Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 12 januari 2008 om 16:18
@ pop1980, sorry had even over je berichtje heen gelezen. Hij komt naar mij toe maar ik moet hem dan dus van het station halen en ik heb natuurlijk geen zin om daar een beetje van jan* te staan wachten op het perron. Klinkt ook lekker die vent van jou! Ik snap niet dat mannen zulke lafbekken zijn dat ze niet gewoon even durven te zeggen dat ze geen interesse meer hebben. Maargoed dat vertel ik hem dan gewoon volgende week wel even.
@sunshine, zoals ik al zei ik heb me flink in het vrijgezellenleven gestort
. Tja het zijn dan van die mannen waar ik al een tijdje mee mail of sms, en wanneer het ene dan afvalt dan plan ik een date met de volgende. Klinkt wel heel ernstig dit, maarja komt misschien ook omdat ik 7 jaar een relatie heb gehad dus ik zit nog heel erg in de fase dat ik er flink van wil genieten. Maar ik vind dat het wel veel energie vreet dus mijn huisje ziet er ook niet meer zo schoon uit ondertussen.
Misschien een domme vraag maar wat is RP-man (ben nog niet helemaal thuis in het single-jargon denk ik)?
@sunshine, zoals ik al zei ik heb me flink in het vrijgezellenleven gestort
Misschien een domme vraag maar wat is RP-man (ben nog niet helemaal thuis in het single-jargon denk ik)?
zaterdag 12 januari 2008 om 16:20
Vleer vind eigenlijk helemaal niet dat ze rigoreus bezig is geweest, Vleer heeft er weken over na gedacht wat ze nou wilde met t contact met Mrdate.. Vleer heeft er gewoon de balen van , dat hij niet eerlijk en duidelijk is geweest en dat gewoon blijft ontkennen.. Vleer kan slecht tegen onrecht !
HM: helemaal te gek , ben jaloers, wil ook dat geweldige gevoel weer eens hebben...
HM: helemaal te gek , ben jaloers, wil ook dat geweldige gevoel weer eens hebben...
zaterdag 12 januari 2008 om 16:25
Ah ok, ik haal mijn mannen van e-matching, maar dat komt natuurlijk op hetzelfde neer. Is RP een beetje een leuke datingsite? Misschien moet ik daar ook maar eens een kansje wagen.
@halvemaan, het is inderdaad erg lastig die discussie over kinderen. Maarja als hij het nog niet weet dan komt dat vast nog wel. Mannen zijn nou eenmaal wat later met dat soort dingen dan vrouwen. Die van mij was trouwens ook 3 jaar jonger dus ik vond dat wel een beetje zorgwekkend. Ik denk dat wij beiden hetzelfde dachten na de laatste date. Het was erg gezellig maar er zit toch geen toekomst in dus dan maar kappen. Maar dan nog kan hij wel het fatsoen op brengen om dat gewoon te zeggen en niet zomaar niks meer van je laten horen.
@halvemaan, het is inderdaad erg lastig die discussie over kinderen. Maarja als hij het nog niet weet dan komt dat vast nog wel. Mannen zijn nou eenmaal wat later met dat soort dingen dan vrouwen. Die van mij was trouwens ook 3 jaar jonger dus ik vond dat wel een beetje zorgwekkend. Ik denk dat wij beiden hetzelfde dachten na de laatste date. Het was erg gezellig maar er zit toch geen toekomst in dus dan maar kappen. Maar dan nog kan hij wel het fatsoen op brengen om dat gewoon te zeggen en niet zomaar niks meer van je laten horen.
zaterdag 12 januari 2008 om 16:28
Wat lief Vleer dat je jaloers bent... Al is dat natuurlijk niet fijn! Ik zal me proberen in te houden met superlativen...
Met rigoreus bedoelde ik trouwens ook niet dat je er niet goed over na had gedacht hoor, ik moest gewoon lachen dat je zijn telefoonnummer had doorgekrast, getypexed en er iets anders overheen had gezet. Dát noemde ik rigoreus en ook dat is alleen maar positief
!
En poppedop, we hebben laatst nog een opdate gehad volgens mij van alle afkortingen.... Eens kijken wat er zo allemaal in me opkomt
RP weet je dus nu
LJ = leuke jongen (maar die is bij dus getransformeerd tot vriendje, maar goed iedereen kent hem als LJ, ik heb soms de neiging om hem in het echt ook zo te noemen haha)
PP = potentiele partner (voor mensen zonder bindingsangst )
PK = potentiele kandidaat (voor mensen met bindingsangst, omdat een kandidaat sowieso al potentieel is en het dus dubbelop is)
RL = Real Life
Uhm, op meer kom ik er even niet, volgens mij kan je wel even vooruit hiermee.
Hoe oud ben je trouwens Poppedop. En wat goed dat je je lekker in het vrijgezellenleven gestort hebt! Ik herken het wel dat het heel veel energie kan kosten.
Met rigoreus bedoelde ik trouwens ook niet dat je er niet goed over na had gedacht hoor, ik moest gewoon lachen dat je zijn telefoonnummer had doorgekrast, getypexed en er iets anders overheen had gezet. Dát noemde ik rigoreus en ook dat is alleen maar positief
En poppedop, we hebben laatst nog een opdate gehad volgens mij van alle afkortingen.... Eens kijken wat er zo allemaal in me opkomt
RP weet je dus nu
LJ = leuke jongen (maar die is bij dus getransformeerd tot vriendje, maar goed iedereen kent hem als LJ, ik heb soms de neiging om hem in het echt ook zo te noemen haha)
PP = potentiele partner (voor mensen zonder bindingsangst )
PK = potentiele kandidaat (voor mensen met bindingsangst, omdat een kandidaat sowieso al potentieel is en het dus dubbelop is)
RL = Real Life
Uhm, op meer kom ik er even niet, volgens mij kan je wel even vooruit hiermee.
Hoe oud ben je trouwens Poppedop. En wat goed dat je je lekker in het vrijgezellenleven gestort hebt! Ik herken het wel dat het heel veel energie kan kosten.
zaterdag 12 januari 2008 om 16:34
zaterdag 12 januari 2008 om 16:36
Bedankt voor de afkortingen. Ik heb dan dus 3 RP's op dit moment, waarvan 1 compleet uitzichtloos. Ik ben trouwens 26. Hoe oud is de rest hier?
Ik moet zo weg, maar ik kom snel weer even kijken want ik vind het wel leuk om dit te delen met andere mensen met dezelfde ervaringen.
Iedereen veel succes met de RP's, RL's, PK's etc. etc.
Ik moet zo weg, maar ik kom snel weer even kijken want ik vind het wel leuk om dit te delen met andere mensen met dezelfde ervaringen.
Iedereen veel succes met de RP's, RL's, PK's etc. etc.
zaterdag 12 januari 2008 om 16:50
Daantje niet verkeerd rondreis door Egypte. Llijkt mij ook wel wat !
HM houd je vooral niet in , alleen maar leuk om te lezen hoe t tussen jou en LJ gaat. Misschien kunnen wij er allemaal iets van leren
Pop ik ben sinds 3 maandjes 28
Leuke Rp man smste net dat ie had gedroomd over hem en mij. t was alleen een beetje een stoute droom... Vleer haar alarmsprieten gaan direct recht omhoog staan
HM houd je vooral niet in , alleen maar leuk om te lezen hoe t tussen jou en LJ gaat. Misschien kunnen wij er allemaal iets van leren
Pop ik ben sinds 3 maandjes 28
Leuke Rp man smste net dat ie had gedroomd over hem en mij. t was alleen een beetje een stoute droom... Vleer haar alarmsprieten gaan direct recht omhoog staan
zaterdag 12 januari 2008 om 23:58
zondag 13 januari 2008 om 00:01
nou heb ik net 2 nieuwe RP's....komt die oude weer in de lucht....alsof hij het ruikt....
dat hij me hele fijne vakantie wenst bladiebla, druk druk druk geweest, maar dat we gauw afspreken daarna bladiebla....nouuouou, ben benieuwd........eerst maar lekker weg...baaiiii, succes iedereen met alles xx
dat hij me hele fijne vakantie wenst bladiebla, druk druk druk geweest, maar dat we gauw afspreken daarna bladiebla....nouuouou, ben benieuwd........eerst maar lekker weg...baaiiii, succes iedereen met alles xx
zondag 13 januari 2008 om 00:20
Miran : hele fijne vakantie.. enne geniet ze !!!
Tja gek he dat die mannen t gewoon ruiken dat je met iets anders ebzig bent en tadaaa daar zijn ze weer.. Heul herkenbaar
Sun: ex blijft in de la en sleutel gooi je weg !!
Ga eens RP op heb je afleiding ...
Pop: ja ik weet niet goed wat ik er mee moet... kan mijn gevoel er niet zo goed in plaatsen.. Misschien is ie welhandig als sexmaatje ?
Tja gek he dat die mannen t gewoon ruiken dat je met iets anders ebzig bent en tadaaa daar zijn ze weer.. Heul herkenbaar
Sun: ex blijft in de la en sleutel gooi je weg !!
Ga eens RP op heb je afleiding ...
Pop: ja ik weet niet goed wat ik er mee moet... kan mijn gevoel er niet zo goed in plaatsen.. Misschien is ie welhandig als sexmaatje ?
zondag 13 januari 2008 om 00:26