begrafenis

10-05-2011 18:43 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

aanstaande vrijdag is de begrafenis van mijn oma. Voor haar is het beter omdat ze met haar 87 ontzettend leed. Ze was dement en kreeg sonde voeding. Dus ik heb er vrede mee.

Maar ik vroeg me af of het gangbaar is om mijn kleintje van 21 weken mee te nemen naar de begrafenis ? De andere achter kleinkinderen zullen er ook zijn. Maar deze zijn wel al wat ouder (10 en 4 jaar).

Ook zit ik er een beetje mee wat ze tegenwoordig aandoen naar een begrafenis ? En als ik mijn kleintje meeneem wat moet hij dan aan ? Tips ?

Alvast bedankt.
Ik heb geen idee wat voor weer het is aankomende vrijdag. Ik heb deze jurk in de kast hangen, zou die kunnen ?

Maar dan in het grijs
Ik kan je linkje niet openen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Heb het jurkje even opgesnord. Op zich zou het kunnen, maar dan zou ik het wel afmaken met mooie hakken en een jasje.
wilde mijn zwarte colbertje erbij dragen, zwarte legging eronder ( een katoenen) en een zwart schoentje/sandaaltje. Mijn haar netjes opsteken.

Lief in een nette spijkerbroek en mooie zwarte blouse. Kan hij er dan sneakers onder dragen ? Hij heeft namelijk geen nette schoenen. Wel hagelwitte nieuwe sneakers (adidasjes oldskool)
Lijkt me een goede combinatie. Sterkte vrijdag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven