Onzeker over borsten

08-05-2011 11:00 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen.

Ik heb hele lelijke tieten. Vind ik zelf.

Nu ben ik 22 jaar en heb ondertussen al meer als een half jaar geen seks gehad. Het lijkt wel of ik het niet durf. Eerst was ik een stuk actiever maar iets serieus ga ik meestal niet aan. Overigens nooit te horen gekregen dat ze lelijk zijn, misschien uit respect ofzo.

Verder ben ik wel heel tevreden over mezelf ik vind mezelf niet lelijk.

Maar die tieten...

Ze hangen. eigenlijk altijd al wel. Een beetje slap gewoon. Maar het ergste zijn de tepels. Die tepelhoven zijn groot, zo rond de 3/4 centimeter doorsnee op een b/c cup. Heeft iemand anders ook dit soort problemen? Ik ben best bang dat iemand er gewoon op afknapt. Als ik het koud heb of geil ben zijn ze best mooi. maar als je lekker bezig bent heb je het niet meer zo koud natuurlijk. ;)

Ik zou wel gewoon zonder me onzeker te voelen naakt door de kamer willen lopen snap je, gewoon simpele dingen.

Ik weet wel dat niet alles om uiterlijk draait, en ben ook echt wel gelukkig! Maar toch kan t me soms echt psychologisch aantasten.

Ik zou DOLgraag een correctie willen ondergaan maar dat is een beetje te duur voor een studentje. (word dit nergens vergoed als ik t heel lief vraag???? haha).

Iemand feedback?
quote:nulmaar schreef op 08 mei 2011 @ 11:00:

Hallo iedereen.

Ik heb hele lelijke tieten. Vind ik zelf.

Ik ben best bang dat iemand er gewoon op afknapt. Als ik het koud heb of geil ben zijn ze best mooi. maar als je lekker bezig bent heb je het niet meer zo koud natuurlijk. ;)

Dus als je lekker bezig bent, ben je niet opgewonden?

Heb geen tip voor je waardoor je tevredener kunt zijn over je borsten, enige oplossing is plastische chirurgie helaas!
begin eens om met wat meer respect over je borsten te praten. Tieten klinkt ook nogal denigrerend.
Mannen danken god op hun blote knietjes als ze met jou in bed belanden. Ze gaan dan echt niet meer lopen miepen over de details van je borsten.
Op m'n 22ste had ik al 22 jaar geen seks gehad. Dus een half jaar valt best mee.

Meid, let niet zo op je borsten. Vergelijk jezelf i.i.g. niet met foto's in tijdschriften op op internet.

Wordt lid van een sportschool of ga naar de sauna en kijk om je heen. Waarschijnlijk heb jij de mooiste borsten van de vrouwen om je heen.
quote:AlettaJacobs schreef op 08 mei 2011 @ 11:09:

Mannen danken god op hun blote knietjes als ze met jou in bed belanden. Ze gaan dan echt niet meer lopen miepen over de details van je borsten.Dit ook.
quote:nulmaar schreef op 08 mei 2011 @ 11:00:

Ik zou DOLgraag een correctie willen ondergaan maar dat is een beetje te duur voor een studentje. (word dit nergens vergoed als ik t heel lief vraag???? haha).

Nee, natuurlijk wordt dat niet vergoed.

Ga lekker een baantje nemen, daar heb je als studentje voldoende tijd voor. Kun je sparen voor een vergroting van je tieten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je hebt gelijk, heb moeite ze te accepteren ;)

Zijn er trouwens ervaringen van mannen die zijn afgeknapt op de borsten van een dame? Ben daar toch wel benieuwd naar.
Ik geloof niet dat mannen zo snel afknappen op borsten hoor; ze vinden het meestal maar wat prachtig dat ze ze uberhaupt te zien krijgen. Ik vind mijn eigen borsten momenteel ook niet om aan te zien (slappe hap na zwangerschap) maar manlief heeft er nog steeds veel lol mee.

Ook grote tepels vallen bij diverse mannen in de smaak. Typ voor de gein eens 'grote tepels' in bij google (tip: niet verder klikken als je net aan het eten bent o.i.d.).

Verder zijn er grofweg twee manieren van omgaan met dit probleem: 1. accepteren 2. operatie.

Accepteren werkt het beste als je zo vaak mogelijk tegen jezelf zegt dat je borsten prachtig zijn, en grote tepels superhot. Echt, je zult zien dat je het gaat geloven! Zo niet, dan moet je toch een operatie overwegen. Wellicht kun jer ervoor sparen? Heb je iets moois in het vooruitzict!

Mannen danken god op hun blote knietjes als ze met jou in bed belanden. Ze gaan dan echt niet meer lopen miepen over de details van je borsten.
quote:nulmaar schreef op 08 mei 2011 @ 11:12:

Je hebt gelijk, heb moeite ze te accepteren ;)

Zijn er trouwens ervaringen van mannen die zijn afgeknapt op de borsten van een dame? Ben daar toch wel benieuwd naar.

Ik geloof dat er geen 1 man is die dusdanig afknapt op borsten dat ze daardoor niet meer zouden willen vrijen, knuffelen of wat dan ook!

En mocht je wel zo'n onbenul tegenkomen, wees dan blij dat je die de deur kan wijzen, die gaat het niet om jou maar om je voorgevel en die wil je toch niet in je bed tegenkomen?
Ik vind het in en in triest dat het zo moeilijk is voor , wat mij betreft, veel vrouwen om onvoorwaardelijk van jezelf te houden en alles te waarderen wat je bent en hebt.

Zelf heb ik ook grote tepelhoven op een maatje b/c en ik vind mijn borsten prachtig. Ik heb er ook nooit bij stil gestaan dat er een criterium voor is, wat mij betreft zijn alle borsten mooi. Ik snap met de beste wil van de wereld het gezanik niet over hoe dat dan wel zou moeten zijn en hoe kom je er in hemelsnaam bij om te willen laten snijden in een gezond lichaam.

Vergelijk je hier maar eens mee en hou op met zeuren.

Je borsten zijn kerngezond, dus is er niets mis mee.
Neem 100 borsten en alle 100 zullen er anders uit zien

grote, kleine, hangers, peertjes, appeltjes, theezakjes..

Maar wat de een mooi vindt vindt de ander niet mooi

Het punt is, je zal het er mee moeten doen

En anders een krantenwijk (of twee) nemen en een afspraak maken bij de plastisch chirurg
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Mannen danken god op hun blote knietjes als ze met jou in bed belanden. Ze gaan dan echt niet meer lopen miepen over de details van je borsten.quote:StabiloBoss schreef op 08 mei 2011 @ 11:09:

Op m'n 22ste had ik al 22 jaar geen seks gehad. Dus een half jaar valt best mee.

Meid, let niet zo op je borsten. Vergelijk jezelf i.i.g. niet met foto's in tijdschriften op op internet.

Wordt lid van een sportschool of ga naar de sauna en kijk om je heen. Waarschijnlijk heb jij de mooiste borsten van de vrouwen om je heen.quote:Aureel schreef op 08 mei 2011 @ 11:13:

Ik geloof niet dat mannen zo snel afknappen op borsten hoor; ze vinden het meestal maar wat prachtig dat ze ze uberhaupt te zien krijgen. Ik vind mijn eigen borsten momenteel ook niet om aan te zien (slappe hap na zwangerschap) maar manlief heeft er nog steeds veel lol mee.

Ook grote tepels vallen bij diverse mannen in de smaak. Typ voor de gein eens 'grote tepels' in bij google (tip: niet verder klikken als je net aan het eten bent o.i.d.).

Verder zijn er grofweg twee manieren van omgaan met dit probleem: 1. accepteren 2. operatie.

Accepteren werkt het beste als je zo vaak mogelijk tegen jezelf zegt dat je borsten prachtig zijn, en grote tepels superhot. Echt, je zult zien dat je het gaat geloven! Zo niet, dan moet je toch een operatie overwegen. Wellicht kun jer ervoor sparen? Heb je iets moois in het vooruitzict!quote:Kier_V schreef op 08 mei 2011 @ 11:15:

[...]

Ik geloof dat er geen 1 man is die dusdanig afknapt op borsten dat ze daardoor niet meer zouden willen vrijen, knuffelen of wat dan ook!

En mocht je wel zo'n onbenul tegenkomen, wees dan blij dat je die de deur kan wijzen, die gaat het niet om jou maar om je voorgevel en die wil je toch niet in je bed tegenkomen?hahahaha! thanks voor de lieve reacties....
quote:Cateautje schreef op 08 mei 2011 @ 11:17:

Ik vind het in en in triest dat het zo moeilijk is voor , wat mij betreft, veel vrouwen om onvoorwaardelijk van jezelf te houden en alles te waarderen wat je bent en hebt.

Zelf heb ik ook grote tepelhoven op een maatje b/c en ik vind mijn borsten prachtig. Ik heb er ook nooit bij stil gestaan dat er een criterium voor is, wat mij betreft zijn alle borsten mooi. Ik snap met de beste wil van de wereld het gezanik niet over hoe dat dan wel zou moeten zijn en hoe kom je er in hemelsnaam bij om te willen laten snijden in een gezond lichaam.

[afbeelding]

Vergelijk je hier maar eens mee en hou op met zeuren.

Je borsten zijn kerngezond, dus is er niets mis mee.

thanks, dit moest ik misschien eventjes horen... x

quote:Summerdance schreef op 08 mei 2011 @ 11:21:

Neem 100 borsten en alle 100 zullen er anders uit zien

grote, kleine, hangers, peertjes, appeltjes, theezakjes..

Maar wat de een mooi vindt vindt de ander niet mooi

Het punt is, je zal het er mee moeten doen

En anders een krantenwijk (of twee) nemen en een afspraak maken bij de plastisch chirurg thanks..:)
Denk trouwens ook even aan de tijd dat je misschien kinderen zou willen krijgen. Misschien wil je dan ook borstvoeding geven. Volgens mij is borstvoeding geven na een operatie in ieder geval minder makkelijk/soms onmogelijk. Ook iets om bij stil te staan ook al is het nu nog niet relevant voor je.
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 08 mei 2011 @ 11:25:

Denk trouwens ook even aan de tijd dat je misschien kinderen zou willen krijgen. Misschien wil je dan ook borstvoeding geven. Volgens mij is borstvoeding geven na een operatie in ieder geval minder makkelijk/soms onmogelijk. Ook iets om bij stil te staan ook al is het nu nog niet relevant voor je.Niet alleen dat. Als je in je borsten laat snijden , dan worden er zenuwbanen doorgesneden en dat komt niet meer goed, waardoor het gevoel uit je borsten verdwijnt. Borsten staan via zenuwverbindingen in contact met met heel veel delen in het lichaam die de sexualiteit regulren. Het lijkt me vreselijk om op dat gebied geen gevoel meer te hebben.

Waar haal jij die onzin vandaan? Zou jij voor dat voor mij kunnen bepalen? Dacht het niet....
Ik heb ooit een een borstverkleining gehad.

Maar dat had te maken voor het gewicht en daarvoor heb ik het laten doen. Dat ze daarnaast ook niet heel erg mooi waren was nog eens niet het probleem.

Maar weetje ik heb er nooit last van gehad met mijn oude borsten dat mannen waar ik een relatie mee heb gehad ze lelijk of wat dan ook zouden vinden. Ze vonden mij leuk lief aantrekkelijk en vonden het nooit een probleem om er aan te zitten, haha.

o ja de opmerking over de borstvoeding klopt wel, ligt er aan wat voor operatie je krijgt. Ik weet dat ik nooit meer borstvoeding zou kunnen geven. Die keuze heb ik ook nog afgewogen, maar vond mijn gezondheid voor nu belangrijker.
Hoe kun jij überhaupt beoordelen of je "tieten" mooi zijn of niet? Je valt toch niet op vrouwen?

(Tenzij het zoiets is als op Cateautjes geposte foto natuurlijk dan is het logisch dat je het als een afbreuk aan je uiterlijk ziet.)

En verder heb je wrsch. weinig (echte) vrouwen naakt gezien anders had je wel geweten dat de tepelgrootte enz. erg kan verschillen. Maar die mannen waar je mee naar bed gaat hebben wél (veel) echte vrouwen naakt gezien, dus die weten wel dat zoiets normaal is.
Volgens mij is er wel een mogelijkheid om dat vergoed te krijgen, maar vraag je af of je dat echt wilt. Is het niet fijner om gewoon te genieten van je lijf?
Smeer voor je in je blote borsten rond gaat huppelen wat luuf of vicks op je tepels. Gegarandeerd dat ze mooi puntig zijn!
quote:Cateautje schreef op 08 mei 2011 @ 11:31:

[...]

Niet alleen dat. Als je in je borsten laat snijden , dan worden er zenuwbanen doorgesneden en dat komt niet meer goed, waardoor het gevoel uit je borsten verdwijnt. Borsten staan via zenuwverbindingen in contact met met heel veel delen in het lichaam die de sexualiteit regulren. Het lijkt me vreselijk om op dat gebied geen gevoel meer te hebben.

Nou nou, geen gevoel meer hebben in je borsten..............

Ik weet niet maar in mijn borsten zitten nog steeds gevoel en mijn tepels zijn juist gevoeliger geworden. Je kan natuurlijk ook het tegen overgestelde krijgen daar niet van... Dus er is altijd een risco. Maar wat meer genuaceerder mag wel.
quote:Starshine schreef op 08 mei 2011 @ 11:05:

begin eens om met wat meer respect over je borsten te praten. Tieten klinkt ook nogal denigrerend.

Helemaal mee eens!! Wees blij dat je gezonde borsten hebt.

Iedere vrouw heeft andere borsten, en ja, tepels varieren ook in grootte. Maar alsjeblieft zeg, praat met respect over je lijf, dus ook over je borsten!
Mijne zijn zeker niet prachtig, maar 'functioneren' prima.

Misschien een tip om je borsten niet zozeer als (esthetisch) mooi te bekijken/beoordelen (vorm, grootte etc.) maar meer als 'lekker'?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven