Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bambino, wat heeft Julian met Oud en Nieuw aan, is dat een pyama of een slaapzak met voetjes? Ziet er lekker warm uit zeg. Is dat ook te gebruiken ipv een slaapzak, want Jonathan zou zich dan wel beter om kunnen draaien.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hai!

Naatie: goede nieuws dus bekend. Klinkt als leuke reacties!!! Foto's?

Mal: haha ik dacht ook al: verhuizen bij Juud in de straat, wat leuk!!! Maar morgen dus maar even kijken. Spannend!

Juud: leuke dag gehad dus! Super! Mooi zo. Trok je het een beetje?

Jin: vind het zo fijn van de bv! Wilde ik gewoon nog eens zeggen!

Compu: wordt de tunnel goed gebruikt? Ties vindt douchen prima, maar badderen toch echt leuker! Leukst vindt hij als hij in bad zit en wij gaan docuhen (aparte bad/douche) en hij dus af en toe even mag switchen!
evven snel: Mal: ik zal het nog leuker maken, het is een slaapzak. Met voeten idd, ideaal ding. Ik heb hem gekocht omdat wij wel eens ooit s'avonds naar manlief zijn ouders gaan en dan kan hij zo mee naar huis, in plaats van helemaal omgekleed te worden. De mouwtjes kunnen eraf.
Waar heb je die gekocht? Is hij lekker warm? Ik vind hem echt heel leuk!
Star, ze ging eerst rechtsomkeert toen ze de stralen zag. Maar de bekertjes trokken toch haar aandacht. En toen heeft ze heel lief gespeeld. Vond het vooral leuk om de bekertjes zelf te vullen met de douche.

Wat is Ceetje verwend!! Ben wel benieuwd naar die hoerenpop.

Juud, CV is skien. Vandaag vertrokken met vliegtuig.

Wordt het morgen een duplo-speeldag?

Huis weer opgeruimd??

Bridges, de kruiptunnel was alleen op haar verjaardag een succes. Gek he.

Morgen komt er een vriendinnetje spelen, gaan ze vast weer achter elkaar aan.

Waar zit jouw vlos eigenlijk?
Het is zeker een leuke slaapzak, Bam!
Zeker leuk Bam!

Compu: ehm hoe leg ik dat uit... Tsja er is er maar één hier dus als je ff zoekt vind je haar vanzelf... Zit dicht bij de bloemenshop bij het spoor. Zegt dat je wat?
Prenatal komt ie vandaan.

Het is echt een heel fijn ding, en hij is lekker warm. Ik weet niet of hij ook goed genoeg is als het heel erg koud is. Juul heeft tegenwoordig een dekentje. Maar 9 van de 10 x ligt deken ernaast, dus zal vast goed zijn
Iedereen aan het hollen naar Julian zijn site?
Goedenavond!

Allemaal lekker weekend gehad? Wat was het saai zeikweer zeg... Ik ben vandaag lekker naar mijn moeder gegaan met Shanna! Ik belde onderweg dat ze koffie kon gaan zetten en ze was zo blij! Lekker dagje gehad.

Jinny haai! Wat ontzettend fijn dat de bv lukt zeg! Wat zul je daar blij mee zijn! Goed en knap dat je hebt doorgezet. Is man nu ook vrij? En wat vindt Thomas van zijn kleine broertje? Hoe komt het dat je bibberig bent? Toch niet ziek worden he?

Lekker Bridge, dat je bijna klaar bent voor beebje. Weten jullie eigenlijk wat het wordt? Volgens mij niet toch? Heb je een vermoeden/gevoel? En zijn jullie al helemaal uit de namen?

Naatie leuk, zulke blije reacties! Wist niet dat je zus ook in de blijde was? Hoever is zij? Leuk om samen te zwangeren!

Star hi! Dus een geslaagde trip gehad! Vreemd maar wel fijn dat schoonmoeder veranderd is! Jullie hebben er toch nooit over gepraat? Nou ja, beter iig voor jou en Starman en Ciara! Nog wat verkocht via MP?

Juud, goeie verjaardag gehad van je ventje zo te horen! Leuk zeg, Mal als buurvrouw! Kan minder toch? Echt heel dicht bijelkaar of bij elkaar in de buurt?

Compu zie je het een beetje zitten als AM komende week?

ff posten en nog een Noosjesoep maken. Heb net van anderhalve kilo gehakt kleine balletjes gedraaid en gebakken en anderhalve kilo kipfilet gaat er in reepjes door! De lepel moet rechtop blijven staan is mijn motto :-)
Aha, zit ze daar. In een huisartsenpraktijk of aan huis misschien?

Ik ga richting bedje, doei!
Noosje, het huis wat Juud me probeert aan te smeren is 3 huizen verderop dan waar zij woont

en wat wij hebben gezien is denk ik 5 minuten fietsen ofzoiets. Leuk dat je een fijne dag had bij je moeder. Gaat het met jullie 2 inmiddels wel wat fijner?

zomaar een dikke voor Suus!

bam, bedankt voor de tip! Ga gauw eens kijken voor ons woelwatertje.
meld me ook weer even. Hier alles goed alleen 's avonds zo misselijk dat ik me niet achter de pc kan zetten... Vandaar weer ego

Hoewel ik erg vaak baal van mijn ouderwetse dokter die nog bevalligen doet, ben ik nu erg blij met hem! Hij ziet niet in waarom er een keizersnede zou moeten. Bij een 2e bevalling is de kans op inscheuren net zo groot als bij iedereen die een 2e keer bevalt. Dus dat is (iig voor nu) van de baan. Verder zei hij dat ik wel op medische indicatie in het ziekenhuis mag bevallen, maar dat hij het ook net zo lief thuis doet. Dus de planning is nu gewoon lekker thuis bevallen. Ze gaan wel extra in de gaten houden of dit kindje ook weer groot is en hopen dat ik nu gewoon rond de 40 weken spontaan ga bevallen. Als ik weer over tijd ga lopen, laat hij het niet zo lang duren als vorige keer. Gelukkig.

stel dat ik nou wel weer volledig inscheur, dan moet ik wel naar het ziekenhuis om te hechten. Las het niet goed gehecht wordt is de kans op incontinentie gewoon zeer reëel aanwezig en dat moet natuurlijk niet. En nu komt dan ook eindelijk mijn overdreven strakke bekkenbodemspier van belang. Omdat ik dus de nijging tot aanspannen heb, train ik hem heel goed.

Met werk is ook geregeld. Ik ben dus oproepkracht en dan is er geen ouderschapsverlof geregeld. Na 78 gewerkte weken krijg je een uren-garantie-contract. Nu heb ik in week 20 dus 78 weken gewerkt. Dan geven ze me geen vast contract. Ik ga nl in week 22 met verlof. Wat ik nu doe is nog 1 of 2 weken een week vrij nemen (niet direct voor verlof, want dan kan uwv gaan zeuren) en dan krijg ik na mijn verlof dat vastere contract. Nu mag ik dus na 10 weken terug komen, maar ook na 4 maanden!! Ben ik echt blij om, ik zie het nu nl niet zitten om na 10 weken kleine uk weg te brengen. Mocht ik dat wel willen, dan is er ook al een klofruimte geregeld. Nu alles nog even op papier zetten, zodat ik het echt zeker weet, dan ben ik er wel gerust op.

Verder gaat het met mark ook helemaal goed. Hij is echt een kletskousje en gewoon al bijna 2...

Oh en als iemand nou een kaart krijgt waar geen afzender op staat; dan is de kans groot dat ie van mij komt Had Simon zijn kaart ook al in de enveloppe zitten zonder afzender...

Suus, super dat je een nieuwe baan hebt!! En logisch dat je het moeilijk vind om al het zwangerschapsgeluk aan te horen/lezen. Jaloezie is een goed iets hoor, als je weet waar het vandaan komt. Ik hoop dat jij ook heel snel hier kunt schrijven dat je zwanger bent! Gun het je zo

Nou nu ga ik slapen, morgen voor het eerst met de bus naar het werk, help.. haha valt wel mee hoor, maar vind het wel altijd spannend. Moet zo op de tijd letten...

X maris
quote:Maleficent schreef op 13 januari 2008 @ 22:01:

Noosje, het huis wat Juud me probeert aan te smeren is 3 huizen verderop dan waar zij woont

Hm da's wel heel dicht bij! Gezellig! Zitten jullie ook aan het bieden dan?

en wat wij hebben gezien is denk ik 5 minuten fietsen ofzoiets. Leuk dat je een fijne dag had bij je moeder. Gaat het met jullie 2 inmiddels wel wat fijner?

Mwa, op en neer. Er is helaas nog niet zo heel veel veranderd. Maar het gaat aardig hoor.

zomaar een dikke voor Suus!

bam, bedankt voor de tip! Ga gauw eens kijken voor ons woelwatertje.
Haai, was ik weer. Relaxt weekend in H, nu weer aan het werk.

Rissie, lekker dat alles geregeld is met werk en dat je "gewoon" thuis kunt bevallen! Jullie ook al plannen voor Mark z'n verjaardag?

Mal, ook nog steeds zoetjesaan naar huizen aan het kijken? Leuk! Zou wel heel leuk zijn als jullie bij Juud in de buurt terecht komen.

Juud, feestje weer achter de rug dus. Speelt Mart veel met Duplo? Hebben jullie al een andere meisjesnaam gevonden eigenlijk?

Star, ha ha, een hoere(n?)pop... Maareh, lekker verwend dus. Lief idd, dat badschuim!

Compu, mmm, dus jij een nachtje Brabant en CV een week wintersport - is dat een fair deal? CG onder de douche, leuk joh. Mare vindt het ook heerlijk (maar wil meestal alleen met 1 van ons en liefst met ons allebei maar dan wordt het zo vol...). Hoe bevalt je werk en de combi werk/thuis nu?

Bam, slaapzal met voetjes, klinkt heel handig...

Naat, ahhh, wat een leuke reacties, iedereen in tranen

Jinny, wat geweldig dat het goed gaat met de bv! Jeetje, meteen al kolven en vingervoeden - heeel diepe buiging dat je hebt doorgezet!

Hier alles okee. Gesprek bij hypotheekboer was positief en we doen vandaag een tweede bod. Maar denk niet dat we eruit komen, gat is nog erg groot...

Mare zat ons gisteren na het eten een tijdje heel bedenkelijk aan te kijken en kwm toen ineens met de mededeling: "Ik is Mare" (waarbij ze fanatiek in haar buik prikte) en "jij is mama" (prik prik in mijn buik). Ik kwam niet meer bij... Wel een revolutionair inzicht voor zo'n kabouter natuurlijk.
Wat een wijsneus Hel!! Het ik/besef is op gang gekomen!

Succes met het bieden. Als het doorgaat, ben je in elk geval een stukkie wijzer.

Ja, niet zo eerlijk he van de vakantie en ik 1 nachtje weg. Maar ik gun het hem van harte en het is een boost voor de relatie zullen we maar zeggen.

Zit er voor jou nog een werkreisje in?

Ik ben gestopt met werken, wist je dat? Het schooltje en de bijbehorende cursussen en fysio nemen veel energie van ons 2. Ik breng haar nu nog 1 dag naar oma, dan doe ik soort vr.w.werk. Even kijken hoe dit bevalt. Als we wat verder zijn kan ik zo weer beginnen met werken. Tot nu toe vind ik het een stuk overzichtelijker.

Rissie, dat is prettig te horen. Hoop dat je gauw minder misselijk bent, want dat is erg vervelend!
De week begint goed (NOT). Cas heeft weer spruw en ik ook. Dus nu heb ik tietpijn en hij een wit vlekkie in z'n bekkie. Nu zijn die gekke Belgen wat flauw en mogen ze niet komen met spruw dus willen jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat ze het niet zien? Anders zijn we echt goed de lul.

En hoe we het moeten behandelen weet ik ook niet want ik kan het niet mee naar het KDV geven want dan weten ze dat ie spruw heeft en hij wil geen daktarin of nystatine in z'n mond want dan gaat ie heel lang en heel hard huilen. Dus nog maar even afkijken en pijn lijden. Als het te erg wordt dan moeten we iets anders gaan verzinnen.

Haha, die Mare, kleine slimmerik. Gijs is nog niet zo ver. Ik probeer 'm te leren dat ie z'n naam zegt als ik vraag : 'wie is er bijna jarig?'. Gaat soms goed maar vaak roept ie een andere naam.

Blergh, ik ben moe. Ik ga even liggen, ze liggen allebei te slapen en lang zal het niet duren. Gijs slaapt steeds korter tussen de middag.

Fjine week allemaal!

Cin
Hee wat vervelend Cin van de spruw. Ken je gentiaan violet?

En Fluconazol? Zul je misschien wel weten allemaal.. In elk geval sterkte!
Hai!

Cin: argh wat irritant!!! Gaat het vanzelf over eigenlijk? ik bedoel kan dat uberhaupt? Naar joh! Geen advies hier, alleen succes!

Compu: vk zit daar aan huis gewoon. Wel mooie praktijk hoor! Wist ook niet dat je gestopt was met werken. Kan het me goed voorstellen, hartstikke druk nu natuurlijk!

Hel: oeh spannend joh! Wie weet gaat het wel lukken joh, ik duim voor je hoor!

Mal: hoe was het bij het huis? Is het wat?

Noos: nee geen idee en ook geen voorgevoel wat het wordt. Althans, verschilt per dag...

Ris: fijn dat alles geregeld is, hopelijk trekt de misselijkheid ook snel weer weg!

Suus: alles goed? Ben benieuwd naar je werkverhaal!!!
Cin, sterkte met de spruw, het is erg pijnlijk weet ik uit ervaring!

Bridge, het is een huis wat al lang te koop staat, er hebben huurders in gezeten en er moet wel gemoderniseerd worden en het staat dus te koop via de woningbouw-makelaar. Dus we gaan eerst eens vragen wat er vanaf kan want in de huidige staat kunnen we het wel kopen maar niet verbouwen. Ik ga er niet vanuit dat het wat wordt hoor. Want als de maandlast echt te hoog wordt doen we het niet, we zitten hier goed en hebben geen haast. Dat is de beste situatie om een huis te kopen. Bovendien verwacht zijn baas (hypotheek expert) dat de markt binnen 3 maanden gaat klappen en dan is het zaak snel in te springen nu de rente niet op zijn top is.

Compu, ik wist niet dat je was gestopt met werken, fijn dat je de tijd aan Cg kunt besteden.
We hebben al 2 keer gentiaan violet gebruikt maar het is weer terug. En volgens mij mag het een derde keer niet maar zeker weten doe ik het niet. Maar we kunnen niet behandelen want dan zien ze dat op het kdv en dan mag ie niet komen en dat is echt geen optie. Dus we zitten een beetje klem nu. Daarom wil ik het even afkijken. Als ze het zien dan moet ie toch thuisblijven en dan maken we wel een nieuwe plan.

Ik ken het hele spruwprotocol inderdaad. Ik slik ook al probiotica. Nouja, we zien wel, zomaar stoppen kan ik niet eens want hij wil niks anders eten (GRMBL).
Nog geen baby hier.... Ben nu 38w en 3dagen...

Vreemd idee dat Kevin toen geboren was zeg.... nu zit ik hier nog met zo'n dikke buik en alle ongemakken van dien! Ergens hoop ik niet dat deze beeb besluit 2 weken te laat te komen.... maar ik heb zo'n gevoel dat ie het nog wel lekker vindt in mama's buik :(

Nou ja, wij zijn er in ieder geval wel klaar voor, dus hij/zij kan komen nu!

(pssst, beebje hoor je dat? Kom maar, nu!)

Zo, einde klaagzang hoor

Jinny: fijn dat de bv zo goed gaat nu! Hoe vindt Thomas zijn broertje? Snapt ie het al een beetje?

Mal: spannend dus, met het huis.

Cin: ach wat sneu zeg, spruw. Dat zal niet fijn zijn zeg. Sterkte ermee!

Hel: wat knap van Mare zeg, dat ze weet dat zij Mare is en jij mama! Lijkt me ook een heel komisch gezicht zoals ze dat deed ja!

Rissie: balen dat je zo misselijk bent zeg! Maar wel fijn dat je nu weet hoe of wat straks met de bevalling!

Compu: dat had ik ook even gemist, dat je niet meer werkt nu. Maar kan het me wel voorstellen.

Naatie: fijn dat iedereen zo leuk reageerde op het shirtje! Gelukkig nog op tijd geleverd dus!
Hè Cin wat vervelend... En logeren en dan behandelen? Is dat een optie?
Oja Cin, Fluconazol is echt heel goed. Op de tepel smeren. Maar je zult het wel weten.

zooo, het is gelukt: ik heb net 2 uur op bed gelegen! Hoera! Waarvan een half uurtje echt geslapen en verder lekker gesukkeld. Heerlijk, echt even nodig.

Verder hier een beetje paniek, want Berend weigert de fles, zucht. Zaterdag maar weer naar huis gegaan na het eten met het vrijgezellenfeestje om hem te voeden. Gelukkig had hij om half 6 flink gedronken, dus toen ik om kwart over 11 thuis kwam moest ik hem wakker maken voor een slok. Hij was om 9 uur even wakker geweest, maar hoefde toen niet. Vreemd, want normaal wil hij wel... maar het ging wat dat betreft dus goed. Maarja, de echte bruiloft is volgende week vrijdag en daar wil ik wel helemaal bij zijn!!! Mijn vader past op en als het flesje niet lukt moet hij maar gaan lepelen. Zucht.. kinderen :-)

Even bijlezen.
Compu houd jij niet van wintersport? Had je niet meegewild?

Ris waarom zou je dan een kz moeten krijgen? Maar na die tijd dat je met 22 weken stopt met werken krijg je ook geen geld of wel? Nou ja het is iig fijn dat je dan 4 maanden thuis kan blijven.

Balen Cin van de spruw. Heb je al een oplossing gevonden?

Hmm cd als je twee weken overtijd zou gaan dan zou dat betekenen dat je nu nog 4 weken zwanger bent. Geen opbeurende woorden he! Maar deze komt gewoon op tijd joh! Wat denk je dat het wordt?

Spannend Hel weer een bod gedaan, al wat gehoord?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven