Voor alle lieve moeders.
zaterdag 7 mei 2011 om 14:48
Morgen is het weer moederdag, zet hier je moeder in het zonnetje.
Voor mijn lieve Mam,
Voor het tweede jaar ben je niet meer bij ons.
Ik kan je niet meer verwennen met een klein kadootje.
Maar je zal altijd in ons midden zijn, in mij en in mijn kinderen.
Als ik in de spiegel kijk en zie hoeveel ik op jou lijk!
Ik hou van je,
Je meisje
Voor mijn lieve Mam,
Voor het tweede jaar ben je niet meer bij ons.
Ik kan je niet meer verwennen met een klein kadootje.
Maar je zal altijd in ons midden zijn, in mij en in mijn kinderen.
Als ik in de spiegel kijk en zie hoeveel ik op jou lijk!
Ik hou van je,
Je meisje
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
zaterdag 7 mei 2011 om 17:32
Ik mis mijn moeder nog zo vaak...ze was zo'n lieverd, zo knus en zo spontaan. Al bijna 24 jaar is ze er niet meer....ik rekende gisteren uit dat mijn oudste dochter nu net zo oud is als ik was toen mijn mams overleed. Hoop er nog heel veel langer voor haar te zijn.....
Ik zou zo graag moederdag willen vieren met haar als middelpunt. Dat mijn kids haar zouden kennen, en andersom. Ze zou zo trots zijn op haar kleinkids, haar kleindochter die al die dingen kan die ik nooit kon: handwerken, naaien, timmeren, etc. Ik was altijd de "kluns" in huis, blijkbaar heeft het handige hormoon een generatie overgeslagen...
Ik zou zo graag moederdag willen vieren met haar als middelpunt. Dat mijn kids haar zouden kennen, en andersom. Ze zou zo trots zijn op haar kleinkids, haar kleindochter die al die dingen kan die ik nooit kon: handwerken, naaien, timmeren, etc. Ik was altijd de "kluns" in huis, blijkbaar heeft het handige hormoon een generatie overgeslagen...
Optimist tot in de kist!
zaterdag 7 mei 2011 om 18:27
Mijn moeder is een kanjer, bijna 75 en ik en haar kleindochtertje verblijven sinds gisteravond bij haar... het huis is een bende van tassen en babyspulletjes.. as I write ligt ze even in de tuin te slapen, supermama en superoma!!! Enne.... ze is zo jong van lijf en leden!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
zaterdag 7 mei 2011 om 18:30
Lieve mama,
Ik mis je zo, en vind het zo jammer dat je niet meer meemaakt dat ik nu zelf mama ga worden.
Je was zo heerlijk nuchter en wijs met je adviezen, maar bovenal MIJN mama. Ik hoop dat je ergens misschien toch met me meekijkt en kan grinniken om m'n zwangerschapskwaaltjes, ik hoorde van G. dat jij ook zo 'niet bien' was toen jij zwanger was van ons.
Lieve mam, ik hou van jou.
Hani
Ik mis je zo, en vind het zo jammer dat je niet meer meemaakt dat ik nu zelf mama ga worden.
Je was zo heerlijk nuchter en wijs met je adviezen, maar bovenal MIJN mama. Ik hoop dat je ergens misschien toch met me meekijkt en kan grinniken om m'n zwangerschapskwaaltjes, ik hoorde van G. dat jij ook zo 'niet bien' was toen jij zwanger was van ons.
Lieve mam, ik hou van jou.
Hani
zaterdag 7 mei 2011 om 19:05
zaterdag 7 mei 2011 om 22:22
Ik heb een moeder en heel soms is ze lief maar daar houdt het wel zo'n beetje op. Ze is volledig op zichzelf gericht en heeft geen enkele ruimte om mij te helpen, te weten wat er in mijn leven of in dat van haar kleinkinderen gebeurt. We zien elkaar ongeveer 3 keer per jaar. Mijn schoonmoeder is een schat, loyaal en steunend, maar het is niet mijn bloed. Ik ben regelmatig jaloers op vrouwen die echt kunnen schuilen bij hun moeder. Geef die mama's morgen maar een extra kus en compliment!
zaterdag 7 mei 2011 om 23:32
quote:DrFeel schreef op 07 mei 2011 @ 22:22:
Ik heb een moeder en heel soms is ze lief maar daar houdt het wel zo'n beetje op. Ze is volledig op zichzelf gericht en heeft geen enkele ruimte om mij te helpen, te weten wat er in mijn leven of in dat van haar kleinkinderen gebeurt. We zien elkaar ongeveer 3 keer per jaar. Mijn schoonmoeder is een schat, loyaal en steunend, maar het is niet mijn bloed. Ik ben regelmatig jaloers op vrouwen die echt kunnen schuilen bij hun moeder. Geef die mama's morgen maar een extra kus en compliment!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King