December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hee Ainne, we hebben elkaar gekruist. Wat zieluuuuug voor je arme kleine meisje. En voor jou, want jij moet al die kots en poep opruimen... Heb je niet een hele lieve buurvrouw die een uurtje wil oppassen als jij naar het zh moet voor controle? Of kan je man een uurtje naar huis komen? Het lijkt me inderdaad niks om haar te moeten meezeulen als ze zich zo rot voelt. Sterkte d'r mee joh!!
De buren werken en de kliniektijden zijn tussen 13 en 15 en Vent redt dt niet (hij is vrachtwagenchaffeur). Maar ik kijk hoe het morgen gaat en desnoods doe ik mijn check bij de huisarts ipv het ziekenhuis (checks gaan hier in eerste instantie sowieso om en om zienenhuis/huisarts).

Vent zit haar nu pap te voeren en dat gaat er met smaak in, dus er is hoop!
Gistermiddag om 14.00 op weg naar A'dam voor de Chinese arts. Het is dezelfde arts die ik ook heb gehad na de chemo en toen ik zwanger wilde worden.

Ze konden nu dus het eindresultaat bekijken.

Naar A'dam is voor ons ongeveer 40 minuten rijden, best te doen. Dan auto parkeren in Noord en met de pont over naar het Centrum, daar nog even 15 min. lopen.

Maar we waren veels te vroeg, dus zijn we even door de Chinese wijk gelopen en over een markt. Ik wilde zo laat mogelijk in de wachtkamer zitten, want anders bleef ik achter Boyd aanhollen die van alles en nog wat interessant vind.

De tolk en de arts waren verrast Boyd te zien en vonden het reuze leuk. Toen de tolk en de arts chinees met elkaar praatten, vond Boyd dat reuze grappig en moest erg lachen. Verder kon hij makkelijk daar rondbanjeren, het was goed kindvriendelijk. Hij verdween bijna onder het klapdeurtje naar de kruidenafdeling. En de glazen vitrinekasten waren ook geweldig om op te slaan.

Boyd heeft 2 tabletten gekregen die hij 3x per dag moet eten. Vermalen door zijn voedsel. Verder moet hij lauwwarm water drinken ipv koud water. En ook rundvlees en schaaldieren kan hij beter niet eten. En nog een zalfje gekregen om op de plekken te smeren (stinken dat het doet).

Om 17.00 uur waren we pas klaar (m'n moeder had ook een afspraak) en toen had Boyd het ook wel gehad. Daarna nog lopen naar de pont en auto en naar huis. Om 18.30 waren we thuis. Boyd bekaf, die wilde niet eens meer eten. En ik lag zelf ook om 21.00 al te pitten op de bank.

Gelukkig hoeven we pas over 5 weken weer terug te komen, want het is best wel een hele reis bij elkaar.

Nu maar afwachten of de medicijnen aanslaan. Het eczeem wordt echt wel erger, ik zag het nu ook al op zijn ruggetje wat en en zijn achernek.

En die grote korsterige eczeem op zijn been, wordt ook alleen maar dikker. Het is echt wel een rot gezicht. Maar goed, ik ga er vanuit dat door de pillen het overgaat.

Ainne

Beterschap met Leah. Klinkt echt niet lekker zoals ze is.

Tinus

Ik weet dat je laatst schreef over je schouders. Vervelend dat het nu weer terug is gekomen. En al helemaal als het niet verholpen kan worden. Weet helaas ook geen oplossing voor je.

Misschien eens op een ander forum van Viva vermelden?

En dat staan van Manu is ook al knap. Ze schelen toch iets van meer dan 2 weken met elkaar, en toen deed Boyd het ook nog niet hoor.

Maar we zijn af en toe buiten aan het lopen met hem aan 2 handjes en dat vind hij geweldig. Buiten is zoveel te zien.
He Tinus ja echt hygienisch was het niet hahaha maar oooohhhh zo makkelijk alleen als er echt veel snot of groene klodders waren ging ik wel ff een papiertje pakken hoor hihihi. Dat zag ik toch ook weer niet zo zitten.

Ik zit nu weer te typen met mijn laptop op mijn schouder zodat Davina er niet bij kan. Die vind het cd-rom station veels te leuk om open en dicht te doen. maar typt niet zo makkelijk.

Joni die exceem van Boyd klinkt nogal heftig zeg! Hopelijk is het nu snel over!

Alle zieken beterschap! Ik ga gauw naar ebay want er lopen een 3tal biedingen af.
Oh Joni ik hoor hele goede verhalen altijd overn de chinees !! Zal vast wel werken !!

Ainne; ahhh arm meisje !! Beterschap met haar !!

Alle zieken (Mette, en andere namen ben ik even kwijt, sorry) beterschap !!

Mijn kindjes zijn er weer en ik ook. Druk maar heel leuk weekend gehad. Vrijdag uit eten met een club van de tennis en daarna nog even naar de kroeg. Uiteindelijk uur of 2 eer we sliepen (nog even hier een afzakkertje genomen met 2 jongens en later ook P.) Zaterdag de hele dag geholpen in de winkel van mijn zus (en nog leuke kleertjes voor de kids gescoord) was een 2e hands beurs. 'S middags naar een vriendin want we hadden vlak bij haar huis met de meiden van maart 2005 afgesproken om daar te gaan eten. Dus daarna uit eten met de meiden en dat was ook erg gezellig. Zou eigenlijk bij vriendin blijven slapen maar ben toch naar huis gegaan. Eerst even borrelen bij vriendin en daarna heeeeerlijk de hele nacht doorgeslapen tot 10.30 uur en ontbijt op bed gekregen. Kindjes kwamen rond 12 uur weer terug en liggen nu op bed.

Floortje heeft het super gedaan. Timo ook hoor. Eerste nacht prima maar afgelopen nacht een uur liggen gillen. Het verzoek kwam ook om ze niet meer samen te brengen naar hun. Ben ik eigenlijk een beetje van ontdaan. Vind het helemaal niet leuk. Fijn dat ze zo eerlijk is om te zeggen dat ze het zwaar vindt maar ze wonen al verder, zien ze al minder en ik vind het ook wel eens fijn als ze daar slapen. En dit was nog maar de eerste keer !! En ik ga toch echt niet maar 1 kind daar heen brengen en de ander ergens anders heen. Dan ben ik een hele dag bezig om onderdak te verzorgen.

En Timo is ook wel pittig, weet ik ook wel maar als je concequent bent gaat het prima. Eigenlijk word ik er een beetje verdrietig van zo......
He Floddertje fijn dat jullie een lekker weekendje hebben gehad!! Maar wel een beetje raar inderdaad dat er nu maar 1 kind mag blijven slapen per keer. Kan me best voorstellen dat ze het pittig vinden zo een uur in de weer moeten te zijn, maar hallo het is een kind en dan kan dat gewoon gebeuren dat is helemaal niet raar. Ik bedoel Davina is over het algemeen echt super super makkelijk als het om slapen gaat, maar ook hier komt het bij uitzondering weleens voor dat we een uur met haar bezig zijn. Hoort er in mijn ogen gewoon bij en dat zal lijkt mij heus niet iedere keer gebeuren dus vind het ook wel een beetje vreemd dat ze het na 1 keer al zeggen. Maar goed schijnbaar vinden ze het te zwaar en tsja daar doe je verder niks aan dat is hoe zij het ervaren, wel jammer ja. Je kan natuurlijk wel gewoon een keertje als jullie toch thuis zijn er eentje uit logeren sturen dan hoef je er ook geen 2 op te pikken maar ja voor jullie zelf heeft het dan wel weinig meerwaarde om het zo maar te zeggen. Wel jammer dat op deze manier dan dus een oppas adresje weg valt.
Nou ik denk dat hun redenen mij niet eens zo dwars zitten maar de manier waarop het `verteld' wordt wel en gewoon dat het zo is (snap je?). Ik had voor Floortje een uit logeren boekje. Dat is een boekje die je invuld met allerlei tips en trucs maar daar staan 10 logeerpartijen in. Met ruimte voor foto's enz. Maar die van Timo is al vol en hij heeft niet zo veel `gebruiksaanwijzingen' meer dus daar had ik geen boekje ofzo voor mee gegeven. Toen ze terug kwamen kreeg ik een kaart met wat belevingen van Timo van het weekend erin beschreven. En daar stond op dat hij zo vaak mag komen als hij wil maar wel alleen. En in Floortje haar boekje stond dat ook. Het wordt dus gewoon niet besproken en dat overviel mij. Maak het dan gewoon bespreekbaar.

Daarbij passen ze 100x per maand op de kids van P zijn broer en dat zijn er ook 2 waarvan de oudste vrij veel aandacht behoeft. Ik ben gewend dat mijn ouders geen onderscheid maken met alle 3 hun kinderen.

En wat mij ook dwars zit is dat ik logeeradresjes genoeg heb maar dat is toch anders dan opa en oma. Waarschijnlijk zal het wel los lopen als ze alle 2 ouder zijn maar dan kom ik gewoon weer op de manier waarop het gebracht wordt.

Nou ja, boer zoekt vrouw.

Hoe is het met de ziekenboeg ????
he floddertje, schoonouders.... Jammer hoor. Vooral omdat ze toch al niet naast de deur wonen...En de volgende keer een nacht (met 2 kinderen, dat wel),

beterschap allemaal, hier gaat het weer iets beter. Casper blijft wat rommelen. Al een paar dagen is hij niet lekker, gisteravond dacht manlief dat hij temp had, en met paracetamol heeft hij goed geslapen.. Maar vanmorgen, voordat we gingen zwemmen had hij 38,9, dus toch maar niet zwemmen.. Vandaag weer veel geslapen en vanavond echt super gegeten en weer vrolijk.. Dus wie weet is het nu wel over...

hopelijke gaat de chinese geneeskunst het doen. ik heb er ook goede verhalen over gehoord.. En al die hormoonzalven uit de reguliere geneeskunde zijn ook niet alles...

nou, ik dus van alles voorbereid voor zaterdag, kwamen er allemaal mensen die nog helemaal niets van het onderwerp wisten, dus ik kon bij de basis beginnen en alle leuke dingen voor verdieping, kunnen in de kast voor volgend jaar...
Moge!

Manuel voor de tv gezet dus even tijd voor mama. Hij was om 7u al wakker. Op zich prima tijd, maar ik was nog een beetje verwend van de kerstvakantie waarbij hij vaak uitsliep tot 8.30 ofzo.

Floddertje: Wat jammer dat dat zo gebracht wordt. Als ze het te druk vinden met 2 kids hadden ze dat ook wat subtieler kunnen brengen ipv het in een boekje opschrijven. Alsof ze het niet persoonlijk durfden te zeggen, beetje laf.

Sannie: Fijn dat het beter gaat met Casper. Misschien toch de tandjes?

Joni: Ik heb ook goede verhalen gehoord over de Chinese geneeskunde. Ik hoop dat hij Boyd kan helpen.

Ik heb inderdaad weleens gedacht om een topic te openen over die schouderklachten maar ik ben een beetje bang voor goedbedoelde adviezen waar ik niks mee kan... Ik denk er nog over na.

Ainne: Hoe gaat het nu met Leah? Heb je al een oplossing voor je check vanmiddag? Je komt wel ff vertellen hoe het gegaan is he?
Hallo!

Amber is gelukkig weer een eind opgknapt! Ze is nog wel flink verkouden, maar heeft geen koorts meer.

Nurse, fijn dat het geen borstontsteking is geworden!

Wat lief dat Yasmine lacht!

Ach arm eitje hihi!

Basu, was het en beetje te doen in je nachtdienst?

Mette, beterschap!! Hoe is het nu??

Ainne, succes met je zieke meisje!

Ik hoop dat je bloeddruk weer goed is nu!

Tinus, balen zeg van je schouders, ik hoop dat het snel weer minder word...

Joni, ik hoop dat de chinees uitkomst brengt!

Floddertje, klinkt als een leuk weekend! Wel erg jammer dat je dan te horen krijgt dat ze ze liever niet meer alle 2 willen....

Sannie, beterschap voor Casper!

Jammer dat de presentatie anders liep dan gehoopt...

Hou het hier even bij voor nu, want Amber is wat aan het jengelen...

Marloes
quote:floddertje1 schreef op 11 januari 2008 @ 16:41:

Zie Floortje haar gegevens niet veranderd ???

Is 9700 gram en 76 cm@Floddertje

Ik heb deze info niet eerder terug gezien, dus vandaar nog niet verwerkt. Ga ik strakjes gelijk doen. Van welke datum zijn die gegevens?
Ik kom even heel kort mn neus om de hoek steken... is alweer een week geleden!

Ben eigenlijk veel te moe om nog achter de computer te gaan zitten. Als Kaya in bed ligt, duik ik er achteraan (pas wel op dat ik niet op haar land hoor). Dus veel tijd om te leuten op viva is er niet bij.

Floddertje: ik snap je hélemaal. Je verwacht niet dat opa's en oma's onderscheid maken tussen je kinderen. Ze hebben er tenslotte zelf ook een paar opgevoed en dat het niet elke keer gladjes verloopt is toch geen ramp? Ik vind het best een lompe aktie van ze. Wat vindt P dr eigenlijk van? T zijn zijn ouders tenslotte!

Joni: Wat sneu voor Boyd zeg, zo'n erge eczeem. Heeft hij er ook last van of ziet het er alleen lelijk uit? Kaya heeft last van citrusfruit. Ze krijgt daar onwijs rode billen van en dan is het elke keer krijsen bij de luierwissel. Ben er dan nu ook maar helemaal mee gestopt. Wel jammer want ze vond mandarijntjes wèl heel lekker. Ik ga het maar heel langzaam opbouwen want ik vind zo'n kapot kontje ook sielug.

Ik moet er een eind aan draaien (nu al) want mevrouwtje zit echt overal aan.. en dan het liefste aan de planten, post, en allemaal andere fijne niet-voor-kindjes dingen...
**Ego-alert, sorry!**

Ben vanmorgen naar mijn huisarts geweest voor de ante-natal check, met Leah. Blijkt mijn bloeddruk nog verder omhoog en heb ook meer eiwit in mijn urine. Moet dus uiteindelijk tóch naar het ziekenhuis vanmiddag, naar mijn oorspronkelijke afspraak en ik geloof dat er ook bloed geprikt gaat worden om op pre-eclampsie te testen. Mot er wel bijzeggen dat mijn huisarts zich over het algemeen drukker maakt dan mijn consultant, maar ja, beter toch maar het zekere voor het onzekere nemen.

Heb net Leah toch maar in de creche gedropt. Voel me wel een beetje schuldig, want heb verzwegen dat ze ziek was dit weekend. Ze is niet ziek meer, had genoeg praatjes vanmorgen, maar nog geen poepluier gehad dus geen idee of de diarree weg is. Denk het haast wel, anders had ze vast al 1 van die luiers gehad. Ik kan alleen maar hopen dat het de komende paar uur goed gaat daar!

Maar ja, het alternatief is haar meenemen naar het ziekenhuis, wat uren zou kunnen duren als er inderdaad bloed geprikt gaat worden en ik op de uitslag moet wachten.

Geeeetver, geen leuk begin van mijn maternity leave, werken is veul relaxter!!

Ik doe mijn ziekenhuistas voor de zekerheid maar achter in de auto, maar hopelijk niet nodig. Nu heel veel kleingeld zien te vinden, want het ziekenhuis is ook nog eens in hartje Dublin, dus parkeerkosten zijn duuuuur!!
Hey ladies! Druk weekend gehad, vriendliefs verjaardag gevierd vanaf zaterdagmiddag. Hadden het eigenlijk gepland vanaf 19.00 uur zaterdagavond maar er waren er een aantal die savonds niet konden dus smiddags al kwamen. Zondag kwamen schoonouders en schoonzusje en aanhang. Al met al heel weekend bezig geweest dus.

Ook bezig geweest met uitzoeken van foto's van een heel jaar Joeri... Man wat veel foto's!

We willen een fotoboek maken van Joeri's eerste jaar, en we weten ngo niet of we het digitaal willen doen of plakken. Ik denk het laatste...kun je ook vormpjes knippen enzo van foto's die verder niet interessant zijn.

Net werd ik gebeld door een collega....er zijn twee collega's gewond geraakt bij een auto-ongeluk onderweg naar hun ski-bestemming. Vriend van een van hen is ook gewond. De veroorzaker van het ongeluk is ter plekke overleden. De ene collega is lichtgewond, de andere is redelijk zwaargewond. Milt en long geperforeerd, ribben gebroken, mogelijk ook benen gebroken. Vriend van de laatste heeft mogelijk gebroken rugwervel... Pfoei...valt wel even koud op je dak zulk nieuws!

Goed...

ik ga eens even teruglezen en reageren...

Mette

wat leuk dat diegene van de taartenwinkel een moeder bij Noofs opvang is! Hahahah! Small world! Maarreh, leuke taarten! Ik wil zo'n workshop wel volgen!!!

Ben nog wezen shoppen:

tuinbroekje H&M maat 80, 4 witte rompers (prenatal maat 86-92!!!), 1 romper Hema, rood shirtje H&M maat 86, spijkerbroekje maat 86. Die laatste past hij nog niet maar hij is leuk (we hebben dezelfde maat 80 ie is ook nog wat te groot) maar als ik op zoek ga naar een spijkerbroek omdat meneer hem nodig heeft vind ik nooit leuke dus heb ik er nu maar vast een aangeschaft voor later....

Ja, Joeri gaat steeds vaker los staan en neemt zo nu en dan een stapje.Hij staat ook heel stoer los al, dan gaat ie bukken en komt weer omhoog of pakt iets op van de grond en gaat weer staan tot hij omvalt!

Wat klinkt dat verrassingsdagje voor je oma leuk!!! Wanneer hebben jullie dat gepland?

Enneh, je vertelde toch dat Noof de hele tijd ging staan in haar stoel? Je hebt bij de prenatal van die tuigjes om in de stoel te gebruiken, is dat iets? Dan zou je het tuigje kunnen gebruiken en dat andere ding om haar heen, dan kan ze geen kant uit!

Een van de tweeling van schoonzus gaat ook de hele tijd klimmen en staat dan zo in haar stoel. Schoonzus gaat ook tuigje kopen voor haar.

Toppie van Quinny! Service! (mag ook wel, dingen zijn duur zat!)

Fijn om te horen dat fysio zo tevreden is over Nova! Ben ook heel erg benieuwd naar volgende maand! Tsja en dat Nova minder sterk is in duim en middelvinger...kan dat nog veranderen?

Beterschap!!!

Yora

een Hopla??? Plaatje??

Hahaha! een 5 voor kindertaalwerving! Hihihi! (nee, ik lach je niet uit, vind het alleen grappig!)

Hahahaha! Hopla alle groenten uit de mond! Hihihi! En leukd at je Yora's naamgenoot tegenkwam!

wat leuk dat die foto in de borstvoedingsagenda staat!!!!

Tinus

Joeri heeft tot 8 maanden een speen gehad, toen waren we op vakantie in Frankrijk en kreeg hij blaasjes op zijn lippen en zei de arts daar dat het door warmte/tandjes/speen kon komen en dat het beter was de speen zo min mogelijk te geven dus hebben we Joeri cold turkey van de speen afgeholpen in de vakantie. Ging toen best goed duss vanaf die tijd geen speen meer.Soms wil hij nog wel een speen afpakken maar dat wordt ook al steeds minder...

Heerlijk dat Manu op handen en voeten loopt en dan zijn hoofdje tussen zijn beentjes doet! Hihihi! Klinkt heerlijk! En dat lachen, ik zie het al helemaal voor me!

Hahahaha! Hikkerdehik!

Beterschap met je schouder!!!

marloes

ik heb eens even gezocht en je kunt via google videos online plaatsen zonder ze eventueel te delen met heel de wereld. Ik heb het zelf nog niet gebruikt, maar zodra ik er wat geupload heb laat ik het je weten. Ik zag in ieder geval dat je aan kunt geven of je ze wel wil delen of niet. Lijkt me wel handig!

Ik deed het tot nu toe via filmpjes.nl, maar dat werkt het zelfde als youtube.

Ik geef Joeri al een tijdje brood op een vorkje, want ik lust geen smeerwost en Joeri is er gek op maar ik kan er niet egen als dta op mijn vingers zit dus vandaar het vorkje...werkt super!

loewyz

grappig hoor dat het eigenlijk een gewone driewieler is! Met regenkap is hij inderdaad veeeeel stoerder!

Makkelijk hoor een duimpje! Joeri heeft heel af en toe geduimd maar heeft nu dus helemaal niets meer. Maar vind spenen ook nog steeds interessant! Zo, flinke wandeling! Lekker!

mainecoon

pfft...wakker van 3 tot 5 ? men! Dat moet Joeri bij mij echt niet doen! Heb mijn slaap zwaar nodig!

Als je geprobeerd hebt taart te bakken willen we natuurlijk wel resultaat zien! (en het liefst ook proeven!!!)

Stoer dat Davina zelf snuit! Super!

ainne

ziekenhuistas klaar! Yeah! Hier ook nog geen mama of zo hoor....tis papa wat de klok slaat en tetta en auw...(miauw)

Ik heb Joeri laatst een plak kaas op zijn boterham gegeven en gekookte worst. Kipfilet op brood vind ie ook erg lekker! Hij vind die dingen lekekrder dan smeerkaas of smeerworst! Laatst had ik een boterham met een plak kaas en een boterham met smeerkaas. Nadat de bam met de plak kaas op was wilde hij geen smeerkaas meer... gekke Joeri!

Jeetje...Leah sliep tot 9 uur??? Wouhaa, wil ik ook! T was vanmorgen alweer 6 uur dat ik wakker was door vriendliefs wekker en Joeri was alweer aan het brabbelen om 06.30 uur dus ben ik er om 7 uur maar uitgegaan....

Ach, ik heb nachtdienst vanaaf dus ik duik er vanmiddag nog wel even in anders red ik het niet ! Beterschap voor Leah!

nurse

moe? Jij? waarvan? (hihihi!)Zo meid, wat lijkt het me druk zo met 2 van die kleine mensjes! Ik vind Joeri al zo druk en ik zou niet weten wat ik moest doen als er NOG een bij was! Ik heb respect voor je!!!

Wat heeft Roxanne snel haar prikken gehad? Joeri moet eind deze maand.... Bah...ik zie er nu al tegenop!

Flauw dat jullie dit jaar overslaan met een verse baby! Kan niet hoor!

Wat lief dat Yasmine al lacht!!! Echt weer smelten!

joni

schrikken is dat he als je je smurf ineens bovenaan de trap ziet staan klaar om naar beneden te gaan? Wij hebben boven geen traphekje maar een luik. Die gaat dus dicht als ik boven wat meer moet doen en anders doe ik Joeri's kamerdeur dicht. Tsja, hij vond het knippen niet fijn maar heeft nu wel weer een kort koppie! Ik ben ook heeeel blij dat Joeri geen speen meer heeft! Heel soms zou ik willen dat ie er nog wel een had, voorals als Joeri aan het miepen is als we aan het shoppen zijn....

hopen dat het helpt de chinese dok!

basu

neus ophalen in de zakdoek! geweldig! Hahahahaha!

floddertje

fijn dat jullie een fijn weekendgehad hebben, jammer alleen van de domper erop... (het niet meer samen uit logeren brengen bij opa en oma)

a1mee

hey wijffie! slaap maar lekker bij hoor! En houd Kaya maar goed in de gaten met al die niet-voor-kindjes-dingen!

Zo, ik ga even een boterhammetje scoren!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
succes Ainne!

Ik duim dat alles verder goed is en je niet hoeft te blijven en dat Leah geen diarreemeer heeft!!!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
hai meiden,

hier gaat het lekker, wel een druk weekend gehad. Lekker een high-tea gedaan in t kuhrhaus en daarna nog even gokken . Gisterochtend met mn moeder gekeuveld die had opgepast en was blijven slapen en 's middags nog visite gehad. Was allemaal wel gezellig.

Joni was leuk dat Boyd ook losse stapjes kan zetten. Knap hoor. Hopelijk helpen de medicijnen. Wat zit er in die pilen?

Mainecoon wat grappig dat Davina zelf haar neus snoot. Wel makkerlijk trouwens. Ik hoop dat je op gesprek kan komen nav je sollicitatie.

Marloes Ach Ambertje nog steeds ziek :( sneu hoor. Wel fijn dat ze de nacht lekker slaapt. Oh mosterd want ze is al weer beter lees ik net.

Nurse wat leuk dat Yasmine lacht! Is toch wel een heeeel belangrijke mijlpaal he. Ze maakt contact! Ik heb trouwens jaren een koperspiraaltje gehad en dat is inderdaad wel een apart idee dat een eitje probeert te nestelen maar dat t niet lukt. haha probeer niet teveel een beeld te krijgen bij dat wanhopige ei want anders heb je zo 10 kinders!

Mette Betersschap!

Ainne exorcist-style kotsen whahahaha. scary. Kan vent niet even oppassen als je op controle moet. Of werkt hij ver weg? Oh lees net dat t niet kan. Ja ik zou haar ook liever niet meenemen maar ja soms moet t gewoon.

Ow jeez Ainne je bent naar t ziekenhuis lees ik net. hopelijk geen zwangerschapsvergiftiging!

Sterkte!

Tinus balen van je schouder he. Ja ik kan me herinneren dat je er vaker last van hebt. Heeft t ook met tillen van Manu te maken?

Hey Flodder bij wie had je de kinders ondergebracht? Oh ik lees t al. Mmm ik zou t ook niet leuk vinden als je nog maar 1 kan mag brengen. Daar zou ik ook wel verdrietig van worden. Ja ik denk dat als je hele kleine kinderen te logeren krijgt, zoals Timo en Floortje dat je dan toch kan weten dat ze wakker kunnen zijn 'snachts. Eigenlijk best onaardig..

Haai Aimee leuk dat je even langskomt!

en verder

De nachten gaan hier nu weer prima. Ik weet ook wel wat het geweest is. vorige week keek ik eens in Brian zn mondje heeft hij 2 kiezen gekregen. Dus dat verklaard een hoop. En ik maar smeren met die dentinox op zn hoektanden.

Sinds gister is de late fles hier ook weer weg. We hadden al afgebouwd naar 60cc en gister was t alleen nog maar een speen geven en klaar.

Verder is Brian er nog steeds niet uit of hij nou 1 of 2 keer per dag wil slapen. De ene dag slaapt hij van half 9 tot 10 en van half 2 tot 3 en de andere dag alleen van 12 tot 3. Ik hoop dat hij snel besluit want dat plant weer wat makkelijker.

Vanmorgen samen een krentebol gekocht bij de bakker, hij vond m heeerlijk. Was pas de eerste in zn leven.
Vals alarm, niets aan het handje. Zowel bloeddruk als urine volkomen normaal net in het ziekenhuis

Was waarschijnlijk gewoon gestresst vanmorgen of zo. Toen ik de huisarts belde voor een afspraak kon ik een kwartier later al terecht, terwijl Leah en ik nog niet eens aangekleed waren dus haasthaast. En de paar keer eerder dat ik eiwit had was het ook altijd bij de huisarts, hun staafjes zullen wel gevoeliger zijn.

Nou ja, de ziekenhuistas hoeft nog even niet uitgepakt gelukkig!

Zal zo dat kind eens even ophalen, hopelijk dat ze geen diarree meer had, dan kan ze morgen weer écht naar de creche en kan ik relaxt mijn maternity leave in!
A1mee, je hebt groot gelijk, doe maar lekker rustig aan!

Hier een ware manderijnen junk! Ze is nu ook weer helemaal boos omdat haar mandarijn op is!!

Sneu dat Kaya er uitslag van krijgt....

Ainne, dat was even spannend, gelukkig viel het mee!

Hoe is het op de creche gegaan?

Knorretje, dat is schrikken van je collega's!

Bedankt voor het googelen, zal ook eens kijken of ik het kan vinden.

Oef, klinkt als een gezellig weekend! nog wat gewonnen?

Jeetje ook al 2 kiezen door! Bij Amber is van de week net de 6e tand er door. Lekker dat het slapen 's nachts nu goed gaat! Ik hoop dat hij overdag ook snel weer een vast ritme krijgt, moet zeggen dat het hier ook nog wel schommeld.

Amber is toch nog niet helemaal de oude....huilt om alles...

Marloes
quote:loewyz schreef op 14 januari 2008 @ 09:39:

[...]

@Floddertje

Ik heb deze info niet eerder terug gezien, dus vandaar nog niet verwerkt. Ga ik strakjes gelijk doen. Van welke datum zijn die gegevens? 17 december
Marloes; wel fijn dat ze geen koorts meer heeft !!

Ainne; gelukkig hoefde je niet te blijven maar beeb mag best komen toch ?! En had Leah nog poep ??

Oef: De nachten weer rustig, heeeeerlijk !! haha wij hebben de laatste fles maar weer geintroduceerd. Slaapt ze toch vaker op door.

Knor; wat heerlijk roze is er weer :-) Leuk, druk weekend. Gezellig hoor. Wat een vreselijk verhaal van die collega's. Bah zeg !! En de foto's ja hier zijn de boeken ook niet aan te slepen. En heb ik een tik. Ze zeggen altijd dat ze bij de tweede geen foto's meer bijhouden enz. De boeken van Floortje zijn nu dus al dikker dan die van Timo bij elkaar. Zal het tegendeel eens bewijzen haha. Sla alleen weer eens door :-)

a1mee; zo moe joh ?? Wel lekker dat je 's middags nog naar bed kan dan.

P heeft zijn ouders gebeld vandaag. Hij heeft gezegd dat het hem rauw op zijn dak viel en gevraagd wat ze nou precies bedoelen. Ze vonden het toch wel zwaar en hebben het idee niet optimaal van ze te kunnen genieten als ze samen zijn. Tja, is heus wel weer wat voor te zeggen. Hadden het niet zo bedoeld en bij `nood' kunnen ze altijd samen komen. P verwacht dat moeder nu verdrietig is en zich rot voelt en mij misschien vanavond al wel zal bellen. En hij sprak zijn broer en die reageerde ook zo van nou ja, kan er niks meer besproken worden ? Hij heeft het idde dat zijn ouders het ook zwaar beginnen te vinden met die 2 van hun maar dat ze dat ook niet durven zeggen. Hij denkt er ook over een kdv en naschoolse opvang te gaan regelen voor de kids. En ja, na een nachtje slapen snap ik het ook wel en buiten dat kan ik niks aan hun mening veranderen (en wil ik ook niet) maar blijf ik bij de manier van communiceren. Maar nu denk ik dat ze dat misschien gewoon niet leuk vond om te zeggen. Maar P schatte in samen met zijn broer dat ze wel een traantje zal laten om onze bevindingen en dat vind ik eigenlijk ook wel weer sneu................

Maar nu wat leuks; Floortje heeft afgelopen nacht doorgeslapen :cheer2:!!!! Heeeeeeeeeeerlijk !! K ga do trouwens weer naar de homeopaat. Maar zoals ze vandaag was was het gewoon weer een heel ander meisje. Heel erg vrolijk, geduldig, makkelijk. Toen ik uit mijn werk kwam viel mij dit op en P bevestigde dat ze de hele dag al zo was. Ging net ook naar bed zonder te huilen. Gek hoor dat het zo verschilt ineens !!
Boyd is me toch ook een rare hoor. Vanavond weinig trek in avondeten, een paar happen maar. Geef ik hem daarna 2 eetlepels yoghurt vermengd met die vieze pilletjes van de chinese arts en dat eet hij al smakkend op !

Ik heb het zelf geproefd, maar ik vind het niet te eten. Maar hij eet gewoon drie theelepels van die bende op zonder te protesteren. Ik ben zo trots op hem en prijs hem op en top met de prestatie. (als snapt hij dat natuurlijk toch niet).

Zijn eczeem lijkt alleen maar erger te worden. Maar ik denk dat het eerst even slechter moet worden, en ik verwacht over een week ofzo toch wel resultaten te zien.

Ik zal nog even foto's plaatsen van zijn been.

GROEP

Vorige week wilde ik met hem onder de douche, maar dat was drama. De straal in de douche vond hij doodeng en hij klampte zich helemaal aan mij vast. Zo zielig om te zien.

Vanavond wilde ik hem ook even afspoelen in bad (het eten zat overal in zijn haar), en had de sproeier aangedaan. Ik zet hem in bad, maar het was brullen van de angst. Zelfs toen ik zelf ook maar in bad ging, was hij nog doodsbang en klampte zich helemaal aan mij vast (wel ontzettend lief

Heeft 1 van jullie kindjes dat ook? In bad gaan vindt hij verder geen probleem als het bad al vol is en de kraan uit is. Dan heeft hij pret voor 10.

Floddertje Tinus

Ik heb zelf ook hele goede ervaringen met de kruidentherapie van de chinese geneeskunde. Boyd is daar het levende bewijs van en ook mijn buurvrouw haar kindje. Dus ik heb er alle vertrouwen in.

A1mee

Boyd heeft nog nooit luieruitslag gehad. Alleen maar eczeem op gezicht, armen en benen. Hij heeft er nog niet erge last van, maar soms zie je hem toch met z'n beentjes schuren en handjes krabben. Maar het is gewoon zo'n slecht gezicht die harde huidstukken. Vanavond had hij weer in zijn gezicht gewreven tijdens het eten en dan is het echt vuurrood en ziet hij er heel erg uit. Net alsof hij een enge ziekte heeft. Maar zijn huid is gewoon supergevoelig voor wryving.

Knorretje

Digitale fotoalbums kan je ook foto's verknippen of verkleinen.

Oef

Ik heb geen idee wat er in die pillen zit. Het staat er alleen in het chinees op. En laat ik dat vak nu net hebben laten vallen op school.......

Ainne

Fijn dat alles goed met je is.

Haha, je schreef "ik zal dat kind even ophalen".
Kijk mamma, ik heb mijn sok uitgedaan.

Helpen met de boodschappen uitpakken, vaste prik elke week.

Wat ligt er nu onder mijn box? Dat moet ik toch echt bekijken.

En de eczeem op zijn achterbenen

He Joni wij hebben precies dezelde zootjes hihihi. En dat exceem op zijn beentjes ziet er inderdaad niet zo fijn uit. Ik hoop maar dat ie er snel geen last meer van heeft. En bang voor een waterstraal is niet zo vreemd op deze leeftijd. Omdat ze nog niet alle dingen kunnen begrijpen kunnen ze sneller bang zijn voor de meest normale alledaagse dingen simpel weg dus omdat ze het niet begrijpen.
Moge allemaal!

Joni: Ach zeg dat ziet er wel naar uit op Boyds beentjes! Goed dat je die arts hebt ingeschakeld als de reguliere geneeskunst niet voldoende werkt. Nu maar hopen dat dit wel snel gaat werken.

En Manuel is ook snel bang hoor. Afgelopen weekend zette ik hem op de schommel bij mijn schoonzusje, maar nee hoor hij wilde er echt niet op!! En het zwembad vind hij ook nog steeds vreselijk eng. Onder de douche is hij al een tijdje niet meer geweest maar ik denk dat dat ook niet zo makkelijk meer zou gaan. Maar als ik hem 's avonds in bad doe dan giet ik wel expres water over zijn hoofd en gezichtje want ik wil dat hij daaraan went.

Knorretje: Wat erg van die collega's van je. Ken je ze goed?

Relaxed dat Joeri geen speen meer wil. Als Manu de kans krijgt stopt ie hem in zijn mondje, dus ik laat dat ding zoveel mogelijk op zijn kamertje liggen. Alleen als we de deur uitgaan neem ik hem wel altijd mee voor de zekerheid.

Ainne: Gelukkig maar dat het allemaal meeviel bij het ziekenhuis.

Hoe was het met Leah gegaan gisteren? Is ze weer opgeknapt?

Marloes: Hoest nu met Amber? Weer wat beter? Ik ben helemaal verbaasd dat er zoveel kindjes gek zijn op madarijnen. Manuel lust eigenlijk alleen banaan... dus ik ben maar fruit in potjes gaan kopen anders verandert hij nog eens in een apie.

@ Floddertje: Ging het vannacht weer zo goed met Floortje? Wie weet is dit de doorbraak!!!

Toch fijn dat P zijn ouders even heeft gebeld om het te bespreken.

Oef: Ik denk niet dat die schouderklachten komen door het gesjouw van Manuel, maar het wordt er ook niet echt beter van natuurlijk... Ik heb ook weleens gedacht dat het een vorm van RSI is, maar die klachten bestaan al langer dan dat ik werk.

Wow Brian al kiezen!! Die is al ver!

Vanmorgen hoorde ik een leuk nieuwtje van mijn collega (diegene die weggaat vanaf 1 april). Hij wordt vader!! Ben zo blij voor hem.

Nu ga ik maar eens aan de slag. Tis erg rustig dus ik zal vast en zeker nog wel een paar langskomen vandaag.
Hoi meiden!

Ik voel me alweer beter, had gister gewerkt en ik was bekaf gisteravond.

Aan Nova heb ik momenteel ook mijn handen vol, sjee niet echt een makkelijke fase...

Maar goed, ik las even snel dat Floortje heeft doorgeslapen!!!

En Boyd.. wat een wijs kereltje is het zeg! hij lijkt zoveel ouder, of ligt dat aan mij? Z'n huid ziet er inderdaad heel onrustig uit.. Zielig voor hem!

Oef: Zooo lekker luxe hightea'en in het Kuhrhaus?? Toe maar! haha! Nog wat gewonnen in het casino?

Tinus: Altijd leuk zulke nieuwtjes van collega's! Hebben jullie het er al over gehad hoe je het gaat invullen je hogere functie?

Noof is weer eens boos, de telefoon ligt hoog, ze ziet m wel...

Ga er even heen..

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven