Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ai spruw Cin. Is het besmettelijk dan dat ze dat op de kribbe niet willen?

Mal, verwacht baas van R dat rente na de klap ineens gaat stijgen dan (ik ben nu natuurlijk gespitst op dit soort info )?

Amalia, mmm, lastig. Wil ie echt niks van de fles weten? Heeft man het ook al geprobeerd? By the way, zouden jullie niet een weekje met z'n tweetjes weg binnenkort?

Compu, dat is waar ook dat je gestopt was met werken. Het leek me al bijna niet te doen. Wat cool dat je een dag vrijwilligerswerk doet! Oh, en was geen kritiek hoor, van die vakantie van CV - ik zou het vriend ook gunnen. Gaat er uiteindelijk om dat je allebei (zo) gelukkig (mogelijk) bent. Geen reizen voorlopig, pas na de zomer. Wel kans op een cursus van 5 dgn volgende mnd. Dubbel. Wel zin om weer eens "iets" te doen, zelfs om een paar daagjes helemaal niet met zorg bezig te hoeven zijn. Maar toch, het voelt niet okee om Mare 5 dagen niet te zien.

CD, voor baby wel beter om nog even te blijven zitten he... Maar kan me voorstellen dat je er wel klaar mee bent, met die buik! Sterkte!

Zo, bijna 18.00. Lijkt geen end te komen aan de stapels werk. Maar ik ga evengoed maar eens moven. Fijne avond allemaal!
Hai hai!

Joepie mijn nicht is bevallen van een dochter Senne! Ze hebben al een zoon Sven van 16 maanden. Echt leuk voor ze, ze hebben voor Sven bijna 7 jaar ellende gehad om hem te krijgen. Wel 4 weken te vroeg geboren maar het gaat goed geloof ik.

Hel wat spannend he, dat bieden! Gaat echt hard tegen hard! Vorige week hypotheek afgesloten en wilde een bedrag voor afsluitprovicie invullen. Toen zei ik: Zet maar een 0 neer daarvoor. En na even moeilijk doen en lichtelijk dreigen heeft hij er 250 van gemaakt. En dat terwijl hij eerst 2950 euro had ingevuld! Misschien een tip voor jou en Mal.....

Wat ontzettend wijs zeg, dat Mare al weet dat zij Mare is en jij mama! Dan groei je gelijk anderhalve meter van trots he!

Rissie fijn dat je thuis kunt bevallen. En dat het zo goed met je werk geregeld kan worden. Moet er idd ook niet aan denken om zo''n klein beebje al weg te brengen hoor. Hoe is je busreis verlopen vanochtend? Is wel een rotstukkie wat jij moet toch? Je staat volgens mij wel een tijdje vast tussen St en L of niet?

Cin sjit zeg, van de Spruw. ik weet nog dat Shanna het heeft gehad en beide middelen helemaal NIET werkten. Een oud buurvrouwtje zei toen dat we haar af en toe een lepeltje afgekoeld gekookt water moesten geven en dat hielp geweldig goed! Ze had het echt heel hardnekkig maar ze was er met een dag of 3 helemaal vanaf.

Pff Shanna kleedt zich de hele tijd uit en slaat op haar buikje en zegt: "Baby!" zo lief! Maar moet haar wel telkens weer aankleden..... zucht

Ze heeft trouwens vandaag maar liefst 1 druppel op haar potje geplast! Heb haar uiteraardde hemel in geprezen! Verder niet meer gedaan helaas. Ze noemt het wel "lasj" en dan gaat ze op het potje zitten. Ze heeft trouwens heel chique woorden voor sommige dingen bedacht. Banaan is malash (zegt ze heel mooi!) en sinaasappel is malaai ( klinkt ook prachtig haha)

Oke ik moet stoppen, ze probeert nu een krijtje in haar edele deel te stoppen :-)
Hel, wat spannend!!! Ik hoop zo dat het het wordt, echt een leuk huis!

Noos, wat goed van Shanna op het potje!!! Laurens gaat best vaak op het potje en vraagt er zelf ook om, ben zo trots! Maar poepen nog niet. Gisteren ging hij in een cafeetje zelfs op de echte wc! Hij zei: poep, maar deed een plas. Later had hij wel in zijn luier gepoept, dus hij voelde het wel aankomen, erg knap

Hel, we gaan idd in mrt met z'n 2en op wintersport. Dan moet dat flesje er wel in kunnen natuurlijk bij Beer! Ik heb net als een koe Berend laten drinken en tegelijk gekolfd (vre-se-lijk vind ik dat! Maarja, dan stroomt het tenminste), dus dan kan lief het vanavond weer proberen. Hij moet dat maar iedere dag 1x doen, want dan lukt het hopelijk. En vorige week dronk hij nog wel 2x wat uit een flesje. Maar ik dacht: gaat wel goed. Dus ik had niet veel meer aangeboden. Dom dus...

CD, gek ja dat je van Kevin al was bevallen nu. Oeoeoehoeoeoe, nog even en je hebt je handen weer vol (nog voller)! Leuk hoor.
Naat, wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde!!! Jammer alleen dat zus het al in de gang zag, en dat je moeder er niet was, maargoed, dan had je 2x een leuke verrassing! Toch?

Mal, huis naast Juud al gekocht? Wonen jullie al bij elkaar in de buurt dan? En zoek je überhaupt een nieuw huis?
Noos, ik zou maar weer een romper aan doen als ik jou was :-)

Gefeliciteerd met je nicht!!!
Wat lees ik hier allemaal weer?

Cin, sterkte!

Compu, gestopt met werken? Gelijk heb je met al het gedoe rondom jullie moppie

Noos, bijzonder taaltje praat Shanna
Hel, spannend huizengebeuren! Leuk huis vind ik het. Leuk dorp ook trouwens.

Knappe Mare Wat ontzettend schattig dat vingertje prikken!
Ris, haaaaaaaaaaaaai! Hopelijk ben je snel wat minder misselijk en weer wat vaker hier

Hoe is het met kleine man?
In een volgend leven word ik MAN en ruimtevaartdeskundige. Mijn hemel, dat kan toch niet ingewikkelder zijn dan borstvoeden . Getver, ik heb ook spruw, net als Cin. Wat doet dat zeer! En dat terwijl hij net tien dagen oud is .
Jinny wat klote, jij ook al spruw!! Is het op afstand besmettelijk?

Moet wel om je lachen hoor met je man en ruimtevaartdeskundige.

Heb je al wat ervoor? Al minder trillerig?

Crazydesi, jij schiet ook op zeg. Ik hoop voor je dat het snel gaat gebeuren!

Red je het nog met zorgen voor Kevin?

Moeilijk is dat met flesweigeren he, Amalia. Heb je al tips opgedaan op het bvforum? Van wie is de bruiloft (sorry niet opgepikt).

Lekker dat je ff hebt kunnen dutten vandaag, doet je vast goed.

Juud, ik hou zeker niet van wintersport. Ben blij dat hij er wel van geniet. Er ligt een hoop sneeuw nu.

Hel, ik zou die ruimte denk ik nooit nemen om een week op vakantie te gaan. Daar zou ik me niet goed bij voelen. Maar ik weet dat CV haar nu echt heel erg mist. Hij heeft een filmpje gemaakt, dat wil ze steeds kijken. Het is ook niet uit te leggen waar papa is en wanneer hij weer thuiskomt.

Leuk Noosje, de sjieke woordjes van Shanna. Lees je ook boekjes voor over een baby?
Ah lieve Jinny toch
Goodevening,

Jinny jakkes jij ook spruw. Ik heb het gelukkig nooit gehad, maar heel veel succes ermee en ik hoop wel voor jou dat je met de bv door kan blijven gaan!

Mal, leuk hoor die huizenjacht. Spannend ook wel!

Noosje, wat grappig die sjieke woordjes van Shanna! Goed zeg!

M'n zusje is in april uitgerekend, dus we zijn niet lang samen zwanger.

Rissie, balen dat je zo misselijk bent. Fijn dat het allemaal wel goed met je werk geregeld kan worden.

Cin, succes met de spruw, tiet en Cas!

Juud, hoe voel jij je? Gaat het goed? Wil jij weten of het een jongen of meisje wordt?

Compu, vent is gaan skieën? Wilde jij niet mee?

Succes deze week als am!

Amalia, balen dat Berend de fles niet pikt! Hopelijk gaat het beter bij je vader. En anders inderdaad maar met een lepeltje!

Bridges, is de babykamer al een beetje op orde?

Star, al wat verkocht. Die mooie pop heb je toch wel gehouden voor Ceetje hè?

Zo nou hier niks bijzonders. Voel me absoluut niet zwanger, dus dat vind ik een beetje minder, maar goed.

En het duurt nog zolang voor de echo...

Dus...

Ik ga zo eens ANTM kijken. Leuk!
Dank Star.

Naatie, wat werd er leuk gereageerd op het shirtje (en de boodschap natuurlijk). Dat is nog eens binnenkomen!

Kokos, hoe gaat het nu met de vriend van jullie? Is de zolder al klaar? Kokosman al begonnen met zijn nieuwe baan?

Compu, ik heb het even gemist, wat cg nu als cadeau heeft gekregen voor haar verjaardag. Ik heb een spulletje gekregen van de hebamme. Hopelijk helpt het heel snel!
Naat, niet teveel aan denken dat je je niet zwanger voelt

Zal nog eens foto van pop maken, dan zien jullie wat ik bedoel
Ooh Jin, wat naar! Ik zou echt aandringen op Fluctanozol (zo heet dat toch?) en dan zeggen dat je het SMEERT en niet INNEEMT. Want dat schijnt niet te mogen geloof ik. Mijn zus heeft het ook gebruikt en ze kreeg het eigenlijk niet, maar omdat ze zei dat ze het op de tepel smeerde mocht het uiteindelijk wel. Maar mss is het bij jullie sowieso anders.

Compu, lekker, skiën!!! Ik heb ook zoveel zin!!! Tja, als je er niet van houdt, dan is er ook niet veel aan om mee te gaan. Beetje wandelen ofzo, saahaaaai. Toch ook wel lekker rustig, zo'n weekje je eigen gang gaan? En dan heb je wat credits :-) Kan je ook nog eens weg.

BEREND HEEFT NET UIT HET FLESJE GEDRONKEN!!!! Hij was heeeel moe, en huilen huilen huilen. Het was 10 over 8, en om kwart voor 9 voed ik hem meestal en dan 9 uur naar bed. Ik wilde hem niet meer voor laten slapen, want dan moest ik 'm wekken. Dus gespeeld en gekletst tot half 9. Toen dus dat flesje, en volgens mij was hij te moe om zich er tegen te verzetten. Lief gaf het en ik ging even uit zicht. 70cc, maar hij wilde nog wel meer!!! Toen dus de rest aan de borst. Dit gaan we elke avond even oefenen. Als het nou heel goed gaat, kan ik mooi een keer een nachtje doorslapen en lief met een flesje aan de haal laten gaan

Ben zooo blij!!!

Oja, bruiloft is van een goeie vriendin. Moet ik wel heen hoor. Ik wil ook heel graag. Maarja, dan moet Berend wel eten natuurlijk, vandaar het oefenen met een flesje.
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 14-01-2008 21:16
Reden: kleurtje
% gewijzigd
ben heel benieuwd naar de deldoll Star
Applaus voor Berend!!! Wat goed zeg. Ik hoop dat hij het volhoudt. Ik heb een smeersel van de hebamme, ik hoop dat dat werkt want dit is geen pretje. Als het niet werkt ga ik vragen of ik dat goedje van jou mag hebben.
jin, ik zal even mijn zus mailen hoe en wat ze gebruikt heeft en dan stuur ik het je door okee? Sterkte ermee. Ik heb het gelukkig nooit gehad, maar het lijkt me vreselijk veel pijn doen. Berend heeft een leuk nieuw geintje: als hij bijna klaar is met drinken, zuigt hij nog keihard aan mijn tepel en duwt zijn hoofd richting mijn buik. Zooooo, dat doet pijn! Alsof hij bijt! Maar volgens mij is dat peanuts ivm spruw.
Gelukkig Amaal! Hij moest gewoon even doorkrijgen.
Thanks Amalia. Enne, hopelijk voor jou krijgt Berend laat tanden .

Snik, mijn kat is nog steeds buiten en nergens te bekennen. En hij is normaal elke dag om een uur of bier uiterlijk thuis.
uur of Bier? zo rond de borreltijd? Flauw.
Balen is dat ja, van die kat. Die van mij zijn s avonds ook binnen hoor, ik hou niet van dat nachtelijke gespook. misschien een leuk poesje tegen gekomen. Of mss zit ie bij iemand binnen, bij een oud omaatje op schoot bij de verwarming.
Goed zeg van de fles Amalia!! Geeft weer hoop voor de bruiloft.

Jinny, hier ook wachten op kat.

Bij jou is w.s. binnen de onrust, zoekt hij buiten zijn rust.. Hij staat vast zometeen voor de deur.

CG had de kruiptunnel gekregen! Wat lief dat je er nog aan denkt.

Kun je goed zitten bij computer? Hoe is het met T.?

Star, wat een schatje Ceetje zeg. Die foto met die hoed, om op te eten toch!
Oja, een goede nacht gewenst alvast!
Nouja Jin!! Sorry, ik realiseer me nu pas dat ik je voor het eerst 'spreek' sinds Simon is geboren. Is je moeder er nog? Geniet je/heb je genoten van haar aandacht? Is Jinnyman goed voor je aan het zorgen? Hoe vindt Thomas zijn broertje? Hoe voel je je?

En wat een moppie zeg! Leuke foto's op de site van Thomasje. Goed gedaan weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven