Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Ik zal bij de volgende ronde Mops een pakketje sturen, maar wie weet waar er veel roze in maat 62-68 naartoe kan?
Alle reacties Link kopieren
Q?
quote:kjong schreef op 14 januari 2008 @ 12:01:

Ik heb geen tweede huis meer.

Vandaag is de laatste dag.

3 jaar lang mijn vakantiethuis geweest. Dik 10 jaar lang (schat ik, kan meer zijn) Kman zijn huis.

En vandaag zaten we even voer de msn de inboedel te bespreken. Wat blijft en gaat in depot. Wat gaat naar vuilhoop.

Ook gek.

Godverkut zeg.... Kan hij de spullen (w.o. baby-spullen) wel kwijt in opslag? Sterkte mop, ik hoop dat hij een goed nieuw tweede huis vindt voor jullie.

Willen jullie me helpen herinneren dat ik morgen niet zo moet vloeken? Ik ga op visite bij de Zusters van Liefde.
Het is zeker te laat om nog te doen met het Breiblad?

Dacht ik al. Jammer.

Bedrogen echtgenote neemt wraak via erotiekchat

Uitgegeven: 11 januari 2008 14:33

CREMONA - Een door haar man bedrogen vrouw uit het Italiaanse Brescia heeft via internet wraak genomen op haar rivale. Zij meldde de minnares van haar man zonder haar medeweten aan op een erotische chatline.

De 42-jarige bedrogen kapster zette het mobiele nummer van de minnares van haar man op internet, vergezeld van erotische boodschappen zoals: "Het bevalt me om met Nutella te worden ingesmeerd en helemaal te worden afgelikt!"

Oneerbare voorstellen

De rivale kreeg daarop honderden telefoontjes met oneerbare voorstellen, zo meldde de krant Corriere della Sera vrijdag.

(c) ANP
Kun je axo-ex er zélf niet opzetten?

Neehe?

nee, dacht ik al
Later is nu
Ik heb mijn werkmobiel gereanimeerd! (of zou die Secret ook werken op mobieltjes? )

Zit hier nu omd at de kinderen in bed liggen en het fijn vinden als ze me nog even horen. Dus moet ik heel veel typen, dan horen ze het toetsenbord goed en slapen ze snel in!

Vandaag langs de Zeeman gefietst. Veel voor weinig gescoord, een leuke spijkerjurk voor Meis voor 3 euro bijvoorbeeld. En een paar leuke shirts voor 2 euro pers stuk. Vind niet veel mooi daar, maar als ik goed kijk vind ik altijd wel iets leuks.

Lief belde net, allerlei ellende met trein (moet uit randstad komen). Dus ik ga lekker zo voor mezelf eten koken en tv hangen. Kijken hoe die aspirant supermodellen ut doen lijkt me prima vermaak tijdens mijn reclamebiobiefstukje en spinazie!

(Begint het al op te vallen dat ik allerlei oninteressante dingen zit te vertellen omdat ik wil blijven typen? )
En , oh ja, die gefotoshopte mevrouw heeft inderdaad weer zo'n vage mond. Laatst hadden ze dat ook al zo gedaan. Is dat het nieuwe ideaal van de Viva ofzo??
Heb een kwartiertje zitten oefenen voor de spiegel, maar krijg die smile niet voor elkaar.

Bambi kan het wel:
Hmm, dat is toch geen baambi geloof ik?
Bam, een stom kado vond Mims het vast niet hoor.

Er staat ook helemaal niet in, dat je alles kunt bepalen.

Maar zoals bij elke theorie, wordt het wel aardig zwart wit gesteld.

Ik geloof wel in bepaalde elementen van 'the Secret'

Ik denk echt dat ' the law of attraction' vaak van toepassing is.

Ik vond het wel een grappig boek.

Bloes, mooie film is dat he. En wat een mooie meiskes. Die grote mooie ogen van Molly, heet ze geloof ik.

Toet, hier was ook telefoon stuk. Vond het al zo raar dat ik twee weken niet gebeld was op werktelefoon, tot ik er achter kwam dat hij gewoon stuk was

Inmiddels is hij weer gemaakt en staat hij weer roodgloeiend.

Toch grappig dat ik hele discussie heb moeten voeren over noodzaak van werkmobiel voor mij

Ik zou graag willen dat kinderen hier meer fruit eten.

Zen vindt fruit wel lekker, maar Zootje eet alleen fruit als ze gedwongen wordt.

Jammer.

School heeft een fruitdag, dan moeten de kinderen fruit mee.

Maar de rest van de week is vrij, dus dan krijgt ze een koekje, want de rest van de klas krijgt dat ook.

Dan vind ik het een beetje sneu, als zij fruit moet eten,terwijl ze het niet lekker vindt, en ze ziet haar klasgenootjes lekker Dora koekjes eten.

Pimpel, duozit gekocht en hij zit er op!!

Echt super!
Hier is ook veel gemopper geweest over fruit mee. Neefje eet nl. geen fruit. En die begon dus ook nog eens van "Ik hoef geen fruit mee van mijn mama" daar ben ik een keer heel onpedagogisch tegen uitgevallen, dat hij dan geluk had met z'n mama Hij heeft nl. dagen dat hij dat vaker zegt. Tegenwoordig niet meer zo.

Nu zijn de kinderen momenteel helemaal gek van mandarijnen, dus is fruit mee niet zo moeilijk. LE heeft zn banaan wel eens 3 dagen weer mee terug genomen. Toen moest hij 'm 's avonds van mij alsnog opeten. Sindsdien is het meestal wel op. Ik zou niet weten wanneer ze ánders dat fruit moeten eten. 's Weekends vergeet ik het ook altijd.

Zélf eet ik het dan weer wel

Fijn dat duozit goed gaat Ely

mag ik wat meer van je weten, kindertjes enzo? Ik geloof dat ik nog niet helemaal op de hoogte ben van jouw burgelijke staat
Later is nu
Zeer zeker wel, dat erin stond dat je álles kunt bereiken d.m.v. The Secret - even een losse quote: "Evenals Aladdins geest verhoort de aantrekkingswet elke wens van ons.". Maar wat mij zo kwaad maakte (afgezien van de pure onnozelheid die zo'n beetje op iedere pagina te vinden is), is wat hier letterlijk gezegd wordt en ook in minder kordate bewoordingen in ieder hoofdstuk terug te vinden is: "Er kan niets in je leven komen wat daarin niet is opgeroepen door aanhoudende gedachten.". Sorry hoor. Ik vind dit nog steeds stuitend.

En mooi dus géén Vedder in m'n bed gisteren, hè? Hmpf.

Hier wordt er wel iedere dag fruit meegegeven. Zoon vindt het ook lekker, dat scheelt denk ik ook wel. Iets minder dol is hij op brood en het excuus dat ik in Pimpels posting las ("Maar mam, alle andere kinderen krijgen wél koek mee") werd hier ook gebruikt. Dit heb ik dus opgelost door i.p.v. 2 boterhammen (die toch niet op gingen), 1 boterham en een kapitein koek of een gewone ontbijtkoek mee te geven. Hij blij (want: een koek!), ik blij (want: alles op! en nog gezond ook!).

Hier geen werkmobiel, maar wel werkdrukte weer. Heb vanavond ook weer thuis zitten te werken wegens deadline volgende week waarvoor nog flink wat moet gebeuren. Ben moe.

Lil, hoe is het bij jou op het werk, qua drukte nu?

Ach Kjong, wat verdrietig van je tweede huis. Moet een gekke gewaarwording zijn, lijkt me zo - voor jullie allemaal.

Oh, bij de weg -in het kader van beter nieuws-: Man zit weer lekker in z'n vel. Is weer lief, vrolijker, helderder. Minder snel geïrriteerd en zijn humeur weer stukken gelijkmatiger.

About fucking time
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Burgelijke staat: helaas ongehuwd, wegens onwelwillende vast niet aanstaande echtgenoot.

Wel geregistreerd partner, sinds twee dagen voor geboortedatum Zootje.

Weeen begonnen een paar uur, na jawoord:)

Trotse moeder van 3 kinderen. Zootje van bijna 5, Zen van 3,5 en Zeefje van bijna 1.

Parttime werkzaam als leidinggevende op een dagcentrum voor verstandelijk gehandicapte en meervoudig gehandicapte kinderen.

En nog heel even 29 jaar oud.

Zo, dat was wel veel info.
Willen Alex, Xop, Driem en Verano zich met gezwinde spoed melden bij de Datumprikker? Zo niet dat zullen we het publiek moeten laten kiezen. Ze kunnen dan sms-en naar: 6666 "slemp-on" en dan een weekend.
En Meave: kun je nog mensen uitnodigen?
Elke wens wordt wel verhoord, ze zeggen alleen niet wanneer
Ik wens mezelf slank (en dan graag sneller dan over een jaar of twintig)

BJ elke nacht dooslapend (graag vanaf vannacht)

mijn bankrekening saldo altijd positief (vanaf next paycheck)

en iedereen gezond totdat we de honderd naderen.

Zoiets?

Kan dat?
Tja, hoe was het ook alweer?

Dan moet je gaan leven, alsof je wensen al zijn uitgekomen toch?

Dus Toet, morgen in hotpants naar het werk, nadat je BJ de hele nacht genegeerd hebt, omdat je visualiseerde dat hij aan het slapen was, ipv dat hij aan je bed stond te schreeuwen. En dan in je pauze honderden euro's uitgeven.

Natuurlijk niet aan vitaminepillen, want hee, gezond bljif je toch wel!
Ely: die man moet zich laten nakijken! Niet met jou willen trouwen????? Tsk, wat een oen!

Alex, als ik dit soort dingen lees krijg ik jeuk. Wat een bullshit. En wat Kjong schreef: massaal gekocht door met name vrouwen die de weg kwijt zijn. (hoop dat ik niet op tenen sta te trappen van mensen die ik lief vind) Natuurlijk maakt het uit hoe je in het leven staat. Je kunt wel beter optimistisch blijven en af en toe je nek uitsteken. Kom je vaak het verst mee, vraag maar aan Langnek.

Maar dat je ellende over jezelf hebt afgeroepen? ~ril~

Fijn wel dat je je man zo positief hebt gevisualiseerd! Lekker voor je. Nu nog af en toe Vedder erbij fantaseren (als visualiseren niet lukt, dan maar je fantasie loslaten) en de vonken vliegen er weer vanaf.

Of is dit teveel informatie voor Ely?

Waar is madootje eigenlijk?

En ik heb nog helemaal niets van Majolika gehoord, iemand anders wel? Sms-je gekregen en vergeten dat te melden?
quote:Elyane schreef op 14 januari 2008 @ 22:31:

Tja, hoe was het ook alweer?

Dan moet je gaan leven, alsof je wensen al zijn uitgekomen toch?

Dus Toet, morgen in hotpants naar het werk, nadat je BJ de hele nacht genegeerd hebt, omdat je visualiseerde dat hij aan het slapen was, ipv dat hij aan je bed stond te schreeuwen. En dan in je pauze honderden euro's uitgeven.

Natuurlijk niet aan vitaminepillen, want hee, gezond bljif je toch wel! Ik bel het AMK vast.....
Bloes, ik vind het ook wel een beetje jammer dat hij niet wil trouwen.

Hij zegt dat we ooit nog wel gaan trouwen.

Maar dat is vast tegen de tijd, dat hij niet meer kan zien dat ik zo'n lekker ding ben, omdat hij dan krom loopt, zodat hij alleen de muntjes nog kan zien, die op straat liggen

Tja, dan hoeft het voor mij niet meer. Dan moet er wel erg veel gephotoshopt worden.
Aan de andere kant: trouwen an sich is niet bijzonderder dan wat je nu al hebt. Hij houdt van jou, heeft een gezin met jou en dat is eigenlijk waar het om draait.

Ik was getrouwd en sja, we weten allemaal wat daarvan over is.
Sja. Dat is gejat.

Heb je daar eigenlijk wel eens aangifte voor gedaan?

Vanavond hoorden Kjongen en ik in de achterkamer Chipita huilen in de voorkamer.

Kjongen gaat op haar kleedje kijken. Maar daar lag ze niet meer.

Kjongen in paniek, want huilen ging steeds harder en we waren Kind kwijt.

Terug gevonden onder de bank.

Je ziet niet echt dat er beweging in haar zit (kopie energie van d'r moeder) maar ondertussen ligt ze na een tijdje altijd naast haar kleedje. En nu zelfs verder.
Daar schiet Bloes niet veel mee op, Kjong. Dan wordt Breiblad ten hoogste aansprakelijk gesteld voor de dagwaarde van Aso, en dat is een negatief bedrag. Alles aan die kerel is immers negatief....

Bammiedearest, niet lullig voelen. Ik geloof best in de kracht van positief denken. Visualiseren is zo oud als de weg naar Rome. Ik vind wel dat The Secret doorslaat, en in die zin geloof ik er niet in, maar de basis vind ik niet geheel onzinnig. Visualisatiues scheppen geloof, geloof schenkt vertrouwen, uit vertrouwen groeit individuele kracht, en individuele kracht is een belangerijk element van succes.

Maar succes is geen genezing, noch eeen luizenleventje.

En verder niets zinnigs te melden.

Waarvan akte.
Wat wilde ik nou toch typen?
Je kan de kleur van je onderbroek nog even melden.

En of je 'm, aangezien je vandaag niet gewerkt hebt, van gisteren nog aan hebt ja/nee.

Ik: zwart.

Zoals mijn takkehumeur.

Ik ga maar eens roken. Dat heb ik ook alweer sinds vrijdagavond trouwerij niet gedaan.

Had ik me dat eerder bedacht, had me dat een rok beschuit (volkoren) met smeerkaas (Slankie, dat dan weer wel) gescheeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven