Huishouden gevaarlijk

12-05-2011 12:44 28 berichten
http://www.telegraaf.nl/b ... ?sn=binnenland,buitenland

Deze vrouw was bezig met het uitkloppen van een dekbed, er overlijden ook vrouwen die op zoveel-hoog denken: die ramen, die krijg ik wel schoon, ik val niet . . . . . maar toch kunnen ze het niet navertellen!

Kies jij voor de veilige optie: dan maar vieze ramen, of de glazenwasser, of doe je het toch zelf en neem je bewust het risico?
Ik woon op 1 hoog....
Er kleven inderdaad veel gevaren aan het huishouden, zeker als je geroutineerd aan de slag bent, dan kun je nog weleens iets over het hoofd zien, maar ik denk niet dat veel vrouwen overlijden aan het uitkloppen van een dekbed.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het alleen als er iemand bij is om mijn benen vast te houden (uit het raam hangen om het raam te lappen) en woon ook maar één hoog idd.

Wel neem ik altijd mijn mobiel mee als ik naar zolder ga met de hoge vlizotrap, je weet maar nooit..
Ik heb wel eens uit het raam gehangen met zo'n ding op een stok om het raam schoon te krijgen. Doodeng vond ik het! Ik doe het dan ook nooit weer. Moest toen echt wel, er was een duif tegen het raam gevlogen en de afdruk van het beest stond nog op het raam...

Nu heb ik een glazenwasser. Veel beter en veiliger.
Glazenwasser komt hier niet. En niet omdat ik dat niet wil hoor.

Dus voor de ramen boven stuur ik mijn man af en toe de ladder op. Ik heb een beetje last van hoogtevrees.
Ik heb een glazenwassert. Ik ben de opperkluns dus mij zou dat zo kunnen gebeuren.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb handige draai/kiep ramen hoef ik niet uit het raam te hangen om ze ook van buiten schoon te maken.
Woon op 8 hoog en klop dekbed ook gewoon uit en lap zelf de ramen die aan balkon kant zitten.

Sinds ik op mezelf woon ben ik er wel achter gekomen dat ik een eenorme kluns ben.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Heb ik nu een goeie smoesje om de ramen niet te lappen?
Ik heb op 12hoog gewoond. Voelde me eigenlijk nooit echt prettig als ik op een trapje op de galerij de ramen stond te lappen. Maar ik was ook heel erg bang dat ik ging slaapwandelen ofzo, terwijl ik dat nog nooit gedaan had maar toch...
Tja, als de glazenwasser niet bij je ramen kan komen, moet je wat, toch? Ik doe het 1 keer per jaar toch zelf om al die duivenpoep weg te krijgen.
Ik neem geen risico's meer, ik doe gewoon NIETS meer.
10 dg geleden gleed mn opstapje onder mij vandaan resultaat; flinke wat gekneusde ribben,en errugg veel auwwieeee!!

ik blijf voortaan stil zitten als ik weer zo,n schoonmaakaanval krijg.heb mn lesje geleerd
quote:julia_van_henegouwen schreef op 12 mei 2011 @ 13:06:

Ik neem geen risico's meer, ik doe gewoon NIETS meer. Dat wou ik ook net zeggen!
quote:MEFS schreef op 12 mei 2011 @ 13:03:

Heb ik nu een goeie smoesje om de ramen niet te lappen?Ik had em al!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind persoonlijk dat vieze ramen de UV stralen van de zon tegen houden en er zodoende voor zorgen dat mijn lederen bankstel niet verkleurt.
Een gewone voorjaarsdag, opstaan, ontbijten met 't gezin, even het huis schoonmaken, dekbed even uitkloppen, oeps, ..... dood.

Tot zover de betrekkelijkheid van het leven.
quote:dropshot1000 schreef op 12 mei 2011 @ 13:03:

Ik heb op 12hoog gewoond. Voelde me eigenlijk nooit echt prettig als ik op een trapje op de galerij de ramen stond te lappen. Maar ik was ook heel erg bang dat ik ging slaapwandelen ofzo, terwijl ik dat nog nooit gedaan had maar toch...Niet lelijk bedoeld hoor, maar hoe kom je van ramen lappen ineens op slaapwandelen?
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Ik heb altijd al gedacht dat het huishouden een gevaarlijke bezigheid was. Nu dat is bewezen doe ik echt niks meer.

Bloedlink zeg. Al die chemicalien, ramen zemen aan de buitenkant, brrr. Mij niet gezien.
Gezocht: interieurverzorger (m/v) met goede levensverzekering. full-time en per direct!

Oh wat een goede reden om te stoppen met het huis schoonmaken en lekker de stad in te gaan, veel veiliger!
quote:Cateautje schreef op 12 mei 2011 @ 13:16:

Ik vind persoonlijk dat vieze ramen de UV stralen van de zon tegen houden en er zodoende voor zorgen dat mijn lederen bankstel niet verkleurt.Vind je dat persoonlijk of is dat zo? :p
@ Cateautje, uit je eerste post blijkt dat je het artikel in de link niet hebt gelezen? Zoals die vrouw het deed, was het wel degelijk gevaarlijk!!!
dus?
quote:carenza schreef op 12 mei 2011 @ 14:58:

@ Cateautje, uit je eerste post blijkt dat je het artikel in de link niet hebt gelezen? Zoals die vrouw het deed, was het wel degelijk gevaarlijk!!!Dat heb ik wel gelezen. Ik begrijp je punt niet. Wat zou ik niet gesnapt hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven