Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Lukt het mij ???
Jaaaaaaaa
Wacht Ootje brult..
ik ben benieuwd wat er nu gelukt is viool???

De een heeft hyves problemen, de ander op viva, leuk hoor al die social media

waar is mijn roze slak????? hoe moet ik een plaatje toevoegen? Hij staat wel in mijn profiel dan moet hij toch ook hier te zien zijn???
Rw op iphone zie je geen plaatje tenzij je de viva app hebt maar die werkt voor mij niet daar scroll ik me gek.
Viva app.? Nee die heb ik ook niet.

Oooh wat is het hier lekker!!! Nog maar 1 dag . Één week vakantie is echt tr kort. Kom je er na 4 dagen net in, is het einde alweer in zicht.

Vanmiddag naar het strand geweest en in de zee gezwommen 

Wel frisjes. Nouja gezwommen.. Gedompeld.

Aatje in het zand, het zat in haar luier . Maar ze vond het fantastisch zo schattig.

Ze
Ze is ook proberen los te gaan staan heel schattig. En als ik haar verschoon pakt ze een doekje en gaat ook'vegen .

Als ze met de jongens in bad zit en ik haal haar als 1e eruit is ze boos!!! Echt slaan met haar armen en benen en kijkt me boos aan. Te grappig .

Oor van oudste gaat goed maar af en toe klaagt hij nog. We druppelen 2x per dag. Ik hoop alleen zo dat hij geen last heeft straks met vliegen.

Middelste is zo aan het genieten. Rommelt wat aan, is helemaal niet huilerig meer (hoera ). We zijn met vrienden die 2 meisjes hebben, een van 2 en een van 4 mnd. Die jongste heeft het zwaar, huilt veel en 2x wakker per nacht . Oudste is lekker ondeugend en speelt gezellig met de jongens. Vindt ze helemaal geweldig, ze had een oudere broer moeten hebben 

Morgen nog heerlijk genieten en dat weer viva hollandia 
Ola???
Amalia hopelijk gaat dat goed met vliegen en het oor van oudste!

Ootje krijgt echt iets eigenwijs over zich, ze pakt mn bord en begint aan mn brood en gaat gillen als ik mn bord pak. Ze is erg pienter hoor. Spelen met haar broers is erg leuk, vooral wild, wat mviool doet. Gek en druk, fantastisch!

Huizenvraag : wat voor kleurencombi's hebbenjullie ?? Dus verf, vloer, assecoires.

Ik voel het meest voor ton sur ton in wit tinten met 1 specifieke heldere kleur. Maar wat een keus heb je dan nog !
Amalia de zee... Wat wil ikgraag naar de zuidelijke kust !!! Hoe voelde dat weer in bikini en 10 kilo er af?
heerlijke verhalen amalia! En wat fijn dat A het zo goed doet en dat ze het zand leuk vind om te spelen! Hopelijk gaat het vliegen goed met het oor van oudtse! Misschien van tevoren paracetamol geven voor de zekerheid?

viool wij hebben in de woonkamer creme muren, het houtwerk is wit, verder allemaal houten meubels (onbehandeld hout) een houten vloer maar die lag er al die gaat er wel uit als iedereen klaar is met fietsen binnen een hele grote rode bank, bananenblad stoelen, zand kleurige gordijnen dus veel natuurlijke tinten en materialen ggecombineerd met rood

J slaapt en als hij wakker word gaan we naar de kinderboerderij fijne dag allemaal!
En kauwen !! Dat helpt ook bij de oren tijdens vliegen !

@ roze slak klinkt heel leuk gecombineerd. Houten vloer is ook mooi toch. Fietsen in huis sja daar boffen ze mee. In mn oude huis mocht dat ook, gekmakend van het huis was 25 meter diep.. Dus dat was sjoef sjoef van de ene naar de andere kant!!!
Hallo, even korte krabbel. 't is nogal hectisch hier, zoveel afspraken, vlieg van hot naar her, en dan nog werk en vakantie van de jongens.

Roze slak klinkt leuk je huis, en oh wat gek, 1 kind ipv 3! Zo was het vroeger. Lang lang geleden.

iphone symbooltjes komen bij mij door als identieke vierkantjes??

Amalia heerlijk, genieten van je vakantie! En aatje is zo een snel en bijdehand grietje.

Rikst hoe gaat het met de peuterbuien?

Bengel wat een REUS jouw mannetje. En heerlijk dat 'ie al doorslpaat, wauw.

Uma hoe gaat jouw peuterstress? En je voorbeeldige umini

Ik ben helaas moeoeoeoeoeoe..... Lmeisje is nu al meer dan een week meerdere keren per nacht flink aan het huilen. En ik weet niet precies waarom. Eerst dacht ik een tand, maar die had er nu dan wel moeten zijn. Ze hoest en snottert wel wat, maar niet heel erg. Ze poept wel weer harde keutels, waar ze flink op moet persen. Of ze heeft een sprongetje? Ze gaat over dag wel steeds op handen en knieën zitten en dan zo heen en weer wiegen, maar dan weer terug op haar buik en achteruit schuiven. Ik denk dat ze heel graag wil kruipen. Zou dat ook tot wakkerige huilerige nachten kunnen leiden?

Vakantie gaat trouwens door van de zomer, hoera!!! Bijna alle leuke huizen zijn al weg natuurlijk, aar ik heb gelukkig na heel lang speuren iets leuks gevonden, zal linkje op hyves doen.

Jongens zijn lief aan het sjoelen
Morgen mag ik naar de kapper! incl. highlights, oh wat zalig, een uurtje ontspannen niksen, alleen voor mezelf, luxe hoor. En weer even uit de gebroken-nachten-verlepte-mama-modus ontsnappen
Wat leuk Sardegna geniet ervan en vergeet geen mooie foto op hyves.

Lekker hoor! Wat heerlijk ook, kan me voorstellen dat je je er echt aan toe voelt, da's leuk van dit forum - herkenning - keek vandaag in spiegel in H&M ...hum..

Maar het goede nieuws is dat ik ondanks dr marsepein en de - komt - er- nog- een- zo - te-zien ??? Gewoon mn oude strakke spijkerbroeken weer aankan. En dus gewoon ineens. Beetje strak nog wrel maar niet heel lelijk. Of heb ik dit al gezegd ?
hoera viool past de pude spijkerbroeken weer!!!

Sardegna klinkt heeeel pittig die gebroken nachten pfff lekker morgen even een momentje voor jezelf! en inderdaad foto!!!

Ik vind het echt grappig dat jullie me nu roze slak noemen ik kan dus echt niet meer inloggen, is ook raar, roze wolk was met een spatie ertussen en ze zeggen dat de gebruikersnaam zonder spatie moet zijn. Ik heb echt al 100 keer ingelogd.

Maargoed blij dat ik in ieder geval weer lekker mee kan kletsen

amalia goede reis terug alvast hopelijk valt het mee met de oren!!!

viool ik hou erg van hout en de volgende vloer word ook wel hout maar dan zou ik wel van die stoere brede planken willen.
Oh die planken had ik in mn vorige huis!

RS ik had op he gereageerd op hyves maar post niet - snif - voor niks heel verhaal.

Ik hou ook van hout en ga nu toch voor een strakke ( stoere ) vloer. Hout in meubels. Spannend hoor.

Man is klussen bij vriend en ik mis hem. We hebben nog steeds geen uitje gepland stom moet ik gewoon regelen. En gister was hij wel thuis en ging ik naar vriendin, moeder van 3, zwijmelen ovet onze kinderen. Maar ik voel me heel de dag al zo raar, mss is het wat anders hoor maar ik ben vrolijk zodra ik vioolman zie.

Vond twee wekem thuis met zn allen ook best ja... Pittig... Misschien erg op elkaars lip, grote kinderen, die dan vooral computeren, muziek draaien en praten over technologische dingen willen
Haha wat klinkt dat stom! Maar je hebt toch minder ruimte voor je baby ritme en jezelf, het is heel knus, enmeer interactie maar ook wat rommelig
Brrr we vliegen terug straks, ben blij als we in België zijn. Alles is ingepakt dus ik ben er klaar voor .

Aatje slaapt nog even, jongens vervelen zich wat. Zo'n reisdag is altijd saai en wachten.

Het weer is minder vandaag, net zelfs wat spetters. Maar dat is goed anders zouden we niet weg willen. Wil ik sowieso niet hoor .

In nl vandaag heet hè??? Lekker hoor.

Sardegna wat vreselijk die gebroken nachten. Sterkte ik weet ook niet wat het kan zijn. Dromen?

Viool waarom woon je niet meer in je oude huis? Of was dat met je ex?

RS klinkt leuk al dat hout. Wij hebben de basis wit, grijze grote bank en roze kaarsen en kussens. Mijn keus dat snap je ha ha.
Goede reis Amalia.

Het huis van mij was studio woning dus atelier&woon&slaap =1 ruimte, groooot en 1 grote slaapkamer 6x6 maar alleen voor en achter pui, kan je geen extra kamers maken, dus huis vioolman was groter als het af was dus 6 jaar terug daar voor gekozen.

Ik kan NIET meer wachten. Pfff ik flip steeds vaker vooral omdat iedereen zijn piiieeepzooi neergooit in die 3x4 die alles in 1 is. Dat is zo vermoeiend. En ik ga mn huis er dus zo op inrichten dat daar straks genoeg opbergruimte is en dan sorry voor het woord maar ik meen het dan flikker ik al die troep zo in een la of kast, zet het weg en als ze het kwijt zijn : kijk maar daar. Nu raakt alles zoek want nergens is meer echt plek om alles bijelkaar te leggen.

Maar meiden...... Ehm.....

Sleep me door de laatste loodjes!!

Want ik begin het echt meer dan zat te raken en ook heel erg moe ervan.

Ik vind ook dat ik de frisse moed nog zou moeten voelen en weer moet boenen en opleuken hier maar... ik heb het niet.

Klaagpost !!

En dat met dat heerlijke weer waar ik trouwens erg veel zin in .. Aardbeien van krijg maar we zijn nooit met zn twee.
Amalia leuk klinkt die bank!
Amalia veilig thuis?

Viool, we slepen je er tuurlijk doorheen die laatste fase tot huis af is. Je mag hier iedere dag klagen, en ik lees alles! (echt hoor, ik sla trouwens niks over)

Nieuw haar De jongens vonden me heel anders, maar wel leuk gelukkig. Zal fotootje doen voor jullie (ik hou er niet van hoor, foto van mijn eigen hoofd... maar ja, voor de meisjes doe ik dat hè )
Je haar staat superleuk sardegna!!!

Viool we slepen je er doorheen echt hoor maak eens wat foto's hoe het er nu beneden uit ziet kan ik me er beter een voorstelling van maken. Opbergruimte is echt een must met een groot gezin hier in dit huis heel veel opbergruimte het is hier altijd netjes (voor zover het netjes is met drie kinderen natuurlijk) maargoed, gisteren kwam er een overbuurman even langs voor het eerst, hij vond het zo opgeruimd snapte niet dat er drie kinderen rondbanjerden.

Vanmiddag naar feestje geweest, man bleef bbq- en, ik ging met de kids naar huis, eerst een ijsje in de stad gehaald daar waren we toch en daarna nog poffertjes uit de magnetron J in bed en toen lekker getut met s&s, eerst in bad gedaan en daarna mochten ze op ons bed nog boekjes lezen dat was feest doen we eigenlijk nooit.

Het is nu 28 graden op de kamer van J!!! Hopelijk koelt het wat af vanacht, hij word helemaal opgegeten door de muggen ik ga morgen toch maar een klamboe ophangen en dan heel strak tussen de poten van het bed klemmen vind het wel eng maar dit kan ook niet hij heeft in zijn gezicht wel 20 bulten!

zo lekker geklets he jullie kunnen wel merken dat ik alleen ben
Oude broeken... wil ik ook! Ben gisteren met man de stad in geweest, moest o.a. een nieuwe spijkerbroek hebben. De vorige heb ik tijdens de zwangerschap zo'n beetje in gewoond, en die is nu helemaal versleten, met de gaten erin. Kwam uiteindelijk dus uit bij maat 48

Dus gisteravond toch maar fanatiek gaan trainen, en ik ben meer water gaan drinken. En vanmiddag heb ik in mijn enthousiasme Start to Run gedownload, en daar heb ik net dus 1,5 les van gerend. Moet zeggen dat het me meeviel, de vorige keer dat ik begon, lag ik halvewege de eerste les al op apegapen M'n conditie nu is dus wel iets beter.

Nu moet ik dus eigenlijk die m&m's laten staan Flesje water gaat al wel goed, straks even lekker douchen.

Viool, ik kan me goed voorstellen hoor, dat je je huis terug wil... je zit al zo lang in de zooi! Het komt echt goed hoor!

Roze Wolk, hoe krijg je het voor elkaar, een opgeruimd huis? Middelste vertikt het hier om op te ruimen, jongste is natuurlijk nog te jong, oudste doet wel goed zijn best. Maar we hebben zelf ook gewoon te veel zooi.

Ben nu wel druk bezig (nog steeds) met het opruimen van de zolder. Vanmiddag weer twee verhuisdozen gecheckt en wat strakker ingepakt, die kunnen nog weer de bergzolder op. Gisteravond de oude commode verkocht via marktplaats, geeft ook weer wat ruimte overal. Wel wennen, we hebben nu ineens weer een boel ruimte op onze slaapkamer Nu de rest van de zooi nog...

Amalia, goede vakantie gehad? Waar ben je precies geweest?

Sardegna, ben benieuwd naar je kapsel, ga zo even spieken. En heeft L-meisje geen last van verlatingsangst/eenkennigheid? Dat gaan ze op deze leeftijd ook krijgen toch, dat ze huilen als ze je kwijt zijn? En misschien lukt het haar al wel om haar dromen te kruipen

Uma, hoest bij jou? Nog last van je buik?

Bengel, hoe gaat het met je peuterpuber? Even geen tips, hier gaat het ook erg wisselend.

5x5, goed zeg, dat je de keuze maakt om even thuis te blijven. Hopelijk geeft het wat rust.

Verder gaat het hier wel aardig. Een hoop afspraken en regeldingen de komende periode, maar het loopt wel tenminste. Ik merk dat dat ook wel wat rust geeft. Afgelopen week ging zowaar erg relaxed, dat scheelt ook wel. Oudste is wel wisselend in zijn gedrag, maar wordt wel iets gezelliger.

Zelf ook wel wat meer tijd voor mezelf genomen, gisteren zijn de kinderen naar de creche gegaan, man en ik waren verplicht vrij (net als donderdag, ook een verplichte vrije dag). Uiteindelijk zijn we gezellig met z'n tweetjes naar de kapper gegaan, en 's middags de stad nog even in. Heerlijk geshopt, bijna helemaal geslaagd.

Nu maar richting boven, even douchen!
Fijne moederdag, alle kersverse moeders, voor de meesten eerste moederdag voor 3e

Ootje heeft me keurig gewekt om 5 uur maar daarvoor was ik al wakker voor man die dacht ha middennachtsex maarja hij slaapt al om 8 uur dus ehhh ik ben gaar nu !

Er staat een onwijze afwas, die ik eigenlijk niet aan de kinderen wil aandoen, die ga ik zomaar doen. Het was een experiment : wat als ik nou 2 dagen de afwas niet doe, denkt iemand anders dan. Even iets afwassen nee dus. En omdat ik nu huis - verbouw moe ben ga ik niet verder lopen experimenteren maar als het af is ga ik weleens serieus bekijken hoe ik dit kan veranderen. ( en niet : de vaatwasser )

Ik heb weinig lol van mn experiment gehad want me twee dagen aan de stapel geirriteerd en de rest niet. Het KAN dus ook echt, de enige die geeft om een opgeruimd, gezellig huis ben ik. Misschien Ootje straks ?! Mijn vriendinnen hebben het andersom. Een heeft een man die alles doet en zij is slordig. Een ander heeft een super nette man en ze moeten steeds oppassen van hem dat ze dingen niet vies maken of beschadigen ... Maar ik heb ook een vriendn die alles doet, voor man en tieners, die doen niks, niet eens een ei bakken of iets. Man kan gewoon koken hier en de kinderen maken ook wel wat zelf klaar.

Oh ik weet dat ik straks een kooktijdschrift krijg dat heb ik vioolman aangewezen. En ik wil van de kinderen altijd een tekening meer niet. Maar ze worden misschien wat groot.

En nog een verhaal mss op hyves als hyves het nou weer eens doet ....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven