Golden egg diggers
vrijdag 6 mei 2011 om 22:13
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!
Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09
87,5cm / 11kg
sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor
M: 17/09/09
79cm / 9,68kg
?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6
Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg
19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg
R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg
FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg
RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB
13/5/11
GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr
BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr
03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr
MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)
KathF: 24/08/1074cm /9000gr
Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll
Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09
87,5cm / 11kg
sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor
M: 17/09/09
79cm / 9,68kg
?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6
Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg
19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg
R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg
FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg
RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB
13/5/11
GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr
BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr
03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr
MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)
KathF: 24/08/1074cm /9000gr
Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll
Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
zaterdag 7 mei 2011 om 20:08
Ooh, die teva's heeft m'n buurmeisje ook. Zo leuk! (maar voor een jongen niet zo geschikt
)
Zeg eh, het feit dat ik wel eens nadenk over wanneer er hier eventueel een tweede komt wil niet zeggen dat we al concreet plannen hebben he? Moge dat even duidelijk zijn. Berend is nog niets eens 4 mnd!
Oh beck toch, ben je de dag een beetje doorgekomen?
Lekker moom, kots in je nek. Hier wordt ook nog steeds heel veel gespuugd. Gooi toch vaak wel 4 volledig doorweekte hydrofielen per dag in de was. Maar met melk is dat toch nog net iets minder vies dan met een olvaprutje...
Hihi Kath, stoppen met BV zit er voorlopig niet in dus! Dat accepteert de kleine dame niet.
Kunnen jullie kindjes goed tegen de warmte? Hier gat het op zich wel oke, maar aan de borst krijgt ie het wel heel warm. Ligt ie én tegen mij aan én moet ie hard werken om z'n enorme pens te vullen. Dat wordt dan dus zweten.
Maya, geweldig zo'n nacht. Wat zul je dáár aan toe geweest zijn!
Zeg eh, het feit dat ik wel eens nadenk over wanneer er hier eventueel een tweede komt wil niet zeggen dat we al concreet plannen hebben he? Moge dat even duidelijk zijn. Berend is nog niets eens 4 mnd!
Oh beck toch, ben je de dag een beetje doorgekomen?
Lekker moom, kots in je nek. Hier wordt ook nog steeds heel veel gespuugd. Gooi toch vaak wel 4 volledig doorweekte hydrofielen per dag in de was. Maar met melk is dat toch nog net iets minder vies dan met een olvaprutje...
Hihi Kath, stoppen met BV zit er voorlopig niet in dus! Dat accepteert de kleine dame niet.
Kunnen jullie kindjes goed tegen de warmte? Hier gat het op zich wel oke, maar aan de borst krijgt ie het wel heel warm. Ligt ie én tegen mij aan én moet ie hard werken om z'n enorme pens te vullen. Dat wordt dan dus zweten.
Maya, geweldig zo'n nacht. Wat zul je dáár aan toe geweest zijn!
zaterdag 7 mei 2011 om 21:50
Ha ha Speec, je bent wel heel stereotyp-bevestigend hoor! Arme Berend, straks met z'n geitenwollensokjes..
Ik kan me nog vaag herinneren dat je die waterschoentjes ook echt heel lang moest inlopen ofzo.. Ik geloof ook dat ik daar als kind de eerste paar dagen een paar flinke blaren van had, maar daarna ging het wel.. Maar goed, om dat zo'n klein meisje nou al aan te doen.. En ook teenslippers moet je echt even wat eelt voor opbouwen.. Al vind ik die kleine Havanaias wel heul schattig hoor..
Maya, wat fijn, zo'n lange nacht! (zit hier by the way heerlijk jouw chocolaatjes weg te snaaien )
Ik kan me nog vaag herinneren dat je die waterschoentjes ook echt heel lang moest inlopen ofzo.. Ik geloof ook dat ik daar als kind de eerste paar dagen een paar flinke blaren van had, maar daarna ging het wel.. Maar goed, om dat zo'n klein meisje nou al aan te doen.. En ook teenslippers moet je echt even wat eelt voor opbouwen.. Al vind ik die kleine Havanaias wel heul schattig hoor..
Maya, wat fijn, zo'n lange nacht! (zit hier by the way heerlijk jouw chocolaatjes weg te snaaien )
zaterdag 7 mei 2011 om 22:46
O verschrikkelijk die teva's. (jezus schoenen noemde wij die altijd)
kath, waren de chocolaatjes niet erg gesmolten toen ze aankwamen?
jeetje wat geeft dat een troep zeg de tuin ophogen. overal ligt zand en stinken dat die grond doet! zit genoeg mest in iig.
ik ga slapen, vent geeft J2 zo de laatste fles. hopelijk laat hij ons weer zolang slapen
kath, waren de chocolaatjes niet erg gesmolten toen ze aankwamen?
jeetje wat geeft dat een troep zeg de tuin ophogen. overal ligt zand en stinken dat die grond doet! zit genoeg mest in iig.
ik ga slapen, vent geeft J2 zo de laatste fles. hopelijk laat hij ons weer zolang slapen
zondag 8 mei 2011 om 06:30
Zo gister de hele dag op pad geweest zonder man en kind (vrijgezelle van mijn zusje) en dat was wel eens lekker maar ik miste ze ook wel. Was om half twee thuis en nu werd N. om half zes wakker. Lekker maar niet heus,. Maar goed, vriend is er gisterochtend vroeg uit gegaan dus nu ben ik aan de beurt. Ik duik er straks ook weer in hoor.
Bloemen voor schoonmoeder en kadootje voor schoonzus staan iig al wel klaar.
Zit bij de weg te denken om het raam van N. af te plakken, ze wordt gewoon wakker op het moment dat het licht wordt volgens mij. Iemand daar ervaring mee?
Oeh teva's, die horen in de categorie uggs, en crocs. En daarmee bij het soort wat ik voor kinderen tot 4 nog wel te doen vind maar daarna eigenlijk niet meer. Ik heb zelf birkenstocks, ook heul lelijk maar het zit wel lekker. Ik loop nooit op sneakers en ik zou eigenlijk niet weten op wat voor slippers je wel hele dagen kunt lopen.
Ik zal zo nog eens een bakkie voor mezelf maken en de offerte van een aannemer doornemen. Voor N. maar weer even de tv aangezet anders wil ze alleen maar bij mij voor de laptop zitten. Ik vind eigenlijk dat ze te veel tv kijkt maar soms is het ook wel heel handig. Dus als ik weg kan bij de laptop zet ik ook dat apparaat weer uit.
Bloemen voor schoonmoeder en kadootje voor schoonzus staan iig al wel klaar.
Zit bij de weg te denken om het raam van N. af te plakken, ze wordt gewoon wakker op het moment dat het licht wordt volgens mij. Iemand daar ervaring mee?
Oeh teva's, die horen in de categorie uggs, en crocs. En daarmee bij het soort wat ik voor kinderen tot 4 nog wel te doen vind maar daarna eigenlijk niet meer. Ik heb zelf birkenstocks, ook heul lelijk maar het zit wel lekker. Ik loop nooit op sneakers en ik zou eigenlijk niet weten op wat voor slippers je wel hele dagen kunt lopen.
Ik zal zo nog eens een bakkie voor mezelf maken en de offerte van een aannemer doornemen. Voor N. maar weer even de tv aangezet anders wil ze alleen maar bij mij voor de laptop zitten. Ik vind eigenlijk dat ze te veel tv kijkt maar soms is het ook wel heel handig. Dus als ik weg kan bij de laptop zet ik ook dat apparaat weer uit.
zondag 8 mei 2011 om 07:39
Becks, ik weet niet of haar kamer verduisteren helpt, maar je kunt het in ieder geval proberen, wij hebben nu rolluiken in ons huis, en vind dat echt ideaal. Het is gewoon heerlijk pikdonker.
En ik vind teva's (en nog erger crocs) ook echt niet kunnen voor volwassenen, maar bij kleine kinderen vind ik het wel leuk staan. Maar goed, wie weet vervloekt H me er later wel om hoor als ze de foto's terug ziet .
Ik geloof dat ik trouwens een raar kind heb, ze heeft nog nooit echt tv gekeken, het kan haar niet heel erg intereseren. Vind het wel prima, kan haar alleen niet even wegparkeren voor de tv zoals ik hier wel eens lees.
En ik vind teva's (en nog erger crocs) ook echt niet kunnen voor volwassenen, maar bij kleine kinderen vind ik het wel leuk staan. Maar goed, wie weet vervloekt H me er later wel om hoor als ze de foto's terug ziet .
Ik geloof dat ik trouwens een raar kind heb, ze heeft nog nooit echt tv gekeken, het kan haar niet heel erg intereseren. Vind het wel prima, kan haar alleen niet even wegparkeren voor de tv zoals ik hier wel eens lees.
zondag 8 mei 2011 om 10:31
Ik heb nep crocs bij de achterdeur staan om even snel aan te trekken om bijv iets weg te gooien, maar zou daar verder ook echt niet opgezien willen worden. En uggs vind ik net pantoffels
Hebben jullie nog wat. Voor moederdag gehad? Ik niet
J1 heeft een tijdje gehad dat ik hem wel voor de tv kon parkeren om zelf iets te doen, maar nu niet meer. Sesamstraat vind hij wel leuk, maar wil dan wel bij je op schoot zitten en anders kijkt hij er al snel niet meer naar. Daarbij is de laptop helemaal geweldig dus die kan ik echt niet aanzetten als J1 van bed is.
Hebben jullie nog wat. Voor moederdag gehad? Ik niet
J1 heeft een tijdje gehad dat ik hem wel voor de tv kon parkeren om zelf iets te doen, maar nu niet meer. Sesamstraat vind hij wel leuk, maar wil dan wel bij je op schoot zitten en anders kijkt hij er al snel niet meer naar. Daarbij is de laptop helemaal geweldig dus die kan ik echt niet aanzetten als J1 van bed is.
zondag 8 mei 2011 om 11:22
Ik heb ook niets gehad maya (maar ik heb vent wel heel nadrukkelijk gezegd dat hij met H iets voor me moest gaan knutselen, dus ik ben benieuwd of hij straks nog belt en zegt dat ik maar even in die en die kast moet gaan kijken... maar ik denk het eerlijk gezegd niet...).
Ha fan, je hebt duitsland overleefd?!
Ha fan, je hebt duitsland overleefd?!
zondag 8 mei 2011 om 11:40
GW, het was enorm gaaf !!! Ik heb het overleefd ja, maar er waren gisteren demonstraties in keulen (precies in het gebied waar wij zaten) het was een extreem rechtse demonstratie... kan je zeggen dat het niet prettig was om te zien, allemaal ME, sluipschutters, wegen waren afgezet, tram reed niet, metro reed niet... my god..
zondag 8 mei 2011 om 12:14
zondag 8 mei 2011 om 12:21
Ik vond het freaky om te zien hoor GW, ik ben echt niet snel bang... maar dit gaf me een heel naar gevoel. Zijn toen maar terug gegaan naar hotel voor een taxi (maar dat kon ook uren duren) dus zijn we de rijn overgestoken over de loopbrug. En aan de andere kant konden we dus wel een taxi pakken naar E-Werk. Maar ik vind keulen echt een hele mooie stad !! Wil er graag nog eens heen, was er echt van onder de indruk. Okee ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog meer onder de indruk was van het feit dat ik Nick echt van heeeeeel dichtbij gezien heb...
Zijn vrijdag al naar keulen gegaan, hebben ingecheckt in het hotel waar hij ook zat (hebben hem niet gezien s'avonds waren er pas om 11 uur en hij was al naar zijn kamer) en de andere dag ging hij een clip opnemen bij het hyatt... wat een massa hysterie, maar zoooo ontzettend gaaf om mee te maken.
Zijn vrijdag al naar keulen gegaan, hebben ingecheckt in het hotel waar hij ook zat (hebben hem niet gezien s'avonds waren er pas om 11 uur en hij was al naar zijn kamer) en de andere dag ging hij een clip opnemen bij het hyatt... wat een massa hysterie, maar zoooo ontzettend gaaf om mee te maken.
zondag 8 mei 2011 om 12:27
Keulen is ook heel mooi (als je nog eens terug wilt kan ik de periode voor kerst ook erg aanraden, hele gezellige kerstmarkten hebben ze daar!).
En ik geloof dat die nick-hysterie niets voor mij is, maar geloof dat je je wel vermaakt hebt?
Ben trots op mijn meisje, ze heeft vanochtend 1 boterham gegeten en vanmiddag 1,5 plak brood! Het niet meer in stukjes snijden lijkst steeds beter te werken!
Nu ligt ze (alweer) in bed. Moet zeggen dat ik dit weer wel vermoeiend vind, ik blijf wassen. Gras was nog nat vanochtend, dus mevrouw ging er even lekker in zitten, resultaat bruine kont. Gisteren idem, gelukkig droogt de was snel met dit weer.
En ik geloof dat die nick-hysterie niets voor mij is, maar geloof dat je je wel vermaakt hebt?
Ben trots op mijn meisje, ze heeft vanochtend 1 boterham gegeten en vanmiddag 1,5 plak brood! Het niet meer in stukjes snijden lijkst steeds beter te werken!
Nu ligt ze (alweer) in bed. Moet zeggen dat ik dit weer wel vermoeiend vind, ik blijf wassen. Gras was nog nat vanochtend, dus mevrouw ging er even lekker in zitten, resultaat bruine kont. Gisteren idem, gelukkig droogt de was snel met dit weer.