Primark???

10-05-2011 01:47 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Krijg aanstaande maandag mijn primarkontmaagding, hihi.

Maar ik ga met de bus naar rotterdam en die stopt op het zuidplein.

Iemand enig idee hoe ik vanaf het zuidplein bij de primark kom te voet of met het ov.

Alvast bedankt
www.9292ov.nl

Voer in Zuidplein en Poolsterplein (Primark) en zie daar, magisch, het antwoord.
met de metro;

metro

Vertrek: Rotterdam, Metro Zuidplein

Lijn: D

Richting Centraal Station

uitstappen: Rotterdam, Metro Beurs overstap!

Vertrek: Rotterdam, Metro Beurs

Lijn: RET

Richting lijn B Nesselande

Aankomst: Rotterdam, Metro Alexander uitstappen+einde reis

Volgens mij is een halte eerder uitstappen ook mogelijk, maar dat weet ik niet zeker.Als je er bij Alexander uit gaat loop je door het winkelcentrum en heb je een leuke shoppingtrip.
En ik zou maar een grote dosis geduld meenemen. Over het algemeen is het stervensdruk, en dat voor over het algemeen kleren e.d. die vrij snel kapot gaan.
gizz Ik geef je gelijk dat je geduld moet hebben, het kan er echt stervensdruk zijn!

dus Ik zou vroeg gaan.

de kwaliteit van de kleding vind Ik niet slechter dan bijvoorbeeld de h&m. Ligt er maar net aan wat je koopt. Ik heb 1 skinnyjeans van 12 euro, daar doe Ik al bijna 2 jaar mee!
Er vroeg heen geen is een drukke winkel.
ga niet in de rij staan voor de pashokjes, maar reken alles wat je wilt passen af en duik in een naastgelegen kledingwinkel een pashokje in. Alles wat je dan niet wilt kun je direct terug brengen. De rijen voor de kassa zijn over het algemeen korter dan die van de pashokjes, vandaar (die zijn echt afgrijselijk).
Primar-kont-maag-ding las ik. Ik dacht echt; wat is dat voor een behandeling?
Snap niet dat het in rotterdam zooooo druk schijnt te zijn .... Hoofddorp valt echt reuze mee nix drukker dan bv een bijenkorf ... Op zaterdag altijd wel iets drukker maar ook niet abnormaal dat was alleen toen iej pas open was....
Ik was van de week in hoofddorp, maar vergeten dat het mei vakantie was. Overal 14 jarige meisjes die helemaal uit hun dak gingen , een rij bij de pashokjes van zeker 30 mensen

Maar ik heb ook gewoon gepast overm ijn kleren aan in de winkel.
quote:boebele schreef op 10 mei 2011 @ 08:24:

ga niet in de rij staan voor de pashokjes, maar reken alles wat je wilt passen af en duik in een naastgelegen kledingwinkel een pashokje in. Alles wat je dan niet wilt kun je direct terug brengen. De rijen voor de kassa zijn over het algemeen korter dan die van de pashokjes, vandaar (die zijn echt afgrijselijk).

Dat zullen die naastgelegen kledingwinkels leuk vinden.

Kun je toch niet maken.

Eerst komt er een enorme prijsvechter naast ze zitten en dan gaan de mensen die daar kopen bij jou passen.
quote:biancapink schreef op 10 mei 2011 @ 08:56:

Snap niet dat het in rotterdam zooooo druk schijnt te zijn .... Hoofddorp valt echt reuze mee nix drukker dan bv een bijenkorf ... Op zaterdag altijd wel iets drukker maar ook niet abnormaal dat was alleen toen iej pas open was....

nou, ik weet niet welke tijden jij komt, maar als ik er langs loop is het ALTIJD druk. (maar goed, ik vind iets ook al gauw druk).

heb er nog nooit wat gekocht, 1 keer een shirtje gekregen van vlgs mij de primark voor mijn zoontje. na 1e keer wassen hingen de rafels er al aan. ik heb het dus ongedragen weggegooid.
Dj momo als ik er langs loop is dat vaak in de middag rond 2 a 3 uur en dan is het net zo rustig als in andere winkels ...

Afgezien van de vakantiejs dan zoals yellowlove al zei haha
quote:boebele schreef op 10 mei 2011 @ 08:24:

ga niet in de rij staan voor de pashokjes, maar reken alles wat je wilt passen af en duik in een naastgelegen kledingwinkel een pashokje in. Alles wat je dan niet wilt kun je direct terug brengen. De rijen voor de kassa zijn over het algemeen korter dan die van de pashokjes, vandaar (die zijn echt afgrijselijk).Meen je dat nou echt?
Mijn vriend is speciaal voor mij op een zondagmiddag naar de Primark gereden. Arme jongen!

Jeetjemina, na 5 min wilde ik alweer naar buiten. Maar dat vond mijn vriend zonde van het ritje naar Rotterdam. Dus verplicht nog even naarboven.

Ik ben gek op kleren en kleren kopen maar het was zo druk in de Primark dat ik helemaal gek werd.

Al moet ik wel zeggen dat je best leuke accesoires hebt voor weinig geld. Leuke tasjes om uit te gaan, kettingen, schoenen, etc. De uitdaging om kleren te passen ben ik niet aangegaan.
@biancapink: dan zal het wel aan mij liggen
Ik zou lekker te voet gaan. Is maar 13 kilometer.
TO: al bij de Action geweest inmiddels?
ja, perel heb van het weekend ook al mijn action ontmaagding gehad, hihi. Was super leuk en wil er nu al weer naar terug.
Das nog een aardig eindje: van zuidplein naar Alexandrium. Drie kwartier metro zomaar.

Werkelijk een afschuwelijke winkel...

Enne dat passen in een andere winkel: dat is jatten toch? Zonder te betalen de winkel utigaan om ergens anders te gaan passen.
quote:RosaP schreef op 10 mei 2011 @ 11:55:

Das nog een aardig eindje: van zuidplein naar Alexandrium. Drie kwartier metro zomaar.

Ik moest ook even gniffelen. Ik woon in de buurt van Zuidplein en die keren dat ik zonder auto ging, vond ik het al een reis om de wereld, laat staan om te voet te gaan
Ik woon er praktisch naast....en ben er nog nooit geweest haha.
quote:RosaP schreef op 10 mei 2011 @ 11:55:

Werkelijk een afschuwelijke winkel...

Enne dat passen in een andere winkel: dat is jatten toch? Zonder te betalen de winkel utigaan om ergens anders te gaan passen.

Hoe kom je erbij dat ze niet betaalt ?

Ik vind het ook een ramp, ik heb er nog nooit wat leuks gezien en dan nog die drukte.
T is er echt een verschrikking... Ben er een keertje geweest, maar na 3 minuten zo ongeveer gillend weggerend. Wat een drukte zeg, niet meer normaal...
quote:Jippertje schreef op 10 mei 2011 @ 09:53:

[...]

Meen je dat nou echt?Tuurlijk meen ik dat. Ik ga echt niet 3 kwartier in de rij staan om kleding te passen hoor. Vond het een briljant idee van mezelf, al zeg ik het zelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven