Spelcomputer

03-05-2011 15:11 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil misschien een spelcomputer kopen. De WII heb ik een tijde van iemand geleend, maar die vond ik niet super.

Ik twijfel tussen een Playstation 3 en een XBOX 360

Ik hou vooral van 'adventure games', dus vooral opdrachten doen, levels halen, etc (Mario / Zelda / Shrek / Sonic, enz). Ik ben niet zo van de racespellen / vechtspellen, etc, Zoek dus een echte vrouwencomputer

Wie heeft er tips, welke computer heb je zelf en welke spellen vind je zelf leuk om te doen?

Alvast bedankt!
Nintendo DS, overal bruikbaar en heel veel leuke spellen.

Wat vond je overigens niet super aan de WII, die heeft namelijk ook veel van dat soort spellen ( nintendo blijft toch nintendo zeg maar).
Xbox360
De xbox 360 is makkelijker om te bouwen, op ene omgebouwde versie kun je gedownloade spellen spellen. zelf downloaden of gekopieerde kopen via marktplaats ofzo.

De PS3 is ook pas gehacked, maar is duurder in aanschaf en ombouwen.
En ik denk afgaande van je omschrijving dat je Fable 2 erg leuk zult vinden. Is nu ook niet zo duur meer. Simpel van A naar B met een opdracht, maar ook ruimte om de opdrachten even te laten zitten en gewoon lekker rond te wandelen in het spel en dingen te verkennen.

Heel uitgebreid superleuk spel! Maar neem dan ajb wel deel 2, deel 3 is namelijk een dikke vette domper.. echt teleurstellend slecht!
En ik ben ook vrouw, maar kan je denk niet zo heel veel verder helpen gezien ik zelfs shooters, adventure en racegames etc speel haha!

Anders zou je namelijk ook Devil may Cry 4 kunnen proberen, of Assassins creed, maarja daar moet je wel ook echt in vechten..
Ik heb de xbox360, ik heb hem nog niet omgebouwd. maar je kan gratis heel veel demo's downloaden, sommige spellen is dan niet eens meer de moeite om te kopen.

Ik vind zelf vooral arcade spellen leuk, zoals bomberman, plants vs zombies, raskulls. Ook guitar hero. Ik heb ook de kinect erbij, die gebruik ik alleen niet zo heel veel wegens ruimtegebrek, maar dat is ook erg leuk, je voelt het ook wel als je er echt actief mee speelt.
Ik heb geen van beide spelcomputers, maar mij lijkt de xbox leuker. Ook vooral omdat je de kinect hebt (en bij avontuur-spelletjes kan dat helpen) en omdat de xbox ook een stuk goedkoper is dan de playstation.
de PS heeft ook een soort kinect: ps motion oid.
Ik vind zelf de Xbox leuker, (voor zover ik gezien heb) ken ik ook meer spellen in dit genre voor de xbox. De lego spellen zijn serieus erg leuk!!
Playstation heeft een paar mooie games die niet om vechten e.d. draaien maar ik zou toch voor een x360 gaan, dat of gewoon op de PC. Daar heb je ook veel adventure games en ook zat games die je met een controller kan spelen.
Voor beide consoles zijn genoeg adventures te vinden. Grootste verschil is dat PS3 mooier beeld heeft en een Blu-ray speler aan boord heeft.
En bij de PS zijn erg leuk met de privacy
quote:zusenzoo schreef op 04 mei 2011 @ 10:42:

En bij de PS zijn erg leuk met de privacy Ach, klein detail .
quote:Sunemom schreef op 03 mei 2011 @ 15:14:

Wat vond je overigens niet super aan de WII, die heeft namelijk ook veel van dat soort spellen. Precies wat ik me ook afvraag.

Zelf vind ik Wii en xbox360 allebei leuke spellen hebben, maar ik heb dan ook de luxe dat ik niet hoef te kiezen .
quote:Sunemom schreef op 03 mei 2011 @ 15:14:

Wat vond je overigens niet super aan de WII, die heeft namelijk ook veel van dat soort spellen ( nintendo blijft toch nintendo zeg maar).Ik vind de besturing niet fijn en grafisch / optisch kan t mooier. Dat vind ik sterker bij met name de PS3 en ook de XBOX 360
Mijn persoonlijke mening is een PS3. Tevens heb je meteen een Blu-Ray speler. Voor de PS3 zijn genoeg adventures te krijgen zoals Ratchet and Clank en bovenal Little Big Planet wat beide PS3 exclusives zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven