ik dan moet doen dat weet ik nog niet.
Lig nu inmiddels in bed. Alles is schoonmaakster klaar gemaakt. Had vanmiddag cake gebakken maar per ongeluk op 200 graden gezet ipv 160 dus die was gortdroog die heb ik maar gelijk wegggegooid zonde maar ja anders gooi ik het morgen toch weg
maandag 2 mei 2011 om 00:34
Ibi, ik heb jullie geen taken gegeven, de taken zijn voorbestemd. Ik kan het niet tegenhouden, de taken wilden bij jullie zijn, niet vice versa.
Jammer van je cake zeg. Wel beter voor de lijn (ik ben zelf ad lijn gegaan sinds ehm net, dus ik ben nu tijdelijk geobsedeerd met woorden als lijn, dieet en calorie)
Moon, ik zeg idd vrij snel dat ik kinderen wil, en dan kijk ik hoe iemand reageert. Als iemand zou zeggen ik nooit dan zou ik zeggen dahaaag. Echt. Weet ik zeker. Het is iets anders als iemand geen kinderen kan krijgen (onvruchtbaar) daar valt een mouw aan te passen, ik weet niet eens of ik kinderen kan krijgen, maar als iemand een hekel aan kinderen heeft houdt het toch echt op.
Ik vind niet dat je onzin bazelt trouwens, maar als je moe bent moet je lekker slapen, welterusten
Ste, ja het is ook supererg. Maar ik blijf hopen dat de dood van die mensen niet voor niets is geweest, en dat de mensheid is geleerd heeft van de gruwelen in die oorlog. Jammergenoeg wordt mijn hoop nog niet bevestigd in de wereld van tegenwoodig.
Jammer van je cake zeg. Wel beter voor de lijn (ik ben zelf ad lijn gegaan sinds ehm net, dus ik ben nu tijdelijk geobsedeerd met woorden als lijn, dieet en calorie)
Moon, ik zeg idd vrij snel dat ik kinderen wil, en dan kijk ik hoe iemand reageert. Als iemand zou zeggen ik nooit dan zou ik zeggen dahaaag. Echt. Weet ik zeker. Het is iets anders als iemand geen kinderen kan krijgen (onvruchtbaar) daar valt een mouw aan te passen, ik weet niet eens of ik kinderen kan krijgen, maar als iemand een hekel aan kinderen heeft houdt het toch echt op.
Ik vind niet dat je onzin bazelt trouwens, maar als je moe bent moet je lekker slapen, welterusten
Ste, ja het is ook supererg. Maar ik blijf hopen dat de dood van die mensen niet voor niets is geweest, en dat de mensheid is geleerd heeft van de gruwelen in die oorlog. Jammergenoeg wordt mijn hoop nog niet bevestigd in de wereld van tegenwoodig.
maandag 2 mei 2011 om 00:49
maandag 2 mei 2011 om 01:00
Ste, ik weet ook niet waar dat op sloeg, maar het leek me op een gegeven moment gewoon leuk om iedereen een taak te geven
Als er al iemand hoofd zang is ben ik het hoor
En Ste, we kunnen allemaal al schrijven... Heb je geen andere expertise?
Ja Mika wou de yellowbijstand in, dus ik moest haar wel een andere taak geven
maandag 2 mei 2011 om 01:18
Oh, ik heb nog een werkende link zie ik.
Ik ga hem gewoon posten. Eng!!!! Misschien haal ik hem later weer weg hoor! Ik baal een beetje van mijn kinderlijke stemmetje
http://vocaroo.com/?media=vxgbOd5D7ZibUpUAc
Ik ga hem gewoon posten. Eng!!!! Misschien haal ik hem later weer weg hoor! Ik baal een beetje van mijn kinderlijke stemmetje
http://vocaroo.com/?media=vxgbOd5D7ZibUpUAc