Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
ja dat is zonde Moon maar je hebt het tenmiste en nog redelijk vroeg gevonden.
Dat is waar.

Weten jullie hoe het werkt bij de noodapotheek? Kan ik gewoon heengaan of moet ik bellen oid?

De dame van de gewone apotheek benadrukte meerdere malen dat die apotheek echt voor noodgevallen is (dit is een noodgeval vind ik, anders slaap ik niet).

Die apotheek is net verhuisd en ik zie weinig gegevens online.
Mijn man is een keer naar de nachtapotheek gegaan voor pammen. Was erg duur weet ik nog.

Hij is toen gegaan na de psycholoog en huisarts gesproken te hebben. Weet dus niet of je gewoon kan gaan. Kun je wel een telefoonnummer vinden Moon? Ik zou dan even bellen voor je daar staat en je had moeten bellen.
Choco, ik heb het recept al dus er hoeft geen arts of psycholoog meer bij te komen.

Ik weet niet of ze daar geld voor in rekening brengen? Idd maar even een nummer zoeken dan.

Ze zullen dan toch niet het telefoontje in rekening brengen?
Bij de gewone apotheek waren de pammen gratis (vergoed), bij die apotheek niet.

Je kunt toch gewoon even bellen? En voor een telefoontje krijg je geen rekening toch? Is toch gewoon om informatie vragen? Vind ik wat anders dan een telefonisch consult bij de HAP.
Bah ik ben echt stikchagrijnig.

Ik heb net heel veel krantjes doorgenomen voor vacatures en er was niks dat ik leuk zou vinden. Voel me meteen weer een loser.

Ga maar ff op monsterboard kijken. Misschien pept dat me op.
had je niks meer gehoord op die ene functie dat voor selecteren van problemen choco? *of haal ik nou mensen/topics door elkaar*

Moon, idd gewoon even bellen en situatie uitleggen dan weet je zeker waar je aan toe bent.

Ben net boodschappen wezen doen en kwam thuis was zo warm en bedacht me dat ik een ventilator moet kopen. En toen ineens bedacht ik me dat we in dit huis een ventilator lamp hebben hangen. ha zit nu dus lekker koel. Jeetje zie nu ook dat het 24,5 graden in huis is geen wonder dat ik het warm heb.
Dat was ik iebs maar ik vind alles te hoog gegrepen voor me. En man wil met me praten maar daar heb ik geen zin in omdat ik voor vacatures zit te kijken, noemt ie me een kleuter.

Ik heb een topdag. Mag ik al naar bed?
chooc, misschien juist wel goed om even te stoppen om te kijken naar vacatures en ff met je man te praten. En daarna hop naar bed
Zo, daar waren we weer. 2de deel van de dag was ook lekker, gesport, getut en boodschappies gedaan. Toen naar schoonmoeder om naar de kleine man te gaan, manlief kwam ons daar weer ophalen uit zijn werk.

Eindelijk weer eens was uitgebreider gekookt, ik heb lekker lassagnette gemaakt, en wat is het dan fijn als je 2jarige slechtetende peuter zijn hele bordje leeg eet en dan zegt, hmmmm het was lekker mama!

Dus nog steeds gewoon een goede dag.

Maar... waarom krijg ik dan out of the blue een `blue` gevoel? Niets gebeurd, alleen maar een gezellige dag gehad en toch als afsluiting word ik ineens heel erg moe en depri?

Kennen jullie dat? Na zo'n leuke dag dat je je dan toch klote (sorry voor bewoording) voelt...

Wou dat ik wist waar het vandaan kwam. Heb ze namelijk wel meer de laatste tijd.

Morgen word ik als het goed is gebeld door psych om afspraak in te plannen, ze heeft de intake namelijk a.s. donderdag ingepland, maar dan werk ik en ik wil het op ma. of dinsdag doen, dat zijn m'n vrije dagen.

Maar goed, hopelijk duurt dat dan niet weer weken...

Choco vergeet voor vandaag even die vacatures en richt je op iets anders, even ontspannen en wat leuks doen *note for myself: ook maar luisteren naar dat advies, is wel handig om wat afleiding te hebben...*

Moon, heb je al gebeld? Bij ons is noodapotheek ook voor niet noodgevallen, maar vraag maar even na voor de zekerheid...

Yellow, lekker gezwijmeld in de bieb???
XXX

(Sorry ik haal even wat weg, het is te herkenbaar. Excuses voor degenen die het nog niet gelezen hadden. Ik was boos over iets)
moon . misschien moet je het even laten rusten, en dan morgen even een kort mailtje sturen met wat je eigenlijk nu ook zegt. En als hij het dan niet snapt, dan snapt hij het niet. Dat is zijn onvermogen dan, niet dat van jou

Was het nog gelukt met de apotheek? Wij hebben hier in Amsterdam 1 apotheek die altijd tot 10 uur open is in de avond (en ook 's nachts als nachtapotheek) is er niet zoiets bij jou?

Polkadotje, vervelend dat je nu een blue gevoel hebt. Misschien juist ook omdat je weer thuis bent en 'niets' te doen hebt?

Iebs, ben je beetje opgekikkerd? Wel fijn datje gewoon een ventilator hebt, die van mij staat al klaar, maar heb hem nog niet gebruikt

Choco Ik zou de vacatures even laten, en morgen of over een paar dagen weer verdergaan. Even laten rusten kan heel veel helpen soms.

Mika, goed van je dat je het gewoon netjes oplost met de buren, kan me best voorstelen dat het voor hen vervelend is ook. Ik hoop dat het allemaal in orde komt met de belastingdienst.
Yellow, en hoe is het jou vergaan vandaag?
Ja er is een nachtapotheek. Ik zit nog even bij te komen en dan ga ik nadenken over die apotheek.

XXXX

Denk er echt over te stoppen met dit project. Ik heb geen energie voor dit gedoe.

Wilde er eerst al niet eens aan beginnen dus het is niet puur vanwege dit van vanavond. Meer dat ik heb ingestemd terwijl ik wist weinig tijd te hebben.
Ik heb gestudeerd en op overig real time lopen posten over mijn fling in de bieb. Helemaal geen echte fling natuurlijk , maar ik had hem al eens eerder gezien, knappe jongen. Het klinkt misschien suf, maar doordat ik wel even mijn hart wat sneller voelde gaan, had ik weer het idee dat ik leefde. Dat ik misschien ooit nog wel iemand leuk zou kunnen vinden.

En ik heb heel hard gestudeerd, en morgen weer de hele dag en nacht, ik begin er vertrouwen in te krijgen.
Nou Yellow kan het me goed voorstellen, met die fling. Dat je even denkt: hehe ik ben er weer.

Had je ook contact met hem of heb je alleen zitten zwijmelen?

XXX
Moon adem in en adem uit. Ik vind dat je ook gelijk hebt hoor. Als hij er niet mee eens is das pech voor hem.

Heb jij je medicijnen al opgehaald?

Choco ondanks dat je sjaggie bent moet ik wel steeds om je lachen. Je kan zo mooi uit de hoek komen
Ja ik moet er over ophouden nu en blijven ademen Moet zeggen dat het schrijven me weer erg oplucht.

Denk dat hij de mail ook vanuit een soort boosheid heeft geschreven wellicht.

Nee ik moet de apotheek nog bellen en dan heen gaan (maar is 24 uur open). Ik moet nog even rustig worden anders ben ik bang dat ik degene die aan de telefoon komt ook ga afblaffen als ik niet goed geholpen word.

Ben niet zo snel boos maar als ik boos ben, ben ik ook op iedereen boos (behalve op jullie )
Oja dit wilde ik van jullie weten

Kunnen jullie de teksten van iedereen onthouden wat hier word geschreven?

Ik bedoel er staat iets op pagina 152 waar je op wilt reageren en op pagina 151 ook. Ja ik kan niet zoveel onthouden, dus misschien ligt het aan mij.

Ik kan ook citeer doen maar dan krijg je veel posts van mij.

Iemand leg eens uit als je begrijpt wat ik bedoel
even een egobericht maar heb zojuist mijn collega gebeld die 1 van mijn clienten heeft overgenomen en vanavond dienst had. Heb gezegd dat ik mijn client terug wil per volgende week. (ze wist al dat dit eraan zat te komen is een leuke meid)

Nu heb ik afgesproken dat ik maandag en vrijdag weer naar bewuste client ga heb haar gevraagd of ze door wil geven dat ik maandag om 10.00 bij hem ben. oef toch wel spannend.

Verder al mijn afspraken van komende week opgeschreven. Blijkt dat ik maandag om 14.30 bij de psychiater moet zijn en om 16.00 komt HV hierheen moet me haasten dus hopelijk loopt het niet uit. Drukke dag dan in de ochtend werken en daarna dit. Verder 2 verjaardagen volgende week.

Morgen bloed prikken en woensdagochtend naar de bedrijfsarts en in de middag naar de hypotheker. Druk, druk, druk
quote:mika65 schreef op 09 mei 2011 @ 20:58:

Oja dit wilde ik van jullie weten

Kunnen jullie de teksten van iedereen onthouden wat hier word geschreven?

Ik bedoel er staat iets op pagina 152 waar je op wilt reageren en op pagina 151 ook. Ja ik kan niet zoveel onthouden, dus misschien ligt het aan mij.

Ik kan ook citeer doen maar dan krijg je veel posts van mij.

Iemand leg eens uit als je begrijpt wat ik bedoel Ik kan ook niet alles onthouden ik doe mijn best maar het is hier best druk de laatste tijd. Soms post ik het in tweeen 1 van de ene pagina 1 van de andere.
is die apotheek ver weg Moon of ben je er zo?
t Is best een eind fietsen, 5 km denk ik. Niet echt zin in.

Denk dat ik eerst even ga douchen. Douchen en haar wassen moest toch. Dan ben ik daarna misschien wat rustiger.

(reageer zo nog even)
Mika ik kan ook niet alles onthouden hoor.

Soms kan ik zelfs niet alles opnemen, dan zit mijn hoofd zo vol dat het allemaal niet doordringt.

Ik denk niet dat er echt iets mis is met je
Yellow ben je morgen de hele dag en nacht aan het studeren? Kijk je wel uit dat je direkt niet te gek doet.

Leuk dat je verliefd bent!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven