Onsubtiel daten
zondag 15 mei 2011 om 14:09
zondag 15 mei 2011 om 14:26
quote:whaduuup schreef op 15 mei 2011 @ 13:54:
Ik ga hem vanmiddag dit sturen;
"Hee, had nog niks van je terug, zou wel zo nais zijn als ik weet waar ik aan toe ben. Voor alsnog; heb je zin om volgende week naar de bioscoop te gaan of ergens een hap(je) te gaan eten? Als je er geen zin in hebt, pak dan even je ballen bij elkaar en laat het me weten
"
Zou het werken?
Grote kans dat hij denkt "waar heb ik dat aan te danken?!".
Zou ik tenminste in mijn onschuld denken hoor.
"Hee, had nog niks van je terug, zou wel zo nais zijn als ik weet waar ik aan toe ben. Voor alsnog; heb je zin om volgende week naar de bioscoop te gaan of ergens een hap(je) te gaan eten? Als je er geen zin in hebt, pak dan even je ballen bij elkaar en laat het me weten
Zou het werken?
Grote kans dat hij denkt "waar heb ik dat aan te danken?!".
Zou ik tenminste in mijn onschuld denken hoor.
zondag 15 mei 2011 om 14:31
quote:nerd_ schreef op 15 mei 2011 @ 14:28:
Ze is wel grappig. Zo kent-ie haar. En vertaalt ´t, als ´t goed is.
Een man is ook een mens. Méén je niet. Jemig! Goh, zeg,............Alsjemenou.
En als ze bij elkaar ´naiz´ schrijven, is dat ook goed.
Gewoon spontaan. Dat is haar manier. Gewoon spontaan zeuren? Ja, zitten mannen mensen echt op te wachten.
Om ´t te overcompenseren kan ze eventeel op MSN nog een plaatje zetten waarop ze net als BGB met een zwaard zwaait....Overcompenseren? Wat bedoel je nou?
Ze is wel grappig. Zo kent-ie haar. En vertaalt ´t, als ´t goed is.
Een man is ook een mens. Méén je niet. Jemig! Goh, zeg,............Alsjemenou.
En als ze bij elkaar ´naiz´ schrijven, is dat ook goed.
Gewoon spontaan. Dat is haar manier. Gewoon spontaan zeuren? Ja, zitten mannen mensen echt op te wachten.
Om ´t te overcompenseren kan ze eventeel op MSN nog een plaatje zetten waarop ze net als BGB met een zwaard zwaait....Overcompenseren? Wat bedoel je nou?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 15 mei 2011 om 14:42
quote:whaduuup schreef op 15 mei 2011 @ 13:54:
"
Zou het werken? Hartstikke goed idee, hij zal er vast content mee zijn!
Zou het werken? Hartstikke goed idee, hij zal er vast content mee zijn!
zondag 15 mei 2011 om 14:49
Blijkbaar vind hij je niet leuk genoeg, anders had hij echt wel gereageerd op dat smsje (desnoods met duivenpost).
Ik vind dat laatste smsje wat je typte wel grappig... 'raap je ballen bij elkaar'. Als dat gewoon jullie humor is, is er helemaal niks mis mee.
Echter: hij heeft niet gereageerd, dus ik denk dat hij gewoon niet wil. De bal ligt bij hem. Laat hem met rust. Als hij van gedachten verandert, weet hij je wel te vinden. En dan kun je alsnog beslissen wat je doet.
Ik vind dat laatste smsje wat je typte wel grappig... 'raap je ballen bij elkaar'. Als dat gewoon jullie humor is, is er helemaal niks mis mee.
Echter: hij heeft niet gereageerd, dus ik denk dat hij gewoon niet wil. De bal ligt bij hem. Laat hem met rust. Als hij van gedachten verandert, weet hij je wel te vinden. En dan kun je alsnog beslissen wat je doet.
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
zondag 15 mei 2011 om 16:31
quote:nerd_ schreef op 15 mei 2011 @ 15:13:
@Purty
Ze vroeg aleen maar daten ja of nee volgende week.
Beetje een aanloopje.
Misschien wacht hij wel, hij kent haar, op wat erna komt.
En vanuit mannnen-psychologisch perspectief, kan hij op dat eerste geen ´ja´ zeggen, want dan holt hij weer achter haar aan, en ´nee´ is zo bot.
Pfff....mars en venus...zo te lezen heb jij geen benul van mannen
@Purty
Ze vroeg aleen maar daten ja of nee volgende week.
Beetje een aanloopje.
Misschien wacht hij wel, hij kent haar, op wat erna komt.
En vanuit mannnen-psychologisch perspectief, kan hij op dat eerste geen ´ja´ zeggen, want dan holt hij weer achter haar aan, en ´nee´ is zo bot.
Pfff....mars en venus...zo te lezen heb jij geen benul van mannen
maandag 16 mei 2011 om 10:53
Nou ik heb hem gister overigens iets anders gestuurd, na de wedstrijd van Ajax had ik een beetje gedronken, dus toen heb ik gestuurd dat een smsje al niet meer nodig is, en dat ik geen zin had om tijd te verspillen om er op te gaan wachten.
En toen kreeg ik iets terug, dat hij erg druk was geweest en vergeten was te reageren... right, oke.
En dat hij volgende week wilde afspreken en dat hij al een idee had. Ik moet me dus laten verrassen zei ie.
Maarja, dat hij zolang op zich heeft laten wachten vergeet ik natuurlijk niet, dus ik heb nog even niks terug gestuurd.
Kon ook niet, want gister lag ik in een jillz-coma.
Maarja, bedankt aan diegene wat degelijk commentaar hebben gegeven. En geen bedankt aan de mensen die denken dat ze zomaar alles kunnen zeggen en dat het dan maar 'een grapje' was en een beetje uit de hoogte lopen doen omdat ze al x aantal maanden/jaren hier rondlopen en zich dus superieur voelen.
Zo. en ik voel al aan dat jullie nu al een comment klaar hebben om me even aan te spreken op het laatste bovenstaand gedeelte van mijn comment.
En toen kreeg ik iets terug, dat hij erg druk was geweest en vergeten was te reageren... right, oke.
En dat hij volgende week wilde afspreken en dat hij al een idee had. Ik moet me dus laten verrassen zei ie.
Maarja, dat hij zolang op zich heeft laten wachten vergeet ik natuurlijk niet, dus ik heb nog even niks terug gestuurd.
Kon ook niet, want gister lag ik in een jillz-coma.
Maarja, bedankt aan diegene wat degelijk commentaar hebben gegeven. En geen bedankt aan de mensen die denken dat ze zomaar alles kunnen zeggen en dat het dan maar 'een grapje' was en een beetje uit de hoogte lopen doen omdat ze al x aantal maanden/jaren hier rondlopen en zich dus superieur voelen.
Zo. en ik voel al aan dat jullie nu al een comment klaar hebben om me even aan te spreken op het laatste bovenstaand gedeelte van mijn comment.
maandag 16 mei 2011 om 14:41
quote:whaduuup schreef op 14 mei 2011 @ 19:45:
[...]
En op 'Zam' ga ik niet meer reageren, ik vraag om advies, en niet om flauwe grapjes.
Dan heb je me verkeerd begrepen. Ik maak geen grapjes.
Ik probeer je te behoeden voor stomme stappen, waarmee je jezelf finaal voor paal zet. Ik ga er namelijk vanuit dat je ee topic opent, omdat je advies wilt van mensen die hier ervaring mee hebben.
[...]
En op 'Zam' ga ik niet meer reageren, ik vraag om advies, en niet om flauwe grapjes.
Dan heb je me verkeerd begrepen. Ik maak geen grapjes.
Ik probeer je te behoeden voor stomme stappen, waarmee je jezelf finaal voor paal zet. Ik ga er namelijk vanuit dat je ee topic opent, omdat je advies wilt van mensen die hier ervaring mee hebben.