Open adoptie
maandag 18 april 2011 om 19:47
Hallo,
Ik ben inmiddels 17 weken zwanger en heb na veel gesprekken met een maatschappelijk werkster besloten om mijn ongeboren kindje ter adoptie af te staan.
Ik kan er zelf niet voor zorgen doordat ik zeer grote financiele problemen heb waar ik de komende jaren nog niet uit ben.
Nu heb ik informatie in gewonnen bij een jurist/bemiddelaar en heb ik gekozen voor een open adoptie.
Ik mag dus zelf mijn adoptie ouders uitkiezen etc.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
En hoe vind ik ze zonder een adoptie bureau in te schakelen?
Bedankt alvast!
Ik ben inmiddels 17 weken zwanger en heb na veel gesprekken met een maatschappelijk werkster besloten om mijn ongeboren kindje ter adoptie af te staan.
Ik kan er zelf niet voor zorgen doordat ik zeer grote financiele problemen heb waar ik de komende jaren nog niet uit ben.
Nu heb ik informatie in gewonnen bij een jurist/bemiddelaar en heb ik gekozen voor een open adoptie.
Ik mag dus zelf mijn adoptie ouders uitkiezen etc.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
En hoe vind ik ze zonder een adoptie bureau in te schakelen?
Bedankt alvast!
maandag 9 mei 2011 om 20:16
maandag 9 mei 2011 om 23:22
Ik zal het vragen aan Kirsten.
Als je iets aan haar wilt geven is het misschien makkelijk mij te mailen, dan kan ik het doorgeven aan kirsten en kan ze contact opnemen en blijft het overzichtelijk.
mijn mail is marmotmalletje@gmail.com
Als je iets aan haar wilt geven is het misschien makkelijk mij te mailen, dan kan ik het doorgeven aan kirsten en kan ze contact opnemen en blijft het overzichtelijk.
mijn mail is marmotmalletje@gmail.com
a docter a day keeps the apple away
donderdag 12 mei 2011 om 11:56
quote:kirsten1989 schreef op 29 april 2011 @ 10:02:
[...]
Ik heb zelf maat 36.
Op het moment pas ik mijn kleren nog, maar ik denk niet dat ik daar nog heel lang in kan blijven lopen.
Dus het zou heel fijn zijn als je wat over hebt.
Liefs Kirsten
mail me maar even op *knip*
zie bovenstaand bericht van marmul dan kan ik via haar contact krijgen met jou.
marmul als ik jou mail kun jij mij dan haar emailadres mailen? ik heb hier zwangerschapskleding enzo voor haar...
[...]
Ik heb zelf maat 36.
Op het moment pas ik mijn kleren nog, maar ik denk niet dat ik daar nog heel lang in kan blijven lopen.
Dus het zou heel fijn zijn als je wat over hebt.
Liefs Kirsten
marmul als ik jou mail kun jij mij dan haar emailadres mailen? ik heb hier zwangerschapskleding enzo voor haar...
donderdag 12 mei 2011 om 14:34
Ik heb een klein deel van dit topic gelezen. En als ik het goed begrijp gaat Kirsten het kindje houden.
Ik wil haar in ieder geval heel veel sterkte toewensen, want het lijkt me enorm zwaar.
Ik las dat Kirsten in de buurt van Rotterdam woont? Ik woon daar zelf ook, ik heb geen babyspullen ( ben nog geen moeder) en heb ook geen geld, maar misschien dat ik op een andere manier iets voor haar en/ of de baby kan betekenen...
Vanuit hier een hele dikke knuffel
Ik wil haar in ieder geval heel veel sterkte toewensen, want het lijkt me enorm zwaar.
Ik las dat Kirsten in de buurt van Rotterdam woont? Ik woon daar zelf ook, ik heb geen babyspullen ( ben nog geen moeder) en heb ook geen geld, maar misschien dat ik op een andere manier iets voor haar en/ of de baby kan betekenen...
Vanuit hier een hele dikke knuffel
donderdag 12 mei 2011 om 14:48
quote:vlin_der schreef op 12 mei 2011 @ 11:56:
[...]
marmul als ik jou mail kun jij mij dan haar emailadres mailen? ik heb hier zwangerschapskleding enzo voor haar...Ik zal proberen jullie in contact te brengen, heb helaas al een aantal dagen niks gehoord van kirsten
[...]
marmul als ik jou mail kun jij mij dan haar emailadres mailen? ik heb hier zwangerschapskleding enzo voor haar...Ik zal proberen jullie in contact te brengen, heb helaas al een aantal dagen niks gehoord van kirsten
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 24 mei 2011 om 09:41