Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
İk ben, denk ik eerlijk gezegd ook wel van de oude stempel.

Heb liever dat een man die eerste stap even zet. Niet dat ik geen lef heb, verre van dat maar het voelt op de een of andere manier mij beter aan.

Wat betreft leeftijdsverschil ligt het echt aan de persoon die je to je hebt.

İk ben weer in de mood van laat lekker allemaal maar zitten.

Kan leven zoals ik dat wil, zonder enig probleem!

Succes Anniemal en heel veel plezier
Grrr nou heeft eindelijk een man mij een berichtje gestuurd die me wel leuk lijkt, reageert hij ineens amper terug!

En veel is er nog niet gezegd of gevraagd, dus kan niet echt afgeknapt zijn nog haha.

Hij vroeg hoe mijn paasweekend was en ik heb verteld hoe dat was, daarna vroeg ik hoe zijn paasweekend was en dat was ook leuk.

Daarna vroeg ik wat hij op zo'n site deed als alleenstaande mama's.nl, aangezien hij zelf geen kinderen heeft.

En hij antwoorde dat hij niet vies was van leuke contacten en vroeg waar ik woon.

Ik heb zijn antwoord beantwoord (gedeeltelijk, ga mijn adres natuurlijk niet vertellen) en vroeg waar hij woonde. Maar hij laat niets horen.

Maar bij zijn antwoord dat hij niet vies is van leuke contacten, begin ik al te twijfelen, het zou toch niet zo'n gozer zijn die alleen op een sexdate uit is....Want daar zit ik niet op te wachten!
een vraag aan de internetdaters.

Ik zit op een datingsite. Had er een leuke man leren kennen. Ben nu 2x op date geweest. Heel erg leuk allemaal. Toch heb ik zo mijn twijfels of dit het wel wordt, want hij is niet een man waar ik normaal op zou vallen. Maar, ik wil het wel graag gaan proberen met hem. Dus er komt een 3e date. Hij heeft ook aangegeven dat hij het wel ziet zitten.

Nu het probleem.

Ik heb op de datingsite ook nog een andere contact. Daar heb ik nog geen date mee gehad. Maar alles van hem vind ik tot nu toe net iets leuker dat bij man nr1. Het is echt mijn type. En ik wil dus heel graag met hem op date.

Hebben jullie ooit met 2 mannen tegelijk gedate? Zo ja, hoe doen jullie dat?

Voor mij voelt het een beetje alsof ik man nr1 aan het lijntje hou.
Mannen, ze zijn er in alle soorten en maten (en dan heb ik het over de complete gestalte )

Mijn laatste vriendje was een beer, van 1.90m en 170kg.

Net ontving ik op één van de dating-sites een flirt van een man die graag wilde kennismaken, 1.60m en 60kg.

De eerste was me te veel beer, de tweede is toch echt te weinig voor me, ik wil wel iets waar ik tegen aan kan leunen, letterlijk en figuurlijk . . . . . . . . . .

Waar is nu die ene, hele leuke, zonder extremen, zonder tattoo's/piercings en uit de jonge kinderen?????
Lastig Uhuh ik zou daar ook moeite mee hebben. Maar aan de andere kant zijn het nog maar dates he, je hebt nog geen relatie met hem.

Als je na date 3 nog steeds van die twijfels hebt, dan zou ik er mee stoppen, geen genoegen nemen met minder!

Ik heb dat te vaak gedaan en het gaat niet goed, ik neem nu ook geen genoegen meer met minder!

Kan je meneer 2 niet op date vragen? Of hebben jullie al wat gepland?

Veel succes iig!!
Carenza, dat ken ik. Ik heb steeds dat de leuke mannen (qua foto) die op mijn reageren te klein zijn of veelste ver weg wonen.

Ik ben zelf 1:78 en 80 kilo en de mannen die reageren, zijn tussen de 1.70 en 1.75 en 65-70 kilo. Dat vind ik voornamelijk echt te klein, val ik niet op!

Maar voornamelijk stoor ik me eraan dat de mannen waar ik eventjes kort contact mee had, zich alleen voor zichzelf interreseren. Daar kan ik niets mee!
Lastig, Uhuh. Ik had twee dates staan, eentje klikte leuk, maar ik wilde ook weten wie de ander is (daar had ik op papier meer klik mee, de ander was irl leuker dan ik verwacht had, meer klik zeg maar). Toen heb ik wel de date met degene die ik wilde zien wat naar voren geschoven, was niet van plan om lang met twee mannen te daten. Had verwacht dat hij me niet zo leuk (niet sportief genoeg haha) zou vinden, maar hij vond me hilarisch, was ook gezellig, alleen hing hij wel erg snel letterlijk aan m'n lippen. Tja, als je dat voelt kun je dat doen, maar het riep ook wel een beetje het gevoel op dat hij dat misshcien altijd wel deed. Hij zei van niet. Maar ja, allebei leuk dus, en dan... Toen maar vrij rationeel (aangezien ik ze beide nog niet goed genoeg kende na 1 date) een keuze gemaakt voor degene die mij het meest stabiel leek. Klinkt heel zakelijk, maar was/is voor mij wel belangrijk, omdat ik geneigd ben drama te zoeken. Eng als iemand gewoon laat merken dat hij me heel leuk vindt enzo. En vooralsnog bevalt het goed :-) Maar het was wel moeilijk, dat krijg je dan wel weer. Je zou ook, als je al weet dat nr 1 niet echt je type is, met hem puur vriendschappelijk kunnen verdergaan.
uhuh, doe vooral waar jij je goed bij voelt. Zoals ik het lees maakt de man waar jij een 3e date mee hebt geen kans zolang je dat andere contact nog achter de hand hebt. Ik zou zo snel mogelijk een date mat die "andere" man plannen, liefst voor die 3e date.

Na de eerste date met die "andere" man zijn er denk ik 2 mogelijkheden:

1. Je bent die eerste man helemaal vergeten en je zegt de 3e date af

2. Of die "andere" man blijkt in het echt heel erg tegen te vallen, waardoor je ineens weer veel meer openstaat voor die eerste man.

Maar ik heb al schuldgeveoelens als ik met 2 contacten berichtjes uitwissel, dus misschien ben ik wel niet degene die je hier over moet adviseren.

PS: Heb morgenavond een 1e date met mijn 1e voorkeur. Ben benieuwd, in de berichtjes klopt alles. Maar...

...heb wel nog steeds twijfels bij het leeftijdsverschil, dat werd alleen maar erger toen ze me vertelde dat ze nog thuis woont. Dat is toch wel raar. Nu word ik straks op een eerste afspraak al geconfronteerd met ouders, want ik ga haar thuis ophalen. Stel je voor dat haar vader opendoet!
Poppy als hij al zegt dat ie niet vies is van leuke contacten kun je eigenlijk al opmaken hoe hij in dat daten staat!

Dan is het aan jou wat je daar verder mee doet.

Je kan het echt al vaak zien aan de manier van schrijven, wat hun doel is.

Van de week schreef eentje me, dat hij op zoek was naar een leuk contact waar een ieder zijn/ haar vrijheid behield etc etc

Nou toen was het me al duidelijk en schreef hem dat hij maar lekker een ander neukertje moest vinden, ik was sowieso niet geinteresseerd in mannen zoals hij.

Kreeg ik als antwoord dat ik hem MOEST begrijpen, dat ALS het klikte hij misschien wel een relatie wilde.

Heb beide berichten gekopieerd in een nieuw bericht en dit naar hem verzonden. Met daarbij dat hij even goed moest lezen wat hij me had verzonden en dat het me meer dan duidelijk was waar hij op uit was. En me niet als achterlijk moest beschouwen.

Stuurde hij me later dat ik niet boos moest worden en hij zijn woorden terugnam en het hem speet.

Carenza, ik sta op Knuz en kan je die meneer uit Rotterdam aanbieden haha nee hoor grapje!

Ik ga lekker naar het strand, en laat de mannen zoals ze vaak zijn. Prettige dag allemaal
Nou als haar vader opendoet Manopviva zeg je hem "ik ben je nieuwe schoonzoon".

Maak je niet druk, zij zal net zo nerveus zijn als wat jij bent. Laat het over je heenkomen, je bent haar niets verplicht. Is het leuk ga je nog een keer daten, zo niet einde oefening, toch?
Dank jullie wel voor de adviezen! Ik ga er nog even over nadenken.

Als het met 1 van de 2 wat wordt laat ik het weten hoor!
ugh, het was heel gezellig totdat de rekening kwam en ik iets te enthousiast betaalde, dat vond ze niet leuk waarop ik de meest oerdomme opmerking maakte:

"Dan betaal jij toch de volgende keer".

Tja, daar legde ik onbedoeld ineens veel druk op haar. Ik zag haar vertwijfeld kijken. Ik heb haar naar huis gebracht. Bij het afscheid heb ik haar haar gezegd dat ik niet bedoeld had druk op te leggen en dat ze zich niet verplicht hoefde te voelen nog een keer af te spreken. Haar reactie daarop was wel weer erg positief, ze keek heel opgelucht en zei dat ze die opmerking inderdaad na zo'n spontane gezellige avond had ervaren alsof ze onder druk werd gezet, maar dat ze het verder wel juist heel leuk had gevonden.

Nu is het zo dat ik mijn cursus "hoe begrijp ik een vrouw, deel I" nog niet met succes heb kunnen afronden, maar als ze zo zuur kijkt na die opmerking, kan dat puur gaan om de opgelegde druk, of is ze dan eigenlijk sowieso niet geïnteresseerd?
Veel vrouwen begrijpen zichzelf ook niet hoor!

Die opmerking geeft aan dat je het over een volgende keer hebt,

iets waar zij waarschijnlijk nog niet mee bezig is/ was.

Zou er niet te lang over nadenken, of gaan analyseren, het is gezegd, en is de ene vrouw de andere niet. Geef het een dag of wat, wie weet neemt ze zelf wel contact met je op.
Hm, btj heen en weer aan het mailen met iemand die geen Nederlands kent. Moet dus in het Engels, krijg geen antwoord op vragen die ik stel. Wel een privé mailadres met het verzoek om meer foto's te delen dan er op de dating-site staan. Daar ga ik dus niet op in, dan weet ik niet wat er met die foto's gebeurt. En trouwens, de foto's op de dating-site geven genoeg info!!

Lastig, hij laat het aan mij over of ik reageer op zijn privé mail. What to do, or what not to do, that's the question
Wat ik nu op Match4Me meemaak: als gratis lid kun je standaard interesseberichtjes sturen. Wil je een persoonlijk bericht sturen, dan moet je betalend lid worden, een gratis lid kan een week lang gratis op een persoonlijk bericht reageren. Ik ben een paar maanden betalend lid geweest, maar ik vind de vijver niet erg groot, dus na de termijn heb ik het betalend lidmaatschap niet verlengd. Nu kreeg ik een standaard interesseberichtje van iemand die schijnbaar ook gratis lid is. Zijn profiel sprak me wel aan, maar de afstand was wel redelijk groot, maar na wat dagen bedenktijd besloot ik een interesseberichtje terug te sturen. Wat deed hij toen? Hij mailde weer een standaard interesseberichtje... Eén van ons zal dus betalend lid moeten worden om echt in contact te kunnen komen, en ik vind dat hij dat maar moet zijn: hij nam het initiatief en moet maar laten zien dat hij wat over heeft voor contact. Ik heb dus weer een standaard interesseberichtje gestuurd, en vervolgens krijg ik direct weer een standaard interesseberichtje... Nou ja, ik wacht nu verder maar af, als hij mij niet zo graag wil leren kennen dat hij een maandje lidmaatschap voor me over heeft (17,50), hoeft het voor mij niet.
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Ja, Liesje68, dat is onhandig met veel dating-sites. Dan blijf je van die gratis flirts heen en weer sturen maar dan kom je nergens. Laat hem maar initiatief tonen, en zo niet, jammer dan.

Ik heb gemerkt dat redelijk veel heren van M4M ook op 50plusmatch staan, dat is van dezelfde aanbieder. Ook die site heeft meer mogelijkheden als je betalend lid bent. Maar 50plus wil dus ook zeggen dat je rea's kunt krijgen van 60plus en zelfs 70plus. Daarom knap ik daar op af. Geef wel in mijn pro aan, dat ik niet geinteresseerd ben in mannen die ouder zijn dan 55. Ze komen wel op pro visit maar kunnen je niet mailen, omdat je dat bij je voorkeuren kunt invullen. Sommigen zijn hardnekkig en blijven kijken op het profiel, die worden door mij dan geblokkeerd. Geen behoefte aan gluurders!

Mijn laatste contact, iemand die Engels sprak maar behoorlijk slecht, heb ik nu ook geblokt. Gaf geen antwoord op mijn vragen, vroeg direct met een privé mail-adres om andere foto's dan op de dating-site . . . . . . . Hij had zelf geen foto bij zijn pro staan, toen ik later keek wel. Ik val wel op zijn type, donker en in het pak, maar door zijn manier van reageren knapte ik af!

And guess what? Op de andere dating-site ook een rea, van een man die Engels sprak, ook weer slecht. Was wel een andere man, die eerste was lang en donker, de tweede klein en kaal.

Op klein en kaal val ik niet, bovendien was het niet uit de provincie dus heb ik die ook maar een "geen interesse" gestuurd.

Was de rea wel in foutloos Engels, dan had ik een persoonlijke rea gestuurd.

Wordt vervolgd . . . . . .
m4m viel voor mij af, bijna alleen maar 40+ volgens mij. Flirts op en neer sturen lijkt me een actie van iemand die nog niet echt gelooft in internetdaten.

Heb zelf net te horen dat mijn eerste date nog niet genoeg over haar ex heen was en nog even wilde wachten met een vervolgdate. ik baal ech, want ik vond haar echt leuk. Maar goed, ze geeft wel aan dat ze later misschien wel weer wil afspreken.

Hoe lang kan ik nu het beste wachten tot ik haar weer benader? 2 weken? Of moet ik gewoon doorgaan met berichtjes sturen?
Ik zou haar een mailtje sturen dat je het begrijpt maar dat je graag in contact wilt blijven. Dat het een je leuk lijkt om af en toe wat samen te gaan doen zonder daar gelijk een liefdes/sv-relatie aan vast te koppelen.

Iedereen gaat lekker zo te lezen. Sommigen van die heerlijke niets zeggende berichten of juist veelzeggend maar niet wat je wilt horen/lezen.

Hier weinig te melden. Abo op Badoo niet verlengd. Genoeg aandacht van mannen in het wild maar eigenlijk gewoon even helemaal geen zin in.
Zooo net een heerlijk lang relaxweekend met mn lief de Zeeman achter de rug Vrijdag halverwege de middag was hij er en ik heb hem net uitgezwaaid, want de wekker gaat morgen weer vroeg we hebben vrijdag lekker zelf sushi gemaakt...was wel een latertje Zaterdag ontzéttend lang uitgeslapen daarna ff noodgedwongen bij mn ouders langs (moest iets ophalen), maar dat kwam wel goed uit...gelijk het ijs gebroken Daarna ff de stad in, weer lekker gegeten en weer een heeeeel laat avondje Vanmorgen (hoe vervelend) weer heeeeel lang in bed blijven liggen, nog wat dingetjes gedaan en toen was het alweer tijd om huiswaarts te gaan. Volgende week dinsdag gaat ie weer voor 6 weken de boot op Maar dit weekend hebben we mooi weer in the pocket!
Klinkt erg leuk Anniemal!

Hier gb heb geen internet meer thuis dus schiet lekker op.

Ondertussen tel ik de dagen af, kom nl eind volgende week terug naar Nederland. Maar geniet eerst nog van het strand en al het andere leuks.
Ik was gisteren bijna van mijn geloof gevallen: zag een foto van een man met enorme uitstraling. Had een kaal hoofd (daar val ik normaal gesproken niet voor), leeftijd was 60 en ik zoek eigenlijk niet boven de 55. Reden waarom ik toch niet op hem reageerde: hij rookt!

En zo is er altijd wel iets te bedenken om iemand "af te keuren" voordat er ook maar een mailtje heen en weer is gegaan . . . . . . .
Ja dat herken ik wel Carenza!

Heb altijd gezegd dat hij wel heel erg bijzonder moet zijn wil ik nog gaan daten.

İk kom HEM tegen op mijn werk deze zomer is me vorige week gemeld. Nu wacht ik daar niet op maar ben wel nieuwsgierig.
@carenza, ik heb daar ook last van, dat afkeuren.

ik sta nog op 2 datingsites, maar kan niet eens meer serieus een nieuw bericht lezen. soms is alleen een zin al genoeg om te denken dat het niks is. komt na die date afknappers denk ik.

en ik heb eerlijk gezegd geeneens zin om te kijken wie erachter zo,n bericht zit. best lullig van mezelf, maar ik geloof niet meer zo in internet daten.
wij slapen nooit.
Nou ben ik wel nieuwsgierig hoe lang jullie al aan het internetdaten zijn, carenza en valentinamaria. Ik bespeur bij mijzelf nl. ook enige vermoeidheid . Gisteren iemand een berichtje gestuurd, reageert binnen 5 minuten, met (hele slechte) foto's en 1 regeltje tekst over foto's uitwisselen. Ja, doei, kan dat niet anders?

Nog 3 weken en dan is mijn lidmaatschap afgelopen. Dan hou ik er ook maar es even mee op. En, mooi weer = buiten = mannen in het wild?
ik internetdate nu ong een jaar, 4 dates gehad.

met sommige mannen leuk gemaild, maar geen klik.

in t begin betaalde ik nog voor sites, later niet meer, heb op zo,n beetje elke site gezeten. paiq vind ik helemaal vreselijk, heb je n leuk gesprek verschijnt er ineens een foto.

ik heb trouwens nooit een foto van mezelf op een datingsite geplaatst.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven