Ik moet het kwijt

12-05-2011 18:43 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve allemaal,

Ik heb lang zitten twijfelen of ik dit zou vertellen of dat ik het voor mijzelf moest houden. Maar ik kan het niet langer voor mij houden.

Sinds een aantal maanden ben ik een minnares. Ik weet dat er mensen zijn die nu een enorme zucht of scheldbui richting het scherm gooien, maar het is zo en ergens voel ik mij er heel rot door maar toch ook oh zo gelukkig.

Ongeveer 6 maanden geleden ging ik een keer met een vriendin naar een lounge bij ons in de buurt. Het was een zondag en het was best druk toen we eenmaal zaten werd onze bestelling opgenomen en we begonnen te kletsen. Na ong. 5 minuten werden onze drankjes gebracht en ik keek richting de bar. Daar stond een ongelofelijk mooie jongen. Ik kon niet meer stoppen met kijken en hij keek ook naar mij. De hele gedurende tijd hebben we oogcontact gehad. Maar verder niets ondernomen.

Na die ene keer ben ik nog twee keer geweest en heb ik telkens weer oogcontact gehad. Maar nog steeds niet ondernomen.

Ik ging een drukke tijd tegemoet ivm mijn studie en werk en was dus elk weekend aan het bikkelen en had geen tijd/zin om naar die lounge terug te gaan. Toen de drukke tijd er eindelijk op zat, nodigde mijn vriendin mij uit om lekker wat te gaan drinken bij die lounge. Daar aangekomen zag ik de knappe jongen natuurlijk meteen en weer hadden we oogcontact. Aan het einde van de avond vroeg mijn vriendin waarom ik geen stap zijn kant op zet en zijn nr of iets vraag. Ik normaal niet op mijn mondje gevallen, was dit keer te verlegen om iets te vragen of zeggen. Dus besloot mijn vriendin om op hem af te stappen en zijn naam/nr. te vragen. Terwijl zij naar de kassa liep om af te rekenen, liep ik na buiten om de enorme afwijzing niet te hoeven mee maken. Ong 5 minuten later kwam ze naar buiten met een big smile en een papiertje. Mijn hart sloeg op hol. Ik had zowel zijn naam (G.) als zijn nr.

Nu was het natuurlijk aan mij de taak om hem te bellen. Zie je het al voor je? Ik durfde niet. Dagen gingen er voorbij en ik kon gewoon geen moed verzamelen om hem te bellen. Een week later liep ik in het plaatselijke winkelcentrum en er kwam een jongen op mij af lopen. En ja hoor, het was G.

G.: Hey meid! Hoe is het? Ik wacht op je telefoontje maar ik wordt maar niet gebeld..

Ik: Euhh... Ooh, ja ik denk dat het nr. niet klopt want ik heb een aantal keer gebeld maar ik krijg geen gehoor.

G.: He?? Wat vreemd, ik heb het goede nr. opgeschreven. Geef anders jouw nr, dan laat ik overgaan en dan heb je mijn (goede) nr.

Ik: Oké prima.

G.: Heb je misschien zin om iets te gaan drinken of eten?

Ik.: Ja lijkt me gezellig.

Dit was het begin van mijn huidige situatie.

Nadat we wat zijn gaan drinken (wat super gezellig en leuk was) had ik een warm kriebelend gevoel. Ik kwam thuis met een smile van oor tot oor. Dit herhaalde zich haast dagelijks. En toen kwam hij met de vraag of we konden praten. Op dat moment ging er van alles door mijn hoofd heen, maar vooral de gedachte ... Hij heeft een relatie. En ja hoor, mijn vermoeden werd een feit. En keihard feit. Hij heeft een vriendin, al 4 jaar en ze woont in een andere stad.

Ik wist niet wat ik moest zeggen, het speet hem. En dat hij zich bij mijn keuze zou neerleggen. Doorgaan, vrienden of doen alsof we elkaar niet kennen. Tja, wat zeg je op zo'n moment nadat je net geweldige heerlijke dates met hem hebt gehad. Mijn antwoord:

We zien wel waar het naar toe leid. Hoogstwaarschijnlijk naar een gebroken hart. Hier of daar. Maar we zullen het zien.

Nu zijn we maanden verder en ik zie hem haast dagelijks. We studeren beide nog en we wonen op 10 min van elkaar af. Dus 's morgens pakken we samen het OV richting school. 's middags treffen we elkaar weer zodat we weer samen het OV kunnen nemen richting huis. Hij ziet haar een keer per week. En belt 's avonds even met haar. We hebben nu 3x de nacht met elkaar doorgebracht en het voelde heerlijk om naast hem wakker te worden.

Ik vraag me af hoelang ik hier mee door kan/moet gaan. Ondanks dat ik bijna al zijn aandacht heb, vreet het enorm aan mij. Ik wil het ook absoluut niet over haar hebben, haar naam e.d. wordt dan ook nooit genoemd, en wanneer ze belt neemt hij ook niet op. Ergens in mijn hart weet ik dat het heel oneerlijk is tegenover haar, maar ik voel mij zo goed.

Veroordeel mij niet, ik weet dat het verkeerd is, maar ik moest het gewoon kwijt. Ik las verhalen van andere mensen en dacht laat ik het hier maar neer krabbelen.

Liefs,

Peyton.
quote:stickynote schreef op 12 mei 2011 @ 19:02:

He bah wat zijn er meteen negatieve reacties, als je niets helpends weet te schrijven, hou dan liever je mond. Peyton, hij is eerlijk tegenover je en jij weet waar je aan toe bent. Geniet ervan zolang het duurt zou ik zeggen! Maar verwacht niks van hem, geloof beloftes niet. Hij bedriegd zijn vriendin met jou dus waarom zou hij jou ook niet bedriegen? Hij zit blijkbaar zo in elkaar. Hij is verantwoordelijk voor het bedriegen, jij niet. Voel je niet schuldig want als jij het niet was, was het vast een ander.

Sorry ik begrijp dat niet, is het zo raar om rekening te houden met anderen? Hoe kun je genieten terwijl je het doet met de vriend van een ander. Vriend zit harstikke fout, maar om nou mee te werken aan het bewust kwetsen van een ander is ronduit egoistisch. Daarnaast is ze ook nog eens tweederangs, nou geweldig!

Ik ben blij dat ik tijdens mijn opvoeding heb geleerd dat het belangrijk is om aan je medemens te denken en dat de wereld niet alleen om mij en mijn eigen geluk draait.

En als jij het niet was was het wel een ander is een non argument. Zij maakt die keuze en het is geen ander, zij kiest ervoor om eraan mee te werken en als ze zelf belazert wordt opent ze natuurlijk een 'oh wat ben ik zielig topic'
Misschien wonen ze nood gedwongen ver uit elkaar en zou hij liever met haar samen wonen? Dat weten wij niet, ik hoop dat gewoon. Gemeen he? Verder hoop ik dat hij snel tegen de lamp loopt.
Ik wens je veel succes met deze kortstondige relatie. Ik vraag me af hoe lang je het nog vol gaat houden. Als hij zijn vriendin bedriegt met jou kan hij nooit eerlijk genoeg tegenover jou zijn. En van een mooi bord kan je niet blijven eten!!!
Het commentaar was natuurlijk te verwachten, dit is een forum toch? Ik zie hier geen waarschuwing staan met : hier mogen mensen die een minnaar/minnares zijn niet mogen reageren?

Bedankt iig voor de reacties of het negatief of positief is. Maar zoals ik mij herinneren kan niemand zijn/haar gevoel besturen.
Ik veroordeel je niet hoor.

Ik vraag me alleen 1 ding af...

Waarom neem je genoegen met iemand die niet voor jou kiest?

Want laten we wel zijn, je bent de bijvrouw, het neukertje, het gezelligheidmoment...

Maar zijn vriendin.....neuh, dat ben je niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:peytonb schreef op 12 mei 2011 @ 19:09:

Maar zoals ik mij herinneren kan niemand zijn/haar gevoel besturen.

Dan herinner je het je niet helemaal goed!

Je gevoel kan je inderdaad niet sturen, je acties die daarop volgen daarentegen wel!
Nou snap de negatieve reactie's heel goed. To weet dat hij een vriendin heeft dus is net zo fout bezig als hij.

To ga eens bij jezelf na! Wat nou als jij een vriend hebt die er neukertje op nou houd. Hoe zou jij je voelen?

Bedenk dan ook hoe de vriendin van die jongen zich moet voelen als zij er achter komt.

Zoek lekker een vrijgezelle vent!
Het gras aan de overkant is niet groen.

Het commentaar was natuurlijk te verwachten, dit is een forum toch? Ik zie hier geen waarschuwing staan met : hier mogen mensen die een minnaar/minnares zijn niet mogen reageren?

Bedankt iig voor de reacties of het negatief of positief is. Maar zoals ik mij herinneren kan niemand zijn/haar gevoel besturen.

Maar je handelen wel!

Daarnaast moet je toch eens bij jezelf met je gevoel te raden gaan wat er leuk is aan een man die de boel belazerd zijn vriendin, en jouw door in eerste instantie met je in zee te gaan zonder te vertellen dat hij bezet was, waarom jij daar genoegen mee neemt.

Ben jij voor jouw gevoel geen leuke man waard? En hoe verknipt ben je als je denkt dat dit een leuke man is?
quote:Summerdance schreef op 12 mei 2011 @ 19:09:

Ik veroordeel je niet hoor.

Ik vraag me alleen 1 ding af...

Waarom neem je genoegen met iemand die niet voor jou kiest?

Want laten we wel zijn, je bent de bijvrouw, het neukertje, het gezelligheidmoment...

Maar zijn vriendin.....neuh, dat ben je nietAllereerst vind ik het knap dat men er meteen vanuit gaat dat ik zijn neukertje/sexmaatje of whatever ben. Ik hoef mezelf niet te bewijzen tegenover jullie, maar ik heb geen seks met hem gehad.
quote:Summerdance schreef op 12 mei 2011 @ 19:10:

[...]

Dan herinner je het je niet helemaal goed!

Je gevoel kan je inderdaad niet sturen, je acties die daarop volgen daarentegen wel!

Hopelijk snap je dat TO.

Nee natuurlijk niet we hebben geen controle, als je boos bent begin je zeker direct te schreeuwen en te slaan als iets moois in de winkel ziet wat je wil hebben koop je het direct ,als je moedergevoelens krijgt stop je direct met de pil en als je verdrietig bent loop je huilend over straat,

Verliefd zijn maakt niet achterlijk hoor!Je had ook afstand kunnen nemen van hem en aangeven dat hij het uit moet maken als hij met jou verder wi.
Geniet ervan, maar verlies je hart nie aan hem! Je ziet natuurlijk zelf ook wel in dat dit een hele foute gozer is!

Bedankt iig voor de reacties of het negatief of positief is. Maar zoals ik mij herinneren kan niemand zijn/haar gevoel besturen.Behalve dat deze zin krom geschreven is is ie ook nog eens dikke BS. Je hoeft echt niet maar met iedereen waar je kriebels van in je buik krijgt in bed te gaan liggen. Dat is misschien wel een beetje moeilijk maar het heeft ruwweg hiermee te maken; FATSOEN en ZELFBEHEERSING
tsjonge jonge zeg....dat je dat lekker vindt zoals het nu gaat! Eerst hangt ie 'm bij haar erin, vervolgens weer bij jou! Bah....

Wel sneu om jezelf zo voor de gek te houden. En hem vind ik een giga-eikel.
quote:liselore schreef op 12 mei 2011 @ 19:12:

Maar je handelen wel!

Daarnaast moet je toch eens bij jezelf met je gevoel te raden gaan wat er leuk is aan een man die de boel belazerd zijn vriendin, en jouw door in eerste instantie met je in zee te gaan zonder te vertellen dat hij bezet was, waarom jij daar genoegen mee neemt.

Ben jij voor jouw gevoel geen leuke man waard? En hoe verknipt ben je als je denkt dat dit een leuke man is?

Spuit 11

Dat zei ik toch al?
quote:peytonb schreef op 12 mei 2011 @ 19:12:

[...]

Allereerst vind ik het knap dat men er meteen vanuit gaat dat ik zijn neukertje/sexmaatje of whatever ben. Ik hoef mezelf niet te bewijzen tegenover jullie, maar ik heb geen seks met hem gehad.Jij noemt het minnares! Zo vreemd is het niet dat men dan denkt dat je met hem neukt. Ben je wel zijn minnares? Of gewoon zijn nieuwe beste vriendin? Ik heb namelijk ook wel eens vroeger bij gewone vrienden geslapen. Dat kan. Maar misschien zie jij er meer in dan het voor hem is.

[...]

Allereerst vind ik het knap dat men er meteen vanuit gaat dat ik zijn neukertje/sexmaatje of whatever ben. Ik hoef mezelf niet te bewijzen tegenover jullie, maar ik heb geen seks met hem gehad.Waarom noem je jezelf dan minnares?
quote:Summerdance schreef op 12 mei 2011 @ 19:14:

[...]

Spuit 11

Dat zei ik toch al? ik gebruik mooiere woorden

Bedankt iig voor de reacties of het negatief of positief is. Maar zoals ik mij herinneren kan niemand zijn/haar gevoel besturen.Oh jawel hoor, sommige dingen zijn een no-go en een bezette man is er 1 van voor mij. Hoe leuk hij ook is, ik schakel m'n gevoel wel uit dan. Anders doet hij het wel voor je op den duur. Kun je het maar beter zelf doen, dat uitschakelen...
quote:toffifee schreef op 12 mei 2011 @ 19:14:

[...]

Jij noemt het minnares! Zo vreemd is het niet dat men dan denkt dat je met hem neukt. Ben je wel zijn minnares? Of gewoon zijn nieuwe beste vriendin? Ik heb namelijk ook wel eens vroeger bij gewone vrienden geslapen. Dat kan. Maar misschien zie jij er meer in dan het voor hem is.Of hij is heaumeau. Minnares van een heaumeau, da's wel bijzonder.
Nou precies bij minnares denk ik ook meteen aan meer dan gezellig koffie drinken met de kleren aan.
Het gras aan de overkant is niet groen.

Allereerst vind ik het knap dat men er meteen vanuit gaat dat ik zijn neukertje/sexmaatje of whatever ben. Ik hoef mezelf niet te bewijzen tegenover jullie, maar ik heb geen seks met hem gehad.

Nou kan ik het helemaal verkeerd zien hoor, ik ben niet zo thuis in de minnaressen wereld....

Maar is seks hebben nou net niet wat minnaressen doen met een man?

Of hebben jullie gewoon een hele emotionele diepe band?

Als in soulmates zijn zeg maar?
Allemaal zeer volwassen

Hoe begon het ook alweer?

' Dus besloot mijn vriendin om op hem af te stappen en zijn naam/nr. te vragen '

Tja.

O, ik denk dat jullie ook heel jong zijn, als je niet eens weet wat een minnares is, meisje toch.

Als hij 'het' is voor jou, laat hem dan eerst netjes zijn relatie met het andere meisje verbreken, doet hij dat niet dan weet je gelijk wat voor een vlees je in de kuip hebt en laat hem dan los,

Want je weet het hè: zoals je eraan komt, kom je erook weer vanaf.

Gratis wijze les van tante Galadriel.
oh ja nog een leuke "wijsheid" die ik laatst eens hoorde:

"hoe je eraan komt, zo kom je d'r ook weer af!"
quote:liselore schreef op 12 mei 2011 @ 19:16:

[...]

ik gebruik mooiere woorden Is ook zo, maar ik dacht ik hou het even simpel voor TO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven