Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Komt die hoofdpijn dan juist niet van het ontwennen? :-)

Maar naar Lik, hopelijk snel weer fitter.

Ik ben op weg naar Amsterdam voor eten bij vriendin en dan dodenherdenking.

Verder niet zo veel te melden, het kabbelt allemaal beetje door. Ook wel eens lekker na alle hectiek.
Nou nee, zo'n zuipschuit ben ik niet , en ik drink sowieso niet elke dag alcohol; een dagje 'droog' komt regelmatig voor (4 dagen achtereen dan weer minder vaak ).

Hier Dochter en jongste Bloesje in da house,en gisteravond Alles is Liefde mee gekeken: zo leuk Ze zijn perfect op elkaar ingesteld deze dames, heel grappig om te zien. Ze zien elkaar niet zo veel, maar hebben een gemak en vertrouwdheid alsof we bij elkaar om de hoek wonen al jarenlang (oooo, was het maar waar....)
Oh wat klinkt dat fijn Lil. En alles is liefde is een heerlijke film. Leuk dat die twee zo goed met elkaar overweg kunnen.

Ik was gisteren op de Dam met vriendin en haar gezin die daar vlakbij wonen. Eerst bij hun hapje gegeten, toen naar Dam gelopen,waarbij dochtertje heel goed stil bleef (op een nies na,maar he dat kan gebeuren) na afloop nog kopje thee gedronken en tone weer terug naar suupstad.

Wekker vergeten te zetten en toen was ik ineens pas om half 12 vanmorgen wakker. Oeps.

Nou maar eens bekijken wat ik allemaal ga doen vandaag.

Kofie dus maar eerst
Mims wat een schaterlach moment leverde je rommelmarktverhaal over Mops op. Die schat.
**rolt uit vliegtuig en in zwanger geluk**

Mims! Vrouw! Joepie joepie ik ben zo bli voor jullie!

**weet goed doel voor surplus aan gekochte geluksoogjes**

Ik hou er een paar hoor, want ik kan wel wat geluk bij afvallen gebruiken na ultra-all-inclusive-resort. Mensenkinderen, ik was er bijna aan gewend. In geval van geld te veel raad ik dit echt iedereen aan. Maar dan wel deze, die gelijk reteduur top of the bill is zodat we nooit meer naar een gewoon resort kunnen omdat dat dan tegenvalt ;-0) Mensenkiunders, wat een luxe, wat een lekker eten, en wat een leuke buikdanslessen.

Ja.

Echt.

Ik schijn nu dus buik te kunnen dansen

**buik genoeg**

Wisten jullie dat er in dat resort dus gewoon 24 uur per dag mega-kommen mojito's staan? Zoveel je maar wilt?

Mims die krijgt een baaaaaaby!!!! Jiehaa!
*geeft Marge een welkomstzoen en een pre-fab Mojito in een omgespoelde pindakaaspot - welkom thuis :-) *

Straks 2e sollicitatiegesprek bij Suupstad-club waar ik voor de directie een casus moet verdedigen. Ik haat dit soort gesprekken, ben altijd zo zenuwachtig en moet plannen presenteren waarvan ik totaal niet weet of ze aan zullen slaan want ze hebben er geen richtlijn of haalbaarheidsvoorwaarden bij gegeven...alleen de zin: bedenk maar... zucht...bah...ik ga mn haar wassen en een jurkje uitzoeken....
Welkom thuis, lieve Marge!

Fijn dat jullie zo genoten hebben.

En wanneer draag je jouw buikdanskennis op ons over?

~kijkt naar 10-weken-toeter...~

Zucht, laat maar!

Heel veel succes vandaag, D! Go, girl, je kunt het!
Wat wilde ik nou toch typen?
Yeah Marge is weer terug. Welcome back mop.

Klinkt goed!

Ging het goed ookmet je broer en schoonzus?

Werkte het peeceetje een beetje?

Darly, succes straks Hoe laat moet je voor de directie verschijnen? Ik duim! En je kan het!

*zet kofie neer en rustgevende thee*
Hey, Marge is BACK in town! Welkom mop, daar staan de emmers mojito en wat ben je lekker bekleurd!

D - wauw, spannend. Maar je kunt dit. ~Gelóóöóf in jezéééélf!~

Moet het een echte, bestaande casus zijn of mag je anything verzinnen? Kan je je eigen sideklus-dingetje niet flitsend aanbevelen? O wacht, je hebt vast al een casus toegewezen gekregen * lame *

Ik moet vandaag Heel Veel werken, dus ik ga gauw even door
Suup - wie is er terug? T? Kennen we die?
**gaat naast Mims staan**

Ik durf wel even te wedijveren met mijn allinclusive-toeter

Peeceetje deed het prima, suup. Een major clash gehad met broer, maar onafhankelijk van elkaar tegelijkertijd besloten dat te laten rusten. Wasnieleuk.

Maar rest van vakantie was heerlijk en geweldig en luxe, luxe. luxe. Poeh hee.

**duimt voor D**

Ik heb een date met een berg was. Later!
Wedijveren?

Weet je dat zeker?

Dit was gisteren, met exact 10 weken.

En jaaaaaaa, het is er maar eentje,

*poef*

(haal hem later weer weg)

Zo fijn, jouw vakantie. Blij om!
Grinnik. You GO Mims, maka-a that baby!
(oooo voor het weghalen: stuur 'm ff naar Bloes
Mims, je hebt mail. Gaarne deleten, want als het aan mij ligt verdwijnt dat spek heel snel en heb ik ook opeens ooit weer buikspieren
Mail bekeken en gedelete.

Maar afgezien van het mooie resort, de vrolijke gele bloempjes en hoe schoon alles eruit zag, viel me vooral 1 ding op; ik win!!!

Ha!

~probeert triomfantelijk dansje te doen, maar mist duidelijk buikdansskills~

Maar dat het niet prettig voelt snap ik als proffessioneel kamerolifantje ook wel weer, te vaak gestreden tegen mijn bourgondische lijf om niet heel erg met je mee te voelen.

Maar hey... je bent gestopt met roken. Dat is een logische verklaring en bovendien; als je dat kan, kun je alles! Ook sixpacks kweken!

Lil, doorgestuurd naar jouw zus. Misschien krijg ik nu ook wel een knuffelNeefje op bezoek,

D, hoe'st gegaan?
Gaan we buiken vergelijken?

Ik schijn er momenteel ook zwanger uit te zien, aangezien ik vandeweek daar op werd aangesproken. Je hebt er de leeftijd voor aldus dierbare vriendin die erbij stond toen een oude bekende van mijn vader de zei: ik zie dat je je vader binnenkort blij maakt met nog een kleinkind.
Oh en even voor alle duidelijkheid: ik ben dus niet zwanger.
Oh en Mims, toetje bij wie ik net heb gelunched vond je buik ook heel mooi.
Hahahaha, als je nog bij Toetje bent; dikke zoen voor jullie beiden!

Als je niet meer bij Toet bent, dan een dikke zoen voor jou en dan leest Toet hem later wel,
Ben inmiddels niet meer bij Toet. Zit even heerlijk in mijn up op een terras met een boek in de zon.

Genietmomentje.
Hahaha, buikvergelijken!

Mims, goed dat je wint. Maak er maar een mooi zacht nestje omheen, om dat garnaaltje

We hebben trouwens ook een fotoshoot gedaan in het resort: fotografen daar werken standaard met lieve filters en fotosjop. we zijn moooooi! Mijn hele familie ook, trouwens. Mijn ouders lijken wel decennia jonger! (rn wij ook, haha) . Dis om de fotograaf te bedanken voor de geweldige filters hebben we daar een zwikkie foto's van gekocht

Wie wil er een mojito? Mims een virgin mojito?
Ikke! Ikke! Ikke! Véry non-virgin Het is per slot vrijdag.

Hier tokkelt een ontzettend leuke, jonge, frisse pianostemmer. Ik zie letterlijk mijn hele leven al een paar x per jaar pianostemmers over de vloer komen, en nog nooit, echt nog helemaal nooit zat daar een leuke jonge frisse bij. Of überhaupt één van die drie kwalificaties. (Misschien kan goed stemmen alleen door een oude, verschrompelde chagrijn, en is mijn piano straks nog valser dan hij nu al is.)

Bloes is op weg naar huis en dat is een klein wonder, want haar vlucht was ernstig overboekt. Ze heeft zichzelf én Oudste Bloesje (toch fijn ) er gelukkig alsnog op gekregen. MM heeft hier Jongste weer opgehaald. Heerlijk meisje

En mijn man staat met alle de kinderen in lange files op de terugweg van zijn mama, dus ik ben hier nog minstens anderhalf uur alleen met de leuke, jonge, frisse . Wat is het toch goed (bij voorbeeld voor het gestemd krijgen van de piano) dat ik Braaf en Trouw ben.
**geeft mojito aan LIl**

Leuke jonge frisse pianostemmers. Dat klinkt helemaal retro goed zo!

Fijn dat Bloes nog op de vlucht mocht. Wij hadden gister consternatie toen leek dat de helft van onze club naar een andere gate moest en dus een andere vlucht. Viel mee, gelukkig.

Wij hebben met diverse buren op het muurtje van de voortuin zitten zupen. Dat was ook leuk.
He wordt mijn naam ijdel gebruikt?

Zupen, dat wil ik ook.

Maar ik zal maar bekennen dat ik op heel fijn terras ook een wijntje heb genomen op een gegeven moment. En nu zit ik thuis en tik ik dit op mijn nieuwe computer . Jawel ik heb het internet werkend gekregen, of ik, eigenlijk de meneer van de winkel. Er bleek een draadje los te zitten. Was wel blij dat het niet aan mijn blonde haren lag.

Marge 1 grote clash op een hele week met broer valt me eigenlijk wel mee. Wetende hoe irritant jouw broer kan zijn.

En los van de buikexplosie dankzij all inclusive, ook mooi bruin geworden?

En fijn dat Bloes op vliegtuig kon stappen.

*hangt alvast welkom terug bordje op*

D kom eens even verslag doen van vanmorgen (ook al weet ik al wel hoe het verliep). (D kwam even langs op het terras waar ik met een vriend had afgesproken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven