***APRIL 2007***
woensdag 12 september 2007 om 21:11
naamleef-
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
vrijdag 11 januari 2008 om 23:38
o.k sorry dames ik heb bijna alle leuke dingen op de site besteld
"gereserveerd" o.a een super leuke oilily muts voor 1,50!!
en een heel schattig wit gebreid vestje voor een pasgeboren baby!!
En een kitsch en kitschen slab voor 2euro!
(het meeste toch te klein voor de mei/april/mrt beebjes!!)
ehhhh waarom ging ik nou webshoppen???oja! ik wilde graag een webshop!! oei! kan beter maar niet meer gluren op andere sites want dit zijn dure concurentie bezoekjes....
Zo, genoeg vervuild hier, ik ga maar eens naar bed!
"gereserveerd" o.a een super leuke oilily muts voor 1,50!!
en een heel schattig wit gebreid vestje voor een pasgeboren baby!!
En een kitsch en kitschen slab voor 2euro!
(het meeste toch te klein voor de mei/april/mrt beebjes!!)
ehhhh waarom ging ik nou webshoppen???oja! ik wilde graag een webshop!! oei! kan beter maar niet meer gluren op andere sites want dit zijn dure concurentie bezoekjes....
Zo, genoeg vervuild hier, ik ga maar eens naar bed!
zaterdag 12 januari 2008 om 00:38
zaterdag 12 januari 2008 om 09:00
Goedemorgen!
Gisteren de goedenachtmelk geprobeerd.
Om 22.00 uur een flesje en Ole werd om 04.00 uur voor het eerst wakker. Nog geen groot succes dus... maar normaal wordt hij al eerder wakker...dus....
Haha, Framboos, zo ga je natuurlijk nooit winst maken!
Xaloy,dat klinkt idd als de ideale vrouw!
Lara, heeft Max de nacht wel doorgeslapen?
Gisteren de goedenachtmelk geprobeerd.
Om 22.00 uur een flesje en Ole werd om 04.00 uur voor het eerst wakker. Nog geen groot succes dus... maar normaal wordt hij al eerder wakker...dus....
Haha, Framboos, zo ga je natuurlijk nooit winst maken!
Xaloy,dat klinkt idd als de ideale vrouw!
Lara, heeft Max de nacht wel doorgeslapen?
zaterdag 12 januari 2008 om 09:05
Hoe laat wordt hij normaal wakker dan? Hoe ging dat eigenlijk bij Kaj?
Max slaapt gelukkig altijd door, ook als hij zo laat weer gaat slapen. Maarja, hij moest wel weer om 7:45 uit zijn bedje worden gehaald, dus ik ben moe... Als hij om half 10 gaat slapen dan doe ik ook even gezellig mee (ben de tijd een beetje aan het uitzitten).
Max slaapt gelukkig altijd door, ook als hij zo laat weer gaat slapen. Maarja, hij moest wel weer om 7:45 uit zijn bedje worden gehaald, dus ik ben moe... Als hij om half 10 gaat slapen dan doe ik ook even gezellig mee (ben de tijd een beetje aan het uitzitten).
zaterdag 12 januari 2008 om 09:44
En Lara? Slaap je inmiddels weer? Ik heb op mijn 16e de ziekte van Hodgkin gehad. (nu dus 7 jaar geleden) Ik moet daarvoor nog 2 keer per jaar op controle bij de internist en 1 keer per jaar bij de radioloog.
Dat ik ziek ben geweest is ook de reden dat ik een "jonge"moeder ben. Ik kom eerder in der overgang door de chemo, wanneer kan niemand mij echter zeggen.
Ongeveer 1,5 jaar geleden stopte ik met menstrueren en dachten de artsen dat ik in de overgang was beland. Op advies van hen ben ik toen met de pil gestopt om te kijken of k dan een cyclus zou hebben. bewust geen andere voorzorgsmaatregelen genomen.....en nu ben ik mama! Luna is echt een cadeautje voor mij!
Had gisteren mijn sollicitatiegesprek en werd 's middags al gebeld of ik woensdag kon komen voor een 2e gesprek!!!!!
Zo nu ff fruit maken en weer aan de studie!
Dat ik ziek ben geweest is ook de reden dat ik een "jonge"moeder ben. Ik kom eerder in der overgang door de chemo, wanneer kan niemand mij echter zeggen.
Ongeveer 1,5 jaar geleden stopte ik met menstrueren en dachten de artsen dat ik in de overgang was beland. Op advies van hen ben ik toen met de pil gestopt om te kijken of k dan een cyclus zou hebben. bewust geen andere voorzorgsmaatregelen genomen.....en nu ben ik mama! Luna is echt een cadeautje voor mij!
Had gisteren mijn sollicitatiegesprek en werd 's middags al gebeld of ik woensdag kon komen voor een 2e gesprek!!!!!
Zo nu ff fruit maken en weer aan de studie!
zaterdag 12 januari 2008 om 10:00
Goeiemorgen!
Ik had een vroegertje vandaag, Daan was om 6.30 wakker terwijl ie vaak slaapt tot 8.30. Nier zo heel erg hoor, maar het was even wennen. Ik heb hem maar meteen uit bed in bad gezet en daarna heeft ie lekker liggen spelen en kon ik onder de douche.
Leen.. wat een verhaal zeg en wat fijn dat je Luna hebt gekregen. In mijn directe familie komt ook Hodgkin voor, het is iets verschrikkelijks.
Lara..Daan slaapt ook altjd een stuk minder als ie bij mn schoonouders is. Ik heb ook al diverse malen gezegd tegen ze wat zijn slaaptijden zijn, maar ik praat tegen dovemansoren lijkt het.
Ik heb gisteren een chicdefriemel sollicitatiepak geshopt..zelfs met de 50% korting die eraf ging was het nog een rib (wat zeg ik, ribben!) uit mijn lijf, maar dan heb je ook wel wat. Ik ga zo'n verpletterende indruk maken, dat ze me vast prompt aannemen!
Zo, nu eerst een klein jochie uit bed vissen en aan het fruit zetten, misschien tot later!
Ik had een vroegertje vandaag, Daan was om 6.30 wakker terwijl ie vaak slaapt tot 8.30. Nier zo heel erg hoor, maar het was even wennen. Ik heb hem maar meteen uit bed in bad gezet en daarna heeft ie lekker liggen spelen en kon ik onder de douche.
Leen.. wat een verhaal zeg en wat fijn dat je Luna hebt gekregen. In mijn directe familie komt ook Hodgkin voor, het is iets verschrikkelijks.
Lara..Daan slaapt ook altjd een stuk minder als ie bij mn schoonouders is. Ik heb ook al diverse malen gezegd tegen ze wat zijn slaaptijden zijn, maar ik praat tegen dovemansoren lijkt het.
Ik heb gisteren een chicdefriemel sollicitatiepak geshopt..zelfs met de 50% korting die eraf ging was het nog een rib (wat zeg ik, ribben!) uit mijn lijf, maar dan heb je ook wel wat. Ik ga zo'n verpletterende indruk maken, dat ze me vast prompt aannemen!
Zo, nu eerst een klein jochie uit bed vissen en aan het fruit zetten, misschien tot later!
zaterdag 12 januari 2008 om 10:28
Goh Leen had er even overheen gelezen...Ik wist dat je ziek was geweest, maar ik dacht dat het veel langer geleden was. Wat heerlijk dat je Luna hebt gekregen... Dat moet echt een zonnestraaltje in je leven geweest zijn, en nog steeds natuurlijk!
Esan waren de koekjes lekker??Wij gaan 1grote kamer omtoveren tot baby duo kamer! Wel gaan we de baby de eerste maanden weer op onze kamer slapen.
Fachat goede beleg tip! Zal eens in het zonnatura schap kijken!
Esan waren de koekjes lekker??Wij gaan 1grote kamer omtoveren tot baby duo kamer! Wel gaan we de baby de eerste maanden weer op onze kamer slapen.
Fachat goede beleg tip! Zal eens in het zonnatura schap kijken!
zaterdag 12 januari 2008 om 11:34
Jeetje Lievelust, dat gaat allemaal snel he? Fijn dat je zo'n goed pak hebt gevonden, ik vind dat altijd heel erg moeilijk.
Leen: jee, dat is nog hartstikke kort geleden eigenlijk dat je zo ziek was. Echt naar zeg! Wat heerlijk dat je Luna zo hebt gekregen!
Framboos en Lievelust; hmmm, jullie hebben dat dus ook met jullie (schoon)moeder? Geen oplossing voor gevonden?
Ik baal er dan ook nog zo van dat we hadden afgesproken dat mijn vriend gisteren uit zou gaan en dus niet vannacht met dat gedoe zat en er vanmorgen ook niet vroeg uit hoefde (hij ligt zelfs nog te slapen...!). Het zijn tenslotte zijn ouders bij wie het steeds gebeurt en zij pasten op omdat hij niet kon.
Leen: jee, dat is nog hartstikke kort geleden eigenlijk dat je zo ziek was. Echt naar zeg! Wat heerlijk dat je Luna zo hebt gekregen!
Framboos en Lievelust; hmmm, jullie hebben dat dus ook met jullie (schoon)moeder? Geen oplossing voor gevonden?
Ik baal er dan ook nog zo van dat we hadden afgesproken dat mijn vriend gisteren uit zou gaan en dus niet vannacht met dat gedoe zat en er vanmorgen ook niet vroeg uit hoefde (hij ligt zelfs nog te slapen...!). Het zijn tenslotte zijn ouders bij wie het steeds gebeurt en zij pasten op omdat hij niet kon.
zaterdag 12 januari 2008 om 11:42
Lara,mijn moeder onderneemt ook altijd heel veel met Tommy...ze sleept hem overal mee naar toe. Dan denk ik soms ook wel eens, blijf toch eens een keertje thuis met dat mannetje, en speel wat met hem ipv dat geshow overal.
Nou ja, ben ook wel weer blij dat ze oppast hoor! Dus ik zeg er maar niet teveel van....
Nou ja, ben ook wel weer blij dat ze oppast hoor! Dus ik zeg er maar niet teveel van....
zaterdag 12 januari 2008 om 12:14
Wat balen dat de kids minder slapen bij (schoon) moeders! Mijn moeder past elke vrijdag op en dat gaat eigelijk altijd goed! is 2 keer voorgekomen dat Luna niet wilde slapen maar ja dat heeft ze thuis ook wel eens!
vanavond hebben we een etentje van het werk van mijn vriend en dan past zijn moeder op, zorg ervoor dat Luna al wel in de pyama is en de fles krijgt/heeft gehad. Maar maak me eigelijk ook geen zorgen dat zij Luna niet op tijd in bed wil leggen, ben wel blij hoor dat ik die problemen (nog) niet heb!
maar framboos als jij vindt dat ze meer thuis moet blijven met Tommy en meer moet slapen, kun je dat toch gewoon zeggen? Tuurlijk is het fijn dat ze wil en kan oppassen maar denk wel dat ik het aan zou kaarten......
Lievelust wat fijn dat je een mooi pak hebt gevonden en al zo snel een gesprek hebt weten te regelen, hartstikke goed!
vanavond hebben we een etentje van het werk van mijn vriend en dan past zijn moeder op, zorg ervoor dat Luna al wel in de pyama is en de fles krijgt/heeft gehad. Maar maak me eigelijk ook geen zorgen dat zij Luna niet op tijd in bed wil leggen, ben wel blij hoor dat ik die problemen (nog) niet heb!
maar framboos als jij vindt dat ze meer thuis moet blijven met Tommy en meer moet slapen, kun je dat toch gewoon zeggen? Tuurlijk is het fijn dat ze wil en kan oppassen maar denk wel dat ik het aan zou kaarten......
Lievelust wat fijn dat je een mooi pak hebt gevonden en al zo snel een gesprek hebt weten te regelen, hartstikke goed!
zaterdag 12 januari 2008 om 12:59
Witch, jammer van die baan! Goed dat je niet bij de pakken neer zit! Joh, die andere baan is van jou!
Lara, wat ont-zet-tend irritant van je schoonmoeder! Ik kan me heel goed indenken dat je baalt als een stekker.
Lievelust, goeoeoeoed van je gesprek en je outfit!
Ehhhhhh, ik ben moe en kan niet goed nadenken.
Oh ja, een vriendin van mij heeft gister te horen gekregen dat ze alleen via ICSI zwanger kan worden. Ze zijn al bijna drie jaar bezig met nul resultaat. Ik vind het zo sneu voor haar! Ik was gister echt een beetje van slag toen ze het vertelde.
Lara, wat ont-zet-tend irritant van je schoonmoeder! Ik kan me heel goed indenken dat je baalt als een stekker.
Lievelust, goeoeoeoed van je gesprek en je outfit!
Ehhhhhh, ik ben moe en kan niet goed nadenken.
Oh ja, een vriendin van mij heeft gister te horen gekregen dat ze alleen via ICSI zwanger kan worden. Ze zijn al bijna drie jaar bezig met nul resultaat. Ik vind het zo sneu voor haar! Ik was gister echt een beetje van slag toen ze het vertelde.
zaterdag 12 januari 2008 om 13:23
Spitsmuis, wat sneu is dat. Ik hoorde net ook zoiets dergelijks. Vrienden hebben al twee keer een miskraam gehad, toen bleek zij verklevingen te hebben, is geopereerd, en later is er ook nog een eierstok verwijderd. Nou ja, ze hebben nog wel kans om gewoon zwanger te raken, maar ik vond het toch heel erg.
Witchke, wat jammer van die baan, maar het komt goed hoor!
Framboos, hier ook twee jongens op een kamer en dat is een groot succes!
Lievelust, goed dat je een gesprek hebt! En dat je zo'n goed pak gekocht hebt! Foto?
Wat een heftig verhaal Leen... Fijn dat alles goed is gekomen en je nu zo'n mooi klein meisje hebt!
Net alle familieleden ingelicht over m'n zwangerschap, iedereen reageerde verrast en daarna (gelukkig) enthousiast.
Moet gaan!
Witchke, wat jammer van die baan, maar het komt goed hoor!
Framboos, hier ook twee jongens op een kamer en dat is een groot succes!
Lievelust, goed dat je een gesprek hebt! En dat je zo'n goed pak gekocht hebt! Foto?
Wat een heftig verhaal Leen... Fijn dat alles goed is gekomen en je nu zo'n mooi klein meisje hebt!
Net alle familieleden ingelicht over m'n zwangerschap, iedereen reageerde verrast en daarna (gelukkig) enthousiast.
Moet gaan!
zaterdag 12 januari 2008 om 14:10
Zwaaaaaaaai zwaaaaaai Dropneusje!
Spitsmuisje: he bah wat naar. Ik besef me erg goed dat we maar geluk hebben gehad dat het zo makkelijk ging om Max te krijgen. Is ICSI ook met hormonen spuiten enzo?
Micha: had het verwijderen van die eierstok ook te maken met die verklevingen? Echt naar!
Wat fijn dat iedereen zo enthousiast reageerde! Kan me voorstellen dat he best spannend was om te vertellen. Hebben jullie het bij Lars en Morris ook zo snel verteld? Is Lars al naar de peuterschool?
Spitsmuisje: he bah wat naar. Ik besef me erg goed dat we maar geluk hebben gehad dat het zo makkelijk ging om Max te krijgen. Is ICSI ook met hormonen spuiten enzo?
Micha: had het verwijderen van die eierstok ook te maken met die verklevingen? Echt naar!
Wat fijn dat iedereen zo enthousiast reageerde! Kan me voorstellen dat he best spannend was om te vertellen. Hebben jullie het bij Lars en Morris ook zo snel verteld? Is Lars al naar de peuterschool?
zaterdag 12 januari 2008 om 14:18
Muis.. een zus van een vriendin van mij heeft ook van de week te horen gekregen dat ze heel waarschijnlijk geen kinderen kunnen krijgen. Vreselijk voor ze, want zij is echt een kindermens. Ik krijg het altijd een beetje koud als ik er aan denk hoe ik dan ineens toevallig zwanger was, best lullig.
Micha..fijn dat iedereen enthousiast was!
ehm...weer eens telefoon..
Micha..fijn dat iedereen enthousiast was!
ehm...weer eens telefoon..
zaterdag 12 januari 2008 om 15:26
Wat naar is dat hè, als iemand in je omgeving geen kinderen kan krijgen. Ik heb ook een vriendin die geen kinderen kan krijgen, ze heeft endometriose (cystes en verklevingen in haar buik) na tig operaties heeft ze van de zomer definitief haar baarmoeder laten verwijderen, ze is pas 29... Het heeft haar wel haar huwelijk gekost, zij wilde nog wel kinderen adopteren, maar dat wilde hij niet (ik vind het heel stom, maar dat zit nou eenmaal in zijn kop). Toen heeft ze gezegd tegen hem dat ze wilde scheiden, zodat hij nog de kans krijgt om bij een ander een kind van zichzelf te krijgen. Er zullen vast wel meer dingen gespeeld hebben, maar dit was wel het grootste struikelblok. Ik ben er nog steeds boos om. Haar man was ook turks en ik heb wel eens aan lief gevraagd wat hij zou doen als wij geen kinderen konden krijgen. Hij zou dan nooit willen adopteren (dat is niet gebruikelijk in hun cultuur) maar hij zou wel bij mij blijven, dan maar geen kinderen.
zaterdag 12 januari 2008 om 15:28
Jeetje Zahra slaapt wel lang vanmiddag, ik had ze om half 1 op bed gelegd en ze is nu nog niet wakker. Ze is erg verkouden en heeft een naar hoestje. Als ik mijn hand op haar ruggetje leg voel ik gewoon dat er slijm in haar longetjes zit, erg akelig. Ze is er gelukkig niet minder vrolijk onder. Ik heb vanmiddag alles in de gang afgeplakt (plafonds en deuren). Nu nog verf zien te regelen (heeft mijn zus) en wat hulp van mijn vader met boren. Ik hoop dat ik het morgen kan doen, zou wel leuk zijn.
zaterdag 12 januari 2008 om 15:45
Pfff, ik ben maar weer dankbaar dat het bij mij zo makkelijk gaat als ik al die verhalen lees. Vannacht zag ik het even niet zitten (toen we van half 4 tot half 6 wakker waren omdat de kleintjes elkaar wakker hielden) maar eigenlijk ben ik zo blij dat het allemaal zo makkelijk gaat...
Lara, bij Lars en Morris heb ik het ook verteld zodra ik het wist. Ik kan dat soort dingen niet voor me houden, bovendien ben ik verdacht als ik niet drink. Lars begint maandag!
Arme Zahra, heb je haar bedje verhoogd aan het hoofdeinde?
Lara, bij Lars en Morris heb ik het ook verteld zodra ik het wist. Ik kan dat soort dingen niet voor me houden, bovendien ben ik verdacht als ik niet drink. Lars begint maandag!
Arme Zahra, heb je haar bedje verhoogd aan het hoofdeinde?
zaterdag 12 januari 2008 om 15:53
Haha, grappig dat je dat niet voor je kunt houden! Ik vond het ook wel een bijzondere tijd eigenlijk, dat niemand behalve wij het wisten. Aan de andere kant had ik steeds het gevoel dat ik tegen iedereen loog omdat ik het niet vertelde.
Van hoe laat tot hoe laat gaat hij naar de psz? En hoeveel dagen is dat?
Van hoe laat tot hoe laat gaat hij naar de psz? En hoeveel dagen is dat?