Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Chat wat goed van je!

Yellow, ik ben hoofd huishouding en ben me nog druk aan het inlezen want het is een allesomvattend onderwerp.
Vergeet telkens te vermelden dat ik in een beetje in mijn maag zit met moederdag. Zou het de bedoeling zijn dat ik langs ga bij mijn schoonmoeder? Is een mooi zelfgemaakt kaartje voldoende? Wil liever niet overleggen met haar maar de keuze zelf maken. Wat zouden jullie doen in mijn geval?
Ik kijk nu Dr Phill en dat gaat over "housewives". Hij is in gesprek met 8 vrouwen en die hebben allemaal hun problemen. Is heel interessant. Dit is de 3e aflevering geloof ik dat hij met ze in gesprek is. Die ene zwarte vrouw is echt zo'n bitch. Met zulke mensen heb ik zo'n moeite mee. Misschien haal ik er nog wat wijsheid uit
Ibi wat doe je anders altijd dan met moederdag?
Chat, wat goed dat je gestopt bent! Ehm lees mijn sneue berichten dan maar niet terug

Mika, ik heb het ook opgezet Dr Phil, ik heb het een paar keer gezien, die donkere vrouw is een beetje hysterisch idd, echt zo'n hysterische negerin

Ibi, ik zou toch misschien vragen of ze het gezellig vindt als je langskomt (als dat is wat je wilt), omdat ze misschien dit jaar geen moederdag wil vieren, het zou kunnen. Voor jou ook weer zwaar he
ja ik zal toch maar bellen met haar erover. Ja is toch wel vreemd weer zo'n dag. Normaal gingen we naar haar toe.
Ik denk dat ze het wel leuk zal vinden dat je langskomt Ibi
Dan zou ik er toch langs blijven gaan elk jaar Iebs. Zou Pat gewild hebben denk ik.. (Die was nogal van de tradities toch?)
Polka, ik wacht je antwoorden op Ibi en Geel ff af voor ik verhalen tegen je ga ophangen

Maar eens met geel, ga gewoon naar die afspraak.

Chat wat goed! Volhouden he! Mocht je advies/tips/support willen: ik ben sinds 21 september verleden jaar clean. Ook cold turkey!
Chat goede van je dat je gestopt bent. Was je zo opeens flauw van het roken? Nou Yellow nu jij en ik nog he

Yellow die negerin was nu wel aan het huilen he. Maar ze ziet echt niet hoe zij zelf in elkaar zit. Ze beseft niet dat ze andere mensen kwetst met dat "stoere" gedoe.
Ik ben naar mijn andere thuishonk!
Ja ik denk dat ik er wel naar toe moet gaan. Vind het alleen moeilijk om daar te zijn en wil zwager echt niet tegen komen.
Nee ik zag het idd, ik weet niet hoor, maar ze doet gewoon te stoer. Ik denk serieus dat door dat soort ghetto gedrag mensen soms een beetje bang voor me zijn, terwijl ik alleen mijn hysterische negerinnenact doe als ik echt laaiend ben, verder ben ik heel normaal (Ook ik moest even mijn taak hoofd negerheid vervullen)

Choco , viele spass bij het thuishonk!

Ik heb alweer honger
O yellow maar ik bedoelde jou niet. Ik had het over die negerin in dr phil

Ibi dan vraag je aan je moeder wat voor tijdstip zwager komt en dan ga jij een ander tijdstip.

Choco wie is geel???
Yellow.. Geel..

Verveel me. Ga een filmpie kijken..
Lol yellow = geel
Ik weet dat je het over die negerin had, maar ik haakte er op in en begon doodleuk over mijn favoriete onderwerp te praten, mezelf. Snappie

En heel veel mensen noemen me Geeltje op het forum, maar ik zag net dat _nerd me constant jelly noemt, ik voelde me eerst ook niet aangesproken haha

Ibi, ja , het is mijn niet helemaal duidelijk waarom het zo slecht zit tussen jou en zwager. Weet schoonmoeder dit ook? Dat je dan misschien bv in middag komt als hij in avond komt? of wil zij graag one big happy family?
@ ibi: ik Ben wel een klein beetje ingelezen, maar voor wie het niet erg vind, graag!

@ yellow: die wens is meerdere kindjes krijgen. Ik heb mezelf altijd met meer kinderen gezien en dat zit er niet meer in. Op zich niet het meest schokkende, maar wel iets waar ik enorm veel moeite mee heb en het ook niet zelf kan verwerken lijkt het.

@ Iedereen: Thanks voor het hartelijke welkom. Doet me al goed
quote:mika65 schreef op 04 mei 2011 @ 18:56:

O yellow maar ik bedoelde jou niet. Ik had het over die negerin in dr phil

Ibi dan vraag je aan je moeder wat voor tijdstip zwager komt en dan ga jij een ander tijdstip.

Choco wie is geel???

Gaat om mijn schoonmoeder de moeder van Patrick dus mijn eigen moeder is overleden.

Ik wil idd. naar haar toe zondag heb ik besloten ook omdat ze vlakbij de begraafplaats woont en ik graag naar moeder wil en naar Patrick. Ik zal bellen of ze weet of zwager komt en zo ja hoe laat.
Polka,

Ik ben IBI, ben 27 jaar. Ben bekend met depressies. Mijn ouders zijn beide overleden en afgelopen december is mijn man (Patrick) overleden aan leukemie. Ik ben bezig om mijn werk weer op te pakken. Ik ben woonbegeleidster voor mensen met psychische problemen. Ik schijf van het begin af aan mee op dit topic en TO choco is mijn vriendinnetje op afstand zoals zij dat zo mooi noemt.
Polkadot, ik kan me voorstellen dat het zwaar is om afscheid te nemen van die wens voor meerdere kindjes

Ik ben yellow, ik heb nogal een heftige jeugd gehad met alcoholistische vader , 7 broers en zussen die daardoor allemaal een eigen gebruiksaanwijzing hebben, en mijn broertje is overleden toen ik 19 was (en hij 17) aan een verkeersongeluk. Sindsdien bestaat mijn leven uit veel depressies en woede aanvallen en huilperiodes. Afgelopen herfst heeft mijn vriend onze relatie verbroken omdat hij vreemdging (ehm dat vertelde hij er niet bij) en zijn er dingen gezegd door hem die mij tot op het bot geraakt hebben, ik ben hierdoor in klinieken opgenomen geweest, en nu een maandje weer 'vrij' . Ik haal dit wel weer weg straks trouwens, het wordt wel erg herkenbaar anders. Men denkt dat ik borderline kenmerken heb. Verder heb ik aan het conservatorium zang gestudeerd, en poog ik nu mijn studie Engels af te maken .
Heb schoonmoeder gebeld. Zwager schijnt het regelmatig over mij te hebben. Dat hij hoopt dat ik hem wil helpen klussen in zijn nieuwe huis en dat hij niks van mij hoort.

Over zondag had ze nog niet nagedacht maar ben welkom. Ze ging zwager bellen of hij van plan was te komen en zo ja hoe laat ongeveer.

Ow het is tijd
quote:_yellowlove_ schreef op 04 mei 2011 @ 19:14:

Ibi, ja , het is mijn niet helemaal duidelijk waarom het zo slecht zit tussen jou en zwager. Weet schoonmoeder dit ook? Dat je dan misschien bv in middag komt als hij in avond komt? of wil zij graag one big happy family?

Ja mijn schoonmoeder weet dit. Ongeveer 2 maanden na het overlijden van Patrick heeft hij me opgebeld. Heel kwaad omdat ik (schijnbaar wist van niets) contact had met zijn ex en dat dit niet kon. Hij gaf aan geen contact meer met mij te willen. Toen heb ik hem teruggebeld maar kreeg voice-mail. Diezelfde avond kreeg ik sms-berichten met ongeveer deze tekst: Jij hebt nooit wat om Patrick gegeven en als het aan jou ligt kan onze hele familie dood neer vallen en eindigde met: Waag het niet mij ooit nog te bellen. Aangezien kort na het overlijden van Patrick bekend werd dat hij zijn (inmiddels ex) vriendin regelmatig in elkaar trimde heb ik het hier maar bij gelaten.

Ik ben nog bereid om dit gedoe achter ons te laten voor de lieve vrede maar dan moet het wel van zijn kant uit komen.
Ehm ok, aan zo iemand mis je niet echt veel . Sorry, wat een figuur...

Ik zei het op msn al, je bent een beter mens dan ik. Ik zou het niet kunnen vergeven denk ik.
Ibi, kom je meekijken op het Evan Almighty topic, net geopend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven