Onzeker over borsten

08-05-2011 11:00 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen.

Ik heb hele lelijke tieten. Vind ik zelf.

Nu ben ik 22 jaar en heb ondertussen al meer als een half jaar geen seks gehad. Het lijkt wel of ik het niet durf. Eerst was ik een stuk actiever maar iets serieus ga ik meestal niet aan. Overigens nooit te horen gekregen dat ze lelijk zijn, misschien uit respect ofzo.

Verder ben ik wel heel tevreden over mezelf ik vind mezelf niet lelijk.

Maar die tieten...

Ze hangen. eigenlijk altijd al wel. Een beetje slap gewoon. Maar het ergste zijn de tepels. Die tepelhoven zijn groot, zo rond de 3/4 centimeter doorsnee op een b/c cup. Heeft iemand anders ook dit soort problemen? Ik ben best bang dat iemand er gewoon op afknapt. Als ik het koud heb of geil ben zijn ze best mooi. maar als je lekker bezig bent heb je het niet meer zo koud natuurlijk. ;)

Ik zou wel gewoon zonder me onzeker te voelen naakt door de kamer willen lopen snap je, gewoon simpele dingen.

Ik weet wel dat niet alles om uiterlijk draait, en ben ook echt wel gelukkig! Maar toch kan t me soms echt psychologisch aantasten.

Ik zou DOLgraag een correctie willen ondergaan maar dat is een beetje te duur voor een studentje. (word dit nergens vergoed als ik t heel lief vraag???? haha).

Iemand feedback?
Inderdaad: borsten!

Tieten klinkt respectloos!

Ik zeg maar zo (over die van mij): ze zijn niet groot, maar doen héél enthousiast mee als het nodig is...hahaha. Ik heb nog nooit iemand horen klagen!

Enthousiasme (c.q. passie) is belangrijker dan her en der wat schoonheidsfoutjes, hoor!
Ja het zal, maar als die schoonheidsfoutjes je zodanig in de weg zitten, dan kan dat een behoorlijke domper op dat enthousiasme zijn.
quote:Xander68 schreef op 08 mei 2011 @ 11:36:

[...]

Waar haal jij die onzin vandaan? Zou jij voor dat voor mij kunnen bepalen? Dacht het niet....

Wil jij dan met haar in bed belanden? Nee he. Dan wordt Erwt pissig.

HET GAAT DUS NIET OM JOU.

Duidelijk?

Ja, dat vind ik echt.
Iedereen kan hier nu wel heel hard roepen dat je jezelf moet accepteren, etc, maar ik kan me je gevoel goed voorstellen.

Mijn borsten zijn ook niet mooi, volgens de standaard, en vanwege leeftijd, lang borstvoeding geven en 11 kilo afvallen, zijn het nu nog net geen zakjes, maar het scheelt niet veel.

Ik keek erg op tegen naakt zijn bij mijn nieuwe lief.. Ik vind mezelf mooi, maar net die borsten niét, en ze horen nu eenmaal bij vrijen. (en bij mij :-) )

Maar mijn nieuwe lief zei dat hij echt wel weet dat een lichaam ouder wordt en niet eeuwig strak blijft, dat hij MIJ leuk vindt, en dus mijn lichaam, en bovendien vond hij dat ik nogal overdrijf

Probeer te genieten van je borsten: je bent nog maar 22, ze zijn vast veel mooier dan jij denkt, en over 15 jaar heb je spijt dat je er nu niet tevreden mee was :-)
Daar weet jij niks van. Ook jij zit dingen voor TO in te vullen. Op mijn 22ste vond ik niet mooi, op mijn 39ste ook niet.
quote:evelynsalt schreef op 08 mei 2011 @ 16:54:

Daar weet jij niks van. Ook jij zit dingen voor TO in te vullen. Op mijn 22ste vond ik niet mooi, op mijn 39ste ook niet.Niemand hier weet er iets van, we kennen TO toch ook niet? Ze wil advies en hoort hier andermans verhalen, nou die zijn allemaal anders. Ze kan zelf bepalen wat wel en niet op haar toepasbaar is.
Ik ben echt stomverbaasd over het zelfbeeld dat sommige vrouwen hebben. Op het Topic Borstverkleining (gezondheid) werden borsten in cup E/F als mismaakt beoordeeld! Pardon, moet ik dan echt en complex hebben met mijn cup G? Dacht het niet, wat is er mis met afwijkend zijn van wat een ander als normaal zou bestempelen?

* hijst zich maar weer in haar 'harnas' BH waarin mijn borsten er fantastisch uitzien*
quote:evelynsalt schreef op 08 mei 2011 @ 14:50:

[...]

Oh dus volgens jou zou het probleem dieper liggen? Is het zo moeilijk te geloven dat het ook wel eens zou kunnen zijn dat je tieten gewoon niet bij je lichaam passen?Tja, ik loop zelf met twee borsten in cup F rond. Ik ben geen moeder, heb nooit gezoogd, en zo zijn ze gewoon gegroeid. dacht jij dat die 'bij mijn lichaam pasen'? Met dat gewicht?

Ik denk dat iemand met 22 jaar en een pronte cup C, echt niets te klagen heeft!
Ik heb een gewone Bcup, maar met mijn tepelhof is 4/5 cm doorsnee.

En ze worden alleen hard als ze aangeraakt worden, zelfs als ik enorm op gewonden ben dan worden ze niet echt hard ofzo..

Maar ik ben tijdens de sex bezig met andere dingen dan me druk te maken of mijn tepels wel hard zijn.

Ik heb geen relatie maar wel gewoon sex, en ik krijg alleen maar te horen dat ze het zo geil vinden grote tepels.

Ik denk dat je je er niet druk over moet maken.. De mannen zijn allang blij dat ze je borsten mogen zien/aanraken etc.
En iemand met F ook niet
quote:jannaatje schreef op 08 mei 2011 @ 17:22:

[...]

Niemand hier weet er iets van, we kennen TO toch ook niet? Ze wil advies en hoort hier andermans verhalen, nou die zijn allemaal anders. Ze kan zelf bepalen wat wel en niet op haar toepasbaar is.TO vroeg advies over een borstcorrectie. En vervolgens krijgt ze te horen dat ze zichzelf maar moet accepteren zoals ze is. Niet echt logisch he?
quote:Beukenootje schreef op 08 mei 2011 @ 17:32:

Ik ben echt stomverbaasd over het zelfbeeld dat sommige vrouwen hebben. Op het Topic Borstverkleining (gezondheid) werden borsten in cup E/F als mismaakt beoordeeld! Pardon, moet ik dan echt en complex hebben met mijn cup G? Dacht het niet, wat is er mis met afwijkend zijn van wat een ander als normaal zou bestempelen?

* hijst zich maar weer in haar 'harnas' BH waarin mijn borsten er fantastisch uitzien*Nou veel plezier dan maar in je harnas BH. Lijkt me verdomd lastig zitten.
quote:Vlammetje1203 schreef op 08 mei 2011 @ 17:38:

[...]

Tja, ik loop zelf met twee borsten in cup F rond. Ik ben geen moeder, heb nooit gezoogd, en zo zijn ze gewoon gegroeid. dacht jij dat die 'bij mijn lichaam pasen'? Met dat gewicht?

Ik denk dat iemand met 22 jaar en een pronte cup C, echt niets te klagen heeft!Ja, die van mij zijn ook 'zo gegroeid' en zelfs zo gebleven toen ik ben afgevallen. Voor mij was die verkleining letterlijk en figuurlijk een opluchting. Blijf jij maar maar lekker met die zware borsten rondlopen. Ik ben blij dat ik het wel gedaan heb.
wis
anoniem_115044 wijzigde dit bericht op 08-05-2011 19:31
Reden: dubbel
% gewijzigd
En gezien de reacties hier waag ik het te betwijfelen of TO uberhaupt nog terugkomt. En gelijk heeft ze.
evelynsalt, sorry jezus kom eens even naar beneden , jij reageert wel heel vijandelijk.

Het lijkt wel alsof jij allemaal weet hoe het zit en niemand anders.

TO vraagt verschillende dingen dus niet alleen over een correctie. En TO is jouw niet, mij niet en niemand anders van het forum (bij mij weten) dus laat haar zelf de dingen lezen wat hier geschreven zijn. En laat haar zelf beslissen wat ze wil en welke info zij belangrijk vind.
Tja, als jij dat al vijandig vind dat stel ik voor dat je me gewoon negeert ok?
Nee als ik iets vijandig vind over komen, is het niet nodig omdat te negeren. Vind het alleen jammer dat je het nodig vind om zo te reageren.

Maar TO ik hoop dat iets aan dit topic hebt, want zoals jezelf heb gelezen of nog gaat lezen staan er heel verschillende adviesen op.
Als je bang bent dat iemand nu op je borsten afknapt dan moet dat maar nu gebeuren. Want wat denk je dat er in de (verre) toekomst met je borsten gaat gebeuren? Dan kunnen ze beter nu afknappen dan over 20 jaar. (Vind het potentieel afknappen op vorm/model/grootte borsten van sexpartner GEEN reden voor plastische ingreep.)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben zelf ook jarenlang onzeker geweest over mijn borsten. Ik heb ook grote tepeloven en heel veel straie. Maar kan me er nu niet echt meer zo heel druk om maken. Ik zou nog steeds niet snel topless ofzo gaan lopen, maar ben er niet meer mee bezig tijdens de seks ofzo. Daarnaast vind ik 'nep' borsten ook niet altijd even mooi, en mijn vriend al helemaal niet. Toen ik in het begin van onze relatie wel eens heb laten vallen niet tevreden te zijn over mijn borsten en misschien wel een operatie wilde, reageerde hij echt met afschuw. Mijn vriend wil een 'natuurlijke' vriendin en niet 1 die van alles aan haar lichaam heeft laten aanpassen. Dan maar wat minder perfecte borsten, zo heeft iedereen wel iets.
quote:vogelbekdier schreef op 08 mei 2011 @ 21:30:

evelynsalt, sorry jezus kom eens even naar beneden , jij reageert wel heel vijandelijk.

Het lijkt wel alsof jij allemaal weet hoe het zit en niemand anders.

Evelysalt heeft zelf een (cosmetische??) BVK/correctie gehad en voelt ook in een ander topic erg de behoefte om dat ten koste van alles te verdedigen en een ander te adviseren.

Ben zelf nooit onzeker geweest over mijn borsten, begrijp werkelijk niet wat er nu zo afschuwelijk kan zijn aan cup G (in mijn geval).
anoniem_18629 wijzigde dit bericht op 09-05-2011 05:49
Reden: Was nog niet helemaal klaar
% gewijzigd
Dag TO,

Ik herken je gevoel heel goed. Mijn borsten hangen echt en ze verschillen ieder een cupmaat. Ook ik heb eens gedacht aan een correctie, maar aan de andere kant: ik ben ik en daar horen ook die borsten bij. Ze zitten wel prachtig in een beugel bh en bikini, dus wat doet het ertoe dat ze voor de spiegel wat minder zijn?

Dat wat Aletta Jacobs schrijft ervaar ik dus ook: ik heb bedpartners gehad en nu een vriend die zeggen dat ik lekkere en mooie borsten heb. Die danken dus wel op hun knietjes.

Door de complimentjes bloei ik dus wel een beetje op en kan ik beter in de spiegel kijken. Maar ik confronteer me ook vaak met mijn eigen boezem en sta ik er uiteindelijk toch positief in.
quote:Beukenootje schreef op 09 mei 2011 @ 05:47:

[...]

Evelysalt heeft zelf een (cosmetische??) BVK/correctie gehad en voelt ook in een ander topic erg de behoefte om dat ten koste van alles te verdedigen en een ander te adviseren.

Ben zelf nooit onzeker geweest over mijn borsten, begrijp werkelijk niet wat er nu zo afschuwelijk kan zijn aan cup G (in mijn geval).Alsof jij niet ten koste van alles kost loopt te verkondigen hoe fantaaaaaaaaaaaastisch zo'n cup G en dat je weeeeeeeeeeeeeerklijk niet begrijpt wat daar nou zo afschuwelijk aan kan zijn, want stel je eens voor dat er vrouwen zijn, die zich - o gruwel! laten opereren aan hun borsten! En dat geldt ook voor het andere topic: jij dendert daar binnen, roept tegen de betreffende TO hoe onverstandig het wel niet is om te gaan snijden in een gezond lichaam en dan nog verbaasd zijn als iedereen daar over je heenvalt?! Je moet je schamen!
Sorry Evelynsalt, dat doe ik niet. Waarvoor moet ik mij schamen dan? Voor mij G cup? Omdat ik niet jouw mening (en van anderen die een BVK hebben ondergaan) deel?

Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je je als volwassen vrouw schaamt voor een cup C zoals TO en je druk maakt over de grootte van je tepelhof.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven