Alleen thuis...

06-05-2011 20:08 269 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanavond alleen thuis. De laptop van mijn vriend staat voor me op tafel.

Als vaste gast op de Relatiepijler wéét ik wat me nu te doen staat! Ik ken mijn plicht!

Wat zal ik als eerste doen om onze relatie de diepte in te storten?

stort EB de ellende in door:

Totaal aantal stemmen: 68

Zoeken naar RP-profiel (13%)
Chatgeschiedenis doorzoeken (78%)
Zoeken naar romantische ex-foto's (9%)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:superstar_2 schreef op 06 mei 2011 @ 21:42:

[...]

Ja sheera was dat en nu weet ik het weer jij hebt er ook alles aan gedaan om haar weg te pesten.

En nee Madhe dat is helemaal niet lief.!
quote:neweve schreef op 06 mei 2011 @ 21:42:

TO wat is zijn schoenmaat???

Er was vandaag een topic: Gemiddelde tijd tussen relaties?? kan je zien hoe snel je weer opnieuw kunt proberen.

Wat heerlijk toch dat de cirkel uiteindelijk toch gewoon weer rond gemaakt kan worden door allerhande topics hier op het forum

Wat nou het is maar internet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:nummerzoveel schreef op 06 mei 2011 @ 21:41:

Nou EB, het is wel duidelijk waarom je nu hysterisch bent en terugvalt op je drankverslaving. Heb je je buddy al gebeld?Nee, mijn buddy wil niet meer dagelijks met me neuken chatten nu ik erachter ben gekomen dat hij al 12,5 jaar een vriendin heeft.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Voor de liefhebber:

Hysterisch gedrag
@EB

Ach, was dat die kerel die in het buitenland zit dan misschien? Zijn vriendin vond het anders helemaal geen punt, hoor!
@EB

Ach, was dat die kerel die in het buitenland zit dan misschien? Zijn vriendin vond het anders helemaal geen punt, hoor!
En nog één:

Altijd maar wachten
Ik kan het ff niet meer volgen.. eerst was het de hele tijd om te kijken of TO niks kon vinden in zijn laptop.. en dan ineens is hij aan het vreemdgaan? hmm.. beetje raar vind je ook niet?
Ach Evy, om vervanging te zoeken mag je wel een oproepje op de sekspijlerT plaatsen.
Je hebt die gedownload files "U2 Bono Live" bestanden toch wel bekeken neem in aan?
Nee hoor Huntje, allemaal heel logisch!

Bij de weg Suup, ik lees in het topic van Sheera dat jij toch ook lekker bezig was hoor
Wel leuk dat de HRS ook hier even langskomt
@huntje

Lees het topic nog maar eens door, het is echt allemaal zo duidelijk als wat!
quote:huntje schreef op 06 mei 2011 @ 21:47:

Ik kan het ff niet meer volgen.. eerst was het de hele tijd om te kijken of TO niks kon vinden in zijn laptop.. en dan ineens is hij aan het vreemdgaan? hmm.. beetje raar vind je ook niet?hoezo raar??
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Wat ik eigenlijk wilde zeggen voordat Suup me afleidde, was;

Hij blijft ergens anders slapen? Is ie van de pot gerukt?

Slapen? Slapen? Die gaat de hele nacht zijn tijd gebruiken om te bedenken hoe hij zich hier uit kan praten.

Wedden dat hij niets laat bezinken maar zijn hachje wil redden, en jij trapt daar morgen in. Dom kind! Waakt!
Ik ben er ook bang voor, Madhe...
Dankjewel voor de linkjes SD!
quote:Summerdance schreef op 06 mei 2011 @ 21:45:

Voor de liefhebber:

Hysterisch gedragO hou op ik pis hier bijna in mijn sloggi okselslip..
Toekomst, ik heb er nog 1 voor je gevonden

Deze was simpelweg ge-wel-dig!

Ik heb destijds serieus overwogen mijn baan op te zeggen om full time dit topic te kunnen volgen:

DE tactiek
Wow die topics van Sheera zijn ook tof zeg! Die kende ik nog niet!
quote:EvyBlissy schreef op 06 mei 2011 @ 21:45:

[...]

Nee, mijn buddy wil niet meer dagelijks met me neuken chatten nu ik erachter ben gekomen dat hij al 12,5 jaar een vriendin heeft.

Hilarische opmerking!
*is even schoon ondergoed aantrekken en mijn make up aan het bijwerken*

Na al die tijd zijn dit echt de 2 topics waar ik het meeste aan gehad heb
quote:mizuki schreef op 06 mei 2011 @ 20:14:

En als je niets belastends kunt vinden, dan zou ik zeker kwaad worden want dat bewijst dat hij zijn laptop opschoont en dus zeker iets te verbergen heeft!XD
quote:huntje schreef op 06 mei 2011 @ 21:47:

Ik kan het ff niet meer volgen.. eerst was het de hele tijd om te kijken of TO niks kon vinden in zijn laptop.. en dan ineens is hij aan het vreemdgaan? hmm.. beetje raar vind je ook niet?

Huntje, je moet voorlopig nog maar niet daten, want jij hebt mannen totaal niet door.

Snel moet je zijn, een enorme verwerkingssnelheid. Anders wordt je genaaid waar je bijstaat. Dus leer de lijst uit je hoofd. Je kent de lijst toch wel? Nee niet de smoezen lijst; de hij zegt/doet dit dus nu ben je beland op punt - zoveel.

Maar dank viva op je blote knietjes want wij hebben overal oplossingen voor, verzamelt door jarenlange ervaring. Het is gratis, dus geen geld terug wanneer het niet het gewenste effect heeft. Maar hé, een glimlach is onbetaalbaar.
quote:Summerdance schreef op 06 mei 2011 @ 21:53:

Toekomst, ik heb er nog 1 voor je gevonden

Deze was simpelweg ge-wel-dig!

Ik heb destijds serieus overwogen mijn baan op te zeggen om full time dit topic te kunnen volgen:

DE tactiekOh SD super! Ik baal gewoon dat ik zo de deur uit moet. Nou ja, morgen met de klapjap in de tuin dan maar verder lezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven