STOMME plons toilet!!!

12-05-2011 15:04 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus zon leuk toilet waar je drol in plonst en je billen dus nat worden!

Nu lossen we dit op door 1 wc papier erin te gooien..... Niet echt biologisch verantwoord hahaha...ook niet voor de knip trouwens!

Voor een nieuwe wc is tijdelijk geen geld en tijd, dus iemand tips tegen het plonsen? Bestaat er iets tegen in de bouwmarkt ofsow?

Wie heeft deze toiletten verzonnen! Bah
Grappig ja, een Amerikaanse vriendin van mij die hier op bezoek was, gruwelde juist van onze plateau-plees haha. Ze begreep maar niet wat het nut was van de drol-display.

Plateau-tip: Als je meteen na het drollen even kort water spoelt en dan pas begint met vegen, scheelt dat enorm in de geurontwikkeling .
Ik heb een idee! Als je nou zo'n beugel op ooghoogte monteert in de wc. Dan kun je je heel snel optrekken direct nadat je je drol hebt laten gaan. Vanuit je knieën opstaan, gaat nl. niet zo snel. Ook nog goed voor de armspieren!

Wat ik ook wel doe, is helemaal op het randje van de bril gaan zitten... O ja, en zo langzaam mogelijk proberen te poepen, zodat de drol heel geleidelijk en rusitg het toilet inglijdt.

Goh, wat een rete-interessant topic dit!
wat je water geeft, groeit
quote:zakdoek schreef op 12 mei 2011 @ 15:20:

Wat meer naar voren, of juist naar achteren, gaan zitten zodat je boodschap eerst de pot raakt en dan rustig het water in glijdt.

Bij ons moet je boven juist verder naar voren gaan zitten en beneden helemaal achter op de bril.

Je ziet: ik heb er studie van gemaakt! Haha lekker topic dit
Hier gelukkig geen plonsplee, ik heb er ook een gruwelijke hekel aan. Mijn kleine neefjes hebben thuis wel een plonsplee dus die stonden laatst bij mij in de wc verrukt hun creaties te bekijken
Ik ben mijn eigen bananenschil
hmm wat zegt het over mij dat ik nooit natte billen heb ondanks plons toilet?
quote:Chatterly schreef op 12 mei 2011 @ 15:13:

Heb ook zo'n plonsplee. Het is een feest als je vergeet dat er bleekwater onder in de pot zit. Ik hoef geen anusbleking.
Worden er tegenwoordig nog plateau-wc's verkocht dan? Ik dacht dat dat iets ouderwets (en Nederlands) was.
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 12 mei 2011 @ 15:18:

[...]

In een plonstoilet spettert het tenminste niet meer terug tegen je bips aan. In zo'n andere wc wel, vooral als je met een beetje kracht poept....
quote:Chatterly schreef op 12 mei 2011 @ 15:13:

Heb ook zo'n plonsplee. Het is een feest als je vergeet dat er bleekwater onder in de pot zit. Ik hoef geen anusbleking. dan kan je ook mee naar de playboycasting!
Volgens mij is zo'n 'niet plons wc' heel erg Nederlands. In Belgie zeggen ze volgens mij dat de Nederlanders zo gierig zijn, dat ze eerst nog willen bekijken wat ze in de pot hebben neergelegd, voordat ze doortrekken... :P
Haha wat een topic (0:
Haa lachen dit

ik heb ze dus alletwee he de plons en de gewone wc

voorkeur gaat toch uit naar plons is de drol weg .en wc schoon .met de gewone leg ik eerst een papiertje op de bodem scheelt weer remsporen boenen

hahha jak als ik het zo teruglees.
Ik vind een plons wc ook veeeel beter.

Om het helemaal een fijne ervaring te maken, ook graag nog zo'n douche erin...dat je je inderdaad af moet drogen

Veel schoner dan alleen wc papier!
quote:Java schreef op 12 mei 2011 @ 15:49:

Worden er tegenwoordig nog plateau-wc's verkocht dan? Ik dacht dat dat iets ouderwets (en Nederlands) was.

Jazeker, hoewel deze voor ons wel speciaal besteld moest worden.

Wij hebben beide, maar gebruiken de plateau WC eigenlijk nooit. Onze voorkeur gaat toch naar de plons WC. Mijn man wilde persé een plateau toilet, maar heeft er nog nooit gebruik van gemaakt.
In New York heb ik alleen maar 'diepspoelers' gezien - zo heten die dingen officieel versus vlakspoelers.. waar het product even blijft liggen geuren.

Maar daar staat het water veel hoger nog dan bij ons. Waar hier alleen water in de wegspoelopening staat, staat het daar tot zo'n 10 cm onder de rand. Het spetterde dus nog veel meer op den billen dan hier. Blijkbaar hebben yanks nog meer een broertje dood aan geur dan wij...
quote:Java schreef op 12 mei 2011 @ 15:49:

Worden er tegenwoordig nog plateau-wc's verkocht dan? Ik dacht dat dat iets ouderwets (en Nederlands) was.Ja, wij hebben er vorig jaar nog een gekocht bij de bouwmarkt. Ze hadden twee verschillende soorten.
Even over de stank. Ik gebruik ipv een spuitbus een lucifer die ik aan steek en direct uitblaas en weg is de stank.

Geweldig topic dit! Ook een geweldig woord 'plonsplee' hahahahaha

Ja, ik vind het vreselijk als het plonst! En die studie of je iets meer naar voren of naar achteren moet gaan zitten LOL.

Heel vervelend op het werk waar inderdaad twee WC's zijn naast elkaar, heel gehorig. Heeeel herkenbaar die post! Op mijn vorig werk waren er meerdere, dus als iemand zat te plonzen wist je daarna nog niet wie het was. Hier dus wel (er is nog een gangetje na de WC dus erg grote kans dat je die ander nog weer ziet buiten).

Helemaal Nederlands zijn die met plateau blijkbaar niet, ik zit nu in ander EU land en hier thuis hebben we ook een plateau.
Haha wij noemen zo'n plateauplee altijd een "RESULTATENPOT"
Whahahaha, nog nooit zo gelachen bij een topic.....

Hier ook een plonsplee, en ik gebruik dus ook een stapeltje plee-papier in de post voordat ik ga zitten als ik moet poepen (en nee, met één velletje kom ik er niet....)
Ahum, in de POT dus !!!
...............
quote:Nefertiti schreef op 14 mei 2011 @ 00:36:

...............Vertel eens..laat mij ook eens lachen
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 12 mei 2011 @ 15:18:

[...]

In een plonstoilet spettert het tenminste niet meer terug tegen je bips aan. In zo'n andere wc wel, vooral als je met een beetje kracht poept.... Volgens mij was het probleem van TO juist dat haar plonsplee juist wel spettert.
quote:nottonightjosephine schreef op 14 mei 2011 @ 00:26:

Haha wij noemen zo'n plateauplee altijd een "RESULTATENPOT" En het resultaat mag er zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven