Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Goed is anders.

Anderemorgen dus.

Wat Chat schrijft over die hormonen, dat heb ik nu. Sjeez wat word ik daar giftig van!

Heb sinds gisteravond ruzie met man en nu hoor ik dat ze alweer de galerijen aan het schoonspuiten zijn. Heb net de ramen vandeweek gelapt.

Pff moet me echt inhouden..

Was getekend, chooc het horrormonenmonster.
Eén tip: neem een crosstrainer.

Ik stond er gisteren zomaar ineens op toen ik kwaad was
chooc,

zit je even niet mee he. Is de ruzie met man alweer bijgelegd?

Moon,

Goed dat je toch nog gesproken hebt met msn-man veel plezier vanavond en probeer je niet te zenuwachtig te maken. Je bent goed zoals je bent.

Ben bloed gaan prikken vanmorgen en heb een blender gekocht. Wil smooties gaan maken. Aambeienzalf kopen was nog een heel gedoe. Uiteindelijk wist ik geen antwoord te geven op alle vragen en gaf ze dringend het advies naar de huisarts te gaan. Moet ik zo dus toch ff bellen.

Had de tv. aan laten staan en kwam binnen stond er een soap op waarbij ik hoorde vrouw tegen zieke man in bed: De dokter had je al opgegeven maar moeder heeft magische handen en je word weer helemaal beter tegen man die dus weer gewoon kan praten. Ben maar weer eens gaan gillen tegen de tv dat dit onzin is en dat geen enkele magische hand iemand kan redden en dat ik niks kon doen aan het overlijden van Patrick. En ik weet wel dat dit niet persoonlijk is en dat er nou eenmaal vreemde dingen gebeuren in soaps. Moest ook weer zo janken op de fiets. Zat in mijn hoofd na te gaan wat de klachten allemaal waren voor de diagnose en kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik niet heftiger alarm heb geslagen.

Ik word trouwens agressief van die veranderingen van de achtergrond. Heb de neiging om mijn computer op de grond te gooien erdoor. Doe ik niet natuurlijk niet dat is zonde.
soms hoor ik Patrick gillen toen hij zo'n hoofdpijn had en vlak voor de operatie. Ik zie hem weer liggen en dat ik hem vast moest binden en dat hij dan 10 sec. later me aansprak: IBi je moet me helpen iemand heeft me vastgebonden en dat keer op keer op keer. Ik hoor hem 1 van zijn laatste woorden zeggen op de vraag van de dokter wat hij wilde: beter worden. Soms word ik ineens zo verdrietig dat ik me niet kan voorstellen dat ik ooit niet hoef te huilen.
IBI wat moeten die herinneringen vreselijk zijn. Dat de man van wie je zo veel houdt zo heeft liggen lijden.

Ik begrijp dat je je schuldig voelt dat jullie niet harder alarm geslagen hebben. Maar de dokters zagen het ook niet, misschien was het gewoon nog niet te zien.

De man van mijn nicht 'kon de stress op zijn werk niet goed meer aan' en tante zei: 'We vinden dat P ander werk moet zoeken'.

Ze wisten niet dat ie een paar weken later op het randje zou liggen door een hersentumor. Dat konden ze ook niet weten.

Ik kan me voorstellend dat je heel kwaad bent, op alles en vooral op de Viva-achtergrond. Ik ben al kwaad over iets wat helemaal niet zo erg is, ik denk dat jouw woede vele vele vele malen groter moet zijn en kan me voorstellen dat je je er geen raad mee weet af en toe.

voor jou, kanjer.
Ibi lieverd, wat een pijn... je kon niets doen, je hebt alles gedaan wat in jouw mogelijkheden lag, echt waar.

Knuffel voor choco
Ibi, jeetje zeg. Dat is vreselijk, al die nare herrineringen en dat gegil wat je nu nog steeds hoort... Ik kan me haast niet voorstellen hoe dat moet zijn. Een hele dikke voor je meisie.

choco, inmiddels alweer goedgemaakt met je man?

Even klagen hoor... Ik heb dus 3 weken geleden mezelf bij de ha aangemeld voor hulp bij een psycholoog. Aangegeven wat mijn vrije dagen doordeweeks zijn en dat ik per se op die dagen wil afspreken, hoef ik het niet op mijn werk te vertellen.

Krijg ik dus 1,5 week terug op vrijdag einde van de dag een brief met de eerste afpsraak daarop voor donderdags!!! Dan werk ik.

Dus ik heb maandags meteen gebeld, krijg ik bericht dat ik dinsdag terug moest bellen, omdat die vrouw maandags niet werkt.

Nou oke, doen we dat. Ik dinsdag gebeld en bericht achtergelaten want ze nam niet op. Werd niet teruggebeld, heb ik woensdag weer gebeld en wederom niet teruggebeld. Ik donderdagmorgen geirriteerd opgebeld en gevraagd of er nu een dringende notitie kon worden achtergelaten, dat ik graag teruggebeld wil worden. Word er gezegd: oh maar die is deze hele week met vakantie. Aaargh, had mijn irritatie tot heel hoog zitten maar oke.. Ik gevraagd, laat haar dan dinsdag morgen bellen. Oke mevrouw doen we.

Was ik daarstraks nog niet gebeld, ik meteen gebeld en ze belde daarop binnen 10 minuten terug.

Kreeg ik te horen dat het alleen op woensdag of donderdag bij haar kon. Dat zijn dagen dat ik werk :angry:

Nou vraag ik je, is het zo moeilijk om mijn aanvraag goed door te lezen en me in te delen bij een hulpverlener die wel werkt op de dagen dat ik kan?

Ze gaat het nu terugspelen naar het hoofd en die vragen of ik bij iemand anders kan worden ingedeeld. Gaat natuurlijk weer weken overheen voor ik eindelijk de intake heb... Ach, het is niet zo dat ik zelfmoordneigingen heb, maar ik heb me niet voor niets toen aangemeld, ik heb het nodig!

Sorry hoor, ben echt even razend...
ben ff een nieuw computerspel gaan spelen om afleiding te vinden.

Misschien heb je ook wel gelijk Moon en zit er veel woede achter bij mij. Soms wil ik dingen kapot smijten maar ja zonde van het spul en wie mag het weer opruimen? Precies ikzelf. Kan misschien weer eens gaan handdoeken wringen.

Polka,

Ja dat zijn vervelende dingen waar veel tijd overheen gaat.

Is het bij jouw werk echt geen optie om van dag te wisselen voor een keer? Zal vast niet anders had je dat zelf wel bedacht.
Polka, wat vervelend dat het zo gaat.

Ik zie er niet uit vandaag. Huid vol rode vlekken, mijn haar pluist.. help! Ik moet op date!!

Heb al wat olie in mijn haar gedaan, dat helpt soms wel. Even kijken hoe het nu zit.
Ibi wat je woede misschien kan doen minderen is hard op een kussen slaan. En dan vaak achter elkaar. Dat heb ik geleerd op de therapie en het helpt op dat moment wel. Nu had ik dan niet zo'n woede als wat jij hebt. Maar misschien helpt het je wel
Lichamelijke inspanning kan helpen Ieb. Ik las dat je een hometrainer hebt. Wat ontzettend rot die nare herinneringen aan Patricks lijdensweg. Het heeft geen zin om je af te vragen of je niet eerder op je punten had moeten staan bij de artsen. Je hebt meer dan je best gedaan. Zo'n allesverwoestende ziekte zou niet minder ernstig geweest zijn na eerder ontdekken. Al met al vind ik je echt een moedig, lief ding...

Moon een beetje wax in je haar kneden doet wonderen tegen pluizen. Veel plezier vanavond.

Polka het zal een keer goed gaan bij de instanties. Balen.

Mijn horrorbui is weer verdwenen. Vanmorgen lekker gesport, met de hond gelopen en boodschappen gedaan. Nu lekker buiten met boek. Had weer eens zin en mn concentratie is ook weer terug. Pak zomaar een boek. Gaat het over iemand mwr dwanggedachten en pleinvrees. Een vlucht regenwulpen
Ik heb na het boodschappen doen een stukje door het bos gelopen (luxe he, dat dat zomaar op de route ligt )

Ben nog steeds boos maar ben nu iig even bezig geweest.

Straks kleren strijken en koken. En vanavond weg
ben bezig met saaie huishoudelijke zaken: rekeningen betalen, boodschappen doen en opbergen, beetje opruimen, vaatwasser uitruimen en weer wat zooi erin zetten en ik heb mijn vriezer uitgeruimd. Alles wat er al in lag toen patrick nog "gezond" was heb ik weggedaan ook als het nog goed was. Er lagen ook nog dingen in die ik voor patrick gekocht had omdat ik het niet lust. Was een halve vuilniszak dus heb ruimte weten te maken voor mijn fruit die ik ga gebruiken voor de smoothies.

Morgen is het 5 maanden geleden dat hij is overleden kan het me haast niet voorstellen dat ik het al zo lang zonder hem "red". En daar komen die verdomde tranen weer wat heb ik vandaag!
Lekker beizg IBI, qua opruimen.

Ik heb bijna het idee dat het al langer terug is dat hij overleed. De tijd dat je nu alleen bent lijkt al zo lang. Vijf maanden nog maar, jeetje.

Ik ga maar even proberen te relaxen en dan strijken en koken.
echt het gevoel dat het langer is voor mijn gevoel was het gisteren.

Verdomme vandaag weer geen brief van de hypotheekversterkker. snap ik niks van ruim een week geleden gebeld en ze zegt: ik schrijf alles in een brief en die krijgt u. Nou heb ik morgen een gesprek bij de Hypotheker en daar heb ik die brief voor nodig. Heb dus gelijk gebeld. Er is mondeling toegezegd dat ik hem morgenochtend per mail binnen heb. Nou ik ben benieuwd heb naam van degene die ik gesproken heb opgeschreven. Geloof er namelijk niks van ze zeggen van alles daar maar doen niks.
Zo strijken is klaar voor nu en heb de groente voor straks gesneden.

Ben echt mezelf niet vandaag, zit helemaal niet goed in mijn vel.

Ga wel naar de date hoor, maar om nou te zeggen dat ik veel zin heb....
Moontje ik hoop dat het toch een leuke date wordt

Ibi, schijthypotheekfiguren. Beter gaan ze hun werk doen, anders ga ik langs en sla ik ze (ik wacht nog steeds tot ik mijn agressie op iets of iemand kan botvieren)

Polkadotje, shit zeg dat het allemaal zo misloopt, helaas weet ik er alles van Ik hoop dat ze snel met een goede regeling komen, en dat je niet te lang hoeft te wachten. Je zou eventueel kunnen overbruggen met zo'n tweedelijns (of is het dan juist eerstelijns ik weet het niet) daar worden ook een aantal behandelingen van vergoed.

Ik heb vandaag goed gestudeerd, oefententamens gemaakt, het gaat goed. Ben supermoe, ben thuis en ga morgen heel vroeg opstaan 5 uur ofzo, maar nu even niets meer.
Yellow rust lekker uit vanavond.

Ik kan jou dus niet regelen om me te komen redden als de date niet leuk is

(grapje hoof)
Dan mag je me wakker maken hoor, kom ik je halen!

Als ik nou bibliotheekman had geregeld hadden we een double date kunnen hebben . maar nee, ik ben angstig
waar ben je bang voor yellow?
Contact leggen met de biebhunk.

Bang dat ik mezelf weer helemaal wegcijfer in een relatie

Bang om een blauwtje te lopen

Bang om te vertellen dat ik gek ben
zit een topic te lezen over baby mee naar de begrafenis en iemand schreef de volgende zin:

Het lijkt me echt vreselijk om tijdens de dienst niet even de hand van je vent te kunnen vastpakken

En ik zit direct weer te janken ik zal zijn hand nooit meer vast kunnen pakken en zal voortaan altijd alleen zijn op begrefenissen weet niet wat ik heb vandaag ik trek het allemaal zo slecht.
quote:_yellowlove_ schreef op 10 mei 2011 @ 17:53:

Contact leggen met de biebhunk.

Bang dat ik mezelf weer helemaal wegcijfer in een relatie

Bang om een blauwtje te lopen

Bang om te vertellen dat ik gek benZonde dat die praktische zaken je er van weerhouden om contact te leggen maar ik snap het wel.
ibi

Wat kan ik zeggen... Het is ook zwaar allemaal. Maar er zijn andere mensen (en nee dat is geen vervanging, en dat is niet even leuk ) die er dan op dat soort momenten voor je kunnen zijn.

En Patrick is altijd bij je in je gedachtes (en ja, dat is een schrale troost)
Nog niets van moon gehoord tudududu ik ben zo benieuwd hoe de date is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven