Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

5 uur! Wow man, jij bent volgens mij de enige hier met een leven!

Jouw moeder is te cewl daarvoor Dier Bij schoonloeder past het dan weer beter

Zwarte voegen? Da`s design man!
Gadver de gadver, heb vieze sjippies gegeten. Fout gekochte tortillasjipies Mexican Chili ipv gewoon naturel, blugh

Kind wakker, voedsel!!
Mijn vader is homo

Mijn vader is ook een homo maar oftie ook echt op mannen valt weet ik niet
Haha Pep mijn vader is ook een homo

Euhl niet goede chips is niet goed, hop hop naar de dichtsbijzijnde tankstation of Kess er op af sturen die is altijd dichtbij een tankstation, dat kan niet.

Een leven als je om 5 uur snachts thuis komt...is de vraag Kon geen fatsoenlijk gesprek meer houden met de aardige taxi man
5 uur?!??! En hoe laat was je wakker? 5 uur, dat red ik volgens mij niet eens meer

Goed dat jullie chips noemen. Starman is naar videotheek, kan hij meteen een zak meenemen aangezien het morgen echt over is. Moet ik er nog wel even van genieten
Even voor de goede orde, ik ben NIET Starbelly van de sexpijler met de nietmeewerkende piemel

Voor ik weer van bezoekjes aan de sexpijler word verdacht
Ga ja aan het sonjabakkeren dan, Star? Inderdaad het er nu nog maar even heel goed van nemen.

Dier, respect vor jou.....5 uur, en dat op vrijwillige basis! Maar dat betekent in ieder geval dat je een leuke avond/nacht hebt gehad. Fijn ook dat Harry vandag Nesta onder zijn hoede heeft genomen, of niet?

Ja, hier ook uitnodiging binnen! Volgens mij heeft mijn inbox een vertraging, ofzo. Heb vaak het idee dat ik achter de feiten aan huppel. Ik ga even kijken of het kan, Star. Zou het wel heel leuk vinden. Maar is het eigenlijk niet raar om elkaar voor het eerst te zien op een verjaardag waar ook allemaal anderen aanwezig zijn? Dat vroeg ik me zo af. Ik moet alleen iets zien te regelen voor Vito. Klinkt het heel mutserig en overbezorgd als ik hem voorlopig even buiten

grote gezelschappen met veel kans op snottebellen wil houden?
Loretta is De Mol. Punt.
Sonja Bakker no way. Dan moet ik wel heel ver zinken wil ik de kas van dat mensch spekken

Gewoon stoppen met snaaien, dat zou al een heel verschil moeten maken

Ik vond het juist wel geschikt, een verjaardag

En zoveel anderen zijn er niet, familie lult toch alleen maar met elkaar. Starman mag oberen en dan kunnen wij kletsen

Ik zou Vito ook thuis laten. Je schiet er niks mee op als hij iets oploopt. En ik heb natuurlijk ook hond en vogel en mocht het iets allergisch bij hem zijn wordt het alleen nog maar erger?
Waar ik de laatste dagen constant aan moet denken: het allerallereerste kaartje wat ik kreeg na mijn bevalling was van Lunitsa. En die was 2 dagen voor mij bevallen. Dat vond ik toen grappig en begin het gewoon steeds specialer te vinden
jaa lijkt mij wel leuk op zich maar ik moet even kijken, we zouden savonds met vrienden uit eten gaan en stappen dus weet niet of ik het redt. Hoe lang zou het rijden zijn hmmm....Zou wel leuk zijn!

Goezzo Star gewoon niet snaaien moet lukken. Vanavond wel even een voorraadje opslaan he haha. Lekker chips ook zin in :-). Altijd zin in vet eten bij kater........of ongi....of zomaar.......of haha

5 uur vrijwillig is voor mij ook lang geleden meestal is 3 uur toch de top maarwas erg leuk. Was om 14:15 uur uit bed toen heb ik mijzelf er uit geschopt en super dat Harry met Nesta op stap was, was beter voor iedereen
Jaaa dat is lief van Luna! Ik kon het niet opbrengen toen....Luna is coooooooooool!
routenet.nl Dier
Ik zat dag na bevalling gewoon als een braaf verslaafde te forummen
1 uur 11 minuten volgens routenet.
Zwarte Voegen-alert in NS
Lief is dat van Harry. Doet Starrekieker ook altijd als ik uit mag slapen, kleine mee op stap nemen. Dan gilt Ceetje met niet zo wakker
quote:Star schreef op 13 januari 2008 @ 19:41:

Ik zat dag na bevalling gewoon als een braaf verslaafde te forummen Ik heb de eerste 3 weken de computer niet aan gehad, zo gesloopt van gekut om me heen
quote:Star schreef op 13 januari 2008 @ 19:42:

Doet Starrekieker ook altijd als ik uit mag slapen,
Ja niet raar ook met al dat gezeik rond jouw bevalling

Voegen zijn echt zwart
quote:Star schreef op 13 januari 2008 @ 19:47:

Voegen zijn echt zwart

Jup!

Diri:
We moeten plaatje van Andries even vervangen want anders komt Eow niet meer terug vrees ik
Ik ging vanavond samen douchen met Wup: hij in badje en ik onder douchestraal. Keihard brullen terwijl ik net m`n haar in de shampoo had.
Ja zeg om Eow te plezieren moeten we Duff er neerzetten en dat gaat nou net iets te ver
Wrom moes ie huilen dan? Gewoon geen zin in badje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven