Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Ooooh laat Tess het maar niet horen ;)

ja lekker het Snokkie, vooral schoenen kunnen je zooooo blij maken, Leuk dat je hier weer bent btw!

ga nu echt fietsen...
Idd Watse "loopt" met slaapzakje aan en klimt met slaapzak aan uit zijn campingbedje!!!

Kos en snok, veel plezier met jullie mini meet!!

Leuke slippers/tasje en schoentjes voor Joy!!

Chicaafamily: Van harte gefeliciteerd met jullie frutje!! En geniet nog van jullie vakantie.
Sanne over cons buro; ik moest week voor binck zijn verjaardag: 14,2 kilo en 97 cm. Helemaal goedgekeurd
Doggie hoe groot is jouw mannetje inmiddels; volgens mij voeren die samen boventoon he? :-)
hahahaha Doggie, nou Eline vindt een hoop eng (honden, paarden, kippen, harde geluiden), maar poepen echt niet dat vindt ze reuze interessant. Als ze een wind laat roept ze ook heel trots Eline poepie laten! Beetje genant als je ergens op visite bent
hahahah Juul ;) Peuters......

Snok, Binck is een hele vent dus inmiddels. bijna een meter!!!

Wat testen ze nu op het CB eigenlijk?
Trouwens, RR en Dog, ik heb het plan opgevat om een oude hobby leven in te blazen, ik ga hier weer paardrijden! Samen met een NL vriendinnetje.
Wat ze testen? Ik vond t soort van lachwekkend! Binck moest blokjes stapelen, niet dus, zijn neus, oren etc aanwijzen, niet dus...daarna blokjes door gaatjes duwen..ook niet. Hij had meer interesse in praten, boekjes en tja ik snap we'll dat hoij niets op commando doet van vreemde ;_) overigens deed hjij t later we'll en werd me verteld dat hij grote woordenschat heeft? Tja ik geloof t allemaal we'll haha.
hoi meisjes!! ff kort want ik ben BEKAF!!

allereerst bedankt voor de frutje-felicitaties!! onze kleine draak was echt jarig vandaag, verjaardagkleertjes aan, kadootjes openscheuren en de hele dag in plopsaland indoor gespeeld, feest dus!

maar vakantie was qua slapen echt ff geen feest. madam wilde dus niet slapen en was daar behoorlijk stellig in. niet in campingbedje, niet in 1persoonsbed, niet bij zoon, niet bij ons, NERGENS grrrrrr. ws toch soort van heinwee, maar errug lastig want dat gehuil en gedrift 2x per dag is pittig.

hebben dus maar besloten om vnuit plopsaland door te rijden naar huis (ipv morgen dus valt mee) en ik leg haar in haar eigen bed en ze is zo weg, geen enkele kik. klaar mee he, zo'n eigenwijze PEUTER!!! hihi

nu op naar het grote feest zaterdag. ze is helemaal blij met haar zand-en watertafel van little tikes die ze heeft gekregen. morgen dus maar lekker de hele dag in de tuin, en mama in de zon ernaast en uitrusten, want daar is het in de vakantie niet van gekomen....

kom later nog wel even terug (oh ja ze mocht gratis naar binnen in plopsaland, net onde de 85 cm, wat een verschil dan he in lengtes hier )
quote:chicaa schreef op 05 mei 2011 @ 21:36:

(oh ja ze mocht gratis naar binnen in plopsaland, net onde de 85 cm, wat een verschil dan he in lengtes hier )Dan zouden wij al heel lang hebben moeten betalen met zo'n kleine (lange) frummel.
Snok, ik weet niet precies hoe lang hij is, want het peuterbureau met 2 jaar is hier afgeschaft vanwege bezuinigingen. Pas met 3 weer geloof ik. Echt stom want juist nu kun je allerlei beperkingen ed opvallen die met 3 al te ver zijn doorgegaan om er echt iets aan te kunnen doen. Zoals lichamelijk, of nog helemaal niet praten ed. Dan kun je hulp zoeken. Nu zijn wij mondig genoeg om het zelf te doen, maar er zijn ouders die niet zo zijn en die bereik je nu dus niet.

Over zelf doen gesproken, ik heb de fysio gebeld en zij gaat over 2 weken bekijken hoe hij loopt ed. Misschien komt hij in een peutergym groepje voor kinderen die motorisch niet zo sterk zijn. Maar dat is eigenlijk pas van 2,5.
Chicaa> Gefeliciteerd nog met Frutje!! Eigenwijs Frutje dus. Heftig hoor, dat ze niet wilde slapen. Volgende keer eigen beddengoed en de hele mikmak mee? Wel fijn dat ze zo'n leuke dag heeft gehad vandaag en het cadeau een succes was. Had je die mee op vakantie genomen? Oh en welke maar schoenen/crocs heeft Jolijn?

Elza> Weer rijden? Wat leuk!! Heb je een leuke manege gevonden? Of ga je een eigen paard in je tuin stallen. Kan makkelijk toch!? En leuk geshopt!

Snok> Gezellig dat je er weer bent. En wat een bink is Binck! Gewoon bijna een meter. Hier nog gewoon maatje 86 en 92. Jij koopt alles dus zeker al in 104?

Doggie> Wat goed van Tim zeg, dat hij op het potje plast. Heb je dan ook van die pamperbroekjes aan? Hier nog niets. Laatst wilde ze per se een gewone onderbroek aan. Maar na drie keer in haar broek plassen was het wel klaar. Denk dat ze het toch nog niet goed genoeg voelt aankomen.

Ik was vandaag weer de hele dag en avond alleen met mijn twee schatjes. Ging wel goed, maar avondgebeuren vind ik wel pittig hoor. Kom dan toch een paar handen te kort. Maargoed, dat zal met de tijd ook wel beter gaan. Chris is alleen een beetje timide. Hoop niet dat hij ziek wordt ofzo. Maar even goed in de gaten houden.
Doggie> Vind je dat Tim zich motorisch niet goed ontwikkelt dan? Heb ik wat gemist?
quote:Rozerood schreef op 05 mei 2011 @ 22:03:

Doggie> Vind je dat Tim zich motorisch niet goed ontwikkelt dan? Heb ik wat gemist?Hij valt heel veel en struikelt over zijn eigen benen. Loopt ook beetje raar, dus wilde het even laten checken. Iedereen begint er over, kdv en ook ouders in de speeltuin. Kind van vrienden van ons had hetzelfde en na 5 x fysio ging het veel beter. Maar misschien vind zij het wel goed gaan. Ze heeft hem begeleidt vanaf dat hij 4 weken oud was tot zijn eerste verjaardag, dus ze kent hem goed dat scheelt.
RR, ik heb kruidvatbroekjes en gewone luiers. Na het poepen een gewone luier want dan ligt hij op de commode. Verder vaak een luierbroekje aan. Nu heb ik het idee dat hij het nog niet echt heel goed voelt aankomen, want hij zit ook nog vaak voor niets erop. Maar vandaag op de kdv wilde hij ook plassen zei hij, op de wc, maar gebeurde niets. Wel interesse erin dus.
RR haha grapjas, nee joh tafel kreeg ze direct toen we thuiswaren. had wel wat andere kadootjes mee voor vanochtend, hello kitty tekenbord, mozaiek-spel (van die plastic pinnetjes in zo'n gaatjesbord prikken, groot suc6!) en een buggy voor babypop. en had het maar geholpen, had echt alles mee van huis, zelfs 5 knuffels, 4 spenen, dekentje, slaapzak, babyfoon met het slaapliedje erop, alles

frutje heeft maat 23 en van crocs 6-7 (die zijn nog een klein beetje ruim maar ze loopt er prima op zonder te sloffen)

doggie, bizar dat ze bij jullie geen peuterburo meer hebben voor de 2 jarigen...... goed dat je even naar tims moves laat kijken, wie weet kan je een paar tips/oefeningen krijgen.

en nu zet ik de laptop uit, tis toch wat een paar dagen zonder en zo zit je er weer een paar uur achter, zuchtttt
Rr nee dus; draagt gewoon 92 en past prima! Hij is lang maar echt smal. Dus heb aantal merken die heel goed vallen bij hem; lang maar smal!

Doggie ik vind binck ook niet altiijd even stabiel hor; op cb vonden ze zoijn motoriek prima dus?? Maar we'll goed als je twijfelt!

Chicaa nog van harte met je kleine nachtbraker
Snokkie; niet verslaafd worden...tsss 2x keer op 2 dag posten
quote:Kosmic schreef op 05 mei 2011 @ 22:54:

Snokkie; niet verslaafd worden...tsss 2x keer op 2 dag posten kan er beter een 0 achter plaatsen.....zit op de verkeerde pagina haha
Chicaa, pffff wat een gedoe zeg met het slapen!! Kan me helemaal voorstellen dat je dan liever weer naar huis gaat!

Morgen maar lekker in de tuin bivakeren.

Snok, hier is mannetje 94 cm en draagt ook nog maat 92 broek, maar ook wel 92-98, hij is overigens 13.4 kg, ik meende dat hij bijna 15 kg woog maar nee dus!!

Doggie, is al heel wat hoor dat Tim het interessant vind allemaal, maar ze zijn nog wel erg jong om al helemaal zindelijk te worden, maar wie weet er zijn altijd "vroegelingen" bij!!

Ben benieuwd wat de fysio zegt!

Elza, je krijgt het nog druk daar!! Leuk hoor om je hobby weer op te pakken! Ik vind het knap hoe jij je daar hebt gesetteld!

RR, dat is ook pittig hoor, helemaal als je nog zelf voedt ook! Volgens mij gaat het je allemaal soepeltjes af hoor!! Klinkt altijd zeer relaxt als ik je verhalen lees!!

Snok, oh ja die blokjes!! weet met oudste zoon nog dat hij (toen al) alles precies zo deed met precies dezelfde kleur op dezelfde plek ect.....! Hij had toen al een fotografisch geheugen, Hij weet ook ons mobiele tel.nr's uit zijn hoofd, al met net 7 jaar!! Het journaal kan hij precies na vertellen,echt woord voor woord!! klinkt ideaal maar meestal is het wel een moeilijk mannetje om mee om te gaan.

Morgen de hele dag naar Arnhem, schoonzus zit daar op de camping en hun zoontje wordt 3 jaar dus lekker een dagje camping zitten! Kids vinden het geweldig en manlief is aan het werk dus why not!! Het wordt in ieder geval mooi weer!
RR: ja ik ben niet meer incontinent moest wel erg lang na denken wat je bedoelde....mijn scherpe ik, is ook al weg dus...heb je nog die palladiums gekocht voor tirza, zag toevallig je posts.... ze zijn mega leuk..en te duur voor gympen als je het mij vraagt...Geloof direct dat je een paar handen te kort komt. Wanneer moet je weer aan het ...***komt ie vies woord*** werk?

Doggie goed toch dat je die fysio heb gebeld...kan vast geen kwaad. Moet eens opzoeken of wij hier wel een peuterburo hebben..zal vast wel wegbezuinigd zijn....zooo veel kinderen hier..trouwens in het nieuwe dorp heben ze welgeteld in KDV met 5 baby`s....dolle boel daar!

Julia; wat goed van Eline...en ja hier ook trots op haar "poepies" roept het direct als ze gepeopt heeft...en als haar vader een scheet laat natuurlijk ook pappie poepie gedaan haha! O ja en madam wil graag haar creaties zien... Waar ben je zo druk mee?

Gaat het slapen goed???

Kaatje; ben nu eigenlijk wel een beetje benieuwd en een tikkie ongerust of het wel goed gaat met Lukas!

Sanne; tess gaat best laat slapen dan nog! (en uitslapen in het weekend....eindelijk!) als man em op bed legt dan is het meestal ook 19.45 en als ik het doe dan is het 19.15 (dat ze slaapt) vader is een softie, dus als ze drie boekjes voorgelezen wil dan mag ze dat....en ik moet bekennen dat ik daar het geduld niet voor heb...(of de *kuch* zin)

Gaan we nog naar Gooische Vrouwen of heb je hem inmiddels al op dvd

Elza; en nog op je fiets gestapt? leuk geshopt..tja je moet toch wat doen als vriend werken is...haha....idd geen l`oreal....gewoon standaard pakketje...L, HR en C . En als moederdag word vergeten...(vast) dan koop ik ook nog een nieuw luchtje...de crocs zijn die niet veels te wijd bij Joy haar smalle ppotjes? ben op schoenen jacht voor Em maar wil niet lukken, alles is te wijd! Ze zit op eind maat 22.

Je vroeg nog of ik klaar was voor de vakantie....en toen kreeg ik het ineens Spaans (haha leuk in dit verband)) benauwd...mijn koffers zitten nog vol van de verhuizing en ik moet gewoon werken, ook daags voor vertrek....heb wel leuke zwemkleding voor em...badpak bikini en zwembroek. moet nog echt lijstje maken. En iets bedenken voor de avondfles. vorig jaar gebruikte we poedermelk....nu natuurlijk niet meer.. hmmm..ohh lang lekker melk in minipakjes van campina!

Chicaa; die frut....wat een ontzettende eigenwijs...:) maar vast heel l ief! van harte met haar...wat is het toch voorbij gevlogen....leuke kadootjes ook..klinkt goed jullie vakantie...deze zomer naar Italie??? oei hoe ga je dat doen????
Snok> Welke merken koop je dan voor Binck? Chris is ook lang en smal. De helft van de broekjes die ik heb zakken van zijn jongensbillen of hebben te korte pijpen. Echt irritant.

Janets> 'even' een tripje naar Arnhem, dat is ook een best eind! Maar wel de moeite waard. Het wordt lekker weer! En ja, het gaat hier best relaxed meestal. Maar heb ook hele lieve kindjes. Vind het soms wel lastig alleen om de aandacht goed te verdelen. Maar dat zal jou ook niet onbekend voorkomen met 4!

Doggie> Ah, vandaar. Ik vond Tirza lange tijd ook nog niet zo handig. Maar sinds de gym gaat het wel vooruit en sinds een week vind ik haar ineens veel handiger. Nu kan ze ook in een klimrek klimmen en springen en koprollen. Tim is misschien ook meer met andere dingen bezig nu. Maar even laten kijken kan geen kwaad natuurlijk!

Zo en nu ga ik naar bed. Chris zal zich ook wel weer melden over vijf uur ofzo. Gaap!

Chicaa> ik dacht al; die zijn met een aanhanger nar pipodorp gegaan. Hahaha. En frutje dus maat 23... Ik denk dat ik Tirza morgen naar even meeneem naar Amsterdam in de crocs te passen. Misschien wel zo handig...
Kos> showen die zwemkleding! Ik zag een leuk zwemshort van claessens. Moet ook nog wat voor over 2 weken, weekje Hof van Saksen. Werken: 30 mei weer. Heb er wel zin in hoor, heb ook een leuke baan! Alleen Chris wegbrengen en kolven: mwhoah. En jaa, die palladiums zijn te duur. Wel erg leuk. Haar nieuwe schoentjes zijn nu al enorm afgeragd en pas een maand oud. Moet eigenlijk een paar speelsschoenen. Maar om haar nou op crocs naar het Kdv te sturen?!
Oh en nu ga ik echt echt. Anders is het al morgen...

Een laatste tip: op kinderkleding-tekoop.nl nu 25 procent korting.
Oh Kos, wat heb ik aangericht! Spaanse benauwde toestanden dus. Ach komt wel goed, lijstje maken voor je gemoedsrust en vervolgens in een uurjte tijd alles in een koffer doen (die je eerst even omdraait om te legen.

Zegt ze heel ontspannen, zelf ben ik altijd heel lang bezig met inpakken hoor!

Ga jij nog aan de zwemluiers?

en hoe gaat het met het eten van Em? En melk is ook daar te koop toch? ;)

Crocs zijn niet te wijd voor Joy gek genoeg!! Ze loopt er prima op. Zelfde maatje als jopje Frut trouwens, 23 en crocs 6/7. Speaking of Frut... wat een eigenwijsje! Zelfs niet in eigen bedje met toebehoren slapen.. pfffff lastig. Wij slepen ook altijd haar camping bed met knuffels en spenen mee. slaapt ze toch het beste in.

RR, knap hoor. Zal best druk zijn maar volgens mij heb jij een enorm relativerings vermogen en zal je er om kunnen lachen als alles even spaak loopt.

neeeee geen eigen paard, dat is me net even te druk! Gaan naar een manage, krijgen eerst een assessment les.

Janets, ach ja why not! hahah even een stukkie rijden, maar wel heel gezellig ja! Leuk dat je het doet.

OOOO ben ik vergeten te vertellen. Gisteravond heb ik heel koelbloedig een spin gevangen! Weer in de slaapkamer, tikke kleiner dan die vorige, maar toch: glas erover, kaart eronder en naar buiten gemikt. Nou? stoer of niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven