als verjaardagcadeau
zaterdag 14 mei 2011 om 19:14
zaterdag 14 mei 2011 om 19:18
nee, ik bedoel ik ben dan toch wel wat meer waard dan alleen sex op mn verjaardag te krijgen als cadeau? ik vind dit goedkoop en ik krijg sowieso altijd al sex van hem. dus ik vind het niet speciaal nee om alleen dat van hem te krijgen op mn verjaardag. en ik vraag jullie meningen wat jullie er van zullen vinden als jullie man of vriend dit zou doen?
zaterdag 14 mei 2011 om 19:30
zaterdag 14 mei 2011 om 19:31
Alleen als hij het zo doet dat het je pijn doet Smurf, dan wel....Maar dat deed hij ook al, maar misschien doet hij het nu harder. Met een beetje geluk heeft hij een joint op en mag jij geld aan hem lenen. Dat zou het cadeau compleet maken toch? Doe je er een strikje omheen...feestelijk!
En dan gaan jullie hamburgers eten waar al jouw en zijn vrienden niet zijn, want quelle horreur....ze zouden maar zien dat jij op je verjaardag verrast wordt door al die mensen. Dat wil hij jou allemaal besparen in de Burger King. En als icing on the cake, mag je ook nog voor zijn patatties en de Whopper betalen en blaas je als laatste jouw eigen kaarsje uit.
* waarom heb ik nou nooit van dat soort feestjes!!! *
En dan gaan jullie hamburgers eten waar al jouw en zijn vrienden niet zijn, want quelle horreur....ze zouden maar zien dat jij op je verjaardag verrast wordt door al die mensen. Dat wil hij jou allemaal besparen in de Burger King. En als icing on the cake, mag je ook nog voor zijn patatties en de Whopper betalen en blaas je als laatste jouw eigen kaarsje uit.
* waarom heb ik nou nooit van dat soort feestjes!!! *
anoniem_113890 wijzigde dit bericht op 14-05-2011 19:38
Reden: Ik zat met die tenten in de war....
Reden: Ik zat met die tenten in de war....
% gewijzigd