Geld & Recht alle pijlers

Rare afschrijving

03-05-2011 14:36 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie op mijn ING-bankrekening een afschrijving staan die ik niet herken

een bedrag van 58,74

BETAALAUTOMAAT

*plaatsnaam bij mij in de buurt* 7867 / *plaatsnaam*

007 123031

ING BANK NV GMP-BTL BEHEERREK

Iemand hier een idee wat dit voor soort afschrijving is? Ik kom al googlend het alleen maar tegen bij afschrijving in het buitenland, de plaatsnaam is echter gewoon in NL en in een plaats waar ik vaker kom.
Aangezien winkels sinds heel wat jaren het bedrag afronden (dan zou het dus 58,75 of 58,70 moeten zijn) lijkt het me sterk dat je iets van 58,74 betaald hebt in een winkel. Ik zou gelijk denken aan tanken ofzo.
Bij pinnen wordt nooit afgerond, alleen bij contante betalingen. Volgens mij mag het niet eens.
quote:Waldorf114 schreef op 04 mei 2011 @ 19:45:

Aangezien winkels sinds heel wat jaren het bedrag afronden (dan zou het dus 58,75 of 58,70 moeten zijn) lijkt het me sterk dat je iets van 58,74 betaald hebt in een winkel. Ik zou gelijk denken aan tanken ofzo.Nee hoor, dat is alleen met contant betalen.
Alsnog blijf Ik het raar vinden dat to een bedrag van bijna 60 euro niet kan plaatsen, zelfs zonder omschrijving van de winkel.
Ik ben erachter: het was een tankbetaling (ja tanken is tegenwoordig 60 euro ) die anderhalve week later pas afgeschreven werd.
Kijk dat geeft duidelijkheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven