mensen op hyves blokkeren?

09-05-2011 19:11 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Hopelijk kan hier iemand mij helpen. Ik heb laatst mijn hyves opgeschoond. Ik wilde een paar mensen blokkeren. Volgens de uitleg moest ik die mensen eerst als vriend verwijderen en dan blokkeren. Na het verwijderen kan ik die mensen niet vinden om te blokkeren. Wat doe ik fout?
Als je ze als vriend verwijderd, dan komen ze toch niet meer op je hyves?

Of krijg je daarna veel uitnodigingen van ze?
Die mensen hebben dan hun instellingen zo staan, dat ze niet via het Hyves zoeksysteem gevonden kunnen worden.
Doe de link van die vrienden die je wilt blokkeren eerst bij je favorieten zetten. Als je ze dan verwijderd hebt kan je die link opzoeken en daarna blocken. Snap je???
Het is misschien een omweg. Maar misschien kun je voor het verwijderen in de adresbalk van internet kijken hoe hun hyves heet. bijv. blabla.hyves.nl

En dit na het verwijderen opnieuw in de internetbalk tikken en dan blokkeren.

Of je profiel blokkeren zodat alleen jou vrienden alles kunnen bekijken (je kunt dan zelf ook niet op iemand anders zijn profiel kijken)
Bedankt, wat een snelle reacties.

@Sam Ik heb nog updates van iemand ontvangen. Snap niet helemaal hoe dat kan.

@bommi daar was ik al bang voor. Ik kan ze nu niet met de zoekfunctie vinden.

@Vonnie Ik ben bang dat ik daar dus nu te laat voor ben.
dan zet je je privacy toch op alleen vrienden.

Als je ze toch al ontvriend hebt kunnen ze verder niets meer bij je zien
quote:boterblommetje schreef op 09 mei 2011 @ 19:37:

dan zet je je privacy toch op alleen vrienden.

Als je ze toch al ontvriend hebt kunnen ze verder niets meer bij je zienIk heb het al op alleen vrienden staan, sommige dingen zelfs op niemand. Ik vond het alleen zo vreemd dat ik een update had ontvangen van iemand die ik had geblokkeerd.
misschien net gekruist ofzo?

Maar bij de homepagina kun je bij zo'n post met je muis erover en dan verschijnt er ergens een optie om van die persoon geen updates van de www te krijgen.

Bedoel je dat ?

Of kan het zijn dat je op die persoon blog of www ooit gereageerd hebt?

Dan heb je waarschijnlijk: notificaties van reacties na mij daar laten staan....daar steet ie automatisch op ingesteld
quote:boterblommetje schreef op 09 mei 2011 @ 19:50:

misschien net gekruist ofzo?

Maar bij de homepagina kun je bij zo'n post met je muis erover en dan verschijnt er ergens een optie om van die persoon geen updates van de www te krijgen.

Bedoel je dat ?

Of kan het zijn dat je op die persoon blog of www ooit gereageerd hebt?

Dan heb je waarschijnlijk: notificaties van reacties na mij daar laten staan....daar steet ie automatisch op ingesteld

Ik hoop dat het elkaar gekruist heeft.

Waar kan ik dat vinden van de notificaties?
onder de desbetreffende blog of www waar je de update van kreeg.

Als je een reactie geeft staat het eronder... Dan kun je die ook aanpassen in :geen notificaties bij reacties van anderen
quote:boterblommetje schreef op 09 mei 2011 @ 20:29:

onder de desbetreffende blog of www waar je de update van kreeg.

Als je een reactie geeft staat het eronder... Dan kun je die ook aanpassen in :geen notificaties bij reacties van anderenDank je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven