wie belt?

03-05-2011 19:10 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden,

vraag mij toch iets af..

Laatst heb ik nummers uitgewisseld met n man, gaat hij bellen of verwacht hij iets van mij?

En geld hier als in USA die stomme 3dagen-nietbellen regel ook?

Mannen willen jagen! Niet bellen dus.
hoezo niet bellen?
Wil je bellen? Bel.

Wil je niet bellen? Bel niet.

Zo simpel is het.
hoewel een hoop viva-forummers het niks vinden vind ik een nonchalante sms niet misstaan. een "hej hoe is het? hard gewerkt?" smsje
Ik zou het nogal opdringerig vinden als je gelijk belt. Hoe lang geleden is het dat je hem je nummer gaf? Als hij na een week niet meer heeft gebeld zou ik niet meer bellen, dan is hij waarschijnlijk niet geïnteresseerd. En vroeg hij om je nummer of gaf je het hem gewoon?
Als je hem leuk vindt: zelf bellen

Als je hem niet leuk vindt: niet bellen
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Wie belt?

Hoogstwaarschijnlijk geen van beiden Is toch niet erg?

Als je hem wil bellen moet je dat gewoon doen. Wil je het niet dan moet je het vooral laten.

Edit; Wat is laatst.. een week geleden, een maand geleden? Dan is hij blijkbaar niet geïnteresseerd in je anders had hij al iets laten weten. Korter? Dan ben jij gewoon een stress kip.
Door schade en schande bel ik niet zelf meer. Als een man je echt leuk vindt, belt ie. En anders niet.
quote:Ises schreef op 03 mei 2011 @ 19:18:

Wil je bellen? Bel.

Wil je niet bellen? Bel niet.

Zo simpel is het. het leven is zo simpel!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:emaille schreef op 03 mei 2011 @ 22:39:

Door schade en schande bel ik niet zelf meer. Als een man je echt leuk vindt, belt ie. En anders niet.

Dit dus!

Alle andere theorien ten spijt.
sloeg ie je nummer gelijk op in z'n telefoon of stopte ie 't kladje met jouw nummer in z'n zak? In 't eerste geval heeft ie vast geen interesse, in 't 2e geval kan 't zijn dat ie je nummer kwijt is en dan kun je best zelf 'n smsje sturen of bellen
Heb niet zo'n goede ervaring met zelf bellen. Reacties varieerden van "eh, ja, afspreken, ik bel je nog!" (niet dus) tot een korte relatie die werd afgekapt met de meeste lullige smoes ever "sorry, ik heb geen tijd voor je".

Ik bel dus niet, never, nooit meer. Hoeft ook niet, heb de leukste lover al aan de haak geslagen
quote:Zamirah schreef op 04 mei 2011 @ 07:48:

[...]

Dit dus!

Alle andere theorien ten spijt.

Niet mee eens.

Die man kan je enorm leuk vinden maar twijfelen of jij wel bejaagd wilt worden door hem. En dan gebeurt er niet veel...

Als mannen hun eigen Viva hadden dan wemelde het ook van dit soort vragen! Oh wacht, ze hebben hun eigen Viva (Maxim, Men's Helath etc), vol met 'how to score a chick in ten steps' bullshit voor de onzekere man.
quote:JohnnyCake schreef op 04 mei 2011 @ 08:28:

[...]! Oh wacht, ze hebben hun eigen Viva (Maxim, Men's Helath etc), vol met 'how to score a chick in ten steps' bullshit voor de onzekere man.

Als ie niet belt is het een onzekere man. En daar val ik persoonlijk niet op.

Maar misschien TO wel.
TO zelf staalt ook niet al te veel zekerheid uit, schattig toch?
3 dagen nietbellen regel? Nooit van gehoord!

tja wie vroeg om het nr? Die gene had de interesse en ik zou wel verwachten dat er dan van de andere kant een teken van belangstelling kwam.zoals johnnycake al aangaf, een man hoeft helemaal niet onzeker te zijn maar kan zich niet willen opdringen.

Heb je niet iets waar je naar kan vragen uit belangstelling? Dat je bv een sms stuurt met "hoe was de film/vergadering (of vul maar wat in) gewoon wat belangstelling of vriendschappelijk.

Als jij om het nr vroeg zou ik niets doen en afwachten.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Die onzekere man is denk ik 1 op de 100.000.
nb een vriend van mij is alles behalve onzeker maar zou verwachten dat een vrouw ook belangstelling toont, hij gaat niet smeken om een reactie ik ben het er dus totaal niet mee eens dat een man die niet belt onzeker is, mits hij wel het intitatief nam uiteraard.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven