Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Slaap lekker Tieger wat fijn dat de jongste zo goed mee eet !

Ik ga ook zo slapen neem ik me voor.
Wij gingen vanmiddag een ijsje halen (de Hoop in Blaricum, een van de beste van NL. Echt zooooo lekker, pfff) en we zaten alle 4 aan een dikke ijsco (morgen Sonja!). Aatje was het er NIET mee eens, zat te bedelen joh! Vooral bij middelste, want die hield zijn ijsje steeds schuin zodat ze er bijna bij kon. Ik was bijna in staat haar te geven maar nee hoor, echt niet!

Aatje heeft trouwens de hele week potjes gegeten die ik had meegenomen. Vond dat wel zo makkelijk, helemaal met uit eten. Ze vond het op 1 na, heerlijk. Gelukkig. Maar morgen weer zelf koken. Mag ze ook zelf pakken, pasta en aardappeltjes vindt ze leuk om zelf te pakken, wortel ook.

Oja, mag ik even zeggen dat mijn dochter echt bijzonder is? Ze communiceert nl echt! Ze geeft precies aan wat ze wilt met handen en voeten. Bijvoorbeeld de lepel wegduwen of arm pakken met eten wanneer ze wel en niet wilt. Vanmiddag zat ze in de bakfiets en de voetbal lag er in. ZE wilde met haar voeten op de bal, maar die schoof af en toe weg. Dan trappelde ze met haar voetjes en riep ieieieie. En hop, oudste broer gaf haar de bal weer zodat haar voetjes erop konden.

En, hoogtepunt hoor ik moest haar gisteren in de auto even entertainen dus keek achterom en kiekeboe enzo. Op een gegeven moment stak ik mn tong uit, kijk ze goed en ja hoor, ook haar tong eruit! Niet 1x, nee elke keer weer! en ook als oudste het deed! Zo knap.

Als ze een steentje in haar mond doet zeg ik Aatje, bah! Doet ze snel het steentje eruit en zegt ook bah.

Ze zwaait ook en zegt haaaai als ik haaai zeg.

Nou, ik vind haar echt erg pienter

Oja en ze klimt de trap op en als ik aan kom lopen gaat ze lachen en sneller omhoog. Eng hoor. Ze is niet zo heel snel dus hoger dan tree 3 kwam ze niet in het huis op Ibiza (daar zat de trap in de woonkamer).

En -ik hou op hoor- ik deed haar vanmiddag een zonnehoedje op maar dat vond ze niets dus ze trok hem af. Ik pak m en zet hem op mijn hoofd. Begint ze gewoon te lachen. Kan een kind van 10,5 mnd humor snappen? Ik vind het uniek.
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 08-05-2011 22:17
Reden: spelfout
% gewijzigd
Even een zwaai...hier gaat alles goed, druk weekend gehad. Vandaag lekker verwend met knutsels en ontbijt op bed. Lichamelijk gaat het wel redelijk, vermoeidheid wordt steeds minder, alleen m'n darmen en de reuma spelen weer wat meer op nu. Maar ja...toch een kwestie van accepteren en er mee om leren gaan. Ben iig blij dat ik m'n energie weer wat terug krijg!

Nog een weekje, dan zien we elkaar, spannend!

Probeer deze week nog even wat langer langs te komen en weer wat bij te lezen, voor nu, welterusten!
Leuk Amalia ! Heerlijk die baby acties !

Ik heb ook weleens dat ik denk is dit normaal ??( of laat - of snel ) nu sprak mviool in kleine zinnen op zn eerste, dat is wel snel en was ook zo grappig.

Ootje is ook van de armpjes duwen - trekken, wel en niet willen van iets! Ook is het nu al een lolbroek. Als ze haar broers ziet gaat ze bbb met haar eten doen ( ze weet nu al dat ze dat leuk vinden ) en ze spiegelt me. Het allerliefst vind ik dat ze van de week bij het dahag en weggaan met grote ogen bleef kijken ipv zwaaien. En op het tuinpad tilde ze ineens haar hand op en tegelijk vielen toen haar oogjes dicht zzzzzz
1 ochtend:

" hij slaat me "

" hij noemt mij mongool"

"ja als jij me slaat"

"ga brood smeren i p v klieren en berg die telefoon nu op"

"nou waar, hij viel al 13x uit mn zak, weet je wat ik berg hem op in mn k@t onee die heb ik niet"

?!?! En dat terwijl ik ootje eten geef, ontbijt, mn werkbrood smeer en net discussie had met man omdat ik het bed had opgemaakt en nu was hij wat kwijt daardoor want dat " dingetje" lag op bed. En dat geklier en gegrap waarvoor je zeep nodig hebt de mond te spoelen... Mss houd het op als ze volgend jaar andere schooltijden hebben, kijk dit gedrag doen ze niet 1 op 1.

Nou 5 over half ik ga....
Hoeraaaa de vakantie is weer voorbij

Amalia jouw vakantie klinkt heerlijk!! Enneh, gardameer is helemaal leuk hoor, ga het dit jaar nog missen denk ik. Wat heb je een lekker slim meiske, wacht maar tot ze straks bijna 3 is, krijg je je handen vol aan

Ooh Viool vreselijk zo'n ochtend... blij zeker dat ze naar school zijn?

Sardegna slopend zo die nachten... denk ook niet dat stoppen met bv helpt, ze heeft er (op andere momenten) ook veel troost aan natuurlijk. Zijn het tanden/kiezen? Droomt ze? Hoop dat het gauw beter gaat!

Oh wat ben ik blij dat de week om is... Na de eerste dag mislukte poging kinderboerderij durfde ik dat niet meer aan. Dus hebben we veel binnen gezeten helaas. Normaal gesproken heb ik wel wat afleiding, komt oma ff bakje koffie doen enzo, maar die was een paar dagen weg.

Dus vrijdagmiddag toen Uman thuis kwam, heb ik mn biezen gepakt en ben lekker een paar uurtjes gaan shoppen in mn eentje. Helaas werden die paar uurtjes een paar minuten want in de eerste de beste winkel kreeg ik een telefoontje van mijn vader dat mijn moeder met de ambulance was afgevoerd naar het ziekenhuis Dus ik de auto weer gepakt en naar het ziekenhuis gereden waar ik de afgelopen dagen steeds heb gezeten. Ze blijkt allemaal ontstekingen in het lichaam te hebben en een bloedvergiftiging, en jee wat was ze er ziek van. Ik kneep hem echt hoor, moet er toch niet aan denken dat ze er niet meer zou zijn ofzo, dat besef je je dan wel even goed. Anyway, ze knapt nu weer wat op maar ligt nog wel in het ziekenhuis. Umidi lijkt vandaag (eindelijk!) weer een wat betere dag te hebben. Heeft overigens wat nieuws uitgevonden: ze kon een paar dagen geleden 's avonds niet in slaap komen, maar na een tijdje gerommel werd het ineens wel heel snel stil. Dus toch maar even gaan kijken. Zat mevrouw poedelnaakt in bed haar pamper uit elkaar te plukken Net voor de derde verjaardag chijnt de peuterpuberteit zn hoogtepunt te hebben toch? let's hope for the best
Uma jee wat een schrik ! Ik zit op mn werk dus even kort : kan jij gedachten lezen ??? Twee weken was net iets teveel van het goede van twee weken met een beetje meer ruimte ging dat beter denk ik.

En meteen de vraag : is een camping dan toch niet beter dan eigen huis met die groten ?? Dat opperde man, k weet niet. Gaan ze dan meer in en om je i p v op onderzoek uit. Lastig...

Nou aan t werk.
Amalia al wat op sollicitatie gehoord ??
Uma wat zul je geschrokken zijn, en je ouders zelf ook natuurlijk. Fijn dat het iets beter gaat. Moet ze voorlopig in z'huis blijven? Sterkte

Umidi en pamper.... ze is om zo op het forum over te lezen erg grappig, maar kan me voorstellen dat je af en toe wanhopig bent. Ben benieuwd hoe we elkaar over een of twee jaar met verhalen over de peuterpuberteit van onze jongsten bestoken

Amalia welcome back. Heel leuk om je vakantieverhalen en trotse-mama-aatje verhalen te lezen. Klinkt als een heerlijk weekje ibiza.

5x5 fijn dat het wat beter gaat.

Tieger, wat geestig dat oudste de regel van cola met 10 heeft overenomen. Eet S al zelf?? Lmeisje nog niet hoor. Ja, dingen die ze met haar handjes kan pakken: aardappel stukjes, boontjes, pasta's, die dingen wel. Maar een lepeltje en bakje hoef ik haar echt nog niet te geven hoor, dat vliegt zo door de keuken (en dan maar lachen...)

RS wat schattig dat J alles wil eten wat de rest eet. Hij hoort echt bij de 'groten' nu. Zegt hij al woordjes of nog niet?

Viool, wat een ochtend. Ik kijk er niet naar uit hoor, dat er straks zo'n fase komt dat je steeds moet gaan corrigeren op taalgebruik. brrrr. Werk ze.

Lmeisje communiceert ook, steeds beter. Idd lepel wegduwen als ze geen eten meer wil of juist je hand pakken als ze wel wil. Hele dag babbelen met allerlei geluiden en toonsoorten. Ze probeert te dansen als je een liedje zingt (heen en weer schommelen met lijfje en hoofdje). Als de poes langskomt zegt ze iets dat op poes lijkt. En sinds een paar dagen kan ze heel dwingend mamamamamama zeggen als ze mijn aandacht wil. Ze kent haar naam. En haar knuffeltje, als je zegt waar is hondje? gaat ze zoeken en pakt ze 'm. Bij klap eens in je handjes doet ze (soms) mee. Ze is echt zo'n schatje, grappig, makkelijk, lief en knuffelig. Overdag dan, want 's nachts verandert ze echt in een draakje hoor....

Ik heb nu bedacht dat ik niet meer ga afwachten als ik haar hoor, maar ik ga haar komende nacht gelijk pakken en bij me leggen. Als ik haar even laat sudderen om te kijken of ze zelf weer in slaap kan komen wordt ze steeds zo hysterisch dat het daarna eindeloos duurt voor ze weer een beetje gekalmeerd is. En ik ben daar inmiddels veel te moe voor. Dan maar bij me, en/of drinken 's nachts. En heel hard hopen dat het snel beter zal gaan.

Leuk, volgende week gaan we lekker samen eten

Ik zal even bij het meeting topic wat posten om een definitieve afspraak met uma en bengel te maken.
Sardegna, jongste eet ook alleen nog maar met d'r handjes, hoewel ze de lepel ook wel erg interessant vindt. Maar meestal heeft ze in beide handjes een hap eten, en hapt ze vervolgens van de lepel. Ze gaat ook vaak op haar stoel staan, maakt zich dan helemaal stijf en draait haar hoofd weg, omdat ze het dan 'zelf' wil doen. Brood eet ze wel zelf, af en toe kan ik nog een stukje in haar mond stoppen, maar meestal werkt ze dat heel snel weer met haar tong naar buiten. Om dan even lief te lachen, en snel haar vuistje met een broodkorst in haar mond te stoppen.

Oudste en middelste vinden het ook erg interessant, doen alles van jongste na, vooral tijdens het eten. Dus we zijn nu ook druk met het corrigeren van die twee, om ervoor te zorgen dat jongste niet alles van hun overneemt, en ze elkaar met (voor hun dan, voor ons niet) leuk gedrag bezighouden.

Nu gauw aan het werk, vanmiddag naar de tandarts, dus ik werk vandaag voor de verandering thuis, en woensdag op kantoor.
Goeiemorgen.

Even kijken hoe ver ik kom met typen, want ik heb te hard gebodypumpt. Beetje enthousiast veel gewicht aan de halters gehangen dus nu heeeele slappe armen... En ik moet ook nog boodschappen doen!

Sardegna, jouw meisje is ook al lekker pienter! Heerlijk. Leuk he, meisjes

Ooh en die nachten.. killing!

Uma, ik moet ook lachen om Umidi maar ik zou huilen in jouw situatie, niet leuk. Hopelijk straks beter als ze 3 is.

Viool ik moet ook lachen om die tafelgesprekken maar oooh ooh wat erg! Daar ben ik nog niet aan toe, heftig!

Tieger, volgens mij heb jij ook een snel pienter meiske.

5x5 wat fijn dat je wat energie terugkrijgt. Nu goed verdelen over de dag.

Ik mis Rikst, is ze op vakantie?

Dat was het alweer.

Oja sollicitatie. Nee op mijn oude school hadden ze niemand (of mij..) niet nodig. En nu moet ik een brief in elkaar flansen voor scholen hier in de buurt. Ik heb nu 7 scholen die ik ga aanschrijven. Eigenlijk moet ik uitpluizen of het leuke scholen zijn, maar ik dacht dat ik eerst maar schrijf en dan als ik word uitgenodigd de school ga uitpluizen om wat intelligent over te komen

Al vindt man dat ik moet bellen, hmm. Veel scholen hebben nog vakantie, dus eerst maar een brief dacht is zo.

Of bellen? Ik ben niet zo van bellen, ben altijd bang dat ik domme dingen zeg

Jaa, nog 6 dagen en dan D Day voor ons !!
Pfff heb in mn pauze ( goed he !!! Pauze gepland !!) twee toetjes en sushi op en was niet eens leeg... Nou zit ik vol ! Handig ! Maar ik had er trek in. En ik had een gezellige bui -dacht straks de bbq weer aan en bij de speciale slager ( met bekroning en prijzen ) allemaal luxe spiesjes ( en ook geprijsd !) gehaald.

Dus voor huize viool een gezellige maandag normaal een nogal "druk druk wat zullen we koken " dag.

Nee die jongens dat is niet leuk maar ik wijt het aan mn soort gezin: mij willen testen (stief: vind

je mij dan nog lief ? En elkaar als concurrentie zien en dus of vechten of opboksen wie het ergst ( lees ; stoer ) is

nee serieus ik ben niet zo van het platte en man zegt altijd heel lief jij hebt klasse, op mooie manier, lief toch ?!

Wat klinkt lmeisje ookal schattig en grooot !

Ja ik vrees ook dat we straks heel andere verhalen krijgen!
-
Jeetje Uma, wat een schrik! Gaat het nu wel een beetje beter met je moeder? Enig idee wanneer ze het ziekenhuis weer uit mag?

Vanmiddag met oudste twee naar de tandarts geweest. Waar middelste de vorige keer haar mond liever niet open wilde doen, was ze nu behoorlijk assertief voor haar doen. Ze gaf goed aan dat de tandarts de stoel moest stoppen (omhoog en naar achteren), en deed keurig haar mond open. Oudste heeft alleen wel een klein beginnend gaatje, dus we moeten binnenkort met hem naar de mondhygiënist om hem te laten wennen aan dingen in zijn mond door te laten polijsten, en dan kan het gaatje daarna gevuld worden. Wel een beetje balen, had de hoop dat de antibiotica vroeger geen consequenties gehad zou hebben. Maar toch wel dus

Zelf gelukkig geen gaatjes, word nooit zo blij van tandartsen...
Op hyves sardegna zo grappig gezegd ;Umidi umini we doen viva taal!

Ik heb de foto's bij mijn forum verhaal ( de aparte blogs ) gezet want plaatsen ging niet op krabbels

Tieger rot van dat gaatje :(
AAaaaaaaaaaaaaaaaah HEEEEEEEEEEEEELP!!! Ik zit met mn handen in het haar!!!

Nou heeft ze voor de derde achtereenvolgende avond haar pamper uitgetrokken, tot nu toe gelukkig geen poepluiers, EN ZE IS NERGENS VAN ONDER DE INDRUK! Boos worden, negeren, NIKS HELPT!

Voordat ik hier een topic over ga openen: jullie nog tips? Want er komt een dag dat ze alles eronder smeert omdat ze er wel eerst in gepoept heeft!
uma wat schrikken van je moeder! hopelijk mag ze snel weer naar huis!

en weer een nieuwe actie van je puber meisje pffff pittig hoor!!!! heeft ze nog een slaapzak aan? Dan zou je die achterstevoren dicht kunnen maken.

Stickers plakken voor als ze lief gaat slapen en haar luier aan laat? Een potje neerzetten en haar eens laten met die luier af. Is ze er misschien na een uur klaar mee en gaat dan schreeuwen om een luier

en verder weet ik het niet meer pittige meid hoor!!!!

amalia misschien zit je nog in de ontkenningsfase maar euh... ga je nog een feestje geven voor a?

Ik ben bezig met het feestje voor oudste, hij word in juni 5, hij wil alleen maar jongens uitnodigen en wat wil hij als thema??? bumba!!! Mijn lieve uk zo groot maar toch ook nog zo klein. Als wij zeggen dat dat kinderachtig is (er komen ook groep 2 kindjes) snapt hij echt niet waar we het over hebben nu gaan we er maar een circusfeestje van maken

tieger niet leuk oudste een gaatje! ga je dan nu naar een speciale kinder tandarts?

was de bbq geslaagd viool? leuk idee weer eens wat anders op de maandag!

leuk he die communicerende baby's/ dreumessen!

J zegt dus nog NIKS, echt raar s&s konden al heel snel woordjes zeggen. Maar hij kan zich heeel goed verstaanbaar maken we snappen allemaal precies wat meneertje wil. Misschien dat hij daarom ook nog wel niet praat haha
Jee Uma, wat een schrik, zeg! Van je moeder! Hoe gaat het nu? Moet ze nog lang in het ziekenhuis blijven?

Oooo, wat eeeeeerrrrrrrggggggg, umidi en haar luier...

Je begrijpt, dat ik geen tips voor je heb....

Sardegna, wat klinkt dat slopend, die nachten van jou! Wat zou er toch zijn? Ik ben blij, dat je gelukkig overdag van haar kunt genieten en ze dan zo'n lief en vrolijk meisje is.

Ik zou idd net als Amalia toch een keer een papfles proberen als laatste voeding. Al is het alleen maar om uit te sluiten, dat het mogelijk toch de bv is..

Maar ik begrijp wel, dat je nu voor het gemak gaat, hoor, en haar gewoon pakt bij het huilen. Je moet ook aan jezelf denken.

Mmmm, klinkt goed, hoor, die bbq, Viool! Was het ook zo lekker??

En ERG idd, die jongenstaal...

Maar ja...ze zijn natuurlijk bijna even oud....dus wat is er dan leuker om een beetje tegen elkaar op te boksen?

RS, ik zie nog steeds geen slak...

J wordt dus al een echte dreumes met een eigen willetje mbt eten! Schattig, dat hij met jullie mee wil eten!

Amalia, weer terug van een fijne vakantie!

Zo te horen hebben jullie het heerlijk gehad!

Jammer, dat je oude school niemand nodig heeft... Ik ben zelf ook helemaal niet van het bellen... Zelfde reden als jij. Ik zou dan ook gewoon lekker schrijven of mailen, hoor, als je dat prettiger vindt.

Wat klinkt Aatje toch groot en wijs! Echt een slimmerd, volgens mij!

R is vergeleken mijn middelste echt van de reeeelaaaaaxxxx. Ze rolt nu wel en verder lacht ze gewoon te schattig naar iedereen. Ze heeft nu wel ontdekt hoe ze zelf de maxi cosi kan

schommelen door met haar linkerbeen steeds op en neer te schoppen. (maxi cosi ipv wipstoel op advies vd fysio om de spanning wat uit gaar rug te halen). Maar met fruit/groentehap hoef ik haar echt nog niet in de kinderstoel te zetten. Dan zakt gelijk naar links of rechts. En vh cb mag ze nu beginnen met een broodkorstje. Hahaha, nou, als ik haar die geef, houdt ze het doodleuk in haar hand, maar naar haar mond brengen, nee

hoor...

O, en ze was 7 kilo afgelopen zaterdag. Net zo zwaar als bengelbaby!! Hihihi, de jongens zijn nu allebei slank ( oudste echt dun) , maar die waren op deze leeftijd 1 en 2 kilo zwaarder!

Tieger, wat goed, van het sporten!! En het water!

Balen, dat oudste een gaatje heeft....

En knap van je middelste, dat ze zelf alles zo goed aangaf!

Jouw jongste klinkt trouwens ook wijs, zeg! Zelf eten, niet gevoerd willen worden.

5x5, wat fijn, dat je inmiddels weer wat meer energie begint te krijgen. Wel balen van je darmen en de reuma...

Spannend he, eind van deze week zien we elkaar!!

O Uma, je mag mij in het schema een jaartje ouder maken. Vorige week ben ik 32 geworden...
Uma, ik vergeet helemaal te reageren op je moeder, wat schrikken zeg! Pfff. Hoe gaat het nu? Kan me voorstellen dat er vanalles door je hoofd gaat zeg, brrr.

En die luier... slik. Slaapzak achterstevoren en met en veiligheidsspeld dichtmaken? Al denk ik dat ze dat niet meer heeft, die zak. Zonder is ook geen optie lijkt me. Oh oh oh wat een portret zeg. Heel moeilijk.

Ik duik nog even onder de zonnebank en dan mijn bed in. Hopelijk morgen NIET om half 7 wakker, wat ik normaal wel wordt van de zon. Maar ik heb net panelen gekocht voor het raam waar ik luiken van ga maken (tip vanuit Ibiza. Klinkt simpel maar onze ramen zijn nogal ingewikkeld om af te sluiten qua licht. Maar opeens zág ik het licht ha ha) en de panelen heb ik net even voor het raam gezet om te kijekn of ze passend gezaagd zijn. Dat is zo gelukkig dus ik laat ze vannacht staan. Mss morgen tijd om te schuren en alvast te gronden, want het moet in de hoogglans wit uiteindelijk.

Trusten!
Shutters ??? Mooooooi !!! Zucht man vind het niks ... Maar ons nieuwe huis gewoon plaatsen

Ach nee he die pampers Uma! Ik dacht misschoen die ouderwetse met strik ? Die krijgt ze mss niet uit ?? Of een broekpak aan, knopen op buik. Maar die benen moet je dan helemaal omhoogtrekken ?

Gedoe zeg. Ik snap dat je geduld op is als dat steeds is.

Helpt een pop misschien ?! Daar mag er wel een luier aan - uit, aan- uit etc. Geef je die een echte pamper maar dan moet zij em WEL aanhouden... Ach... Zo lang geleden ...
Okee op de vroege morgen de viool opberg enquete i v m mijn gedachten over hoe ik het beste ons mannen huishouden ga organiseren:

Goedemorgen ...

Wie doet wat met de " slingerspullen "

In een verbouwing en mannen huishouden heb ik goed geleerd wat er blijft slingeren

Een lade ? Postvakjes puilen uit, heb nu multomappen

Jassen

Kapstok inpandig maken ( kost me ook bergruimte voor andere dingen ) of gewoon in de voorhal van 1,00 bij 2,00 laten ( zie je bij binnenkomst even )

Is krap, maar uit zicht.

Sleutels

Sleutelkast gebruikt niemand behalve ik ;-) 

Schoenen :

1 paar in de hal ?

Wel/ geen schoenenkast ?

Rest in eigen kamer ??

Gymtassen ?

Schooltassen?

Sporttas ?

Logeerweekendtas ? 

Wat doe je met gedragen kleding die niet in was " mag "

Man heeft vaak 4 sets die dan overal gelegd worden maar ik wil straks een andere manier.

Een doos ? Een dekenkist ??

Of een dressboy?

Kleding:

Hangen of opvouwen?? ( vind ik mezelf niet zo goed in: bij mijn ouders is alles recht en strak, bij mij zijn het omvallende wiebelstapels )

Dus hangkast of plankenkast ??

Ik ben van plan een kookeiland van 2.40 bij 1.20 te nemen dus hoop dat ik daar de meeste losse dingen kwijt kan van de keuken - brood, kattenvoer, pakken meel, beleg, olie

En alleen de decoratie in zicht !

Ik ben heel benieuwd hoe jullie de rommel zijn gaan opbergen en of het werkt ( dat is hier denk ik flink dresseren !)

Nou wat was ik weer wakker.

Nu maar eens opruimen en straks werken
Lijstjes maken is al stap 1 van opruimen Viool

Zijn jullie al zenuwachtig voor zondag ? Over lijstjes gesproken; ik moet dus echt een lijst gaan maken met de echte namen en vooral de kindernamen erbij! Anders heb ik het steeds over Ootje, Umini en Lmeisje enzo

Pfff, kan die hooikoorts stoppen nu het regent?? Op Ibiza ging het een beetje beter maar nu ik terug ben loop ik te niezen en het snot loopt mn neus weer uit zowat.

Pff, ik heb deze anderhalve week 2 leuk-opzit-dagen. Donderdag gaan we eten met een bepaald team van man's werk, dus moet ik wel leuk uit de hoek komen vind ik zelf en niet te aanwezig enzo. En die week erna geven we een bbq voor een ander team dus moet het huis er leuk uitzien, de tuin en enigszins aardig bijliggen en mijn humeur goed zijn.

Van man hoeft dit helemaal niet en moet ik vooral mezelf zijn want dan ben ik leuk maar ik kijk zelf ook altijd naar 'vrouwen van'. Toch? Ja slaat nergens op maar doe je toch... Op zich ken ik iedereen wel een beetje hoor, maar dat is nog erger want dan heb ik ze al 3x ontmoet en man er 100x over verteld, en dan weet ik dat dus niet meer als ik ze irl ontmoet!

Ik ga de vaatwasser eens uitruimen. Oh Aatje ging net heel even los staan! Of was het per ongeluk? En gisteren liep ze zwalkend achter het loopkarretje, vond ze mooi! dan zie je dat haar benen nog moeite hebben coördinatie
iets in mij zegt dat die vrouwen dan toch niet zo boeidend waren tooth:

Ootje ging bewegen, zingend lalala in haar kinderstoel. Je had het moeten zien, de jongens deden mee, als ze het anders deden stopte ze en keek ze ze boos aan, deden ze het weer met dezelfde beweging dan ging ze verder... Ehhh babies moeten toch spiegelen ?! Niet andersom?!
Achter het loopkarretje ?! Wow!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven