Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Opschonen!!!! Alleen de vaste schrijvers.
Oh meiden het was zo leuk vandaag! Vanmorgen toen ze beneden kwam en alle slingers zag: ;whow moooooooi' helemaal onder de indruk, toen al een paar kadootjes uitgepakt, ook allemaal whow en mooi ;) papa kwam lekker vroeg thuis, dus die was goed op tijd! Heeft nog mooi het springkasteel kunnen opzetten ;) Om 11 uur de eerst visite en om half 3 was iedereen weer weg. helemaal goed. Joy was ontzettend jarig, straalde en heeft heerlijk buiten en binnen gespeeld met vriendje en vriendinnetjes. Veel kado's!! Heel veel boeken, een verkleedjurk (Tinkerbell), K3 microfoon (erg leuk, soort soundmix, ze vindt het schitterend) Hema kleertjes, knuffel, houten puzzel en houten aankleedpopjes, en dan natuurlijk alles wat al op haar lag te wachten. De zand- en watertafel hebben we nog even achtergehouden ;)

's middags heeft ze maar even geslapen, ik denk te veel indrukken + suiker gegeten. toen ze wakker werd zijn we lekker bij een super kindvriendelijk restaurant gaan eten. Daar kunnen ze rondrennen, is ook een speelhoek. Komen ook alleen maar mensen met kindjes.

Leuke dag dus! probeer even terug te lezen....
traktaties; Sanne, je had toch iets met fruitzakjes en 'ik knijp er tussenuit'?

Leuk die voor Tim Dog! moest je er veel maken?

hmmm... even verder teruglezen ;)
Ja opschonen is een goed idee, ik weet dat een aantal nog wel meeleest, maar als je niet meer meeschrijft....

Guusje van harte met Rein trouwens, jij leest toch wel mee?

Ik kwam Fien een keer tegen op een ander topic over make up of zo.. was leuker geweest als ze zich hadden afgemeld he ;)

Nou verder teruglezen gaat niet lukken hoor...
Elza, klinkt super goed jullie feestje, ze was echt jarig en het prinsesje dus!!

Sanne,Ik vind ook dat je wel iets moet doen hoor, kind vind het leuk en als ze er zo'n feestje van maken hoort het er wel bij. ik vind beide ideen erg leuk, die vanhet fluitje zou het winnen volgens mij en een stuiterbal moet wel wat een grote zijn ivm in de mond stoppen??!!

De knijpozakjes kwam van hippie meense ik??

Waarom koop je niet zo'n folierol en dan vouw je de punten naar elkaar toe, strikje erom en klaar!

Bij nichtje geweest op kraamvisite, wowie wat een moooi meisje, heel fijn en zo lief!! Ze lachte zo leuk en maakte al echt contact met je, ze is nu 12 weken!

Doggie, fijn naar italie!! 2 weken denk ik??

Je maakt er wel werk van zeg, leuk hoor die poppetjes, ken ze wel niet maar klinkt leuk!!
Elza, klinkt super!! Heerlijke dag dus.

Houdt joy het dan vol tot half 3?? dat vind ik wel knap! TEss gaat echt om 12.15 wel naar bed. Leuke kado's allemaal!

Janets, schattig weer zo'n babytje........... enne, HET koekenmannetje ken je toch wel???? loop, loop zo hard als je kan..... ja kan me toch niet pakken want ik ben de koekenman!!!!

Leuk idee doggie!

sanne, die knijp er tussenuit had iemand anders al dacht ik he! (kwam niet van mij hoor!)

Ik zou ook het fluitje doen.

Wij gingen vanochtend lopend naar school want het regende zo hard. ER is hier een zwanenstel die net 4 jonkies hebben gekregen. We zaten al te wachten tot de eieren uitkwamen - elke dag liepen we langs het nest. Ze zijn zo schattig!! Klein en fluffy. Ook nog baby meerkoetjes.... echt leuk voor die kids om te zien (en voor mij!)

Ik hoop dat het nog opklaart want vanavond de laatste wandeling van de avondvierdaagse! Ik ga met tess want man aan het werk. Ze moet mee in de bugaboo.
Ja Elza, klinkt echt als een heerlijke verjaardag voor Joy!

Fijn ook dat vriend lekker vroeg thuis was en heel goed verwend zo te lezen met de kadoos. Wij hadden ook de watertafel nog even in de doos gelaten, op een gegeven moment weten ze niet meer waar ze het zoeken moeten van de kado's.

Half 3 zou voor Tess ook wel laat zijn....hier gaat ze altijd om 1 uur.

Hoewel ze haar slaap ook wel's overslaat bijv. op het kdv.

Haha, nee die knijpfruit kwam ook van mij....nouja, die had ik ook ergens gevonden hoor op traktatiesites.

Maar ik denk dat ik voor de fluitjes ga.

Janets, wat lief he zo'n klein mensje dan weer...wat zijn die van ons dan alweer reuzen vergeleken bij die baby's van 12 weken.

Dog, jouw traktaties klinken ook erg leuk en lekker

Kun je die koekjes dan zo kopen bij de AH..hoef je alleen nog maar de smarties erop te plakken?

Hip, dat is ook schattig...mocht je wel in de buurt komen van moeder zwaan? Weeronline voorspelt voor vanavond ZON !!

Ze geven alleen in de ochtend regen.

Ik heb Weeronline de hele dag online staan ik ben tenslotte op de fiets dus hou het weer de hele dag in de gaten.

Volgens mij zit Tess weer in een groeispurt ofzo....ze slaapt zoveel!! Gisterenochtend tot half 9 en gistermiddag van 1 tot half 5 en vannacht weer van half 8 tot 7 (moesten haar wakker maken).

Kan me nog een tijd herinneren dat ze 's nachts hooguit 10 uurtjes sliep.
Lukt dat trouwens nog Hip, Tess zo lang in de Bugaboo? Kan niet anders begrijp ik maar ik krijg mijn Tess er niet meer in. Ding staat op zolder en gaat binnenkort op MP.
Lieve Joy, nog van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag ! Je bent goed verwend zo te lezen ! Elza, en vriend ook nog van harte he !

Wij hadden heel weinig speelgoed mee op vakantie, idd boekjes, kleurtjes, stickers (hit!), kleurboek en d'r lievelingspop en de DVD natuurlijk . Je kunt daar net wat Sanne zegt vaak ook wel het een en ander kopen mocht het nodig zijn.

Als je met de auto gaat zoals Dog kun je makkelijker meer meenemen natuurlijk.

Kos, beetje laat maar mocht je het toevallig nog lezen, geniet ervan meid, lekker uitrusten !

Heerlijk Doggie bijna op vakantie !

Fijn Hip dat je je weer een stuk beter voelt ! Idd AB kan altijd nog mocht het echt niet gaan.

Koekenmannetje zegt mij helemaal niets

Sanne, vind het fluitje ook het leukst, (maar papa's en mama's wrs niet zo ) En ik sluit me aan bij de andere dames, gewoon een nieuwe afspraak maken voor het gesprek en de wendagen. Het is hun probleem hoor ! Bij ons op het kdv wordt ook zoveel mogelijk met vaste invallers gewerkt.

Janets, is Watse weer helemaal opgeknapt ? Valt niet mee he om er 's nachts uit te moeten, ik blijf het ook verschrikkelijk vinden (kan me nu al weer druk maken om de nachten straks).

Juul, ben ook voor opschonen van de tabel. Schabol had zich netjes afgemeld.

Sofie wil de laatste dagen niet echt slapen 's avonds. Gisteren was het 22 uur ! Ze was wel echt supervrolijk en lekker aan het spelen. Zou het komen omdat het nog zo lang licht is ?
Oh leuk Janets, zo'n mooi lief babietje!! Lekker geknuffeld dus

Koekmannetjes goed ontvangen Dog? Vind het fluitje ook leuk! Het is hier dus geen gewoonte en daarom heb ik voor de kindjes alleen taart gehaald. Ze maken hier ook niet veel van een verjaardag vind ik, ze had geen hoed of zo gekregen, best jammer maar ach.

Dacht toch echt dat het knijpfruitje van Sanne was? Of had ze dat nou op het KDV gekregen van iemand anders?

het gaat wel een beetje op een wedstrijd lijken vind ik, in NL...

Hip, ja hoor, Joy had het nog wel langer volgehouden, helemaal als er zo veel afleiding is. Ze slaap natuurlijk ook nooit op het KDV, dus is ze het wel gewend. Maar ik vond het wel een goed idee om haar in bed te leggen ;)

Normaal gaat ze rond 1 / 1:30.

Lief zeg die jonge zwanen en meerkoetjes!! prachtig dat jullie het hebben kunnen volgen, van ei tot chick. Laat mijn kat het maar niet horen ;)

Vamorgen (slingers nog even laten hangen) was ze weer verrast; moooooi whooooow hahah. en direct zingen met haar K3 microfoon. Nu alle boekjes op de keukenvloer uitgestald.

Het is hier prachtig weer, beter dan gisteren... jammer ik heb wel een en ander te doen..

Succes met de vierdaagse Hip, Tess mee...
oh paar postings gemist zie ik ;)
Ja klopt, Schabol heeft het keurig gemeld ;) die wel hahahah!

Bobbie, we nemen ook de ipad mee met filmpjes en spelletjes, dus genoeg mee te spelen.

jee 22:00 is laat zeg, is het niet echt donker in haar kamertjes? wij hebben verduisteringsgordijnen,dat is wel heel prettig.

Oh ja Janets, jouw nacht!! wat een gespook heb je gehad meid, is het vannacht weer als vannouds gegaan?

Sanne, idd rare gang van zaken op het KDV! die zijn administratief niet echt op orde he, Maar maak je niet te druk om de wendagen, Joy was vanaf het eerste uurtje helemaal happy bij de volgende groep, er zitten natuurlijk veel vriendjes van haar en ze zijn er zo duidelijk aan toe! Maar goed, ze zijn allemaal anders natuurlijk....
Oh Bobbie, vervelend! Daar gaat je avond...Maar dat is echt een fase hoor....die hebben wij hier een paar weken geleden ook gehad. Madam was totaal niet moe rond 20u. Heb haar toen 's middags korter laten slapen omdat ik dacht dat het daarmee te maken had maar na een weekje was het weer over. Nu slaapt ze overdag ook heel veel en 's avonds valt ze ook gewoon op tijd in slaap.

Ik maak wel alles donker boven voordat we de trap opgaan...geen idee of dat helpt...en Tess heeft rolluiken voor d'r ramen aan de buitenkant dus het is pikkedonker op haar kamertje...ook voor overdag prettig
Elza, ik merk dat veel ouders hun kinderen ook niet laten trakteren hoor bij ons op het kdv op de babygroep dan....zoveel traktaties liggen er niet in haar bakje de laatste tijd. Maar ik vind het voor Tess gewoon zo leuk...De verjaardag wordt ook echt uitgebreid geviert dus daar hoort wel een traktatie bij...net zoals bij haar afscheidfeestje.
Sofie heeft sinds kort verduisteringsgordijnen, dus op haar kamertjes is het donker genoeg.

Ach zo heel erg is het niet (moet natuurlijk niet te lang duren) want ze was echt superlief aan het spelen en koekjes uit de kast aan het jatten . Op een gegeven moment kwam ze heel lief naast me zitten: "wil bij mama zitten'' smeltmomentje hoor.

Het grappige is dat ze gisteravond, terwijl het dus in haar kamertje pikdonker is de vogels nog hoort fluiten. Dat zegt ze dan ook: "vogels fluiten", gek kind, blijkbaar voor haar een teken dat ze nog niet hoeft te slapen

Ze had het dinsdag ook, terwijl ze naar het kdv was geweest en daar meestal kort slaapt en dus 's avonds moe is als ze thuiskomt.

Vind het knijpfruit trouwens ook nog steeds erg leuk hoor Sanne !

Kan me trouwens wel herinneren dat ze vorig jaar rond haar verjaardag ook zo'n fase had dat ze pas heel laat kon slapen.
Norah van Visje had toen ook zo'n fase tegelijkertijd met Tess....die liet haar toen een uurtje slapen 's middags dus heb dat toen ook ingevoerd...maar dat maakte eigenlijk niks uit.

Hier was het een aantal dagen achter elkaar, of ze nou naar het kdv geweest was of niet. En ze was de volgende dag ook helemaal niet moe of chagarijnig ofzo...

Wij zitten nu in de "heel-erg-veel-slaap" fase, die vind ik toch een stuk relaxter 's avonds.

Ja, die knijpfruitjes zijn ook wel leuk he...misschien die toch maar doen...daar hebben alle kinderen wat aan op de babygroep en blijven de ouders me ook nog aardig vinden

Schabol had het wel gemeld maar ik dacht dat die het nieuwe jaar weer mee kwam schrijven?

Guusje en Suzzel schrijven al heel lang niet meer mee.

En Potsie leest mss nog wel mee maar schrijft echt zelden en reageert op niemand dus van mij morgen deze 4 er wel uit.

Ze kunnen toch gewoon blijven meelezen dan als ze dat willen.
Ja Sanne ik teken ook voor die fase hoor, zeker als daarbij hoort uitslapen in het weekend tot half 9

Zo heb dus helemaal geen zin vandaag, is niet te merken he
Heb ook niet zo'n zin...ik sta al met 1 been in het weekend

Zit even op deze site te kijken :

http://party-gifts.nl.

Kun je wikkels maken voor traktaties of andere kadootjes en foto's invoegen met eigen tekst. Altijd handig.
quote:sanne069 schreef op 19 mei 2011 @ 11:19:

Wij zitten nu in de "heel-erg-veel-slaap" fase, die vind ik toch een stuk relaxter 's avonds.

.
Is er bij jullie ook zoveel weerstand met aan en uitkleden? Hele gilpartijen als ik zijn pyjama wil uit doen 's morgens. Tot overstuur huilen aan toen, dan komt hij met zijn armpjes om heen uithuilen. Snap er echt helemaal niets van.

Vanavond even naar de stad met lief, dingen voor de vakantie kopen, rest van de tijd komt het er niet van. Want de zandbak is binnen!!! Dus die wordt zaterdagochtend in elkaar gezet en 's middags bezoek, gaan we bbqen. (het weer schijnt echt beter te worden, moet het nog zien, wat een rotweer vandaag) En zondag is het geen koopzondag. Oma komt oppassen en brengt hem naar bed, vind hij geweldig.
quote:sanne069 schreef op 19 mei 2011 @ 09:38:

Ik heb Weeronline de hele dag online staan ik ben tenslotte op de fiets dus hou het weer de hele dag in de gaten.

.hahaha goed idee! En eht klopt dus!
doggie, lekker dat oma hem even naar bed doet vanavond! Als ik jullie was zou ik nog even lekker wat gaan eten....!

Succes! Het huilen met aan en uitkleden ken ik niet.

TEss doet nu wel zelf haar slaapzak al uit als ze wakker wordt. Wel handig.

zo ik kreeg vandaag leuke zilveren schoentjes binnen voor tess! Ze passen goed en staan leuk!!
bobbie, ik heb je nog even een berichtje gestuurd op hyves!
Dog, wij hebben zondag een bbq met een feestje en dat mooie weer wat ze voorspelden voor het weekend kan ik ook nergens meer terugvinden. Geloof dat het zaterdag nog beter wordt dan zondag. Hier schijnt het zonnetje nu hoor!

Dat gedrein met aan- en uitkleden is hier de ene keer wel en de andere keer niet. Soms wilt Tess ook gewoon een kledingstuk niet uit omdat het "MIJN" is haha...(terwijl ze het 's morgens niet aan wilde om het "nie mooiiii" was).

Dat met armpjes om je heen getroost willen worden had ik gisteren ook veel met Tess. Ze was 's morgens wat zeurderig en huilerig en dan kwam ze ook iedere keer naar me toe om haar te laten troosten.

Zo, ik ga opruimen en Tess ophalen.
Hier wordt de slaapzak ook zelf aan en uitgedaan.

Dog, ik herken het gillen en overstuur zijn niet. Wekan ze momenteel echt tegenwerken, ze heeft de nee-knop ontdekt ;-): Gaan we aankleden ? Nee. Schone luier ? Nee. Ga je mee naar beneden ? Nee. pfff best vermoeiend

Heerlijk even met z'n 2-en shoppen Dog ! Hadden vriend en ik dus ook gedaan vlak voordat we weggingen. Zo relaxed, we hebben er echt van genoten (en idd Hip) even lekker wezen eten !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven