Gemiddelde tijd van single zijn.

08-05-2011 03:53 76 berichten
Vraag me af hoeveel tijd er gemiddeld zit tussen twee relaties bij vrouwen tussen de 20-50 jaar.

En of er langer tijd tussen zit naarmate je de 50 nadert.

Zelf ben ik al heel lang single. Ongewild.Reden: wil geen oppervlakkige relaties meer want daar heb ik er zat van gehad. Heb nu een lijstje waar ik me in gedachten aan houd. Mijn persoonlijke criteria en sindsdien merk ik dat ik soms "nee" moet zeggen ook al is de man in kwestie nog zo knap.

Ligt dat kritischere dus aan de leeftijd waardoor je dus niet zo snel "ja" zegt op een man?
Alle reacties Link kopieren
Deze vraag is al gesteld deze week.

Maar idd denk wel dat het te maken heeft, met naar mate je ouder wordt, hoe kritischer je wordt. Terwijl je eigenlijk niet veel kritischer kunt zijn omdat er weinig overblijft ... raar eigenlijk...
ik snap je heel goed. Je wilt gewoon dat ze wat toe te voegen hebben, en hebt het allemaal wel een beetje gezien... je stort jezelf niet zo snel meer in iets waarvan je al weet dat het toch niets kan worden. Dat doe ik al minder op mijn 30e want ik heb er simpelweg de tijd / fut / zin niet voor ... Ik ben nu een jaar en een kluts vrijgezel.
Laat je niet wijsmaken dat je 'niet zo kritisch moet zijn'. Het gaat om iemand met wie je je leven gaat delen (toch?) dus hallo, een beetje selectief zijn is alleen maar heel verstandig!

Het is misschien waar dat er minder mannen overblijven naarmate je ouder wordt. Anderzijds zitten er wel meer geschiktere (= volwassener) exemplaren bij en daarnaast: je hebt er maar eentje nodig.
Zie hier

Gemiddelde tijd tussen relaties??

Wat overigens je eigen topic is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik wilde serieus antwoorden, maar het lijkt nu wel erg op één of andere huiswerkopdracht ofzo.
quote:Sam32 schreef op 08 mei 2011 @ 08:27:

Ik wilde serieus antwoorden, maar het lijkt nu wel erg op één of andere huiswerkopdracht ofzo.Dat lukt bij mij deze TO sowieso niet. Al geloept?
Dit heb je toch van de week ook al gevraagd?
Ik haal het gemiddelde in ieder geval flink om hoog met mijn 22 jaar en 8 maanden
O zijn er doorlooptijden?
quote:cynthiao schreef op 08 mei 2011 @ 03:53:

En of er langer tijd tussen zit naarmate je de 50 nadert.

Dat klopt. Jonge vrouwen zijn geweldig aantrekkelijk. Tot hun 40e, daarna gaat het snel achteruit. Vandaar.

Bij mannen is het omgekeerd. Jonge mannen zijn niet zo aantrekkelijk omdat zij emotioneel achterlopen op vrouwen van dezelfde leeftijd. Dat was bij mij ook zo.

Maar ze worden aantrekkelijker naarmate ze ouder worden. Ook vanwege hun maatschappelijke status en materiele welvaart die meestal met de leeftijd toeneemt.

Deze scheefheid komt ook tot uitdrukking in datingsite-statistieken.

Er is genoeg aanbod van 45+ vrouwen. Maar een groot tekort aan 25 - 35 vrouwen. Dat kun je zelf nagaan.

Toen ik zelf nog een profiel had, werd ik volop benaderd door 45+ vrouwen. Maar de 30-ers reageerden niet eens naar me terug. Een vruchtbare vrouw is gewoon het aantrekkelijkst en de strijd erom groot. Net als in het dierenrijk.
Wat een gezwets van die Henkjan zeg...

Dat de vrouwen van 30plus niet reageerden heeft vast met jouw verschijning te maken en niet met de door jou aangehaalde doelgroep.
Dat die 45+-vrouwen reageerden heeft inderdaad met mijn verschijning te maken, ja.

Als je vrouwen confronteert met hun schoonheid die eens zal vergaan, en de gevolgen daarvan, reageren ze altijd aangebrand. Maar het is toch echt zo.

Mannen hebben van jongsafaan moeten knokken voor seks. Ze zijn er dus aan gewend. Vrouwen, zeker knappe vrouwen, hebben zich altijd kunnen gedragen als prinses en moeten als ze ouder worden, sterk wennen aan de nieuwe situatie.
Henkjan, ik blijf erbij. Je zwetst
quote:Kier_V schreef op 08 mei 2011 @ 11:12:

Henkjan, ik blijf erbij. Je zwetstJammer dat je je bewering niet kunt ondersteunen met feiten of getallen.
Zie ik nou dubbel?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Henkjan41 schreef op 08 mei 2011 @ 11:14:

[...]

Jammer dat je je bewering niet kunt ondersteunen met feiten of getallen.

Ach welke feiten en getallen wil jij? Die van testjes van het internet? Datingsites die hun diensten promoten? Is inderdaad heel betrouwbaar.

Ik ga jou niet vertellen hoe een vrouw in elkaar steekt aangezien je al dusdanig verdwaald ben in je eigen rare gedachten over vrouwen, dat ik ten hoogste betwijfel of mijn bijdrage jouw mening doet veranderen!
quote:Summerdance schreef op 08 mei 2011 @ 11:15:

Zie ik nou dubbel?Hoe bedoelluh Sum? :-)
quote:Kier_V schreef op 08 mei 2011 @ 11:12:

Henkjan, ik blijf erbij. Je zwetst

Ik schuif aan Kier

Maar dat was al algemeen bekend dat ik dat vond.

Ik merk zeker dat naarmate ik ouder wordt aantrekkelijker wordt bevonden door mannen.

Dat heeft er mijns inziens mee te maken dat ik een stuk zelfverzekerder ben geworden, veel lekkerder in mijn vel zit en mezelf nu ook eigenlijk veel leuker vindt dan toen ik, pak hem beet 25 was...

Tussen mijn eerste en mijn tweede relatie zat 4 jaar

En tussen de voorlaatste en laatste nog geen 6 maanden...
quote:Kier_V schreef op 08 mei 2011 @ 11:18:

[...]

Hoe bedoelluh Sum? :-)

Exact dit topic zag ik gister in een iets andere context al voorbij schieten

Dus ik vroeg me af of ik gisteren op het strand misschien te veel wijn tot me had genomen
Helemaal met je eens Sum!

Tussen mijn voorlaatste en laatste relatie; 4 maanden.

Vrij vlot, maar ja.... still going strong:-)
quote:Summerdance schreef op 08 mei 2011 @ 11:19:

[...]

Exact dit topic zag ik gister in een iets andere context al voorbij schieten

Dus ik vroeg me af of ik gisteren op het strand misschien te veel wijn tot me had genomen Ik vermoedde al zo iets, wilde al iets opmerken over een kater die nog is blijven hangen op zondagochtend?
Hoeveel verstand heb jij dan van mannen?

Laatst hoorde ik een man zeggen: 'Vrouwen van boven de 40? Nee, dank je.'

Dat is de realiteit. En dat sluit ook aan bij de OP.
quote:Kier_V schreef op 08 mei 2011 @ 11:22:

[...]

Ik vermoedde al zo iets, wilde al iets opmerken over een kater die nog is blijven hangen op zondagochtend?

Nee echt niet, nou ja ik heb wel een kater, maar dit topic was er gister ook

Kijk:

Tadaaa
quote:Henkjan41 schreef op 08 mei 2011 @ 11:22:

Hoeveel verstand heb jij dan van mannen?

Genoeg verstand om er toch steeds een leuke gezonde relatie mee te hebben

Hoeveel verstand van vrouwen heb jij dan?

Met je RP theorieen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven