milf hunter

17-05-2011 16:43 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van verschijnsel "de Milf" en dat deze in populariteit steigt. Op de werkvloer wordt het woord regelmatig gebezigd en merk dat vrouwen het en compliment vinden een milf gevonden te worden (terwijl ze dat niet meteen laten blijken).Ik Merk ook dat de lading van het woord er een beetje af is.

Als jullie Milf genoemd worden zie je dat dan als een compliment of een belediging.
Ik heb geen kinderen dus het zou voor mij geen compliment zijn.

En hoe afzichtelijk het woord ook is, toch geeft het voor mij wel een verbeterde verandering aan. Een tijd lang werden vrouwen al snel als uitgerangeerd gezien, zowel door jonge als oude mannen. Namelijk de tendens dat overal waar je kijkt alles perfect jong, afgelijnd etc. moet zijn.

Nu blijkt steeds meer de visie daar op te veranderen, dat het zekere vrouwen zijn, die weten wat ze willen en waar juist een prima seksuele/gewone relatie mee te hebben valt als de man jonger is en de vrouw ouder. Dat het geen plat strak geredesigned jong meiske hoeft te zijn om als vrouw gewoon aantrekkelijk te blijven. En i.p.v. de strakke modellen op de catwalk zie je ook wat dikkere vrouwen en ipv alleen mannen met een jong ding zie je ook steeds meer oudere vrouwen met jongere mannen zoals Madonna, Patricia Paay, Demi Moore. Allemaal prima verbeteringen.

Het feit dat iemand die moeder is geworden en soms wel maar vaker ook niet meer zo strak in haar vel zit en dat dat niet uitmaakt maar juist, misschien iets té maar dat is tegenwoordig met alles en als je dan toch een statement maakt, juist benaderbaarder wordt. Gewoner zou ik zeggen.

Nou ben ik zelf meer het type doe daar allemaal nou niet zo moeilijk over, over die leeftijd. Maar het was een tijdlang erg problematisch. Door het de andere kant op te trekken van het extreme wordt het inmiddels stoer gevonden. Ik denk zelf dat het nog wel gewoner mag worden, de leeftijd van de vrouw. We kunnen toch niet ontkennen dat vrouwen nog steeds ontzettend op hun uiterlijk beoordeeld worden. Kijken even naar de rechterkant van deze pagina voor een voorbeeld. En daarna pas weer op een andere manier genoemd zal worden.

Vrouwen worden nog steeds beoordeeld op hun uiterlijk.

Toen ik een tijdje terug een scharrel aan de telefoon had en vrienden vroegen wie hij aan de telefoon had, zei hij: mijn moeder. En tja, dat kan evengoed niet op mij geslagen hebben maar gewoon dat het die vrienden niets aanging. Maar aangesproken voelen deed ik me niet. Ik had niet het idee dat hij daarom dingen liet of mij niet zou durven voorstellen. Hij kwam gewoon.

Ehm, overigens meteen een antwoord op de vraag hoe je genoemd wordt als je zelf geen kinderen hebt... zijn moeder.

Ach, uiteraard is een volwassen vent die zich niet bezighoudt met hoe het allemaal in elkaar zit, wie er ouder is of jonger maar dat het gewoon draait om liefde een betere catch. Maar laten we wel wezen, vrouwen met een veel jongere man zijn nog redelijk uitzonderlijk en worden ook zo gezien. De mensen die vinden dat dat toch niet zo best is, zijn niet veel beter.
In het kort vind ik er de humor van inzien dat het nog niet zo gewoon is een prima manier om ergens mee om te gaan. Er de spot mee drijven maar ondertussen gewoon doen.
Ik vind het geen compliment.

"Hallo, ik ben Sjimmie". Sjimmy zet zijn tas op de grond en kijkt Maroesja doordringend aan. "Goh, jou zou ik wel eens graag willen neuken!".

Maroesja is al 32 en heeft nog nooit zo'n groot compliment ontvangen! Ze kirt "Oh ja? Wat lief dat je me wil neuken, ik vind het zo'n compliment! Op mijn werk vertelden ze ook al dat ze me graag willen neuken, hihi!"
Ik zie het dus zowel niet als een compliment of een belediging.

Ik vind het nog steeds lef hebben als iemand er voor uitkomt dat hij het niet erg vindt om de jongere te zijn t.o.v. de vrouw. En ze wordt aantrekkelijk gevonden. Dat gedeelte is een compliment.

Aan de andere kant vind ik het jammer dat het toch een rol speelt in de beleving en het niet gezien wordt als iets wat gewoon voor kan komen en waar niemand moeilijk over doet. Dat er blijkbaar nog wel een duidelijk verschil bestaat in beleving van de eeuwige jeugd.

Vaak zie je overigens bij degenen die een vrouw milf noemen dat er geen basis nog is voor een goede relatie. Dus het is 'm nog niet helemaal.
quote:Demissionair schreef op 17 mei 2011 @ 21:20:

Ik vind het geen compliment.

"Hallo, ik ben Sjimmie". Sjimmy zet zijn tas op de grond en kijkt Maroesja doordringend aan. "Goh, jou zou ik wel eens graag willen neuken!".

Maroesja is al 32 en heeft nog nooit zo'n groot compliment ontvangen! Ze kirt "Oh ja? Wat lief dat je me wil neuken, ik vind het zo'n compliment! Op mijn werk vertelden ze ook al dat ze me graag willen neuken, hihi!"Uiteraard ga je daar hopelijk als 32-jarige vrouw niet van kirren en zie je het ook niet als een groot compliment. Het doel van de milf is juist om zelfverzekerd over te komen. Haar schouders op te halen, een wenkbrauw op te trekken, hem van top tot teen te bekijken en dan je ofwel om te draaien ofwel hem te overbluffen.
quote:bronte schreef op 17 mei 2011 @ 17:57:

Maar hoe heet je dan als je wel de MILF-gerechtigde leeftijd hebt, maar geen moeder bent?Een ouwe vrijster?
quote:lilalinda schreef op 17 mei 2011 @ 21:26:

[...]

Een ouwe vrijster? Oh ja, dat is waar ook. Als er iets géén compliment is, is het dat woord wel!
Peakzwart ik weet niet hoe oud jij bent maar het zal je verbazen hoeveel jonge mannen op rijpere vrouwen vallen.

Dus zo uitzonderlijk is het zeker niet.

Dat kan ik nog als compliment zien, dat ze je aantrekkelijk en zelfbewust vinden.

Het is het mother en het fucken wat op mij overkomt als vreselijk ordinair. En het is voor mij meer een afknapper.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:Paekzwart schreef op 17 mei 2011 @ 21:23:

[...]

Uiteraard ga je daar hopelijk als 32-jarige vrouw niet van kirren en zie je het ook niet als een groot compliment. Het doel van de milf is juist om zelfverzekerd over te komen. Haar schouders op te halen, een wenkbrauw op te trekken, hem van top tot teen te bekijken en dan je ofwel om te draaien ofwel hem te overbluffen.

He likes to, but can not.....
Een compliment geven door te zeggen dat je me wilt neuken?

Ik adviseer je dit niet uit te proberen (bij mij dan).
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Net gastje van 19 op mijn dating-pro. Wsch op zoek naar een MILF.

Heb hem als dank geblokkeerd. Geen behoefte aan puber-zoon!
quote:bronte schreef op 17 mei 2011 @ 17:57:

Maar hoe heet je dan als je wel de MILF-gerechtigde leeftijd hebt, maar geen moeder bent?

WILF?

FILF?

CILF?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 17 mei 2011 @ 21:55:

[...]

WILF?

FILF?

CILF?een neukertje?
Ja kan ook.
quote:doddie schreef op 17 mei 2011 @ 21:45:

Peakzwart ik weet niet hoe oud jij bent maar het zal je verbazen hoeveel jonge mannen op rijpere vrouwen vallen.

Dus zo uitzonderlijk is het zeker niet.

Dat kan ik nog als compliment zien, dat ze je aantrekkelijk en zelfbewust vinden.

Het is het mother en het fucken wat op mij overkomt als vreselijk ordinair. En het is voor mij meer een afknapper.

Ja er op vallen wel, heb er heel veel die het tegen mij zeggen dat ze op ouder vallen... op internet. Maar voor mij is er een verschil tussen "er op vallen" in het kader dat het blijft bij een grote jongensdroom waarbij ze er een heel verhaal omheen breien hoe leuk ze die vrouwen wel niet vinden en het al heel veel lijkt maar uiteindelijk willen ze toch een jonger iemand om mee voort te planten en ondertussen wel er een topic over openen dat ze ze niet kunnen krijgen... zie ander topic. En er "op vallen" vanuit daadwerkelijk iemand echt leuk vinden (voor desnoods een avondje). Dat laatste vind ik meer gelijkwaardig met hoe een jongere vrouw ook benaderd kan worden, duidelijker ook.

Ik ken milf overigens vooral van de mannen om mij heen die tegen elkaar opscheppen dat ze iemand een milf vinden. Zo praten ze ook over vrouwen in het algemeen in andere bewoordingen dan vrouwen meestal waarderen. Onderling is het gewoon een term die past in de manier waarop ze gewend zijn tegen elkaar over vrouwen praten. Die manier van praten is op zich al niets, maar in dat kader is milf nog een complimenteuze uitdrukking.

Nou ben ik zelf nog nooit milf genoemd, maar kan mij voorstellen dat als je op die manier aangesproken wordt je daar je wenkbrauwen van optrekt. Uiteraard is het ordinair in woordgebruik en gedrag. Maar daarvan is milf dus in mijn ogen nog één van de besten. We hebben het hier ook over jongeren en de taal die veel jongeren spreken. Niet over jongeren die nog in de vroegere heren modus zijn blijven steken en vragen: "Mag ik u een drankje aanbieden". Daarvoor zal je inderdaad meestal bij de oudere mannen moeten zijn, iig niet bij de jongeren die ik hier ken.

Volgens mij zeggen ze het dus toch niet vaak tégen iemand, maar meer over iemand. En als ze het tegen iemand zeggen dan meer als compliment dan daadwerkelijk uitlokking tot een neukpartij denk ik hoor. Ook wellicht voor het schokeffect. Spelen met de regels. En daar mag je ze inderdaad desnoods best op wijzen dat je daar niet van gediend bent.
MILF geeft toch al aan dathet alleen om neuken gaat en niet om een relatie?

Zelf zie ik niet in wat daar "beter" aan is.

Het is op internet en als reacties op foto;s wel eens zo verwoord., Mij maak je er in ieder geval niet blij mee.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Is Coughar dan een beter woord?
Ik zal jullie zeggen: Het is niet alleen een woord dat door pubers gebezigd wordt. De voltalligge directie van mijn bedrijf, heeft het over die lekkere Milf (lees: die zou ik wel eens willen neuken)van een secretaresse, totdat ze de kamer komt binenlopen. Dan glimlachen we allemaal vriendelijk en denken : Nou die zou ik wel eens willen neuken. Eeen heerlijk mokkel van midden 40.
Ik zou MILF niet echt een compliment vinden. En degene die mijn vrouw een MILF noemt, is een BILH
quote:doddie schreef op 18 mei 2011 @ 06:26:

MILF geeft toch al aan dathet alleen om neuken gaat en niet om een relatie?

Zelf zie ik niet in wat daar "beter" aan is.

Het is op internet en als reacties op foto;s wel eens zo verwoord., Mij maak je er in ieder geval niet blij mee.

Milf dus wel ja, gaat alleen om neuken. Maar die jongen van dat andere topic die zegt dat hij op oudere vrouwen "valt" probeert er een heel verhaal omheen te breien dat hij er eigenlijk een relatie mee wil zolang het maar niet serieus is. Persoonlijk vind ik dat toch echt irritanter met dat oh wat erg "ik val op oudere vrouwen" maar dan uiteindelijk toch waarschijnlijk iets jongers denken te "kiezen".

Ik word er niet blij van, maar kan er ook niet mee zitten eigenlijk. Persoonlijk vind ik het wél een vooruitgang in het kader van acceptatie van oudere vrouw met jongere man.
quote:datwelja schreef op 18 mei 2011 @ 09:00:

Is Coughar dan een beter woord?Nee vind cougar ontzettend erg. Dan gaat het helemaal niet meer om gelijkwaardigheid. Dan gaat het om rijke belegen vrouwen die echt alleen zo'n beetje jongere jongens zouden najagen. Meer toyboy idee.
Ik vind het een triest woord dat hooguit door oversekste puberjochies gebruikt mag worden. Tegen elkaar, en niet tegen de vrouw in kwestie. Ik vind het vleiend om een opmerking te krijgen als een man me lekker of mooi vindt, maar zoals doddie zegt: iemand die me een milf noemt, is bij voorbaat al kansloos.
quote:ritmeester schreef op 18 mei 2011 @ 09:05:

Ik zou MILF niet echt een compliment vinden. En degene die mijn vrouw een MILF noemt, is een BILHBrother I'd Like to Hit?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:datwelja schreef op 18 mei 2011 @ 09:03:

Ik zal jullie zeggen: Het is niet alleen een woord dat door pubers gebezigd wordt. De voltalligge directie van mijn bedrijf, heeft het over die lekkere Milf (lees: die zou ik wel eens willen neuken)van een secretaresse, totdat ze de kamer komt binenlopen. Dan glimlachen we allemaal vriendelijk en denken : Nou die zou ik wel eens willen neuken. Eeen heerlijk mokkel van midden 40.

Dat vind ik juist het mooie eraan. Eerst was zo'n vrouw afgeschreven a la cynische mode als "heerlijk" mokkel van midden 40". Te oud, niet meer strak na de bevalling etc. Nu is het gewoon een lekker ding nog steeds. Waarom zou een vrouw van midden 40 niet meer neukbaar zijn?

Dat ze het platvloers zeggen tja of uberhaupt zeggen tja. Maar het idee erachter vind ik beter dan het was.
Heel grappig dat er nu net een topic ove geopend is. Afgelopen weekend met 9 vriendinnen (tussen de 30 en 40) een weekendje op stap geweest. Hoe vaak wij niet Milf genoemd zijn !!!!

Als we weer een nieuwe kroeg binnenkwamen werd er meteen geroepen: Heeee......daar heb je Milf-en !!! Was echt opvallend. Inderdaad door knullen van nog geen 20. Wij kunnen er wel om lachen en als ik heel eerlijk ben, vinden we het stiekem ook best een beetje leuk.

Maar dat het niet alleen een puber-ding is blijkt uit het verhaal van m'n 35-jarige vriendin. Na haar zwangerschapsverlof kwam ze weer voor het eerst op haar werk. hadden haar collega's een taart gehaald met de tekst: Welkom terug MILF

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven