Onzeker over borsten

08-05-2011 11:00 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen.

Ik heb hele lelijke tieten. Vind ik zelf.

Nu ben ik 22 jaar en heb ondertussen al meer als een half jaar geen seks gehad. Het lijkt wel of ik het niet durf. Eerst was ik een stuk actiever maar iets serieus ga ik meestal niet aan. Overigens nooit te horen gekregen dat ze lelijk zijn, misschien uit respect ofzo.

Verder ben ik wel heel tevreden over mezelf ik vind mezelf niet lelijk.

Maar die tieten...

Ze hangen. eigenlijk altijd al wel. Een beetje slap gewoon. Maar het ergste zijn de tepels. Die tepelhoven zijn groot, zo rond de 3/4 centimeter doorsnee op een b/c cup. Heeft iemand anders ook dit soort problemen? Ik ben best bang dat iemand er gewoon op afknapt. Als ik het koud heb of geil ben zijn ze best mooi. maar als je lekker bezig bent heb je het niet meer zo koud natuurlijk. ;)

Ik zou wel gewoon zonder me onzeker te voelen naakt door de kamer willen lopen snap je, gewoon simpele dingen.

Ik weet wel dat niet alles om uiterlijk draait, en ben ook echt wel gelukkig! Maar toch kan t me soms echt psychologisch aantasten.

Ik zou DOLgraag een correctie willen ondergaan maar dat is een beetje te duur voor een studentje. (word dit nergens vergoed als ik t heel lief vraag???? haha).

Iemand feedback?
Lichamelijke klachten vind ik dan toch weer een andere afweging dan eigenlijk psychische klachten.

TO, ik heb geen prachtborsten maar voor zover ik weet zijn ze gezond. Het lijkt nog best wat met een goede bh. Ga sowieso eens naar een goede lingeriezaak (of is het probleem er echt alleen bij naakt zijn? Dan raad ik een bezoekje aan de sauna aan Op een vrouwenavond bijvoorbeeld. Misschien kom je mij dan tegen en denk jij: 'he, bij mij is het nog lang niet zo erg' )

Ik hijs mijn borsten gewoon in harnassen van Marlies Dekkers. Niet iedereen vindt t mooi maar die dingen zitten als een huis.

Het Viva forum is papaja.
klik hier om gewone normale vrouwenborsten te zien.

op deze website staan de borsten van de vrouw in de straat, kun je direct zien dat de opgepompte borsten op tv niet de standaard zijn....

ik werd er tenminste wel heel blij van.....
de vele vormen:

Beetje jammer dat bij 1-e plaatje 'perfecte vorm' staat ;) Maar gaat om t idee!
Ja lingerie doe veel! En dat kan je juist een sexy gevoel geven! En ik denk ook dat je ze niet zo zeer als niet mooi of dat ook moet bestempelen. Je bent een vrouw en je hebt borsten en borsten zijn er in alle verschillende vormen, maten enz.

En met het oog op de meeste mannen... Die gaan echt niet met je mee voor de spiegel staan en zeggen.. Nou die ene borst is groter dan die ander en die tepelhofen van jou en een andere vorm...

Nee die zullen eerder denken mmmm lekker!
quote:danivo schreef op 08 mei 2011 @ 11:48:

op deze website staan de borsten van de vrouw in de straat, lun je direct zien dat de opgepompte borsten op tv niet de standaard zijn....

ik werd er tenminste wel heel blij van.....

Fantastische site.

Hard nodig ook, blijkbaar.
quote:AlettaJacobs schreef op 08 mei 2011 @ 11:09:

Mannen danken god op hun blote knietjes als ze met jou in bed belanden. Ze gaan dan echt niet meer lopen miepen over de details van je borsten.Dat.

Bovendien wil je toch geen vent die alleen daarom afwijst?
quote:danivo schreef op 08 mei 2011 @ 11:48:

op deze website staan de borsten van de vrouw in de straat, kun je direct zien dat de opgepompte borsten op tv niet de standaard zijn....

ik werd er tenminste wel heel blij van.....Wow, nu wist ik wel dat borsten in vele vormen en maten kwamen, maar toch, ik sta versteld van hoeveel meer maten en vormen en blijkbaar zijn. Zeer nuttige site om een realistische beeld te krijgen!
Mijn borsten zijn ook niet wat het 'hoort' maar ze passen bij mijn lijf, dus ik ben er blij mee. Probeer het zo te zien!
quote:nulmaar schreef op 08 mei 2011 @ 11:00:

Ik heb hele lelijke tieten.borsten!!quote:Vind ik zelf.

Tja. Wat is dat toch dat veel vrouwen altijd iets schijnen te moeten vinden aan zichzelf wat ze zo volstrekt slecht of lelijk vinden dat ze er niet normaal meer naar kunnen kijken?

Zoveel vrouwen, zoveel borsten. Je bent 22, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat jij iets te klagen zou kunnen hebben.

quote:Nu ben ik 22 jaar en heb ondertussen al meer als een half jaar geen seks gehad. Het lijkt wel of ik het niet durf.Kijk, dit is dus wat je jezelf aandoet. Jij bent de enige die zich druk maakt om de verschijning van je borsten. Je maakt het zelfs zo erg, dat je alvast voor anderen (mannen!) invult dat die ze ook afstotelijk zullen vinden en dus durf je je nu niet meer bloot te geven. jammer hoor. Het leven is lang, als je geen seks durft hebben.quote:Eerst was ik een stuk actiever maar iets serieus ga ik meestal niet aan.Want? Als iemand vaker met je naar bed gaat, zou hij wel eens genoeg van je borsten kunnen krijgen??quote:Overigens nooit te horen gekregen dat ze lelijk zijn, misschien uit respect ofzo.OF: omdat ze best mooi zijn!quote:Verder ben ik wel heel tevreden over mezelf ik vind mezelf niet lelijk.Vind je jezelf wel mooi?? quote:Maar die tieten...BORSTEN!!!!!!! quote:Ze hangen. eigenlijk altijd al wel. Een beetje slap gewoon.Tja. Wat dacht jij dan? Er zit geen verstevigend bot of spierweefsel in. Zwaartekracht doet de rest. Dus tenzij je een cupje a hebt, zullen ze waarschijnlijk ietsje hangen. Nou en? Koop een goede BH, dat doet wonderen.quote:Maar het ergste zijn de tepels. Die tepelhoven zijn groot, zo rond de 3/4 centimeter doorsnee op een b/c cup.Nou die van mij zijn zelfs nog wel een stukje groter. Denk 5/6 cm doorsnee. En dat waren ze ook al toen ik ooit een C-cup had. Is dat iets om je druk over te maken??quote:Heeft iemand anders ook dit soort problemen?Ik zou willen dat mijn problemen niet erger dan dit zouden zijn.quote:Ik ben best bang dat iemand er gewoon op afknapt.Juist. En dat is dus het echte probleem: jouw onzekerheid. Die projecteer je op je borsten, maar het zit natuurlijk in jouw hoofd. daar moet je aan gaan werken.quote:Als ik het koud heb of geil ben zijn ze best mooi. maar als je lekker bezig bent heb je het niet meer zo koud natuurlijk. ;)En ben je ook niet meer geil??quote:Ik zou wel gewoon zonder me onzeker te voelen naakt door de kamer willen lopen snap je, gewoon simpele dingen.Ja, het klinkt vast heel simpel hoor, maar dit soort dingen begint door ze gewoon te doen. Door de kamer lopen is al helemaal niet zo'n grote stap. Als je die gehad hebt, ga een naakt zwemmen of naar een naakt strand. Wedden dat je dan in 1 klap over je eigen gene heen bent!quote:Ik weet wel dat niet alles om uiterlijk draait, en ben ook echt wel gelukkig!Ja?quote:Maar toch kan t me soms echt psychologisch aantasten.Ja???quote:Ik zou DOLgraag een correctie willen ondergaanNatuurlijk. Want van snijden in gezond vlees, wordt de psyche vanzelf beter. Ga in godsnaam daar aan werken waar je resultaat behaalt!! IN JE HOOFD! Want als je nu snijdt, krijg je een korte opleving, tot je op een dag ontdekt dat je billen dikker dan 'de norm' zijn, je voeten te groot, je oren te klein, je neus te breed en ga zo maar door. Hoe is het toch mogelijk dat men tegenwoordig het de normaalste zaak van de wereld vindt om maar meteen te gaan snijden? Leer eerst maar eens jezelf accepteren!quote:maar dat is een beetje te duur voor een studentje.Gelukkig maar. Ik dacht dat de studenten van tegenwoordig allemaal blaakten van het zelfvertrouwen, maar dat is blijkbaar niet helemaal waar. Heb je niet beter geleerd dan dat alles 'maakbaar' is door medische ingrepen? Heb je niet geleerd om te werken met je eigen gaven?quote:(word dit nergens vergoed als ik t heel lief vraag???? haha).Ik denk dat de therapie eerder vergoed zal worden dan een nutteloze ingreep om symptomen te bestrijden. En dat is helemaal niet om te lachen.quote:Iemand feedback?Ja. Ik maak me meer zorgen om het feit dat je het doodnormaal schijnt te vinden om maar meteen om een borstcorrectie te roepen, in plaats van eens even te kijken wat het werkelijke probleem zou kunnen zijn.
Ik sluit me aan bij de reactie van Vlammetje.
Ik kan me hier behoorlijk aan storen eerlijk gezegd. Als je nu echt een complex had zou ik wel begrip kunnen tonen, maar je doet er zelf nogal lacherig over. Niemand is nu eenmaal perfect, get over it. Zelf heb ik een stoma en ik loop met rechte rug naakt door de kamer. Denk je dan dat het probleem bij jou echt je borsten zijn? Dit klinkt een beetje verwend in mijn oren.

Excuus dat ik nogal bot reageer, maar ik hoop dat je mijn punt snapt
quote:Cateye schreef op 08 mei 2011 @ 11:41:

[...]

Helemaal mee eens!! Wees blij dat je gezonde borsten hebt.

Iedere vrouw heeft andere borsten, en ja, tepels varieren ook in grootte. Maar alsjeblieft zeg, praat met respect over je lijf, dus ook over je borsten! Ja zo kan je alles wel relativeren natuurlijk. Iedereen heeft wel iets aan zijn lijf waar ie niet tevreden over is.
quote:jannaatje schreef op 08 mei 2011 @ 14:43:

Ik kan me hier behoorlijk aan storen eerlijk gezegd. Als je nu echt een complex had zou ik wel begrip kunnen tonen, maar je doet er zelf nogal lacherig over. Niemand is nu eenmaal perfect, get over it. Zelf heb ik een stoma en ik loop met rechte rug naakt door de kamer. Denk je dan dat het probleem bij jou echt je borsten zijn? Dit klinkt een beetje verwend in mijn oren.

Excuus dat ik nogal bot reageer, maar ik hoop dat je mijn punt snaptNou, ik herken het anders wel degelijk hoor. Ik heb toevallig net op een ander topic geschreven dat mijn onzekerheid voor het grootste deel voortkwam uit mijn giga voorgeven. Ik snap TO wel.
quote:jannaatje schreef op 08 mei 2011 @ 14:43:

Excuus dat ik nogal bot reageer, maar ik hoop dat je mijn punt snaptEn omdat jij een stoma hebt mag TO niet klagen over haar borsten? Snap ik ook even niet hoor.
Dus TO: ik HAD enorm lelijke tieten. Ben van cup 90G naar een fatsoenlijke cup 90D gegaan en nu heb ik hele mooie borsten.
quote:Vlammetje1203 schreef op 08 mei 2011 @ 13:28:

[...]

Ja. Ik maak me meer zorgen om het feit dat je het doodnormaal schijnt te vinden om maar meteen om een borstcorrectie te roepen, in plaats van eens even te kijken wat het werkelijke probleem zou kunnen zijn.Oh dus volgens jou zou het probleem dieper liggen? Is het zo moeilijk te geloven dat het ook wel eens zou kunnen zijn dat je tieten gewoon niet bij je lichaam passen?
Btw TO: ik denk dat je heel hard moet sparen wil jij je operatie vergoed krijgen. Dat gebeurt eigenlijk alleen maar als jij kan aantonen dat je er echt last van hebt.
Ik stoor me dan weer meteen aan al die mensen die meteen 'THERAPIE!!!!' roepen als je een borstverkleining wenst.
quote:evelynsalt schreef op 08 mei 2011 @ 14:48:

[...]

En omdat jij een stoma hebt mag TO niet klagen over haar borsten? Snap ik ook even niet hoor.Ze mag best klagen, ik wil haar alleen duidelijk maken dat minder geweldige borsten echt geen reden hoeven te zijn voor onzekerheid. Straks heeft ze een operatie ondergaan en is ze nóg geen stap verder. Daarbij heb je soms ook gewoon pech en moet je je daarbij neerleggen. Je kan nu eenmaal niet alles hebben.
quote:evelynsalt schreef op 08 mei 2011 @ 14:49:

Dus TO: ik HAD enorm lelijke tieten. Ben van cup 90G naar een fatsoenlijke cup 90D gegaan en nu heb ik hele mooie borsten.Dat is toch iets anders dan tepels van 4 centimeter?
ja dus? Haar motieven maken toch niks uit? Ze vindt ze niet mooi. Klaar.
quote:jannaatje schreef op 08 mei 2011 @ 14:53:

[...]

Ze mag best klagen, ik wil haar alleen duidelijk maken dat minder geweldige borsten echt geen reden hoeven te zijn voor onzekerheid. Straks heeft ze een operatie ondergaan en is ze nóg geen stap verder. Daarbij heb je soms ook gewoon pech en moet je je daarbij neerleggen. Je kan nu eenmaal niet alles hebben.Hoe kan jij dat nou voor TO beoordelen? Zoals ik eerder schreef waren mijn borsten voor het grootste deel de oorzaak van mijn onzekerheid. Misschien is dat voor TO ook wel zo.
quote:evelynsalt schreef op 08 mei 2011 @ 14:57:

[...]

Hoe kan jij dat nou voor TO beoordelen? Zoals ik eerder schreef waren mijn borsten voor het grootste deel de oorzaak van mijn onzekerheid. Misschien is dat voor TO ook wel zo.

Ja, maar volgens mij hoeft dat dus niet zo te zijn. Je kan inderdaad de oorzaak weghalen of ermee om te gaan.

TO vraagt hier om advies, nou dit is dus mijn advies.

Elk geval is anders, het is echt niet mijn bedoeling je persoonlijk aan te vallen
Maak je geen zorgen. Ik voel me in het geheel niet aangevallen. Dat ik dat schreef was slechts ter kennisgeving en om aan TO duidelijk te maken dat ik haar onzekerheid tav haar borsten heel goed snap.
iedere vrouw heeft andere borsten en iedere man houd van andere borsten.

maar alsof een man daar echt op let, noway.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven