Klets op seks deel 16!!!!!!!

19-05-2011 20:22 3031 berichten
Jaaaaaa!!

Als oermoeder van het gezelligste topic van Viev, open ik hierbij Seksklets 16!! **knip**

Pak een glaasje wijn, een biertje of een ranja, wat je wil... neem plaats op bank, bed of grond. Luister, lees of vertel. Het is hier immer gezellig en iedereen is welkom. Denk niet dat het altijd ergens over gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.

Met andere woorden: WELKOM OP SEKSKLETS 16!!

Zelfs hier hebben we regels: opgeil verhaaltjes en hengelpogingen worden niet getolereerd. Hou het gezellig en als er iets niet naar het zin is kan je het melden bij de seks engel. (en nee, dat is niet Rooss4!!

Er is maar 1 klets topic en dat is deze, het is niet de bedoeling dat je op andere topics een "slow chat" houdt.

Lieverds, have fun.. dat we ook deze maar weer heel snel vol mogen kletsen!!
Gedeeltelijk herkenbaar, Zij. Bijzonder hoe eea zo in elkaar kan vallen, hoe het kan klikken met een "zomaar iemand". Grappig juist. Het went, echt... het zal nooit helemaal gewoon worden, moet ook niet maar de scherpe kantjes gaan er wel van af. En toch.. juist zoals je je nu voelt, is zo mooi. Dus geniet!!
Alle reacties Link kopieren
quote:DolceStrega schreef op 19 mei 2011 @ 22:11:

Sense last van Werk Ontwijkend Gedrag?

Ancee dus je excuus van: Sorry, ik ben blond. blijft staan

Haha ja !!!

Blond vind ik voor de zomer gewoon mooi, meestal met de winter ben ik wat bruiner qua kleur.
quote:dekater schreef op 19 mei 2011 @ 22:18:

Precies, dat is het doel van een ava.

Zo houdt Ancee bv. van bananen, dat zie je meteen Inderdaad, ben gek op bananen (ahum !!! )
quote:Rooss4 schreef op 19 mei 2011 @ 22:45:

Gedeeltelijk herkenbaar, Zij. Bijzonder hoe eea zo in elkaar kan vallen, hoe het kan klikken met een "zomaar iemand". Grappig juist. Het went, echt... het zal nooit helemaal gewoon worden, moet ook niet maar de scherpe kantjes gaan er wel van af. En toch.. juist zoals je je nu voelt, is zo mooi. Dus geniet!!

Bedankt Roosss.... Wil er ook ten volle van genieten, doe ik ook!

Weet niet precies wat je bedoelt echter met scherpe kantjes....
quote:DolceStrega schreef op 19 mei 2011 @ 22:11:

Sense last van Werk Ontwijkend Gedrag?

Juistem! Al kan ik het niet te veel ontwijken.. opdracht moet morgenochtend af! Maar gaat wel lukken. Af en toe beetje pauze!
en we proberen het nog eens....

waar ben je mee bezig Sensual?
%^&^%$#

het lukt niet...
Log eens helemaal uit en helemaal opnieuw in....?!?!
en again....
uitgelogd, ingelogd en opnieuw...
het lukt dus niet, ik geef het op...
O Zij, scherpe kantjes bedoel ik niet negatief... meer het hele overheersende, diepe bijna enge gevoel.. ofzo. Hoe leg ik dat uit.
Snap je al......
Iemand anders echter niet , truste....
Verrek zeg.. staat onze schone klets toch erregus helemaal onderaan!

Wie heeft het deurtje open laten staan??
quote:timmy1234 schreef op 19 mei 2011 @ 23:04:

waar ben je mee bezig Sensual?Ehm. Dat houdt ik maar prive beetje te herkenbaar
Jahaa, het hekje zat weer es niet goed dicht.. ik dacht al, wat tocht het hier! Ik moet eigenlijk vreselijk naar bed... morgen weer een date maar ik heb toch nog helemaal geen zin!!
Ik klets niet mee maar alles is beter dan die freak.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
up
quote:Rooss4 schreef op 20 mei 2011 @ 00:03:

...morgen weer een date maar ik heb toch nog helemaal geen zin!!

Voelt aan Rooss haar voorhoofd ...

Leuk zo'n vers topic
*komt even binnen vallen *

wat was er toch een rare bug op het forum... ik zie ineens allemaal onzin-topics om een bepaalde scheldkanonnade weg te uppen, maar echt hè... dat er mensen zijn die hun tijd spenderen aan zoiets. Dat vind ik echt zó onbegrijpelijk.

Maargoed, hier zijn er al veel gaan slapen zie ik.... (nieteens zo'n slecht idee maar ben nog te wakker)
Ik ook !
Hier zijn we ook nog wakker hoor Jazz...

Gewoon de normale topics gaande houden dan staan die onzin dingen al snel weer onder aan..
Hmm nu komen wel alle goede topics onderaan te hangen..

D'r zit geen volgorde meer in nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven